Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")
Weet ik veel, ik smste hetquote:Op woensdag 15 april 2009 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ok. Toch wel lekker dat het zo afloopt dan?![]()
Hij zal wel een aangelopen kop gehad hebben?
Ik zou al die kasten vergoed op slot draaien. Op die ene na uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Je komt hier verkapt uit de kast?
Hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
Weet ik veel, ik smste hetik ben een pussy.
"snoes" hihiquote:
Oh het is de bloedende kut weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou al die kasten vergoed op slot draaien. Op die ene na uiteraard.
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oh het is de bloedende kut weer.
Stel, je hebt 4 paarden en 2 koeien. En nog een kip. Je maakt er worsten, biefstuk, tartaat, soep en uiteindelijk frikandellen van. Je kijkt naar het vlees wat resteert. Dat is Emimich.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh het is de bloedende kut weer.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je je liefde nog niet vergeven hebt Bobby
Zie mijn post daarquote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef Emimich het volgende:
Remlof, speciale vraag voor je: wil je nog bieden op de account van dagdag? In ONZ loopt namelijk een veiling.
Successful is successful.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
Stel, je hebt 4 paarden en 2 koeien. En nog een kip. Je maakt er worsten, biefstuk, tartaat, soep en uiteindelijk frikandellen van. Je kijkt naar het vlees wat resteert. Dat is Emimich.
Mag je dat zo zeggen?quote:
Ja, maar dat durf ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je het ook in het 'sigs' vertalen? :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |