Klopt, maar tijdens een wedstrijd in de CL kan/wilt hij wel eens beter spelen..quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoen
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Man Utd:
Edwin vd Sar, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Rafael Da Silva, C. Ronaldo, Ryan Giggs, Anderson, Michael Carrick, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov
Arsenal:
Manuel Almunia, Bakari Sagna, Mickael Silvestre, Kolo Toure, Kieran Gibbs, Samir Nasri, Theo Walcott, Cesc Fàbregas, Alexandre Song Bilong, Sheyi Emmanuel Adebayor, Niklas Bendtner
Ik heb 'm van Goal.com gehaald, kon nog geen andere vinden. Ik weet niet of deze heel betrouwbaar is. Stonden ook nog geen wissels bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Geen Djourou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenaldie film is zoooooooo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan beter naar een andere gaan
Zal wel meevallen. Ik zie geen 4.0 op IMDB...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef buddyb het volgende:
[..]
die film is zoooooooo slecht![]()
je kan beter naar een andere gaan
Jeejquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
Tvp
Goooo Arsenal![]()
Maar ik vrees winst voor ManU
Binnen 10 minuten geniepig uit de wedstrijd schoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren werd er op Messi gerukt. Vandaag zeker op Ronaldo
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef TAV74 het volgende:
ik wilde net de kleuren op mijn TV bijstellen, maar Youri was nog wel gewoon blank..
En dan de heletijd Mansjesterquote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik mis Koeman nu al. Mijn Kiks, O'sie en Ween Roenie, wat doe je?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef TAV74 het volgende:
ik wilde net de kleuren op mijn TV bijstellen, maar Youri was nog wel gewoon blank..
Fek, die tacklequote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vooral die tackle van Flamini erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |