Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal moet Walcott in stelling brengen, daar zit de archilleshiel van United.
Zeggen dat van der Sar geen uitstraling heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.˛
Tja, hoe ze dat moeten gaan doen weet ik ook niet, maar Walcott is er al een keer langs gekomen vanavond, en dat moet ie vaker doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?˛
Wat een slechte grap zegquote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij ownde inderdaad een paar spelers
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.quote:
Uh nee..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.˛
Jordeeehquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.˛
Jaloers dat hij wel kan voetballen en jij niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.
Precies, heeft niks met kwaliteiten te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.˛
Bij Arsenal is niet veel te halen op 't moment, wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
Die commentator probeert wel een bruine arm bij "united" te halen
Ga in ONZ spelen man.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Cescquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |