Ik had minstens 2quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij moet gewoon betalen, net als de rest!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had minstens 2's verwacht voor deze opmerking.
!
Sorry.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelmijn baas die meerdere malen heeft gezegd me graag onzedelijk te willen betasten geeft me ook altijd knuffels. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten.
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Laf.
Jaquote:
Mweh, hij is 33 en niet dikquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme.Zo een vieze oude dikke man die jonge meisjes wilt nemen.
Wat schattig dat je mn cijfer hebt onthoudenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vergeet die 3.3 voor Wiskunde maar, hier liggen je carrière-perspectieven.
[..]
Hoi IQM.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.
Ik liet jou laatst toch ook gratisquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je 'm ermee geconfronteerd of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaarja, ik negeer het nu gewoon en dat werkt prima
[..]
Mweh, hij is 33 en niet dik![]()
[..]
Wat schattig dat je mn cijfer hebt onthoudenen mijn carrière perspectieven liggen op zoveel plaatsen.
Was ik maar een krentenbol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag me zo vaak betasten als je wil
You made my face goquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk was het inderdaad niets meer en niets minder dan een voorwaardelijke overgave. Ik ben dan ook weerloos tegen de onophoudelijke seksuele toespelingen in je immer bewierookte posts.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik liet jou laatst toch ook gratisomdat het alweer je 100ste keer bij mij was
!
Pics?quote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als dat niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
You made my face go![]()
Ik vind je nog steeds de grootste kankern00b hier, don't worry.
Dudequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoewel die kaarsjes op m'n lul geen succes waren.
Jupquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je 'm ermee geconfronteerd of niet?
Relnicht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als dat niet het geval zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |