quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
Ja nogal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond Liverpool-Madrid een mooiere pot.²
Weet niet, gun Guus het wel, maar Barcelona is toch de ploeg van dit seizoenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
En voor wie zijn jullie?
Chelsea of Barcelona?
Messi lacht elke verdediger uit, hoe bonkiger hoe beter voor Lionel. Ik denk dat alleen een Ashley Cole of Wijnaldum hem kunnen afstoppen.quote:
Dat dus. Weet het niet ook. Zie liever mooie wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Weet niet, gun Guus het wel, maar Barcelona is toch de ploeg van dit seizoen
Jammer dat Ashley Cole geschorst is... al had hij Messi ook niet kunnen stoppenquote:
En dan heb je nog 2 verdigers over om henry en eto'o te stoppen, gaat niet lukken vriend!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Terry terug.
Terry + Alex... Messi
Cole is geschorst gastquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie? Cole? Dat duurt nog even, maar ik denk het wel ja.
Tja, welkom in de wereld van de clubsupporterquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
-laat maar zitten joh-
Oh ja, idd, dacht dat je op mijn 'Alex op Messi' doeldequote:
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |