Mij ook. Was bang dat je het niet zou lezen loser.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk TS z'n reactie uitlokken, maar dit doet me nog veel meer plezier.
Beetje jammer dat je je zin zo formuleert.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij ook. Was bang dat je het niet zou lezen loser.
Twee keer JE in één regel staat lelijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je je zin zo formuleert.
Bedankt voor het delen van je mening.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer JE in één regel staat lelijk.
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:15 schreef Gunner het volgende:
Spelen we eerst op Old Trafford?
Wie is "hij" in deze?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij op met dat 20.45 gezeik, huillies. 20.40 komen de bazen het veld al op...
Quotefail, ga nu maar ontopic...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef sezten het volgende:
quote][ afbeelding ] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1279809/1/50#68062842]donderdag 16 april 2009 09:5 Dj_Day-V het volgende:
Jij op met dat 20.45 gezeik, huillies. 20.40 komen de bt veld al op...
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef ASroma het volgende:
nu moet van persie giggs aanranden![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die kop van Anderson ookquote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef ASroma het volgende:
nu moet van persie giggs aanranden![]()
[ afbeelding ]
![]()
Tot 5 jaar geleden werden Man.United en Arsenal ook altijd 1e en 2e. Terwijl Arsenal nu al sinds 2005 niet meer in de top 2 gefinished is.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze confrontatie niet meer de lading heeft van een 5tal jaren geleden.
Keane, Van Nistelrooy, Neville tegenover Vieira, Keown en Seaman. Man dat waren altijd prachtige wedstrijden. Nu mis ik gewoon een klootzak bij Arsenal waar ik een schurfthekel aan heb.
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar ik kan me echt aan niemand meer irriteren bij Arsenal.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Tot 5 jaar geleden werden Man.United en Arsenal ook altijd 1e en 2e. Terwijl Arsenal nu al sinds 2005 niet meer in de top 2 gefinished is.
Hier ook inderdaad. Maar toch zijn het wel speciale wedstrijden.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar ik kan me echt aan niemand meer irriteren bij Arsenal.Als ik bijvoorbeeld Keown zie langskomen bij de BBC dan loopt mijn bloeddruk gelijk omhoog ...
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze confrontatie niet meer de lading heeft van een 5tal jaren geleden.
Keane, Van Nistelrooy, Neville tegenover Vieira, Keown en Seaman. Man dat waren altijd prachtige wedstrijden. Nu mis ik gewoon een klootzak bij Arsenal waar ik een schurfthekel aan heb.
Bij Manchester United heb je dan tenminste nog die Portugezen om je over op te winden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij Manchester United heb je dan tenminste nog die Portugezen om je over op te winden.
Vooral die tackle van Flamini erna.quote:
Wie is hij?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij op met dat 20.45 gezeik, huillies. 20.40 komen de bazen het veld al op...
quote:Van Persie mist eerste halve finale tegen Man Utd
23/04/2009 19:51
Arsenal kan de komende twee wedstrijden nog niet beschikken over Robin van Persie. Emmanuel Adebayor, Manuel Almunia en Johan Djourou zijn wel weer hersteld van blessures.
Van Persie liep zaterdag een liesblessure op tijdens de halve finale van het FA Cup-toernooi tegen Chelsea (2-1 verlies). Dinsdag miste de aanvaller de wedstrijd tegen Liverpool (4-4) en ook de komende duels met Middlesbrough en Manchester United komen te vroeg voor hem.
Clichy moet de competitiewedstrijd tegen Middlesbrough zaterdag aan zich voorbij laten gaan, maar lijkt wel tijdig fit voor de eerste halve finale van de Champions League tegen Man Utd. Adebayor, Manuel Almunia en Johan Djourou zijn tegen Boro alweer inzetbaar.
Arsenal-trainer Arsène Wenger kan pas volgend seizoen weer beschikken over William Gallas en Tomas Rosicky. Gallas heeft een kwetsuur aan zijn rechterknie en Rosicky staat al sinds januari 2008 aan de kant met een hardnekkige hamstringblessure.
Jammerquote:
Wat had RVN bij hem gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Gunner het volgende:
Keown en Van Nistelrooy was ook altijd tof idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza-gatequote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Meer dan 90 eigenlijk, 't ging na de wedstrijd gewoon door.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Hopelijk wordt dit wel een spektakel. Barca - Chelsea was niet best.
Je hebt altijd een kans van 50 procent. Je gaat door, of je gaat niet door.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Arsenal heeft geen enkele kans tegen mansjester
zo irritantquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom staat er weer 20:40 in de TT? Het fluit signaal is altijd om 20:45...
Oh wacht Dj_Day-V heeft het topic weer geopend, verklaard het al
5 ton voor fabregas en 150.000 voor koloquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef Gunner het volgende:
United - Arsenal: 145 miljoen - 25 miljoen
Wel grappig stukje
Wenger weet de koopjes wel te spottenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
5 ton voor fabregas en 150.000 voor kolo
quote:United have never been knocked out of European competition by an English club; The Gunners have never progressed from a European tie against another English club. They lost 3-2 on aggregate against Chelsea in a 2003-04 Champions League quarter-final and lost 5-3 to Liverpool at the same stage last season.
tjah als je nog maar 1 keer in de halve finale van de champions league bent gekomen is dat ook niet zo lastig hequote:Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef Gunner het volgende:
Zo ken ik ook nog een feitje. Arsenal heeft nog nooit een Europese halve finale verloren
Anders bekijk je de link evenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah als je nog maar 1 keer in de halve finale van de champions league bent gekomen is dat ook niet zo lastig he
Hij zegt toch ook Europese Halve finale dude....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gedaan en ze hebben inderdaad maar 1 maal een halve finale champions league gespeeld
Die feiten heb je geen ene ruk aan.quote:
En ik zeg Champions League Halve finale dudequote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef TTD het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook Europese Halve finale dude....![]()
beter lezen...
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kan alleen de laatste 30 minuten zien
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!quote:
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!
Heeft iemand al wat gehoord over de opstelling? Het gaat mij dan met name wie er spits staat en of Giggs of Scholes of allebei of allebei niet spelen.
Heb zelf een wedstrijdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zorg dan dat je de wedstrijd gewoon kan zien
Teveel pixelvorming op je 52" natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoen
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zeg 13 - 5.
En anders wordt het 1-0, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Ik hoop het ook niet. Aan de ene kant lijkt het me stug, omdat hij er gister ook al zat. Anderzijds zou het best kunnen dat ze hem voor een week hebben gereserveerd natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat koeman niet in de voor-nabeschouwing zit
met zijn Kicks en Manjester
Ok ik ben mentaal klaar.quote:
Ik was in London tijdens deze FA - Cup finale.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam dit filmpje nog tegen. Geweldige wedstrijd was dat met een onwaarschijnlijk scoreverloop. Mooie opstootjes, fraaie goals, zat alles in. Heerlijk weekend ook. Een dag later(dacht ik) speelde Chelsea toen uit bij Blackburn, en boekte een zwaarbevochte 0-1 zege waardoor het gat meer dan 10 punten werd met Arsenal en iedereen echt in de titel begon te geloven.
Maar genoeg memory lane, ik zie veel doelpunten vanavond. Wordt een typisch Engelse wedstrijd in een hoog tempo en kansen aan beide kante. 3-2 zou een mooie stand zijn. Veel goals en het houdt de wedstrijd open.
Klopt, maar tijdens een wedstrijd in de CL kan/wilt hij wel eens beter spelen..quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoen
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Man Utd:
Edwin vd Sar, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Rafael Da Silva, C. Ronaldo, Ryan Giggs, Anderson, Michael Carrick, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov
Arsenal:
Manuel Almunia, Bakari Sagna, Mickael Silvestre, Kolo Toure, Kieran Gibbs, Samir Nasri, Theo Walcott, Cesc Fàbregas, Alexandre Song Bilong, Sheyi Emmanuel Adebayor, Niklas Bendtner
Ik heb 'm van Goal.com gehaald, kon nog geen andere vinden. Ik weet niet of deze heel betrouwbaar is. Stonden ook nog geen wissels bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Geen Djourou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenaldie film is zoooooooo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan beter naar een andere gaan
Zal wel meevallen. Ik zie geen 4.0 op IMDB...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef buddyb het volgende:
[..]
die film is zoooooooo slecht![]()
je kan beter naar een andere gaan
Jeejquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
Tvp
Goooo Arsenal![]()
Maar ik vrees winst voor ManU
Binnen 10 minuten geniepig uit de wedstrijd schoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren werd er op Messi gerukt. Vandaag zeker op Ronaldo
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef TAV74 het volgende:
ik wilde net de kleuren op mijn TV bijstellen, maar Youri was nog wel gewoon blank..
En dan de heletijd Mansjesterquote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik mis Koeman nu al. Mijn Kiks, O'sie en Ween Roenie, wat doe je?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef TAV74 het volgende:
ik wilde net de kleuren op mijn TV bijstellen, maar Youri was nog wel gewoon blank..
Fek, die tacklequote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vooral die tackle van Flamini erna.
Op deze manier wel ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef TAV74 het volgende:
wat een nietszeggend gelul eigenlijk, zo'n voorbeschouwing
bloed zweet en tranenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een heerlijke entourage, ik wil spektakel, ik wil passie, ik wil alles wat ik gisteren niet heb gezien!
quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
De officials hebben 'n stijve pik overgehouden aan 't kleedkamer-avontuur zo te zien
(waar let ik in godsnaam op zeg)
Ik zou ook een harde plasser krijgen van zo'n entourage!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
De officials hebben 'n stijve pik overgehouden aan 't kleedkamer-avontuur zo te zien
Haha, jij zag 't ook!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De scheids heeft een te klein broekje aan (of..)
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik dacht dat het mijn dirty mind was, maar ik ben niet de enigequote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
sjongequote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog zo'n viespeukquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mijn dirty mind was, maar ik ben niet de enige}
Jij moet mijn wetenschappelijk geïnspireerde essay maar eens lezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit wordt een kraker, ik voel het aan m'n water!
Mwa, ik kijk liever voetbalquote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij moet mijn wetenschappelijk geïnspireerde essay maar eens lezen.²
Dat dacht ik dus ook al te zienquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie maken me wel nieuwsgierig, ik heb niets gezien.quote:
jewel adebayorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Speelt Arsenal eigenlijk wel met spitsen vanavond?
Ik las de verdere quotes niet. dat deed ik pas na 't posten.quote:
quote:
No problemquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik las de verdere quotes niet. dat deed ik pas na 't posten.![]()
[..]
speelt ie toevallig met een helmpje?quote:
Hij is wel vaak Aan-De-Bal-Hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
speelt ie toevallig met een helmpje?
ow ok.quote:
Ga toch weg met je helmpjequote:Op woensdag 29 april 2009 20:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
speelt ie toevallig met een helmpje?
had hem net door toen ik reageerdequote:
Ik dacht 't gisteren ook bij Stark te zien, zou er gewoon 'n tok in die broekjes gebreid zitten?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jullie maken me wel nieuwsgierig, ik heb niets gezien.²
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
had hem net door toen ik reageerde
Adebayorquote:
Trouwens, wist je dat er in het scherm "profiel" 4 regels kan benutten onder de optie "signature" dan hoef je niet elke keer dat belachelijkequote:
Héél goed!quote:
Dan weet je 't antwoord nu?quote:
1 Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwequote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Trouwens, wist je dat er in het scherm "profiel" 4 regels kan benutten onder de optie "signature" dan hoef je niet elke keer dat belachelijkete doen wat helemaal nergens op slaat.
Op die post geeft ik eenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1 Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe
2 Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden....
3 Bansheeboy: Fok!ker van de week!
4 "There is no knowledge that is not power".²
Zonder van Persie missen ze veel (Marokkaans) creativeit.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal speelt echt inspiratieloos
In Brazilie doen ze ook altijd een mooi liedje eronder als er gescoord wordt. Echt jammer dat dat hier in NL e.d. niet isquote:
Man U staat vooral heel goed te voetballen, 't mag ook wel 'n keerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is Arsenal slechttttttt
Ik vraag me af of die gasten echt geen doping gebruiken, hoe kun je zo'n conditie hebben als die tedere gastjes. Ze blijven maar gaan, het spel gaat op en neer in vrij hoog en romig tempo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
En dit is nog maar het begin van een duizelingwekkende avond!
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.quote:
Ja hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Kerol het volgende:
[..]
In Brazilie doen ze ook altijd een mooi liedje eronder als er gescoord wordt. Echt jammer dat dat hier in NL e.d. niet is
Van der Sar geen uitstraling?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.²
Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal moet Walcott in stelling brengen, daar zit de archilleshiel van United.
Zeggen dat van der Sar geen uitstraling heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.²
Tja, hoe ze dat moeten gaan doen weet ik ook niet, maar Walcott is er al een keer langs gekomen vanavond, en dat moet ie vaker doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?²
Wat een slechte grap zegquote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.²
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij ownde inderdaad een paar spelers
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.quote:
Uh nee..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.²
Jordeeehquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.²
Jaloers dat hij wel kan voetballen en jij niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.
Precies, heeft niks met kwaliteiten te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.²
Bij Arsenal is niet veel te halen op 't moment, wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
Die commentator probeert wel een bruine arm bij "united" te halen
Ga in ONZ spelen man.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Cescquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |