quote:Motivationals class="spoiler">
ALS JE NOU AL WAT MEER ERVARING ZOU HEBBEN.quote:
SIGGIE JIJ BENT HEMquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?!
IK WILDE JE NET HET NUMMER VAN M'N NICHTJE PMEN MAAR DAT GAAT NU NIET MEER DOOR.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fantaseer over seksuele handelingen tussen Bt en wolvendagen.
Ja wat moeten we anders doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Dat ze elkaar zo oraal bevredigen en zulks.
KANKERquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
ALS JE NOU AL WAT MEER ERVARING ZOU HEBBEN.
Bwhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehewhehehehehehehehehehe
SCHAREN MET ZO EEN DUBBELE STOK ERTUSSENquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja wat moeten we anders doen!
Sorryquote:
SCHOAREN!!!11quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
JE KAN ER GEWOON GEEN KANKER VANquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind jullie best irritant nu, ik schaam me er zelfs een beetje voor.
Waarom doe je zelf niet meequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ze likken elkaar tot ze beiden een intens orgasme hebben en vallen daarna voldaan in elkaars armen.
Oh god hopelijk lezen ze dit niet.
Morgen hebben we allemaal een ban, dan is het weer overquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Fistfucken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
GMTA!!!!11quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
SCHAREN MET ZO EEN DUBBELE STOK ERTUSSEN
MIJN INTERNETVRIENDINNETJEquote:
NEE, JIJ WILT DIT OOKquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
DAT IS DE REDEN DAT IK NOG NIET IN ANDERE TOPICS BEN GEWEEST.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Morgen hebben we allemaal een ban, dan is het weer over
IK HEB AL EEN PAAR TOPICS GEHADquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
DAT IS DE REDEN DAT IK NOG NIET IN ANDERE TOPICS BEN GEWEEST.
Oh ja ik kan eigenlijk ook wel meedoen. Dat zou pas geil zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je zelf niet mee? Ik heb nooit fantasieën waar ik zelf niet in voorkom hoor
!
Ik wel, alleen maar!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je zelf niet mee? Ik heb nooit fantasieën waar ik zelf niet in voorkom hoor
!
JWZ!!!1quote:
LINKJESquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
IK HEB AL EEN PAAR TOPICS GEHAD
KREEG EEN WAARSCHUWING VAN BIO
Welke sig zooi?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
pff, nog steeds bezig met die sig zooi?
CAPS, BAN!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
HET IS HELEMAAL VREEMD OM WEER ZO TE POSTEN.![]()
IK VOEL ME NAAKT
Ik stond op het punt om een sig-post te maken toen ik dit lasquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
Ok, kappen met die bugexploit of deze SC gaat dicht.
Wie het nog doet ligt eraf.
*aait*quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
Ok, kappen met die bugexploit of deze SC gaat dicht.
Wie het nog doet ligt eraf.
Nu wil ik weten wat je wilde posten!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om een sig-post te maken toen ik dit las* Breathtaking drukt op backspace
Jammer zeg.quote:
Natuurlijk wil ik seks. De vraag is: met wie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je seks wilde! Maarja, nu is het aanbod natuurlijk niet meer geldig.
Volgens mij heb je inmiddels al voorstellen van de hele SC gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je seks wilde! Maarja, nu is het aanbod natuurlijk niet meer geldig.
Goede kans dat jullie allemaal gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
En uitgerekend zotheid met z'n voorzichtigheid heeft de ban.
ik zie nog niks in het banmeldtopiek hoor..quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
Uh.. op mij na.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb je inmiddels al voorstellen van de hele SC gehad.![]()
Nee, want ik stopte braaf wanneer gevraagd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans dat jullie allemaal gaan.
Ik zie geen post/topic van hem in FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
En uitgerekend zotheid met z'n voorzichtigheid heeft de ban.
Probeer het hier nog eens: Versier een FOK!ster...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels al voorstellen van de hele SC gehad.![]()
Nu wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie nog niks in het banmeldtopiek hoor..
BobbyB kwam achter de bug hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen post/topic van hem in FOK!features, Bugs & Development
Anyway, leuk geweest, we zijn nu ook op de hoogte van de bug en gaan er wat aan doen.
Eroverheen gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
Ja maar bijna niemand weet waar en hoe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Het leuke is dat waar het eigenlijk allemaal om begonnen was er nog steeds staat.
Natuurlijk niet man.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans dat jullie allemaal gaan.
Oh shit, daar had IK dan weer overheen gelezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen? Hij zei, daar is remlof, bukken
?!
hehe, eh nee hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen? Hij zei, daar is remlof, bukken
?!
Wat een saaie SC zou het dan zijn.quote:
I did.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer het hier nog eens: Versier een FOK!ster...
Eens!quote:
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten hequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
I did.
Ik vind het ook een beetje flauw om Zotheid te bannen. Hij is zoals gezegd heel voorzichtig geweest.
Welke usernames dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn broer heeft vissen maar blijven maar fokken.
Rooie billetjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten he
Inderdaad, hij deed het erom en het was niet de eerste keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten he
En BigKahuna?quote:
Volgens mij is het de bedoeling dat jij op je knietjes gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij op je knietjes?
quote:
Way below my standards.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, wanneer ga jij op je knietjes?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef Emimich het volgende:
Remlof, ene Skylark gaat gewoon door.
Drogba
Ik heb een tropisch aquarium.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand misschien een mooie vissenkom + bijbehorende plantjes over? Mijn broer heeft vissen maar blijven maar fokken. Na 3 dagen al 10 kleintjes
Dat komt daarna, jwzquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat jij op je knietjes gaat.
Zijn mn knieën te puntigquote:
De arme schat heeft het vast nog niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef Emimich het volgende:
Remlof, ene Skylark gaat gewoon door.
Drogba
Oh, gelukkig.quote:
Nee je kin. Ohnee, dat was iemand anders...quote:Zijn mn knieën te puntig?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tropisch aquarium.
Waar was je?quote:
Ik heb ook een puntkinquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
[..]
Nee je kin. Ohnee, dat was iemand anders...
BOHquote:
je bent zelf al een last postquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik wil wel de laatste post hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |