Beste Fokkers,
Vanwege de overstap naar het draaien vanaf een Macbook, heb ik m'n Pioneer CDJ-800MK2 niet meer nodig.
Hij heeft altijd op m'n slaapkamer gestaan, nooit mee geweest naar een feestje o.i.d. en heeft daarom op 1 heel klein puntje na geen beschadigingen/gebruikerssporen.
Leest feilloos alle formaten cd af en speelt volgebrande mp3 cd's makkelijk en snel af.
Het is een ideale cd-speler voor de gevorderde DJ, die niet per sé de duurste clubcdspeler van Pioneer thuis hoeft te hebben staan (dat is de CDJ1000). Ook ideaal voor de DJ die van vinyl over wil stappen naar cd, of een cd speler naast zijn vinyls wil hebben staan en zelfs geschikt voor de beginnende dj die met cd's wil gaan draaien.
Bij afhalen is hij uiteraard volledig werkend te zien, te horen en is het mogelijk om een korte uitleg van alle functies te krijgen.
De doos is helaas niet meer aanwezig, de handleiding en de bon (garantie is volgens mij al even verlopen) daarentegen wel!
Eventueel tegen een kleine meerprijs een zwarte UDG cd-map waar 128 cd's in kunnen, te koop!
PM is mogelijk, mails kan ik daarentegen ieder moment van de dag bekijken en beantwoorden (mobiel).
Mijn emailadres is: w PUNT hoevenaar @ gmail PUNT com
Gezien de zeer goede staat van de speler is de vraagprijs 475,- euro!
Foto's komen vanavond!
(Y)