Ga je schamen lui krengquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Alweer verslapen, gelukkig maar een half uurtje![]()
ik heb echt een kutkop de afgelopen dagen
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komenquote:
Tyquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 16 april 2009 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat een flexibel contract
Een stappen tellerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komen
ja ik heb zoiets gedownload voor op mijn Nokia 5800...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een stappen tellerheb je geen gsm met GPS functionaliteit en een sportstracker. Kan je elke dag netjes je route & snelheid enzo grafisch weergeven op computer/internet.
Nee ik gebruik geen hartslagmeter. Ten eerste omdat ik niet relaxed gesport heb als ik niet helemaal kapot ga, en ten tweede omdat ik een piepend apparaat ontzettend irritant vind. Ik ga vrijwel altijd over mijn maximale hartslag heen, vandaarquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Heb ik gedaan, hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje
Ja lees maar effe terug als je het wil weten, want was wel lekker
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.
Heerlijk als je dat soort dromen hebtquote:
Ik doe het liever in het echtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort dromen hebt
Klopt maar Nouk heeft gelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort dromen hebt
quote:
hmm hoe zeg ik dit zonder gelijk als een non over te komen..quote:
Nogalquote:Op donderdag 16 april 2009 09:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gereageerd zie ik nu.
Goedemorgen!quote:
Komt wel weerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm hoe zeg ik dit zonder gelijk als een non over te komen..
.. ik heb die behoefte niet meer zo erg..
Ik zat heul niet aan de caps, mijn vinger bleef op shift steken!quote:
Ow absoluutquote:
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessantquote:Op donderdag 16 april 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
http://www.hartslagmeter.com/contents/nl/d1033.html
Die haal ik denk ik50 euro valt nog mee
Het gaat mij ook vooral om snelheid en afgelegde afstand
Kan je me dat linkenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessant
quote:
Saaiquote:
waarom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Skaai het volgende:
liefie_, hoi. Je zoenende chicks hebben hun kerstmutsen nog op. Waarom?
Het is nu zomerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom niet
kerst is tof en zou zich niet moeten beperken tot 2 dagen in de winter
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor dat ding van Nike, voor in je schoen.. Lijkt mij toch het beste. Hartslag is voor mij echt niet interessant
Lol ik lees het altijd in je Nickquote:
ja en? in de zomer is het ook wel eens kerstquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is nu zomer
Nu zoenende dames in teeny weeny string bikini aub!
Ik geloof dat je wel een speciaal iets van Nike voor je Ipod erbij kunt kopen, zodat hij je hartslag ziet...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Die speciale iPod? Die kan dat toch ook met Nike schoenen of niet?
Ja maar 2 zoenende vrouwen met een zweterige kop van die kleffe kerstmutsen, dat is geen tof gezichtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom niet
kerst is tof en zou zich niet moeten beperken tot 2 dagen in de winter
ow daar hou ik echt al niet van hequote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zienquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar 2 zoenende vrouwen met een zweterige kop van die kleffe kerstmutsen, dat is geen tof gezicht.
Ik ga ontbijten en Grey's Anatomy kijken
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow daar hou ik echt al niet van he
kan alleen met dit en dat en blabla
Ja dat is ook wel zo, ik moet gewoon kijken en niet nadenken over mogelijke scenario'squote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zien
Altijd overal een antwoord op die Airquote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
Boeie als je die dingen toch al hebt /carequote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow daar hou ik echt al niet van he
kan alleen met dit en dat en blabla
pff al had ik een ipod en nike schoenen zou ik het nog niet kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenen
Ik wil graag weten hoe hard ik loop en welke afstand, dus ja, soms heb je daarvoor techniek nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pff al had ik een ipod en nike schoenen zou ik het nog niet kopen
Ik word nogal opstandig als mensen me een kant op willen duwen
pics!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind dat ze er nog best appetijtelijk uit zien
Oh. Nouja, ik koop nooit meer een iPod. 3 gehad, alle 3 net na de garantie ineens stuk. Fuckdingen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is geen speciale iPod, maar kan volgens mij alleen met iPod/iPhone gebruikt worden. Officieel ook alleen met Nike schoenen..
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoonquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook irritant, maar ik heb een iPod en voor die sensor in je schoen valt wel een oplossing te verzinnen in andere schoenen
Garantie al afgelopen, nog geen last vanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Nouja, ik koop nooit meer een iPod. 3 gehad, alle 3 net na de garantie ineens stuk. Fuckdingen.
Nu heb ik een Walkman.
KF post approvedquote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoon
En ik heb pas nog Saucony hardloopschoenen van 140 euro gehaald, dus het zou zonde zijn weer nieuwe Nike schoenen te moeten halen.
Dan kan ik beter een hartslagmeter (eventueel met afstands / snelheidsmeter) van 5 tientjes kopen
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil graag weten hoe hard ik loop en welke afstand, dus ja, soms heb je daarvoor techniek nodig
ja jezus hij was weer goed kutquote:
Hoezo ?quote:
Las je mijn post niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een nano 3th generation, maar ik vind mijn nokia 5800 beter geluidskwaliteit hebben, én er zit ook nog eens GPS met SportsTracker op mijn telefoon
En ik heb pas nog Saucony hardloopschoenen van 140 euro gehaald, dus het zou zonde zijn weer nieuwe Nike schoenen te moeten halen.
Dan kan ik beter een hartslagmeter (eventueel met afstands / snelheidsmeter) van 5 tientjes kopen
Ik las IK HEB en 140 euro, toen wist ik genoegquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo ?
We hebben het hier over techniek, en ook over de kosten van nieuwe spullen en het tegen elkaar afwegen daarvan
Ik kwam net echt iets vaags tegenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.
Voorlopig ren ik nog nergens mee (ja met mijn iPod) en de vraag is óf ik zoiets ga kopen, maar voorlopig gaat het prima zoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Afstand en snelheid lukt ook wel met een online routeplanner en een horloge. Maar het is wel erg cool om te rennen met allerlei electronica op je schoen, om je arm en onder je borst.
Ze hebben mij gewoon een slechte gegeven. Wel 3x.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Garantie al afgelopen, nog geen last van
Ja, lekker je zweterige lichaam afkoelenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kwam net echt iets vaags tegen
Een shirt met electronen erin, die is aan te sluiten op een horloge / stappenteller / hartslagmeter / gps systeem
Straks krijg je nog shirts met ingebouwde airconditioning
Best een goed idee trouwens
'ClimateControl T-Shirt'![]()
![]()
Waarom zou ik gaan improviseren als het ook anders kan ?quote:
Enig idee waar TNO mee bezig isquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kwam net echt iets vaags tegen
Een shirt met electronen erin, die is aan te sluiten op een horloge / stappenteller / hartslagmeter / gps systeem
Straks krijg je nog shirts met ingebouwde airconditioning
Best een goed idee trouwens
'ClimateControl T-Shirt'![]()
![]()
Nee, maar voor tijdens een dagje op het strand ofzo wel lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, lekker je zweterige lichaam afkoelenSportman van het jaar ga je niet worden denk ik.
Omdat je dus net schoenen hebt gekocht a 140,-, nerdie.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan improviseren als het ook anders kan ?
Hoe groot is dat zendertje trouwens ?
Samsung ftw!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze hebben mij gewoon een slechte gegeven. Wel 3x.
Ik ben ook niet voor één gat te vangen...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Altijd overal een antwoord op die Air
Lang geleden dat iemand mij nerd noemdequote:Op donderdag 16 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je dus net schoenen hebt gekocht a 140,-, nerdie.
Niet zo preuts jij. Dat staat je niet!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
zullen we niet weer die kant op gaan mensen?
tof
Zijn die serieus bezig met een airco tshirtquote:
Ja heb er nu 2. Eentje was stuk gegaan een jaar terug op vakantie. Dus van de verzekering een nieuwe gehad. De oude opengemaakt en schoongemaakt enzo en toen deed hij het weer hehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, oldskool een Sony Walkman gekocht.
Wel een mooi ding trouwens, die Samsung.
Je geeft zelf het bewijs inderdaad op mijn postquote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor één gat te vangen...
Moet je die defecte niet opsturen danquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja heb er nu 2. Eentje was stuk gegaan een jaar terug op vakantie. Dus van de verzekering een nieuwe gehad. De oude opengemaakt en schoongemaakt enzo en toen deed hij het weer hehe.
niet preutsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo preuts jij. Dat staat je niet!
Tja, ik had je ook patsertje kunnen noemenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lang geleden dat iemand mij nerd noemde![]()
Ik pats de laatste tijd helemaal nergens meequote:Op donderdag 16 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, ik had je ook patsertje kunnen noemen
Oh, daar had ik het niet over. Dat boeit mij ook weinig. Mijn opmerking ging gewoon weer over sex!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:36 schreef liefie_ het volgende:
niet preuts
gewoon niet zo over al die snufjes en dingetjes en hoe duur het allemaal wel niet is
Hoe duur waren je schoenen ook alweer?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik pats de laatste tijd helemaal nergens mee!
idd niet geheel schrikbarendquote:Op donderdag 16 april 2009 10:39 schreef AirwiN het volgende:
Oh, daar had ik het niet over. Dat boeit mij ook weinig. Mijn opmerking ging gewoon weer over sex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |