Daar gaan we dan maar van uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De arme schat heeft het vast nog niet gelezen!
Ja ik moest het goedmaken, die van vanmiddag was gewoon gemeen.quote:
quote:
Je bent een beetje dominant.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik moest het goedmaken, die van vanmiddag was gewoon gemeen.
Beetje?quote:
Jij hebt haar hierheen gehaald.quote:
Bolletjequote:
Ik ging tegen je praten op msn. Ging je weg.quote:
PWNDquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging tegen je praten op msn. Ging je weg.
De tijd dat jij een ban hadquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
De beste tijden van KLB liggen achter ons.
Oldbies
Weggepest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
Oldbies
O tempo'a, o mo'es.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
De tijd dat jij een ban had
Duh en iedere dag neukt ze ook met 23 verschillende mannen c.q. vrouwen. Of niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, wd, ben je in het echt ook zo gebekt?
Heb je je stripboeken weer gevonden, retard?quote:
Nee tuurlijk niet, compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
De beste tijd moet nog komen! Wacht maar tot mijn kinderen opgegroeid als echte KLB bazen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
Oldbies
Als het nodig is wel, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
Als je weet waar die opmerking vandaan komt, dan scoor je wel puntjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Heb je je stripboeken weer gevonden, retard?
Ja, heerlich. 14.gifquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duh en iedere dag neukt ze ook met 23 verschillende mannen c.q. vrouwen. Of niet.
Samen met de Juupjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
De beste tijd moet nog komen! Wacht maar tot mijn kinderen opgegroeid als echte KLB bazen.
Ik denk eigenlijk dat ze in het echt wel zo is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, compensatiegedrag.
Kankergeilquote:
Denk je echt dat je wint met een kasteverhogingquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef Emimich het volgende:
Tevens: BT, vertel het volk even dat ik gewonnen heb.
En de Swetsjes en BoWa's.quote:
Ja, like duh.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
Denk je echt dat je wint met een kasteverhoging? Ik heb de vorige ook afgewezen
!
Zie PI.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze in het echt wel zo is.
Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je weet waar die opmerking vandaan komt, dan scoor je wel puntjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag Emimich wel, in tegenstelling tot jullie
Ik begin me al bijna een oldskool-SC'er te voelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom eens online.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.
Get a room.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Bp iedereen wil je.quote:
Emimich is niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
De mods hier zijn lief! Ik had het verbod niet eens gelezen en was daardoor stout, maar ze hielden rekening mee met het feit dat ik het niet had gezien.
En NSB'er Emimich is een:
[ afbeelding ]
Hehe, BP is een beetje een ruwe bolster, blanke pit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Ik wed dat hij zijn hond nog van je aftrapt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
Que?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar blijft het bedankje voor mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
De mods hier zijn lief! Ik had het verbod niet eens gelezen en was daardoor stout, maar ze hielden rekening mee met het feit dat ik het niet had gezien.
[ afbeelding ]
Ik volg simpelweg de letter van de wet en mijn burgerlijke verplichtingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Emimich, ik zou je zelfs nog niet via internet aanraken.
BT, je bent een schat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft het bedankje voor mij?
[insert opmerking die NG maakte over aanraken met een stokquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Emimich, ik zou je zelfs nog niet via internet aanraken.
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wed dat hij zijn hond nog van je aftrapt.
Ik ook van jou Skyquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT, je bent een schat.
En een optima forma en magnum opel enzo.
Magnum Opel? Hebben ze weer een nieuw model uit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT, je bent een schat.
En een optima forma en magnum opel enzo.
Je hebt de humor van een bloedende kut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.
Je wees mijn dateverzoek af.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAAR MERK IK DAN VRIJ WEINIG VAN
Nieuw ijsjequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Magnum Opel? Hebben ze weer een nieuw model uit?
Come onquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.
Je beperkte belevingswereld komt wel heel erg tot uiting in je bewoordingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt de humor van een bloedende kut.
quote:
Opel ijsje op een stokje?quote:
Gelukkig is er nog iets wat ik beleef in tegenstelling tot jij, hm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je beperkte belevingswereld komt wel heel erg tot uiting in je bewoordingen.
*insert bash*quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Gelukkig is er nog iets wat ik beleef in tegenstelling tot jij, hm.
quote:
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[insert internet discussion plaatje]
Ah, mijn zoveelste geniale opmerking heeft weer indruk gemaakt, zie ik wel weer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[insert opmerking die NG maakte over aanraken met een stok]
Nee ik wel dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!11!!1
Wat verwacht je van een vers jongetje. Ik snap nog niet alles.
Foei meisje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengen
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Iedereen wil aan me likken!
Knuffel dan maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
In plaats van dat jullie eens iets anders inbrengendoet vast wonderen voor de sfeer hier
Knuffel knuffel knuffelquote:
Dat zegt nog niks, als ie z'n kloon goed wil verbergen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Emimich niet in het fobo van BT en WD post, anders had ik hem beticht van het zijn van IQM's kloon.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelmijn baas die meerdere malen heeft gezegd me graag onzedelijk te willen betasten geeft me ook altijd knuffels. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten.
Enerzijds een compliment, anderzijds een grove belediging.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Emimich niet in het fobo van BT en WD post, anders had ik hem beticht van het zijn van IQM's kloon.
Hij moet gewoon betalen, net als de rest!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelmijn baas die meerdere malen heeft gezegd me graag onzedelijk te willen betasten geeft me ook altijd knuffels. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten.
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit die post die te zijner tijd nog wel, wees maar niet bang. Ik begraaf de strijdbijl pas als ik de kracht er niet meer voor heb om kromme stijlfiguren te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
Nou bring it on, bitch
Laf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik edit die post die te zijner tijd nog wel, wees maar niet bang. Ik begraaf de strijdbijl pas als ik de kracht er niet meer voor heb om kromme stijlfiguren te gebruiken.
Vergeet die 3.3 voor Wiskunde maar, hier liggen je carrière-perspectieven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had minstens 2quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij moet gewoon betalen, net als de rest!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had minstens 2's verwacht voor deze opmerking.
!
Sorry.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Laf.
Jaquote:
Mweh, hij is 33 en niet dikquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme.Zo een vieze oude dikke man die jonge meisjes wilt nemen.
Wat schattig dat je mn cijfer hebt onthoudenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vergeet die 3.3 voor Wiskunde maar, hier liggen je carrière-perspectieven.
[..]
Hoi IQM.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.
Ik liet jou laatst toch ook gratisquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je 'm ermee geconfronteerd of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaarja, ik negeer het nu gewoon en dat werkt prima
[..]
Mweh, hij is 33 en niet dik![]()
[..]
Wat schattig dat je mn cijfer hebt onthoudenen mijn carrière perspectieven liggen op zoveel plaatsen.
Was ik maar een krentenbol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag me zo vaak betasten als je wil
You made my face goquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik liet jou laatst toch ook gratisomdat het alweer je 100ste keer bij mij was
!
Pics?quote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als dat niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
You made my face go![]()
Ik vind je nog steeds de grootste kankern00b hier, don't worry.
Dudequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoewel die kaarsjes op m'n lul geen succes waren.
Jupquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je 'm ermee geconfronteerd of niet?
Relnicht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als dat niet het geval zou zijn.
Ja sorry about thatquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoewel die kaarsjes op m'n lul geen succes waren.
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry about thatik dacht dat je wel van een beetje SM hield, maar ik had beter moeten weten!
Was dat die neger?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mis Reetveter, die kankermooiboy.
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Relnicht.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef behangplakker het volgende:
Morgen half 9 tentamens, kutkliek dat jullie zijn.
Hij boekt je op je toelie als je zo doorgaat.quote:
Ik zei dat het belachelijk was en dat hij op moest houden en dat ik anders wel stappen zou ondernemenquote:
Je zei vandaag 17:00.......quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef dagdag het volgende:
dagdag verkoopt zijn account
ik ga, morgen account verkocht. daarna op vakantie maand
daarna...
Is die dan ook zo stoned als een gebraden garnaal?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.
Haha, ok. Toch wel lekker dat het zo afloopt dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei dat het belachelijk was en dat hij op moest houden en dat ik anders wel stappen zou ondernemenzijn respons: 'Oke'
het hielp wel.
De fantasie van RickoKun, de schrijfstijl van een intellectueel.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Jij hebt echt een leuke schrijfstijl, seriously.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Hij boekt je op je toelie als je zo doorgaat.
Je komt hier verkapt uit de kast?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je begint al meer en meer richting de juiste kant van mijn denkwijzen te komen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen punt, ik was ook fout. Ik had die kaarsjes uit moeten doen vóór het inbrengen in jouw licht ingesneden perzikje.
Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")
Weet ik veel, ik smste hetquote:Op woensdag 15 april 2009 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ok. Toch wel lekker dat het zo afloopt dan?![]()
Hij zal wel een aangelopen kop gehad hebben?
Ik zou al die kasten vergoed op slot draaien. Op die ene na uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Je komt hier verkapt uit de kast?
Hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
Weet ik veel, ik smste hetik ben een pussy.
"snoes" hihiquote:
Oh het is de bloedende kut weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou al die kasten vergoed op slot draaien. Op die ene na uiteraard.
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oh het is de bloedende kut weer.
Stel, je hebt 4 paarden en 2 koeien. En nog een kip. Je maakt er worsten, biefstuk, tartaat, soep en uiteindelijk frikandellen van. Je kijkt naar het vlees wat resteert. Dat is Emimich.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh het is de bloedende kut weer.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je je liefde nog niet vergeven hebt Bobby
Zie mijn post daarquote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef Emimich het volgende:
Remlof, speciale vraag voor je: wil je nog bieden op de account van dagdag? In ONZ loopt namelijk een veiling.
Successful is successful.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
Stel, je hebt 4 paarden en 2 koeien. En nog een kip. Je maakt er worsten, biefstuk, tartaat, soep en uiteindelijk frikandellen van. Je kijkt naar het vlees wat resteert. Dat is Emimich.
Mag je dat zo zeggen?quote:
Ja, maar dat durf ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
*uhum*
Remlof, omdat het mij stoorde dat jij in veel paints aanwezig bent, maar dan met een satirische hoofdrol heb ik voor jou vanmiddag een paint gemaakt waarin jij de pwner bent, die een slechterik verslaat.
[ afbeelding ]
(ojoj positieve note in het verschiet)
Het ergste wat je op FOK kan overkomen, is dat men geen mening over je heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
Mag je dat zo zeggen?
Nee, dat mag je niet zo zeggen.
*uhum*
Remlof, omdat het mij stoorde dat jij in veel paints aanwezig bent, maar dan met een satirische hoofdrol heb ik voor jou vanmiddag een paint gemaakt waarin jij de pwner bent, die een slechterik verslaat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:15 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
zoals jullie weten had ik een droom
helaas gaat het niet door en blijf ik in sc
maar de admins gaven mij kaarten voor juve inter
omdat ik teleurgesteld was
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste wat je op FOK kan overkomen, is dat men geen mening over je heeft.
Zegt hij die een kaste maakt in zijn vrije tijdquote:
"Ik vond er geen kjenker aan hiersow, ben blij dat ik weg ken"quote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een jaarboekstukje aan het schrijvenmoeilijker dan ik dacht
Niet zo precies doenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze baas gaat slapen.
Trusten mensen
Kusje voor je mama.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze baas gaat slapen.
Trusten mensen
Ik had zo'n neutraal stukje gezet, en dan als P.S. "Koen is homo" en dan als P.P.S "Sorry mam zal niet meer schelden".quote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ken je al +3 jaar hihihihihihiquote:Op woensdag 15 april 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik wens mensen die ik alleen via internet ken een goede nachtrust toeEigenlijk boeit het me geen fuck of jullie wel of niet lekker slapen
![]()
toedels.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik wens mensen die ik alleen via internet ken een goede nachtrust toeEigenlijk boeit het me geen fuck of jullie wel of niet lekker slapen
![]()
toedels.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had zo'n neutraal stukje gezet, en dan als P.S. "Koen is homo" en dan als P.P.S "Sorry mam zal niet meer schelden".
*uhum*
[ afbeelding ]
Ja. Dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
Zegt hij die een kaste maakt in zijn vrije tijd
Bedenk een paar steekwoorden en schrijf een contest uit op FOK.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
.. die ik uiteraard glansrijk zou winnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
Bedenk een paar steekwoorden en schrijf een contest uit op FOK.
Iets met sociaal leven en jij hebt het niet.quote:
Alsof jullie iets nuttigs kunnen schrijven over mijn middelbare schooltijdquote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bedenk een paar steekwoorden en schrijf een contest uit op FOK.
Aha.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
Iets met sociaal leven en jij hebt het niet.
Afgaande op je posts op FOK: ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Alsof jullie iets nuttigs kunnen schrijven over mijn middelbare schooltijd!
Skylark wil mij altijd kusjes geven.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Skylark gaat slapen en hij wil jullie kusjes geven
Nou, schrijf eens wat moois zou ik zeggenquote:
Donuts.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
...de honderden donuts van de dekamarkt die ik heb gegeten...
Dit heb ik tot nu toe. Wat vinden jullie?
Veel te algemeen, dit schrijft iedereen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dit heb ik tot nu toe. Wat vinden jullie?
Gotta love 'mquote:
Mensen lezen het toch wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Veel te algemeen, dit schrijft iedereen.
Als je wilt dat mensen je stukje gaan lezen, dan moeten het er uitspringen.
Hee Miverquote:Op woensdag 15 april 2009 00:50 schreef MiVer het volgende:
ja gelezen
donuts en vliegende sterretjes
wel lekker donuts
ja we moeten eens samen naar het strand gaanquote:
Eén keer inderdaad. De leuke stukjes daarentegen vaker.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Mensen lezen het toch wel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja we moeten eens samen naar het strand gaan
ben solo verslaafd geworden
kus
Doe eens wat suggesties danquote:Op woensdag 15 april 2009 00:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eén keer inderdaad. De leuke stukjes daarentegen vaker.
het weer komt goed los nuquote:
Lever dan als statement een vrijwel geheel lege bladzijde in.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
Doe eens wat suggesties dan?
Bovendien heb ik geen stukje nodig om ervoor te zorgen dat mensen me onthouden.
dat maakt mij niet echt uit hoor, het zou mij een worst wezen wat er hier van mij word gevonden.quote:
je hebt niet eens door hoe erg R&P waardig dat klinkt.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste wat je op FOK kan overkomen, is dat men geen mening over je heeft.
potver, die hadden wij niet eensquote:Op woensdag 15 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ja het is daar nog lekkerder weer dan hier geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 01:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
het weer komt goed los nu
zee nog koud
muziek lekker
groetjes
Euh, neequote:Op woensdag 15 april 2009 01:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lever dan als statement een vrijwel geheel lege bladzijde in.
juist in zeeland krijg ik waar voor geldquote:Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is daar nog lekkerder weer dan hier geloof ik!
[..]
Tsja, wat moet ik op Texel is de vraagquote:Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
juist in zeeland krijg ik waar voor geld
lekkere zon uren en paar graden warmer dan jij
maar ja...jij kan naar texel wippen
maar voor strand kun je beter hier gaan
zoutelande...zuidkust
hahhaa
nederlandse strandnoob meld zich, waarom is het daar in zeeland wel waar voor je geld en op andere plekken niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
juist in zeeland krijg ik waar voor geld
lekkere zon uren en paar graden warmer dan jij
maar ja...jij kan naar texel wippen
maar voor strand kun je beter hier gaan
zoutelande...zuidkust
hahhaa
alweer!?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
zo, alweer gewonnen met risk, ik moet opzoek naar betere tegenstanders
zienzienquote:Op woensdag 15 april 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens mn stukje gewoon volgepropt met foto'sziet er heel leuk uit nu
!
eens schapen scheren is voor toeristenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik op Texel is de vraag!
ook niet in ruil voor foto's van mijn scharrels?!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, foto's van mn vrienden zet ik liever niet op fok!
meeste zon uren en hoogste temperatuur, want zuidkust (zoutelande / dishoek)quote:Op woensdag 15 april 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nederlandse strandnoob meld zich, waarom is het daar in zeeland wel waar voor je geld en op andere plekken niet?
[..]
alweer!?![]()
Ik heb 'm gewoon zo gelaten zo'n beetje. Vind het wel bestquote:Op woensdag 15 april 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook niet in ruil voor foto's van mijn scharrels?!![]()
maar heb je je tekstje nog veranderd of heb je laten schieten toen je je voorraad foto's had ontdekt
voor wat hoort wat schavuit!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon zo gelaten zo'n beetje. Vind het wel best!
En ik wil die foto's van je scharrels alsnog wel?
serieus, ik heb altijd alleen maar klaagzangen over de nederlandse stranden van mijn ma gehoordquote:Op woensdag 15 april 2009 01:48 schreef MiVer het volgende:
meeste zon uren en hoogste temperatuur, want zuidkust (zoutelande / dishoek)
mooi strand...SUPER helder water
gaaf strand om te zien met golfbreker palen
en hoogste zee-duinen van NL (ca. 40m...zelfs para zeilen daar vanaf)
kijk met strandtenten beter scheveningen of bloemendaal...ik ook geweest
maar de zon...hier...de zuidkust
Waaauw wat een wild feest jaquote:Op woensdag 15 april 2009 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
voor wat hoort wat schavuit!
hier heb je wel alvast een wilde foto van een schoolfeest van lang geleden!
[ afbeelding ]
![]()
[..]
serieus, ik heb altijd alleen maar klaagzangen over de nederlandse stranden van mijn ma gehoord![]()
en helder water? op een nederlands strand![]()
*noteert*
mijn school kende de wildste sinaasappelsapparty's!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waaauw wat een wild feest jaze zijn duidelijk helemaal losgeslagen!
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
meeste zon uren en hoogste temperatuur, want zuidkust (zoutelande / dishoek)
mooi strand...SUPER helder water
gaaf strand om te zien met golfbreker palen
en hoogste zee-duinen van NL (ca. 40m...zelfs para zeilen daar vanaf)
kijk met strandtenten beter scheveningen of bloemendaal...ik ook geweest
maar de zon...hier...de zuidkust
18 mei geloof ik!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn school kende de wildste sinaasappelsapparty's!
Over jaarboeken gesproken, wanneer beginnen de school-examens dit jaar?
quote:
Whehe ik weet het. Maarja, gewoon even goed leren en tadaquote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat gaat ook snl, ik kan mij nog herrineren dat het bij ons ook zo snel ging, na oud en nieuw gaar het echt rap als je examens heb!
hahhaaquote:
mn zusje jarigquote:
droom van een dagje strandquote:Op woensdag 15 april 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik weet het. Maarja, gewoon even goed leren en tada!
En nu ga ik slapen mannen, welterusten![]()
!
ooh dan pas, dan kunnen hebben die lamballen nog gewoon genoeg tijdquote:
en daar sluit ik me overigens bij aanquote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat gaat ook snl, ik kan mij nog herrineren dat het bij ons ook zo snel ging, na oud en nieuw gaar het echt rap als je examens heb!
trakteert er iemand op swarma dan?quote:
nee man, zelfgebakken cakejesquote:
Hallo collega!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahhaa
een roep vanuit je woestijn
met veel enthousiasme want de roep tekens
hahaha
groetjes collega
jij komt wel eens in zeeland?
okquote:Op woensdag 15 april 2009 02:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hallo collega!
Vorig jaar naar middelburg en scheveningen geweest!
fleurigquote:Op woensdag 15 april 2009 02:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee man, zelfgebakken cakejes![]()
[ afbeelding ]
de kali aan house?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok
missch dance parade gedaan in middelburg
of heb je de kali aan house?
kali...associeer ik toch met kalium..verwant aan natriumquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
kali...associeer ik toch met kalium..verwant aan natrium
jij met je mist...dus iets chemisch...want reaktie...oxidatie
dus je mist
dus de kali ...aan.....house? (kotsen ja of nee ervan?)
maar ik bedoel het niet kwaad
trouwens.....
wat kost bij jou een vrwpn
hahhaa
groetjes reus
ok...ik ervaar taal andersquote:Op woensdag 15 april 2009 02:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind jou kennis van associatie iets te ver gaan maar goed, ik zal je uit de brand helpen, kali-mist is een wietsoort, missch dat dat wat helpt bij het ontcijferen van mijn naam.
Daarbij ben ik te nuchter om je afkortingen te snappen, sorry, vrwpn?????
Ah een vrwpn! Nu snap ik hem, een vrwpn...quote:Op woensdag 15 april 2009 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok...ik ervaar taal anders
mijn complexiteit van associatie en absorptie van indrukken
ik ook wiet, dus nu is je mist duidelijk
vuurwapen jij je icon
groetjes pik
ja na 11 uur chat en cam werkquote:Op woensdag 15 april 2009 02:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah een vrwpn! Nu snap ik hem, een vrwpn...
Ik zal eens even 's nachts de coulissen van vergane portieken en garages induiken hier in het altijd pittoreske bijlmer en kijken wat ik voor je kan doen!
Verder alles bien?
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja na 11 uur chat en cam werk
(nee alles droog gehouden)
ga ik nu bloemkool soep met bonen maken
en afkloppen
alle goeds voor jou en tot next
Was om 6 uur al opquote:Op woensdag 15 april 2009 08:16 schreef swarmahoer het volgende:
tering, half 7 is echt te vroegnu weer bijna in breda
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:16 schreef swarmahoer het volgende:
tering, half 7 is echt te vroegnu weer bijna in breda
quote:
voel je je al beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |