Die kop van Anderson ookquote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef ASroma het volgende:
nu moet van persie giggs aanranden![]()
[ afbeelding ]
![]()
Tot 5 jaar geleden werden Man.United en Arsenal ook altijd 1e en 2e. Terwijl Arsenal nu al sinds 2005 niet meer in de top 2 gefinished is.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze confrontatie niet meer de lading heeft van een 5tal jaren geleden.
Keane, Van Nistelrooy, Neville tegenover Vieira, Keown en Seaman. Man dat waren altijd prachtige wedstrijden. Nu mis ik gewoon een klootzak bij Arsenal waar ik een schurfthekel aan heb.
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar ik kan me echt aan niemand meer irriteren bij Arsenal.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Tot 5 jaar geleden werden Man.United en Arsenal ook altijd 1e en 2e. Terwijl Arsenal nu al sinds 2005 niet meer in de top 2 gefinished is.
Hier ook inderdaad. Maar toch zijn het wel speciale wedstrijden.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar ik kan me echt aan niemand meer irriteren bij Arsenal.Als ik bijvoorbeeld Keown zie langskomen bij de BBC dan loopt mijn bloeddruk gelijk omhoog ...
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze confrontatie niet meer de lading heeft van een 5tal jaren geleden.
Keane, Van Nistelrooy, Neville tegenover Vieira, Keown en Seaman. Man dat waren altijd prachtige wedstrijden. Nu mis ik gewoon een klootzak bij Arsenal waar ik een schurfthekel aan heb.
Bij Manchester United heb je dan tenminste nog die Portugezen om je over op te winden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij Manchester United heb je dan tenminste nog die Portugezen om je over op te winden.
Vooral die tackle van Flamini erna.quote:
Wie is hij?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij op met dat 20.45 gezeik, huillies. 20.40 komen de bazen het veld al op...
quote:Van Persie mist eerste halve finale tegen Man Utd
23/04/2009 19:51
Arsenal kan de komende twee wedstrijden nog niet beschikken over Robin van Persie. Emmanuel Adebayor, Manuel Almunia en Johan Djourou zijn wel weer hersteld van blessures.
Van Persie liep zaterdag een liesblessure op tijdens de halve finale van het FA Cup-toernooi tegen Chelsea (2-1 verlies). Dinsdag miste de aanvaller de wedstrijd tegen Liverpool (4-4) en ook de komende duels met Middlesbrough en Manchester United komen te vroeg voor hem.
Clichy moet de competitiewedstrijd tegen Middlesbrough zaterdag aan zich voorbij laten gaan, maar lijkt wel tijdig fit voor de eerste halve finale van de Champions League tegen Man Utd. Adebayor, Manuel Almunia en Johan Djourou zijn tegen Boro alweer inzetbaar.
Arsenal-trainer Arsène Wenger kan pas volgend seizoen weer beschikken over William Gallas en Tomas Rosicky. Gallas heeft een kwetsuur aan zijn rechterknie en Rosicky staat al sinds januari 2008 aan de kant met een hardnekkige hamstringblessure.
Jammerquote:
Wat had RVN bij hem gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Gunner het volgende:
Keown en Van Nistelrooy was ook altijd tof idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza-gatequote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Meer dan 90 eigenlijk, 't ging na de wedstrijd gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |