Geef mij een link a.u.b, dan koop ik hem.quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef chiren het volgende:
Heb hier wel eens wat Macbooks voorbij zien komen voor rond die prijzen en gezien het feit dat de nieuwe macbooks voor zo'n 800e te verkrijgen zijn, lijkt 500 (of iets meer in sommige gevallen) mij een mooie prijs, toch?
Of zijn de macbooks van de vorige gen. helemaal niet geleverd met een C2D?
Ik doelde op de macbooks van het type die ik zoek, maar dan nieuw.quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geef mij een link a.u.b, dan koop ik hem.
Daar heb je gelijk in, heb daarom de OP wat aangepast.quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij Macs wel is dat wel gek, bij PC's inderdaad niet.
Macs behouden hun waarde gewoon veel langer dan PC's.
Lijkt me een slimme zet , als je tenminste nog zo lang kan wachtenquote:Op maandag 20 april 2009 17:52 schreef chiren het volgende:
Eurootje of 100-150 erbovenop, maar dan moet het wel een HEEL mooie en goede macbook zijn, anders spaar ik liever nog een maandje of 2 door en koop ik een nieuwe...
Zou je dan misschien een eigen topic willen openen? Anders komt het een beetje over alsof je afwacht wat er aangeboden wordt en dan een macbook voor mn neus wegkaaptquote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef temp.123 het volgende:
TVP, ben naar precies hetzelfde op zoek.
Dat is als je een Vista/XP laptop gebruik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:09 schreef chiren het volgende:
Altijd aan de adapter is niet echt bevorderend voor de levensduur van de accu![]()
Natuurlijk heb je eerste keuze, het is jouw topic.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef chiren het volgende:
[..]
Zou je dan misschien een eigen topic willen openen? Anders komt het een beetje over alsof je afwacht wat er aangeboden wordt en dan een macbook voor mn neus wegkaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |