Het ging over Reina, vooral bij die vrije trap van Alex.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat noem ik geen ongelukje meer, dat noem ik een chronische storing bij Cech.
Zullen we deze discussie voortzetten op 28 april? Ik denk dat ik genoeg gefeest en gedronken heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch denk ik dat Chelsea sterker is dan Barca, zeker op het middenveld.²
Van hem had ik niet verwacht dat hij zulke pijnlijke fouten zou maken vanavond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het ging over Reina, vooral bij die vrije trap van Alex.
Ik ben 1. geen Turk en 2. vraag ik mij in godsnaam af wanneer Fok je de functie als mod ontneemt. Wat ben jij toch een vreselijk irritante figuur met je opmerkingen die getuigen van een kleuter. Serieus gast, grow up.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik word liever voor kaaskop uitgemaakt dan voor Turk, maar goed.
Wie suggereert hier dat het een walk over wordt voor Barcelona?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, toen stond het al 4-0, dat is heel wat anders. Als de concentratie 200% is wordt het gewoon geen walk over voor Barcelona zoals hier regelmatig wordt gesuggereerd. We gaan het zien 28 april.
Als je tijdens zo'n wedstrijd als tegen SL "respect" verliest, moet je wel zo eerlijk zijn en toegeven dat LFC dan na zo'n wedstrijd als deze respect terugverdiend. Maar als het er alleen maar af kan, dan ben je alleen maar treurig. Alleen maar naar de slechte dingen kijken en niet naar de goede kanten. Wat een eenzijdig jammerlijke anti-visie ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Standard de Liège die in de derde voorronde op hardhandige wijze de toegang tot het hoofdtoernooi ontzegd wordt. Toen was mijn laatste beetje respect voor Pool weg.
En nee, ik ben ook geen Luikse supporter.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Doc het volgende:
Trots en met een opgeheven hoofd naar bed!
En voor morgen ... 15 april 1989 - You'll never walk alone
JUSTICE FOR THE 96 - YOU'LL NEVER WALK ALONE
Lampard of drogba motm ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef mcyodogg het volgende:
Fair play, Doc.
Alle lof voor Liverpool. vooraf gaf ik ze wel een kans, maar no-way na de 3-2. Ik dacht dat het klaar was. Maar dat ze dan toch nog 2 goals vinden, ik snap nu eindelijk waarom Liverpool er altijd in geloofd.
drogba met zn gebaartjes naar het liverpool publiek is misselijkmakend.quote:
Was die goal maar goed gekeurd in de 18e minuut in 2006. Dan speelde Arsenal nog met 11-man en hadden ze ook een beter uitzicht op winst denk ik. Maargoed als Arsenal-Barcelona de finale wordt kunnen ze mooi revanche nemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
Finale
Barcelona - Arsenal
Arsenal wint de CL
Ik hoop echt dat Arsenal hem wint, met van Persie als belangrijkste man.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
Finale
Barcelona - Arsenal
Arsenal wint de CL
Als we op basis van 1 wedstrijd iemand gaan beoordelen op wel of geen topkeeper valt elke keeper ter wereld door de mand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Rots het volgende:
194.
Reina zag er trouwens ook niet best uit deze wedstrijd hoor, geen topkeeper. Altijd de hoek helemaal afschermen als je weet dat Drogba nog in de buurt is, en ook die bal van Alex had hij kunnen hebben.
Goed punt, ijzersterk argument.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als we op basis van 1 wedstrijd iemand gaan beoordelen op wel of geen topkeeper valt elke keeper ter wereld door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |