abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68207244
Beste Fokkers,

Vanwege de overstap naar het draaien vanaf een Macbook, heb ik m'n Pioneer CDJ-800MK2 niet meer nodig.

Hij heeft altijd op m'n slaapkamer gestaan, nooit mee geweest naar een feestje o.i.d. en heeft daarom op 1 heel klein puntje na geen beschadigingen/gebruikerssporen.

Leest feilloos alle formaten cd af en speelt volgebrande mp3 cd's makkelijk en snel af.

Het is een ideale cd-speler voor de gevorderde DJ, die niet per sé de duurste clubcdspeler van Pioneer thuis hoeft te hebben staan (dat is de CDJ1000). Ook ideaal voor de DJ die van vinyl over wil stappen naar cd, of een cd speler naast zijn vinyls wil hebben staan en zelfs geschikt voor de beginnende dj die met cd's wil gaan draaien.

Bij afhalen is hij uiteraard volledig werkend te zien, te horen en is het mogelijk om een korte uitleg van alle functies te krijgen.

De doos is helaas niet meer aanwezig, de handleiding en de bon (garantie is volgens mij al even verlopen) daarentegen wel!

Eventueel tegen een kleine meerprijs een zwarte UDG cd-map waar 128 cd's in kunnen, te koop!

PM is mogelijk, mails kan ik daarentegen ieder moment van de dag bekijken en beantwoorden (mobiel).
Mijn emailadres is: w PUNT hoevenaar @ gmail PUNT com

Gezien de zeer goede staat van de speler is de vraagprijs 475,- euro!

Foto's komen vanavond!
(Y)
pi_68221053
En hierbij de foto's

Op de laatste foto is dus het enige puntje te zien (naast m'n vingertop) waaraan te zien is dat het geen nieuwe is, voor de rest geen gebruikerskrasjes oid!
(Y)
pi_68223899
Da's een goede prijs. Het is jammer dat ik er geen plek voor heb. Tevens gratis topickick.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68228293
Je hebt er maar 1tje?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:02:20 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68229155
Leuk voor naast m'n draaitafels maar op dit moment geen 475 euro over. En voorlopig zit dat er ook niet aan te komen (festivalseizoen he ). Succes met de verkoop.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68231156
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je hebt er maar 1tje?
De ander is al weg, maar genoeg mensen op MP die ze ook los verkopen, mocht je er nog een tweede bij zoeken (wel iets duurder dan deze, of ze bieden de MK1 aan die geen mp3 ondersteund).
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:02 schreef fathank het volgende:
Leuk voor naast m'n draaitafels maar op dit moment geen 475 euro over. En voorlopig zit dat er ook niet aan te komen (festivalseizoen he ). Succes met de verkoop.
Hehe, ja het is een klap geld natuurlijk in 1 keer... Bedankt in ieder geval
(Y)
pi_68279768
Kick!
(Y)
pi_68344118
Ennn verkocht (via marktplaats)
(Y)
pi_68367571
Prima
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten