Zonder van Persie missen ze veel (Marokkaans) creativeit.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal speelt echt inspiratieloos
In Brazilie doen ze ook altijd een mooi liedje eronder als er gescoord wordt. Echt jammer dat dat hier in NL e.d. niet isquote:
Man U staat vooral heel goed te voetballen, 't mag ook wel 'n keerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is Arsenal slechttttttt
Ik vraag me af of die gasten echt geen doping gebruiken, hoe kun je zo'n conditie hebben als die tedere gastjes. Ze blijven maar gaan, het spel gaat op en neer in vrij hoog en romig tempo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
En dit is nog maar het begin van een duizelingwekkende avond!
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.quote:
Ja hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Kerol het volgende:
[..]
In Brazilie doen ze ook altijd een mooi liedje eronder als er gescoord wordt. Echt jammer dat dat hier in NL e.d. niet is
Van der Sar geen uitstraling?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.˛
Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal moet Walcott in stelling brengen, daar zit de archilleshiel van United.
Zeggen dat van der Sar geen uitstraling heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Na van der Sar de minste uitstraling op het veld.˛
Tja, hoe ze dat moeten gaan doen weet ik ook niet, maar Walcott is er al een keer langs gekomen vanavond, en dat moet ie vaker doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben ze al 4 of 5 fatsoenlijke balcontacten achter elkaar gehad?˛
Wat een slechte grap zegquote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij ownde inderdaad een paar spelers
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.quote:
Uh nee..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.˛
Jordeeehquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.˛
Jaloers dat hij wel kan voetballen en jij niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Gibbs heeft nog net geen luier om, wat een talkpoeder hoofdje.
Precies, heeft niks met kwaliteiten te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat mij niet, ik ben best slim. Hij is een wereldkeeper, maar qua uitstraling verliest hij het van een Gomes, Preudhomme of een Dida.˛
Bij Arsenal is niet veel te halen op 't moment, wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
Die commentator probeert wel een bruine arm bij "united" te halen
Ga in ONZ spelen man.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Cescquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |