Laat het varen, laat het varen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
Malouda kan prima linksback. Mandekking is vrij bagger, vandaar Essien eerste keus.quote:
Voetbal was niet superieur, maar het was gewoon hoogtepunt op hoogtepunt zo vetquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Espabilado het volgende:
Allesbehalve saai maar men overdrijft wel een beetjeOke veel doelpunten en redelijk open maar voetballend gezien geen spektakelstuk
ach zo is er wel meer publiek hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
Het "voordeel" was dat er uiteindelijk geen moment geweets is dat ik LFC (tijdelijk) door was. Het is tig keer frustrerender om van "door" zijn, op het laatst toch niet door te zijn. Maar goed. het zal nu nog maar 2 uur duren voordat ik in slaap val ipv 4 uurquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me een apart gevoel Doc. Beetje Milan - Ajax gevoel, maar dan toch anders.
Zelfs als Barcelona 4-0 5-0 voor staat tegen een zwakke ploeg zijn z ein staat om kansen weg te geven. Dat zit in het spel van Barcelona en tegen Chelsea kan dat afgestraft worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal ik nog mee moeten maken. In ieder geval wordt dat een wedstrijd waar ik eindelijk objectief kan bekijken.
Dat ging nergens over inderdaad.. alleen gehoord op het moment dat ze de Liverpoolsupporters konden uitlachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
Ik maak me er ook niet druk om maar vind het van een triestheid ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat het varen, laat het varen...
Die waus heeft al 3 pagina's vol gekladderd over hoe erg hij uitkijkt naar de uitschakeling van Pool.
Dat was toen Mourinho daar met de scepter zwaaide.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
http://images.google.nl/images?q=Dasha%20Zhukova&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef YazooW het volgende:
Mooi vrouwtje heb je daar zitten Abramovic
Ivoorkust eerder danquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
Jammer voor Liverpool, had ze ze gegund, niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Vond die Drogba wel irritant met continue zich laten vallen
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger waren de trolls nog wel eens origineel.
En dan zijn er nog idioten die zeggen dat LFC "anti-voetbal" isquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Prosac het volgende:
Toevallig weer Liverpool in een pot als deze.
Alaves en AC Milan trokken aan het kortste eind, Chelsea is 3x is scheepsrecht.
Ja dat scheelt natuurlijk wel. Al met al zonde voor Pool, maar iets met opgeheven hoofd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Het "voordeel" was dat er uiteindelijk geen moment geweets is dat ik LFC (tijdelijk) door was. Het is tig keer frustrerender om van "door" zijn, op het laatst toch niet door te zijn. Maar goed. het zal nu nog maar 2 uur duren voordat ik in slaap val ipv 4 uur
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Turkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Die argument gaat net zo goed op voor Chelsea.
Ja, Benitez zat ook nog ruzie te zoeken met Hiddink, die was zo gefrustreerd als wat. Waarom op de scheids is mij dan ook een raadsel eigenlijk.quote:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er geen team is waar jij echt voor bent, alleen eentje waar je om onduidelijke redenen tegen bent. Dat vind ik wonderlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik ben een successupporter. Ik geef het toe.
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelseaquote:
Welcome to the wonderfull world of Ajaxvsfeyenoord, waar alles kan overspringen naar die strijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef VatosLoco het volgende:
Hoe mensen kunnen overspringen naar de sfeer in de Arena na het zien van één van de mooiste, zoniet de mooiste, wedstrijd van het jaar
Ik ben pro Barca maar ze hebben echt een zwakheid en dat ziet hij niet. Chelsea gaat daarop loeren. Achterin gaan ze de 0 houden bij Chelsea. Barca geeft altijd een kans of 2-3 weg al is het tegen een derde klasser zaterdag. Dat moet er nog uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Turk. Als Terry meedoet gaat het een stuk beter, ik moet het nog zien allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
Zullen we gesprekken over Ajax en Feyenoord buiten een CHAMPIONS LEAGUE topic houden, die clubs horen hier niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea eerst uit hmm. Is wel in het voordeel van Chelsea lijkt me
Hij heeft goed zijn werk gedaan. DIe vrije trap vooraf aan de penal was ook cheap of anders gezegd niet anders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelsealeek wel een ballet show, zodra er een Chelsea speler verkeerd werd aangekeken floot die al voor een vrije trap.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef VatosLoco het volgende:
Jammer voor Liverpool, had ze ze gegund, niet zo'n fan van Chelsea, maar dat komt meer omdat ik altijd het gevoel heb dat ik naar een elftal van Nigeria heb liggen kijken.
Vond die Drogba wel irritant met continue zich laten vallen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef VatosLoco het volgende:
Hoe mensen kunnen overspringen naar de sfeer in de Arena na het zien van één van de mooiste, zoniet de mooiste, wedstrijd van het jaar
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben pro Barca maar ze hebben echt een zwakheid en dat ziet hij niet. Chelsea gaat daarop loeren. Achterin gaan ze de 0 houden bij Chelsea. Barca geeft altijd een kans of 2-3 weg al is het tegen een derde klasser zaterdag. Dat moet er nog uit.
Voorin en het middenveld hebben ze gewoon geweldige kwaliteiten.
He, jij hebt Ajax - l'OM ook gezienquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik speel liever een verlenging UIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |