ik zie nog niks in het banmeldtopiek hoor..quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
Uh.. op mij na.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb je inmiddels al voorstellen van de hele SC gehad.![]()
Nee, want ik stopte braaf wanneer gevraagd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans dat jullie allemaal gaan.
Ik zie geen post/topic van hem in FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
En uitgerekend zotheid met z'n voorzichtigheid heeft de ban.
Probeer het hier nog eens: Versier een FOK!ster...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels al voorstellen van de hele SC gehad.![]()
Nu wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie nog niks in het banmeldtopiek hoor..
BobbyB kwam achter de bug hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen post/topic van hem in FOK!features, Bugs & Development
Anyway, leuk geweest, we zijn nu ook op de hoogte van de bug en gaan er wat aan doen.
Eroverheen gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
Ja maar bijna niemand weet waar en hoe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Het leuke is dat waar het eigenlijk allemaal om begonnen was er nog steeds staat.
Natuurlijk niet man.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede kans dat jullie allemaal gaan.
Oh shit, daar had IK dan weer overheen gelezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen? Hij zei, daar is remlof, bukken
?!
hehe, eh nee hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen? Hij zei, daar is remlof, bukken
?!
Wat een saaie SC zou het dan zijn.quote:
I did.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer het hier nog eens: Versier een FOK!ster...
Eens!quote:
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten hequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
I did.
Ik vind het ook een beetje flauw om Zotheid te bannen. Hij is zoals gezegd heel voorzichtig geweest.
Welke usernames dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn broer heeft vissen maar blijven maar fokken.
Rooie billetjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten he
Inderdaad, hij deed het erom en het was niet de eerste keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vindt zelf ook dat ie erom vroeg dus, wie zijn billetjes brandt moet op de blaren zitten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |