quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Hopelijk wordt dit wel een spektakel. Barca - Chelsea was niet best.
Je hebt altijd een kans van 50 procent. Je gaat door, of je gaat niet door.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Arsenal heeft geen enkele kans tegen mansjester
zo irritantquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom staat er weer 20:40 in de TT? Het fluit signaal is altijd om 20:45...
Oh wacht Dj_Day-V heeft het topic weer geopend, verklaard het al
5 ton voor fabregas en 150.000 voor koloquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef Gunner het volgende:
United - Arsenal: 145 miljoen - 25 miljoen
Wel grappig stukje
Wenger weet de koopjes wel te spottenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
5 ton voor fabregas en 150.000 voor kolo
quote:United have never been knocked out of European competition by an English club; The Gunners have never progressed from a European tie against another English club. They lost 3-2 on aggregate against Chelsea in a 2003-04 Champions League quarter-final and lost 5-3 to Liverpool at the same stage last season.
tjah als je nog maar 1 keer in de halve finale van de champions league bent gekomen is dat ook niet zo lastig hequote:Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef Gunner het volgende:
Zo ken ik ook nog een feitje. Arsenal heeft nog nooit een Europese halve finale verloren
Anders bekijk je de link evenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah als je nog maar 1 keer in de halve finale van de champions league bent gekomen is dat ook niet zo lastig he
Hij zegt toch ook Europese Halve finale dude....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gedaan en ze hebben inderdaad maar 1 maal een halve finale champions league gespeeld
Die feiten heb je geen ene ruk aan.quote:
En ik zeg Champions League Halve finale dudequote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef TTD het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook Europese Halve finale dude....![]()
beter lezen...
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kan alleen de laatste 30 minuten zien
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!quote:
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hopen dat C. Ronaldo weer zo'n wedstrijd speelt als de eerste wedstrijd tegen Inter een paar weken terug!
Heeft iemand al wat gehoord over de opstelling? Het gaat mij dan met name wie er spits staat en of Giggs of Scholes of allebei of allebei niet spelen.
Heb zelf een wedstrijdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zorg dan dat je de wedstrijd gewoon kan zien
Teveel pixelvorming op je 52" natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want zo vaak heb ik man utd niet goed zien spelen dit seizoen
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zeg 13 - 5.
En anders wordt het 1-0, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Ik hoop het ook niet. Aan de ene kant lijkt het me stug, omdat hij er gister ook al zat. Anderzijds zou het best kunnen dat ze hem voor een week hebben gereserveerd natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat koeman niet in de voor-nabeschouwing zit
met zijn Kicks en Manjester
Ok ik ben mentaal klaar.quote:
Ik was in London tijdens deze FA - Cup finale.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam dit filmpje nog tegen. Geweldige wedstrijd was dat met een onwaarschijnlijk scoreverloop. Mooie opstootjes, fraaie goals, zat alles in. Heerlijk weekend ook. Een dag later(dacht ik) speelde Chelsea toen uit bij Blackburn, en boekte een zwaarbevochte 0-1 zege waardoor het gat meer dan 10 punten werd met Arsenal en iedereen echt in de titel begon te geloven.
Maar genoeg memory lane, ik zie veel doelpunten vanavond. Wordt een typisch Engelse wedstrijd in een hoog tempo en kansen aan beide kante. 3-2 zou een mooie stand zijn. Veel goals en het houdt de wedstrijd open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |