Oh dear, geen Blood of the North, geen Killing Machine..quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Thormodo het volgende: en zoiets als Tank spec.
Ach kan ook zoiets doen en dan eventueel chill of the grave ipv killing machine.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dear, geen Blood of the North, geen Killing Machine... Hoe kom je erbij om die over te slaan
![]()
.
Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Zith het volgende:
Ze zouden alle vanilla en TBC dungeons lvl 80 heroic moeten makenKost niet zoveel tijd (gewoon mobs meer HP/DPS geven) en zo ziet iedereen die oude vertrouwde instances weer eens
5x Lvl 80 vs Wailing Caverns![]()
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ach kan ook zoiets doen en dan eventueel chill of the grave ipv killing machine.
Maar het maakt allemaal niet zo veel uit, zolang je alle defense talents maar neemt. Aangezien je tegenwoordig toch omkomt in de threat.
Jij pakt Annihilation in je tank build. Vrij nutteloos imo, 3% crit alleen op je melee special attacks.
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een huftersquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.
En 2 punten in Killing Machine is gewoon zinloos... ik snap niet hoe je Chill of the Grave beter kunt vinden.
Maar gelukkig kun je die cd dus resetten met Rime+OB. Ik vind het zo gek nog niet, nu kan ik openen met glyphed HB en D&D voor heel veel burst aoequote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een hufters. Dan is die wel een must ja.
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffedquote:Molten Armor: Chance to critically strike is now increased by a percentage of the mage’s total spirit.
Volgens mij ga je er op achteruitquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil zien hoe m'n molten armor is geworden. Was eerst 3 procent, nu:
[..]
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffed.
"Ha, I've been waiting for a real challenge."quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doen.
Ja ik ben bang idd. Ik heb ook niet zoveel spirit omdat het voorheen een loze stat was voor mages. Ja op m'n T7,5 chest zit wat en ik heb "warlock" bracers en ring, 400 nog wat spirit in totaal. Nouja zie wel wat het word.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er op achteruit. Er zijn overigens een paar realms online (stuk of 6 -,- ).
''You landlubbers are toughter then i though, i'll have to improvise!''quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Link?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en ik heb "warlock" bracers en ring,
L2DefCapquote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Gisteren UK gedaan met een paladin tank van onze guild, 21k hp buffed en neit def cappedquote:
Ja idd, ik dacht ook altijd dat het voor aflli hit > spellpower > haste > crit was. Daarom was ik al niet helemaal zeker of het wel echt lock gear was, maar dacht misschien is crit wel beter voor destro oidquote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als lock zijnde heb ik liever haste, omdat je al veel crit krijgt van talents en raidbuffs, haste daarintegen..
Iddquote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als lock zijnde heb ik liever haste, omdat je al veel crit krijgt van talents en raidbuffs, haste daarintegen..
Nee, doei.quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is het al 15:00?
Heul niet, gij schavuit!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef yeahmen het volgende:
Omdat RP zuigt:)
Op WoW toch wel een beetje hoor. Ik had me echt veel meer voorgesteld van de RP, maar het valt nogal.... tegen eigenlijk. Beetje jammer. Misschien omdat het European is en toch niet iedereen even vloeiend in het Engels is?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heul niet, gij schavuit!
* pek en veren pakt
Kijk erg uit naar de Dual Specc optie! Heb mijn Tauren Shaman alt al helemaal klaar staan om restoration als 2e specc te gaan nemen!quote:
Waarom zou je meer dan 13 punten in demo willen steken als destro?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben, of athans, was een 0/20/51 destro lock, met 650 haste rating selfbuffed
Ja, maar hoeveel active players zijn dat dan? Had laatst iemand die speelde niet, maar liet z'n account gewoon doorlopen, had ie niet in de gatenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Migwi, er wordt voor 12 miljoen accounts betaald. Dat lijkt mij voldoende voor Blizz.
37/0/34quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Stranger het volgende:
ik weet ook echt nog niet wat ik dual spec ga doen.. Ik speel al 2 en half jaar als holy paladin en ik weet niet eens wat voor talents en skills retri/tank pallies hebben. Denk dat ik maar voor een pvp holy ga, daar begrijp ik tenminste iets van
Meeste spreekt toch wel voor zich?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Stranger het volgende:
ik weet ook echt nog niet wat ik dual spec ga doen.. Ik speel al 2 en half jaar als holy paladin en ik weet niet eens wat voor talents en skills retri/tank pallies hebben. Denk dat ik maar voor een pvp holy ga, daar begrijp ik tenminste iets van
Omdat het werkelijk waar de enige spec is die bij mij past.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom zou je meer dan 13 punten in demo willen steken als destro?
bear tank en kitty spec neem ik, of bear en moonkin+brambles voor een imba 1 uur thorns die 400 dmg per hit doetquote:Op woensdag 15 april 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
Main spec (Resto Druid): http://www.wowhead.com/?talent=0#0VG0uZZf0IuduxVuAhsVo:nIMoVM
Off spec (Feral (tank) Druid): http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGscrdceRcckVkbE0z:hsamVo
Ik ben er klaar voor.
Nee, alleen Bear.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:39 schreef Zith het volgende:
[..]
bear tank en kitty spec neem ik, of bear en moonkin+brambles voor een imba 1 uur thorns die 400 dmg per hit doet
Dual spec niet nodig. Als het guild het nodig vind dat ik ook ga healen dan hoesten ze die 1000g ook maar opquote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Oh fuck ja, die dual spec is ook vandaag. Helemaal vergeten man. Eerst maar ff gold farmen voordat ik dat activeer.
Ik verlies 0,07 % critquote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er op achteruit. Er zijn overigens een paar realms online (stuk of 7 -,- ).
Alleen bear wat?quote:
Andere bug, als je arcane hebt en een andere spec neemt, blijft je focus magic gewoon in je spellbook.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Eerste bug alweer gevonden. Zo gauw ik van spec wissel verdwijnt mijn punt in Frost Strike gewoon. Gelukkig krijg ik dat punt weer terug, maar ik moet hem steeds opnieuw aanklikken.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk! Ik log in op mn main, en mn friendlist is leeg
Come Herequote:Op woensdag 15 april 2009 17:09 schreef Migwi het volgende:
Bleh, paar addons geven problemen, en uiteraard kan ik er geen wijs uit opmaken welke het zijn
Alles maar updaten dan, how I hate patches
Ik mis m'n Headshot addon van vruuger af en toe die ik op m'n Huntress had
Zouden ze er ook zo één hebben voor Death Grip, alleen dan de Scorpion sound file "Get over here"?
Hier ook.quote:
enige waar ik op kan is een lvl 1 op Grim Batolquote:Op woensdag 15 april 2009 17:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hier ook.
Gelukkig is Saurfang met m'n lvl 4 (!!!) Warrior nog online!
Nah, ga wel weer even wat rotzooien en straks kijken.
Zelfde probleem hier dan, ik wist niet dat de patch vandaag zou komen, anders had ik een screenshot gemaakt. Ik kan nu 2 uur zitten wachten tot ik kan spelenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor , mn talents zijn gereset en ik weet niet meer precies hoe ik ze had
Hmm dan had ik dus beter kunnen wachten met me talents opnieuw toe te voegenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:57 schreef R-Mon het volgende:
Meteen dual spec gehaald maar ik had er niet op gerekend dat al m'n talents weer leeg zouden zijn. Opeens was het best lastig een talent build te kiezen, vroeger nooit veel moeite mee gehad. Ben nu holy en shadow. Ik wil ooit nog disc proberen maar eerst maar afwachten of dat nog wat is voor raiden.
Zelfde hier, dacht echt van kut!!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor , mn talents zijn gereset en ik weet niet meer precies hoe ik ze had
Is verder wel goed gegaan met het verlengen, maar toch leuke bug -,- .quote:Congratulations! Your transfer is being processed. The transfer should occur within the next hour. You can verify that the payment has been processed by viewing the Account Management page. Tales of this historic moment will be told and retold down through the generations. Way to go!
Leuke tekstquote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef Thormodo het volgende:
Voeg ik weer een payment toe aan mijn account krijg ik op het eind dit te zien:
[..]
Is verder wel goed gegaan met het verlengen, maar toch leuke bug -,- .
Wij hebben hem bijna downquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef Blistering het volgende:
Eindeloos wipen op Ignis. Nu maar Razorscale doen.
Zijn dmg is erg hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wij hebben hem bijna downHij doet wel kutdmg zeg
Ik werd op hetzelfde gevecht 3x geoneshot
Ik bedoelde niet dat de talents gereset worden na het kopen van dual spec, ik had gewoon nog niet naar m'n talents gekeken. Denk niet dat het zo is eigenlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan had ik dus beter kunnen wachten met me talents opnieuw toe te voegen!
[..]
Zelfde hier, dacht echt van kut!!
Maar heb het gevoel dat ik hem nu nog iets beter heb staan!
Nu maar eerst ff eten en dan lvlen naar 80
Easy en goed cashen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef Metonae het volgende:
Die Argent Tournament dailies zijn dus echt dikke win he.. xD Binnenkort de titel 'Crusader' binnenhalen
Dat jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |