Juiste woord tongquote:
Ik bijna ookquote:
Andersom bedoel je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Chadi het volgende:
Chelsea zal barcelona denk ik afstraffen. Ze geven achterin te veel weg.
Triple failquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Noshiba het volgende:
Ben ik nou de enigste die dit een saaie wedstrijd vind?!
Laat 't lekker johquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
Lijkt me een apart gevoel Doc. Beetje Milan - Ajax gevoel, maar dan toch andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik bijna ook- maar voor een wedstrijd waarin je de volgende ronde niet haalt was-ie dragelijk.
Nam je me serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Triple fail
Nogmaals, als je jezelf een voetbalsupporter (incl. voetbalavatar) noemt, neem ik je bij deze niet meer serieus.
Je lult Grueter na, ze omhelzen elkaar nota bene, Benitez wil gewoon naar binnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Sinds lange tijd zo genoten van een wedstrijd.![]()
Die Benitez werd op het eind toch nog gek op Hiddink, iemand al enig idee wat daar gezegd werd?
Jahaaaaaa! Omdat er twee extra doelpunten vielenquote:
Malouda op Messi?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Gabbylicious het volgende:
Essien gewoon op links of Malouda op Messi lijkt me.
Weet niet hoe het met J. Cole zit, is die zwaar geblesseerd ofzo?
Benitez baalde denk ik gewoon een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Sinds lange tijd zo genoten van een wedstrijd.![]()
Die Benitez werd op het eind toch nog gek op Hiddink, iemand al enig idee wat daar gezegd werd?
Dat zal ik nog mee moeten maken. In ieder geval wordt dat een wedstrijd waar ik eindelijk objectief kan bekijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Chadi het volgende:
Chelsea zal barcelona denk ik afstraffen. Ze geven achterin te veel weg.
Ik weet niet wat jij gezien hebt dan, maar Hiddink zag er aardig gek uit toen hij zich omdraaide.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je lult Grueter na, ze omhelzen elkaar nota bene, Benitez wil gewoon naar binnen.
chelsea niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |