Ga je schamen lui krengquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Alweer verslapen, gelukkig maar een half uurtje![]()
ik heb echt een kutkop de afgelopen dagen
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komenquote:
Tyquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 16 april 2009 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat een flexibel contract
Een stappen tellerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komen
ja ik heb zoiets gedownload voor op mijn Nokia 5800...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een stappen tellerheb je geen gsm met GPS functionaliteit en een sportstracker. Kan je elke dag netjes je route & snelheid enzo grafisch weergeven op computer/internet.
Nee ik gebruik geen hartslagmeter. Ten eerste omdat ik niet relaxed gesport heb als ik niet helemaal kapot ga, en ten tweede omdat ik een piepend apparaat ontzettend irritant vind. Ik ga vrijwel altijd over mijn maximale hartslag heen, vandaarquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Heb ik gedaan, hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje
Ja lees maar effe terug als je het wil weten, want was wel lekker
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.
Heerlijk als je dat soort dromen hebtquote:
Ik doe het liever in het echtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort dromen hebt
Klopt maar Nouk heeft gelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort dromen hebt
quote:
hmm hoe zeg ik dit zonder gelijk als een non over te komen..quote:
Nogalquote:Op donderdag 16 april 2009 09:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gereageerd zie ik nu.
Goedemorgen!quote:
Komt wel weerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm hoe zeg ik dit zonder gelijk als een non over te komen..
.. ik heb die behoefte niet meer zo erg..
Ik zat heul niet aan de caps, mijn vinger bleef op shift steken!quote:
Ow absoluutquote:
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessantquote:Op donderdag 16 april 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
http://www.hartslagmeter.com/contents/nl/d1033.html
Die haal ik denk ik50 euro valt nog mee
Het gaat mij ook vooral om snelheid en afgelegde afstand
Kan je me dat linkenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessant
quote:
Saaiquote:
waarom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Skaai het volgende:
liefie_, hoi. Je zoenende chicks hebben hun kerstmutsen nog op. Waarom?
Het is nu zomerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom niet
kerst is tof en zou zich niet moeten beperken tot 2 dagen in de winter
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessant
Lol ik lees het altijd in je Nickquote:
ja en? in de zomer is het ook wel eens kerstquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is nu zomer
Nu zoenende dames in teeny weeny string bikini aub!
Ik geloof dat je wel een speciaal iets van Nike voor je Ipod erbij kunt kopen, zodat hij je hartslag ziet...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?
Ja maar 2 zoenende vrouwen met een zweterige kop van die kleffe kerstmutsen, dat is geen tof gezichtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom niet
kerst is tof en zou zich niet moeten beperken tot 2 dagen in de winter
ow daar hou ik echt al niet van hequote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zienquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar 2 zoenende vrouwen met een zweterige kop van die kleffe kerstmutsen, dat is geen tof gezicht.
Ik ga ontbijten en Grey's Anatomy kijken
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow daar hou ik echt al niet van he
kan alleen met dit en dat en blabla
Ja dat is ook wel zo, ik moet gewoon kijken en niet nadenken over mogelijke scenario'squote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zien
Altijd overal een antwoord op die Airquote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
Boeie als je die dingen toch al hebt /carequote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow daar hou ik echt al niet van he
kan alleen met dit en dat en blabla
pff al had ik een ipod en nike schoenen zou ik het nog niet kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenen
Ik wil graag weten hoe hard ik loop en welke afstand, dus ja, soms heb je daarvoor techniek nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pff al had ik een ipod en nike schoenen zou ik het nog niet kopen
Ik word nogal opstandig als mensen me een kant op willen duwen
pics!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zien
Oh. Nouja, ik koop nooit meer een iPod. 3 gehad, alle 3 net na de garantie ineens stuk. Fuckdingen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoonquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenen
Garantie al afgelopen, nog geen last vanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Nouja, ik koop nooit meer een iPod. 3 gehad, alle 3 net na de garantie ineens stuk. Fuckdingen.
Nu heb ik een Walkman.
KF post approvedquote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoon
En ik heb pas nog Saucony hardloopschoenen van 140 euro gehaald, dus het zou zonde zijn weer nieuwe Nike schoenen te moeten halen.
Dan kan ik beter een hartslagmeter (eventueel met afstands / snelheidsmeter) van 5 tientjes kopen
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil graag weten hoe hard ik loop en welke afstand, dus ja, soms heb je daarvoor techniek nodig
ja jezus hij was weer goed kutquote:
Hoezo ?quote:
Las je mijn post niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoon
En ik heb pas nog Saucony hardloopschoenen van 140 euro gehaald, dus het zou zonde zijn weer nieuwe Nike schoenen te moeten halen.
Dan kan ik beter een hartslagmeter (eventueel met afstands / snelheidsmeter) van 5 tientjes kopen
Ik las IK HEB en 140 euro, toen wist ik genoegquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo ?
We hebben het hier over techniek, en ook over de kosten van nieuwe spullen en het tegen elkaar afwegen daarvan
Ik kwam net echt iets vaags tegenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.
Voorlopig ren ik nog nergens mee (ja met mijn iPod) en de vraag is óf ik zoiets ga kopen, maar voorlopig gaat het prima zoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.
Ze hebben mij gewoon een slechte gegeven. Wel 3x.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Garantie al afgelopen, nog geen last van
Ja, lekker je zweterige lichaam afkoelenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kwam net echt iets vaags tegen
Een shirt met electronen erin, die is aan te sluiten op een horloge / stappenteller / hartslagmeter / gps systeem
Straks krijg je nog shirts met ingebouwde airconditioning
Best een goed idee trouwens
'ClimateControl T-Shirt'![]()
![]()
Waarom zou ik gaan improviseren als het ook anders kan ?quote:
Enig idee waar TNO mee bezig isquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kwam net echt iets vaags tegen
Een shirt met electronen erin, die is aan te sluiten op een horloge / stappenteller / hartslagmeter / gps systeem
Straks krijg je nog shirts met ingebouwde airconditioning
Best een goed idee trouwens
'ClimateControl T-Shirt'![]()
![]()
Nee, maar voor tijdens een dagje op het strand ofzo wel lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, lekker je zweterige lichaam afkoelenSportman van het jaar ga je niet worden denk ik.
Omdat je dus net schoenen hebt gekocht a 140,-, nerdie.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan improviseren als het ook anders kan ?
Hoe groot is dat zendertje trouwens ?
Samsung ftw!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze hebben mij gewoon een slechte gegeven. Wel 3x.
Ik ben ook niet voor één gat te vangen...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Altijd overal een antwoord op die Air
Lang geleden dat iemand mij nerd noemdequote:Op donderdag 16 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je dus net schoenen hebt gekocht a 140,-, nerdie.
Niet zo preuts jij. Dat staat je niet!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
zullen we niet weer die kant op gaan mensen?
tof
Zijn die serieus bezig met een airco tshirtquote:
Ja heb er nu 2. Eentje was stuk gegaan een jaar terug op vakantie. Dus van de verzekering een nieuwe gehad. De oude opengemaakt en schoongemaakt enzo en toen deed hij het weer hehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, oldskool een Sony Walkman gekocht.
Wel een mooi ding trouwens, die Samsung.
Je geeft zelf het bewijs inderdaad op mijn postquote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor één gat te vangen...
Moet je die defecte niet opsturen danquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja heb er nu 2. Eentje was stuk gegaan een jaar terug op vakantie. Dus van de verzekering een nieuwe gehad. De oude opengemaakt en schoongemaakt enzo en toen deed hij het weer hehe.
niet preutsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo preuts jij. Dat staat je niet!
Tja, ik had je ook patsertje kunnen noemenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lang geleden dat iemand mij nerd noemde![]()
Ik pats de laatste tijd helemaal nergens meequote:Op donderdag 16 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, ik had je ook patsertje kunnen noemen
Oh, daar had ik het niet over. Dat boeit mij ook weinig. Mijn opmerking ging gewoon weer over sex!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:36 schreef liefie_ het volgende:
niet preuts
gewoon niet zo over al die snufjes en dingetjes en hoe duur het allemaal wel niet is
Hoe duur waren je schoenen ook alweer?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik pats de laatste tijd helemaal nergens mee!
idd niet geheel schrikbarendquote:Op donderdag 16 april 2009 10:39 schreef AirwiN het volgende:
Oh, daar had ik het niet over. Dat boeit mij ook weinig. Mijn opmerking ging gewoon weer over sex!
Dat was om te zeggen dat het voordeliger was om een los horloge te kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe duur waren je schoenen ook alweer?
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was om te zeggen dat het voordeliger was om een los horloge te kopen
Dat bedoelde ik echt niet anders
aanvulling: want ik heb net nog nieuwe schoenen gekocht die ik niet wil kapot maken voor een metertjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?
Zo ver kunnen jullie zelf wel denken ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?
Zo kan je het ook voor jezelf uitleggenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo ver kunnen jullie zelf wel denken ?
Daar ging ik in ieder geval van uit...
Sorry voor de overschatting
Ik weet zelf wel wat ik bedoel hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo kan je het ook voor jezelf uitleggen
rara waarom denkt "iedereen" zo?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Het ging mij meer om hoe jullie erna keken
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:quote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Reacties:quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet zelf wel wat ik bedoel hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
rara waarom denkt "iedereen" zo?
inderdaad, het zal wel aan ons liggen
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt genoeg lijkt me zoquote:
KF, weet je het verschil tussen NA en NAAR?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Plaag die jongen niet zo!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF, weet je het verschil tussen NA en NAAR?
Het is opbouwende kritiekquote:
Neuh, een aardige agent die voor mij een verhaaltje verzint voor de verzekering is in Brazilie allemaal mogelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je die defecte niet opsturen dan?
quote:
Cue snapt hetquote:
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, een aardige agent die voor mij een verhaaltje verzint voor de verzekering is in Brazilie allemaal mogelijk
Die opmerking van mij bevatte best veel sarcasme gelukkigquote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?
ow jottum daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die opmerking van mij bevatte best veel sarcasme gelukkig
0,0quote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jottum daar gaan we weer
KF zegt domme dingen die achteraf beschouwt natuurlijk allemaal maar een grapje waren
Ga ff iets anders doen, je chickies texten of zozo lang het maar niet hier posten is
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
0,0
Dat is nou goed kunnen praten. En het gaat niet om drugshandel ofzo
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jottum daar gaan we weer
KF zegt domme dingen die achteraf beschouwt natuurlijk allemaal maar een grapje waren
Ga ff iets anders doen, je chickies texten of zozo lang het maar niet hier posten is
lul niet je weet best dat de helft hier je schijt irritant vindquote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties
Maar ik wist niet dat je je er zo aan ergerde, excuses
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
Ik weet waarom jij in die stemming bentquote:
Ahh ja, gemistquote:
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..quote:
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reactiesquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lul niet je weet best dat de helft hier je schijt irritant vind
Maar je kunt het niet helpen, je bent gewoon zo dom
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
jullie zien het verkeerd
mijn woorden worden hier verkeerd opgevat
het was maar een grapje
ik was sarcastisch hoor
ik zei dat wel, maar bedoelde eigenlijk
het meisje waar ik 4 jaar mee ging
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
Dan moet je dus stoppen met posten om de reacties..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
ik snapte dat zinnetje nietquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet met de dag meer lachen om jouw reacties
wij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.
totdat iemand erover begint, dan probeer je het eerst 3 reacties recht te lullen, zodra je merkt dat dat niet werkt doe je het voor de reacties![]()
en toch maar blijven roepen sorry ik bedoelde het niet zo
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...
En ik blijf bij mijn standpunt hoor: ik noemde de prijs van die schoenen niet om op te scheppen, maar om te vergelijken...
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
(Ik had die schoenen gekregen toen ik jarig was)
jah waarom?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
Ik heb een vibo gewonnen!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Ik ben de dag na koninginnedag vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Verzin eens ietsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan aan een Fok prijsvraag?quote:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!![]()
oww wacht
Sms sletquote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!![]()
oww wacht
Hoe tof! waar wat en vooral hoe is ie?quote:
Nee op FOK! mag ik niets winnenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan aan een Fok prijsvraag?
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe tof! waar wat en vooral hoe is ie?
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoeldequote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat zouden we hier niet vertellen he!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
oww wacht
Je noemt dr ook gewoon een chickie!!! *grin*quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoelde
dat vind ik ook wel een goeiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben de dag na koninginnedag vrij![]()
Als dat geen zuipen word
Ik kreeg gister hele lieve leuke schattige geile smsjes van iemand van het forumquote:Op donderdag 16 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het meisje waar ik 2 jaar mee had stuurde me gisteren totaal onverwachts een SMS dat ik de groeten van haar vader kreeg, en daar stonden ook kusjes bij.
Dit is een serieuze post hoor!
Handig, kun je elke dag hetzelfde geneukt wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..
Het is een Sasi.. Eentje die je kan opladen en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
Ik las Stasiquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..
Het is een Sasi.. Eentje die je kan opladen en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
kan me er niks bij voorstellen, leg uitquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
wow dat klinkt wel erg tof!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg gister hele lieve leuke schattige geile smsjes van iemand van het forum
Ja nu welquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoelde
Ik ga naar een dorp hier in de buurt, Emmen is niet te harden met koninginnedag, en daar hebben ze een bandje enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 11:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel een goeie
wie heeft er nog toffe plannen voor de 30ste? of de nacht van de 29ste?
Ik denk dat ik naar amsterdam ga
Misschien een beetje varen (ja wij hebben een eigen boot! hij was duuuuuuuuuur! met stuurbekrachtiging en hij kan echt drijven etc kom ik een beetje in de buurt?) kijken of er nog een leuk feestje is...
Alleen ik weet nu al dat het drama word want ik ben de enige in de groep die niet van kutmuziek houd(techno en minimal)
Zolang ik maar klaarkom vind ik het bestquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Handig, kun je elke dag hetzelfde geneukt worden
Zodra ik de handleiding heb leg ik het uitquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen, leg uit
Ik zag hem op het programma en dacht laat ik voor de gein eens mee doen aan de prijsvraagquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wow dat klinkt wel erg tof!
en dan kan ie al meer dan mn kerel want die heeft geen geheugen![]()
Ik ga hem eens googlen!
ik heb dat soort dingen eerlijk gezegt nog niet uit een ander zijn/haar mond gehoortquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
als iemand anders precies hetzelfde had gezegd, was het totaal anders opgevat.
Haha, sounds good. Ik moet me ook eens gaan oriënterenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
Nee niet maar ik denk dat hij het naar mijn werkfoon gestuurd heb dan..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezen
Huh, ik weet niet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezen
euh... ja shit....euhmmm... zo is het toch ook gegaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Je had het ook gewoon aan mij verteld kunnen hebben en ik je geadviseerd had dit niet op het forum te gooien omdat ze anders zouden vragen wie dat meisje zou zijn
Keep us postedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, sounds good. Ik moet me ook eens gaan oriënteren
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou nou hij klinkt wel briljant Tally!
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
Dankjewelquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik las het helemaal niet als opscheppen.
als iemand anders precies hetzelfde had gezegd, was het totaal anders opgevat.
Ik ga geen nieuwe schoenen kopen want dat heb ik pas gedaan...
Ik kan niet wachten om hem uit te proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
it was the one armed man!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Huh, ik weet niet wat je bedoelt!
Je begreep me verkeerd, echt waar!
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?![]()
Erg benieuwd hoe dat is, maar te duur om aan te schaffen, met de kans dat het tegenvalt
serieus? lieve hubbie heb jij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
ze maken het steeds spannenderquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
Wie wil hier neuken voor een vibo?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef rival het volgende:
ik zie het al voor me, iedereen heeft hem al in het winkelwagentje op de site maar wacht nu op de review van Tally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ja serieus.. Hij ging toen een keer eentje voor me kopen als verrassing omdat we samen een weekje weggingquote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? lieve hubbie heb jij!
Het voor mijn studenten budget nog iets te duur
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Ik heb killerthighsquote:
Ik vond de goedkopere die ik heb gehad stukken beter dan de duurdere hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Dat niet, maar ik heb een redelijke la met speeltjes en nooit te beroerd om wat nieuws aan te schaffen. Daarnaast zijn er bepaalde toys die ik niet "recycle", maar gewoon meegeef aan de desbetreffende vrouw met wie ik ze heb gebruiktquote:
Gaat beter met beeld en geluid enzo, dan is het wat natuurgetrouwerquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Bij zelf spelen knijp ik ongelooflijk had met mijn dijen..
En zo is het motortje doorgebrand
arme hubbie!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
[..]
Ik heb killerthighs
Don't push itquote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaat beter met beeld en geluid enzo, dan is het wat natuurgetrouwer
[..]
Ik heb killerthighs
Haha dat geluidje van die beltoon van de telefoon waarvan de batterij leeg isquote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzz...... [ afbeelding ]"
Nu hoor je alleen maar.. ggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzz...... [ afbeelding ]"
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
"ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
Ik heb soms ook best medelijden met hemquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu hoor je alleen maar.. gggggggggggggggggggggggggggggg
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijnquote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb soms ook best medelijden met hem
[..]Wanna play
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
Duik met JB in bedquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijn![]()
Zo had ik ooit een keer een blauwe bijtplek op m'n sleutelbeen
Ik heb ontzettend veel blauwe plekken gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijn![]()
Zo had ik ooit een keer een blauwe bijtplek op m'n sleutelbeen
Jan-Bettonquote:
quote:
quote:
Bijten en krabben isquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel blauwe plekken gehadTot echte bloed uitstortingen toe
Maar merk er op dat moment weinig van.. Ik vind pijn ook niet erg..
Jij wel jaquote:
ik ga met je mee lunchenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Deze non gaat er weer vandoor.. pauze
Lik ze!!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
Ik ga mijn spullen pakken en een ijsje eten
Tot later!
Ook een soepje?quote:
Owh dat gaat goed komen *grin*quote:
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vindquote:Op donderdag 16 april 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke zit lekker aan me krentenbol te knabbel, en ff terug te lezen... stik ik me toch zowat in me broodje
![]()
nee ik vond het juist humor hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vind
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......quote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben er zelf zo vaak mee verbeterd
Ik moest gewoon even laten zien dat ik er wel wat mee doe!
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebtquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Krabben en bijten
Rode krassen op mijn rug
Jij snapt hemquote:
En bedankt! Nu is mijn MI voorgoed gebrand op mijn netvlies: what has been seen, cannot be unseen!quote:
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebt
Precies, mijn uitgang blijft een uitgang, geen ingangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringang
Tally is dan ook gewoon een vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Vrouwenquote:
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......
Het is opzich echt sexy om een vrouw bezig te zien met zo'n ding terwijl jij ook met haar bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodigquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.En daarom doet niemand jou verbeteren.
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
Ik wilde net zeggen dat er altijd plaats is voor verbetering maar je bent me voorquote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
Klikspaan, boterspaan, nu moet ik met eenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke lief
![]()
![]()
enneee KF deed me wel verbeteren![]()
![]()
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwamquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?quote:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwam
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerderquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?
Ik bedoelde ook niet perse dat je het moet gebruiken, maar als je fantasie al niet verder reikt dan dat ding in je gat te steken, is dat niet echt fantasievol te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hondquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaaktquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zo
Ik ben het gewendquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hond
Briljant, mag ik wel zeggen!quote:
Even de taalpurist uithangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
En de oude garde moest nog wel plaats_maken voor hem, toen hij met zijn bombarie hier binnenkwam
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaakt
I k heb nog steeds geen excuses ontvangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
That is lowquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
haha mooi zoquote:
quote:
Altijd handig, een online spellingscontrolequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
I k heb nog steeds geen excuses ontvangen
het glijmiddel of die sensation dingen?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die Durex Play heb ik ook een keer geprobeerd, maar dat vond ik niks
Hebben jullie daar ervaringen mee ?
Microsoftquote:Op donderdag 16 april 2009 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd handig, een online spellingscontrole
Dus wanneer spreken we af?quote:
Och je bent nog zo groen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, mijn uitgang blijft een uitgang, geen ingang
Nee, die ring die je om je lul moet doen...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
het glijmiddel of die sensation dingen?
die rode is wel een beetje okay.. soort tijgerbalsem, maar dan normaal
blauw en groen was meer menthol achtig.. gewoon proberen
ik heb al vakantiequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
het glijmiddel of die sensation dingen?
die rode is wel een beetje okay.. soort tijgerbalsem, maar dan normaal
blauw en groen was meer menthol achtig.. gewoon proberen
Waardeloos dingquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, die ring die je om je lul moet doen...
Met zo'n trillend dingetje eraan
Vakantiegangerquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb al vakantiedus roep maar wanneer kun je?
Liever in het weekend voor jou denk ik he?
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantieganger
Zaterdag? Lekker uit eten en dan wat drinken en dan zien we wel?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantieganger
Zaterdag? Lekker uit eten en dan wat drinken en dan zien we wel?
doe dat ff lekker via de pmquote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zitten
Dat zegt ze toch ook manquote:
Slet, wel met hem en mij poeier je altijd af...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zitten
Pm me ff want ik vind het nooit zo netjes als mensen dat in het topic allemaal doen dus moet ik het zelf ook niet doen haha
En natuurlijk geen excuses voor die stoot onder de gordelquote:
bij jou ben ik veel te bang dat je me meteen bespringtquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slet, wel met hem en mij poeier je altijd af...
Daar staan mensen met Zuid-Amerikaans bloed om bekend ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef liefie_ het volgende:
bij jou ben ik veel te bang dat je me meteen bespringt
B heeft nog wel het fatsoen zich een half uur in te houden gok ik
zeg ben eens stil straks durf ik niet meer haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar staan mensen met Zuid-Amerikaans bloed om bekend ja...
Ik wil geen tweede keus zijn. Dus dat gaat niet meer gebeuren denk ik...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef liefie_ het volgende:
zeg ben eens stil straks durf ik niet meer haha!
Wie weet werkt dit in jou voordeel, dat als ik iemand ooit gemeet heb dat andere meeten minder vreselijk lijkt
Zeg bij jou zou ik ook alleen maar 2e keus zijn na je vrouw en zoquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil geen tweede keus zijn. Dus dat gaat niet meer gebeuren denk ik...
oei rode billetjesquote:
Dat is al de tweede vandaag die ik niet zie. Ik ben niet zo scherp vandaag merk ik.quote:
Dat blijf je positief en negatief gebruiken hequote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar staan mensen met Zuid-Amerikaans bloed om bekend ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |