quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
He, jij hebt Ajax - l'OM ook gezien
Wij weten wel hoe we sfeer moeten maken hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien dat het 't "one step beyond" was wat 't 'm deed. Die kneuzen jatten ook alles van Ajax! Van vlaggetjes tot en met het deuntje.
WOS-tilt op Chelsea?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.
Inderdaad, historie en klasse is niet te koopquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Montagui het volgende:
LIVERPOOL!!!! YNWA!!! Wat een heeeeeerlijke ploeg is dat toch!![]()
Chelsea haalt nog niet half het charisma!
Vooral Malouda en Drogba, gatver wat een watjes, het leken wel portugezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelsealeek wel een ballet show, zodra er een Chelsea speler verkeerd werd aangekeken floot die al voor een vrije trap.
oh jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik speel liever een verlenging UIT.
8 doelpunten en 5 nagelloze vingers verder.....ik ben nog steeds aan het bijkomen hier!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ze hebben het weleens over een rollercoaster van emoties, maar dit is een vliegtuig dat in no-time dreigt neer te storten, net voor de afgrond optrekt, vervolgens weer bijna crashed om uiteindelijk net weer de vaart te vinden om definitief weg te vliegen.
Ongelooflijk.
Kaaskop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Turk. Als Terry meedoet gaat het een stuk beter, ik moet het nog zien allemaal.
Ik snap werkelijk niet wat die gast aan Barca toevoegt. Voor paar miljoen haal je een betere keeper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en die Spaanse ploegjes waartegen ze de nul kunnen houden tellen natuurlijk niet mee. Valdes is ook niet alles en Drogba raakt steeds meer in vorm.
Ach en barca speelt altijd top in de primera division zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kaaskop.Ik merkte het ja afgelopen weekend. Toen stond het ook als een huis ja.
![]()
Op dit moment is er kwalitatief gezien weinig tot geen verschil tussen Alex, Carvalho en Terry. Al heeft Terry wel meer leiderscapaciteiten.
Dat vond ik eerst ook, en was misschien een paar keer zo. Maar de scheids zat er toch vaak goed bij hoor, was vaak pas in de herhaling te zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En erg goedkoop vrije trappen voor Chelsealeek wel een ballet show, zodra er een Chelsea speler verkeerd werd aangekeken floot die al voor een vrije trap.
Welk charisma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Montagui het volgende:
LIVERPOOL!!!! YNWA!!! Wat een heeeeeerlijke ploeg is dat toch!![]()
Chelsea haalt nog niet half het charisma!
Standard de Liège die in de derde voorronde op hardhandige wijze de toegang tot het hoofdtoernooi ontzegd wordt. Toen was mijn laatste beetje respect voor Pool weg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er geen team is waar jij echt voor bent, alleen eentje waar je om onduidelijke redenen tegen bent. Dat vind ik wonderlijk.
Ik word liever voor kaaskop uitgemaakt dan voor Turk, maar goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kaaskop.Ik merkte het ja afgelopen weekend. Toen stond het ook als een huis ja.
![]()
Op dit moment is er kwalitatief gezien weinig tot geen verschil tussen Alex, Carvalho en Terry. Al heeft Terry wel meer leiderscapaciteiten.
Dit seizoen op 3/4 wedstrijden na wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach en barca speelt altijd top in de primera division zeker.
Dat noem ik geen ongelukje meer, dat noem ik een chronische storing bij Cech.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Chadi het volgende:
Hoor die louis.. de wedstrijd werd bepaald door de keeper.. net of die cech vandaag goed stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |