Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je weet waar die opmerking vandaan komt, dan scoor je wel puntjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag Emimich wel, in tegenstelling tot jullie
Ik begin me al bijna een oldskool-SC'er te voelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom eens online.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.
Get a room.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Bp iedereen wil je.quote:
Emimich is niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
De mods hier zijn lief! Ik had het verbod niet eens gelezen en was daardoor stout, maar ze hielden rekening mee met het feit dat ik het niet had gezien.
En NSB'er Emimich is een:
[ afbeelding ]
Hehe, BP is een beetje een ruwe bolster, blanke pit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Ik wed dat hij zijn hond nog van je aftrapt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
Que?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar blijft het bedankje voor mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
De mods hier zijn lief! Ik had het verbod niet eens gelezen en was daardoor stout, maar ze hielden rekening mee met het feit dat ik het niet had gezien.
[ afbeelding ]
Ik volg simpelweg de letter van de wet en mijn burgerlijke verplichtingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Emimich, ik zou je zelfs nog niet via internet aanraken.
BT, je bent een schat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft het bedankje voor mij?
[insert opmerking die NG maakte over aanraken met een stokquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Emimich, ik zou je zelfs nog niet via internet aanraken.
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wed dat hij zijn hond nog van je aftrapt.
Ik ook van jou Skyquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT, je bent een schat.
En een optima forma en magnum opel enzo.
Magnum Opel? Hebben ze weer een nieuw model uit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT, je bent een schat.
En een optima forma en magnum opel enzo.
Je hebt de humor van een bloedende kut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.
Je wees mijn dateverzoek af.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAAR MERK IK DAN VRIJ WEINIG VAN
Nieuw ijsjequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Magnum Opel? Hebben ze weer een nieuw model uit?
Come onquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zou dan hoogstwaarschijnlijk aan het geslacht en bovenal de geaardheid van zijn hond liggen.
Je beperkte belevingswereld komt wel heel erg tot uiting in je bewoordingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt de humor van een bloedende kut.
quote:
Opel ijsje op een stokje?quote:
Gelukkig is er nog iets wat ik beleef in tegenstelling tot jij, hm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je beperkte belevingswereld komt wel heel erg tot uiting in je bewoordingen.
*insert bash*quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Gelukkig is er nog iets wat ik beleef in tegenstelling tot jij, hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |