No shit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef TC03 het volgende:
Grueter duidelijk met een voorkeur voor Liverpool.
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Silver_Shark het volgende:
wie staat er nu voor dan kwa doelpunten?
evertonquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Silver_Shark het volgende:
wie staat er nu voor dan kwa doelpunten?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
chelsea moet er nu 2 score toch
Geschut en geschutter over en weer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef golfer het volgende:
Wat een goede verdedigingen hebben die Engelse ploegen toch.
Ik kijk veel voetbal en vind dit idd meer een foutenfestival dan een zinderende topwedstrijd van hoogste niveau... maar wel leukquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Absoluut topniveau![]()
Zoveel fouten deze wedstrijd... Meer dan de helft van de goals zijn door fouten..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef Kerol het volgende:
Een grote buiging naar deze wedstrijd, schitterend!
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef Kerol het volgende:
Een grote buiging naar deze wedstrijd, schitterend!
Whahaha een voetbalschoen op een voetbalveldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Check die voetbalschoen naast hem............
Geen idee, volgende week is het toch weer een ander van russianbride.ruquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef John.Milton het volgende:
Wie is die chick van Abramovic?
Ze mogen straks huilen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
de liverpool supporters geloven ernog in
Tip voor Boulahrouz.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef Rikketik het volgende:
Schop zo'n Drogba nog een keer goed in de ballen als hij daar dan toch ligt.
Jij faalt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
de liverpool supporters geloven ernog in
Die gozer die er in kwam voor hem.. lacht de ballen uit zn broek.quote:
Hij kreeg nog wel instructies van Hiddinkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef YazooW het volgende:
Zo, Di Santo heeft ook weer 2 seconde mee mogen pakken
wedstrijd premie binnenquote:
Ja, dat doen wij hem niet na (joule).quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef YazooW het volgende:
Zo, Di Santo heeft ook weer 2 seconde mee mogen pakken
"Geniet ervan"quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hij kreeg nog wel instructies van Hiddink
Ik had het leuker gevonden als het "ach, we zijn er" van Chelsea werd afgestraft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nog leuk, omdat Liverpool valselijk dacht iets te zoeken op Stamford Bridge.
Ik vond Liverpool-Madrid een mooiere pot.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Beste CL-wedstrijd die ik heb gezien sinds de finale tussen Milan en Liverpool
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
Ja nogal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond Liverpool-Madrid een mooiere pot.˛
Weet niet, gun Guus het wel, maar Barcelona is toch de ploeg van dit seizoenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
En voor wie zijn jullie?
Chelsea of Barcelona?
Messi lacht elke verdediger uit, hoe bonkiger hoe beter voor Lionel. Ik denk dat alleen een Ashley Cole of Wijnaldum hem kunnen afstoppen.quote:
Dat dus. Weet het niet ook. Zie liever mooie wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Weet niet, gun Guus het wel, maar Barcelona is toch de ploeg van dit seizoen
Jammer dat Ashley Cole geschorst is... al had hij Messi ook niet kunnen stoppenquote:
En dan heb je nog 2 verdigers over om henry en eto'o te stoppen, gaat niet lukken vriend!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Terry terug.
Terry + Alex... Messi
Cole is geschorst gastquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie? Cole? Dat duurt nog even, maar ik denk het wel ja.
Tja, welkom in de wereld van de clubsupporterquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
-laat maar zitten joh-
Oh ja, idd, dacht dat je op mijn 'Alex op Messi' doeldequote:
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.quote:
Juiste woord tongquote:
Ik bijna ookquote:
Andersom bedoel je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Chadi het volgende:
Chelsea zal barcelona denk ik afstraffen. Ze geven achterin te veel weg.
Triple failquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Noshiba het volgende:
Ben ik nou de enigste die dit een saaie wedstrijd vind?!
Laat 't lekker johquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
Lijkt me een apart gevoel Doc. Beetje Milan - Ajax gevoel, maar dan toch andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik bijna ook- maar voor een wedstrijd waarin je de volgende ronde niet haalt was-ie dragelijk.
Nam je me serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Triple fail
Nogmaals, als je jezelf een voetbalsupporter (incl. voetbalavatar) noemt, neem ik je bij deze niet meer serieus.
Je lult Grueter na, ze omhelzen elkaar nota bene, Benitez wil gewoon naar binnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Sinds lange tijd zo genoten van een wedstrijd.![]()
Die Benitez werd op het eind toch nog gek op Hiddink, iemand al enig idee wat daar gezegd werd?
Jahaaaaaa! Omdat er twee extra doelpunten vielenquote:
Malouda op Messi?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Gabbylicious het volgende:
Essien gewoon op links of Malouda op Messi lijkt me.
Weet niet hoe het met J. Cole zit, is die zwaar geblesseerd ofzo?
Benitez baalde denk ik gewoon een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Sinds lange tijd zo genoten van een wedstrijd.![]()
Die Benitez werd op het eind toch nog gek op Hiddink, iemand al enig idee wat daar gezegd werd?
Dat zal ik nog mee moeten maken. In ieder geval wordt dat een wedstrijd waar ik eindelijk objectief kan bekijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Chadi het volgende:
Chelsea zal barcelona denk ik afstraffen. Ze geven achterin te veel weg.
Ik weet niet wat jij gezien hebt dan, maar Hiddink zag er aardig gek uit toen hij zich omdraaide.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je lult Grueter na, ze omhelzen elkaar nota bene, Benitez wil gewoon naar binnen.
chelsea niet dan?quote:
Laat het varen, laat het varen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
Malouda kan prima linksback. Mandekking is vrij bagger, vandaar Essien eerste keus.quote:
Voetbal was niet superieur, maar het was gewoon hoogtepunt op hoogtepunt zo vetquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Espabilado het volgende:
Allesbehalve saai maar men overdrijft wel een beetjeOke veel doelpunten en redelijk open maar voetballend gezien geen spektakelstuk
ach zo is er wel meer publiek hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
Het "voordeel" was dat er uiteindelijk geen moment geweets is dat ik LFC (tijdelijk) door was. Het is tig keer frustrerender om van "door" zijn, op het laatst toch niet door te zijn. Maar goed. het zal nu nog maar 2 uur duren voordat ik in slaap val ipv 4 uurquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me een apart gevoel Doc. Beetje Milan - Ajax gevoel, maar dan toch anders.
Zelfs als Barcelona 4-0 5-0 voor staat tegen een zwakke ploeg zijn z ein staat om kansen weg te geven. Dat zit in het spel van Barcelona en tegen Chelsea kan dat afgestraft worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal ik nog mee moeten maken. In ieder geval wordt dat een wedstrijd waar ik eindelijk objectief kan bekijken.
Dat ging nergens over inderdaad.. alleen gehoord op het moment dat ze de Liverpoolsupporters konden uitlachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
Ik maak me er ook niet druk om maar vind het van een triestheid ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat het varen, laat het varen...
Die waus heeft al 3 pagina's vol gekladderd over hoe erg hij uitkijkt naar de uitschakeling van Pool.
Dat was toen Mourinho daar met de scepter zwaaide.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=Dasha%20Zhukova&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef YazooW het volgende:
Mooi vrouwtje heb je daar zitten Abramovic
Ivoorkust eerder danquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
Jammer voor Liverpool, had ze ze gegund, niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Vond die Drogba wel irritant met continue zich laten vallen
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger waren de trolls nog wel eens origineel.
En dan zijn er nog idioten die zeggen dat LFC "anti-voetbal" isquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Prosac het volgende:
Toevallig weer Liverpool in een pot als deze.
Alaves en AC Milan trokken aan het kortste eind, Chelsea is 3x is scheepsrecht.
Ja dat scheelt natuurlijk wel. Al met al zonde voor Pool, maar iets met opgeheven hoofd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Het "voordeel" was dat er uiteindelijk geen moment geweets is dat ik LFC (tijdelijk) door was. Het is tig keer frustrerender om van "door" zijn, op het laatst toch niet door te zijn. Maar goed. het zal nu nog maar 2 uur duren voordat ik in slaap val ipv 4 uur
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Turkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Die argument gaat net zo goed op voor Chelsea.
Ja, Benitez zat ook nog ruzie te zoeken met Hiddink, die was zo gefrustreerd als wat. Waarom op de scheids is mij dan ook een raadsel eigenlijk.quote:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er geen team is waar jij echt voor bent, alleen eentje waar je om onduidelijke redenen tegen bent. Dat vind ik wonderlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik ben een successupporter. Ik geef het toe.
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelseaquote:
Welcome to the wonderfull world of Ajaxvsfeyenoord, waar alles kan overspringen naar die strijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef VatosLoco het volgende:
Hoe mensen kunnen overspringen naar de sfeer in de Arena na het zien van één van de mooiste, zoniet de mooiste, wedstrijd van het jaar
Ik ben pro Barca maar ze hebben echt een zwakheid en dat ziet hij niet. Chelsea gaat daarop loeren. Achterin gaan ze de 0 houden bij Chelsea. Barca geeft altijd een kans of 2-3 weg al is het tegen een derde klasser zaterdag. Dat moet er nog uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Turk. Als Terry meedoet gaat het een stuk beter, ik moet het nog zien allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
Zullen we gesprekken over Ajax en Feyenoord buiten een CHAMPIONS LEAGUE topic houden, die clubs horen hier niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea eerst uit hmm. Is wel in het voordeel van Chelsea lijkt me
Hij heeft goed zijn werk gedaan. DIe vrije trap vooraf aan de penal was ook cheap of anders gezegd niet anders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelsealeek wel een ballet show, zodra er een Chelsea speler verkeerd werd aangekeken floot die al voor een vrije trap.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
Jammer voor Liverpool, had ze ze gegund, niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Vond die Drogba wel irritant met continue zich laten vallen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef VatosLoco het volgende:
Hoe mensen kunnen overspringen naar de sfeer in de Arena na het zien van één van de mooiste, zoniet de mooiste, wedstrijd van het jaar
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben pro Barca maar ze hebben echt een zwakheid en dat ziet hij niet. Chelsea gaat daarop loeren. Achterin gaan ze de 0 houden bij Chelsea. Barca geeft altijd een kans of 2-3 weg al is het tegen een derde klasser zaterdag. Dat moet er nog uit.
Voorin en het middenveld hebben ze gewoon geweldige kwaliteiten.
He, jij hebt Ajax - l'OM ook gezienquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik speel liever een verlenging UIT.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
He, jij hebt Ajax - l'OM ook gezien
Wij weten wel hoe we sfeer moeten maken hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien dat het 't "one step beyond" was wat 't 'm deed. Die kneuzen jatten ook alles van Ajax! Van vlaggetjes tot en met het deuntje.
WOS-tilt op Chelsea?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.
Inderdaad, historie en klasse is niet te koopquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Montagui het volgende:
LIVERPOOL!!!! YNWA!!! Wat een heeeeeerlijke ploeg is dat toch!![]()
Chelsea haalt nog niet half het charisma!
Vooral Malouda en Drogba, gatver wat een watjes, het leken wel portugezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelsealeek wel een ballet show, zodra er een Chelsea speler verkeerd werd aangekeken floot die al voor een vrije trap.
oh jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik speel liever een verlenging UIT.
8 doelpunten en 5 nagelloze vingers verder.....ik ben nog steeds aan het bijkomen hier!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ze hebben het weleens over een rollercoaster van emoties, maar dit is een vliegtuig dat in no-time dreigt neer te storten, net voor de afgrond optrekt, vervolgens weer bijna crashed om uiteindelijk net weer de vaart te vinden om definitief weg te vliegen.
Ongelooflijk.
Kaaskop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Turk. Als Terry meedoet gaat het een stuk beter, ik moet het nog zien allemaal.
Ik snap werkelijk niet wat die gast aan Barca toevoegt. Voor paar miljoen haal je een betere keeper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.
Ach en barca speelt altijd top in de primera division zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kaaskop.Ik merkte het ja afgelopen weekend. Toen stond het ook als een huis ja.
![]()
Op dit moment is er kwalitatief gezien weinig tot geen verschil tussen Alex, Carvalho en Terry. Al heeft Terry wel meer leiderscapaciteiten.
Dat vond ik eerst ook, en was misschien een paar keer zo. Maar de scheids zat er toch vaak goed bij hoor, was vaak pas in de herhaling te zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Welk charisma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Montagui het volgende:
LIVERPOOL!!!! YNWA!!! Wat een heeeeeerlijke ploeg is dat toch!![]()
Chelsea haalt nog niet half het charisma!
Standard de Ličge die in de derde voorronde op hardhandige wijze de toegang tot het hoofdtoernooi ontzegd wordt. Toen was mijn laatste beetje respect voor Pool weg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er geen team is waar jij echt voor bent, alleen eentje waar je om onduidelijke redenen tegen bent. Dat vind ik wonderlijk.
Ik word liever voor kaaskop uitgemaakt dan voor Turk, maar goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kaaskop.Ik merkte het ja afgelopen weekend. Toen stond het ook als een huis ja.
![]()
Op dit moment is er kwalitatief gezien weinig tot geen verschil tussen Alex, Carvalho en Terry. Al heeft Terry wel meer leiderscapaciteiten.
Dit seizoen op 3/4 wedstrijden na wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach en barca speelt altijd top in de primera division zeker.
Dat noem ik geen ongelukje meer, dat noem ik een chronische storing bij Cech.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Chadi het volgende:
Hoor die louis.. de wedstrijd werd bepaald door de keeper.. net of die cech vandaag goed stond
Het ging over Reina, vooral bij die vrije trap van Alex.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat noem ik geen ongelukje meer, dat noem ik een chronische storing bij Cech.
Zullen we deze discussie voortzetten op 28 april? Ik denk dat ik genoeg gefeest en gedronken heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch denk ik dat Chelsea sterker is dan Barca, zeker op het middenveld.˛
Van hem had ik niet verwacht dat hij zulke pijnlijke fouten zou maken vanavond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het ging over Reina, vooral bij die vrije trap van Alex.
Ik ben 1. geen Turk en 2. vraag ik mij in godsnaam af wanneer Fok je de functie als mod ontneemt. Wat ben jij toch een vreselijk irritante figuur met je opmerkingen die getuigen van een kleuter. Serieus gast, grow up.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik word liever voor kaaskop uitgemaakt dan voor Turk, maar goed.
Wie suggereert hier dat het een walk over wordt voor Barcelona?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, toen stond het al 4-0, dat is heel wat anders. Als de concentratie 200% is wordt het gewoon geen walk over voor Barcelona zoals hier regelmatig wordt gesuggereerd. We gaan het zien 28 april.
Als je tijdens zo'n wedstrijd als tegen SL "respect" verliest, moet je wel zo eerlijk zijn en toegeven dat LFC dan na zo'n wedstrijd als deze respect terugverdiend. Maar als het er alleen maar af kan, dan ben je alleen maar treurig. Alleen maar naar de slechte dingen kijken en niet naar de goede kanten. Wat een eenzijdig jammerlijke anti-visie ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Standard de Ličge die in de derde voorronde op hardhandige wijze de toegang tot het hoofdtoernooi ontzegd wordt. Toen was mijn laatste beetje respect voor Pool weg.
En nee, ik ben ook geen Luikse supporter.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Doc het volgende:
Trots en met een opgeheven hoofd naar bed!
En voor morgen ... 15 april 1989 - You'll never walk alone
JUSTICE FOR THE 96 - YOU'LL NEVER WALK ALONE
Lampard of drogba motm ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef mcyodogg het volgende:
Fair play, Doc.
Alle lof voor Liverpool. vooraf gaf ik ze wel een kans, maar no-way na de 3-2. Ik dacht dat het klaar was. Maar dat ze dan toch nog 2 goals vinden, ik snap nu eindelijk waarom Liverpool er altijd in geloofd.
drogba met zn gebaartjes naar het liverpool publiek is misselijkmakend.quote:
Was die goal maar goed gekeurd in de 18e minuut in 2006. Dan speelde Arsenal nog met 11-man en hadden ze ook een beter uitzicht op winst denk ik. Maargoed als Arsenal-Barcelona de finale wordt kunnen ze mooi revanche nemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
Finale
Barcelona - Arsenal
Arsenal wint de CL
Ik hoop echt dat Arsenal hem wint, met van Persie als belangrijkste man.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
Finale
Barcelona - Arsenal
Arsenal wint de CL
Als we op basis van 1 wedstrijd iemand gaan beoordelen op wel of geen topkeeper valt elke keeper ter wereld door de mand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Rots het volgende:
194.
Reina zag er trouwens ook niet best uit deze wedstrijd hoor, geen topkeeper. Altijd de hoek helemaal afschermen als je weet dat Drogba nog in de buurt is, en ook die bal van Alex had hij kunnen hebben.
Goed punt, ijzersterk argument.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als we op basis van 1 wedstrijd iemand gaan beoordelen op wel of geen topkeeper valt elke keeper ter wereld door de mand.
Thierry Henry tegen zijn oude clubquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef TTD het volgende:
[..]
Was die goal maar goed gekeurd in de 18e minuut in 2006. Dan speelde Arsenal nog met 11-man en hadden ze ook een beter uitzicht op winst denk ik. Maargoed als Arsenal-Barcelona de finale wordt kunnen ze mooi revanche nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |