quote:Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kan alleen de laatste 30 minuten zien
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!quote:
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!
Heeft iemand al wat gehoord over de opstelling? Het gaat mij dan met name wie er spits staat en of Giggs of Scholes of allebei of allebei niet spelen.
Heb zelf een wedstrijdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zorg dan dat je de wedstrijd gewoon kan zien
Teveel pixelvorming op je 52" natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoen
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zeg 13 - 5.
En anders wordt het 1-0, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Ik hoop het ook niet. Aan de ene kant lijkt het me stug, omdat hij er gister ook al zat. Anderzijds zou het best kunnen dat ze hem voor een week hebben gereserveerd natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat koeman niet in de voor-nabeschouwing zit
met zijn Kicks en Manjester
Ok ik ben mentaal klaar.quote:
Ik was in London tijdens deze FA - Cup finale.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam dit filmpje nog tegen. Geweldige wedstrijd was dat met een onwaarschijnlijk scoreverloop. Mooie opstootjes, fraaie goals, zat alles in. Heerlijk weekend ook. Een dag later(dacht ik) speelde Chelsea toen uit bij Blackburn, en boekte een zwaarbevochte 0-1 zege waardoor het gat meer dan 10 punten werd met Arsenal en iedereen echt in de titel begon te geloven.
Maar genoeg memory lane, ik zie veel doelpunten vanavond. Wordt een typisch Engelse wedstrijd in een hoog tempo en kansen aan beide kante. 3-2 zou een mooie stand zijn. Veel goals en het houdt de wedstrijd open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |