Daar GAAN we weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Waar betalen we zoveel voor?
Hee, kijk eens kinderen, een troll/newbie/etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Hebben anderen ook regelmatig last van deze message? "additional instances can not be launched, try again later."
Duurde laatst fokking 20 minuten! Waar betalen we zoveel voor? Blizzard kan toch gemakkelijk een servertje of 100 erbij zetten?
20 minuten maar?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Hebben anderen ook regelmatig last van deze message? "additional instances can not be launched, try again later."
Duurde laatst fokking 20 minuten! Waar betalen we zoveel voor? Blizzard kan toch gemakkelijk een servertje of 100 erbij zetten?
Heb een tijd op Ravencrest-EU gezeten en ja, daar kwam je s'avonds de heroic dungeons echt niet in omdat je tientalle minuuten in en uit de portal moest lopen voordat je echt naar binnen mocht. Dus maar server transfer gedaan...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
"Komt goed."quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Silmarwen het volgende:
En dat gebeurt dan niet he...
*glares at GI*
"Ik zal er aan denken"quote:
Ayequote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Grim batol?
Was er gister ook om te kijken of er iets anders was sinds de laaste keer.
Als ze grim batol en graymane gate (zuiden van shadowfangkeep) nu ook eens open gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As you wish master Jediquote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef GI het volgende:
Nevermind, de SML Versie van de post is weg. Dus ik moet eerst de wiki weer bijwerken.
phluphy for president!
Scheelt niet bar veel het is bij ons redelijk laat in de middag tegen de tijd dat hun wakker worden en de patch krijgen tegen de tijd dat ze daar klaar zijn beginnen ze hierquote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik besef me ineens dat Amerika gewoon de patch een dag eerder krijgt dan Europa en Asia. Dat is pretty damn lame. -.-
Ik verveel me, valt het op. XD
Ik ga maar eens wat nuttigs doen. Of pretenderen dat ik wat nuttigs doe.
Dat is an sich wel waar, maar het is wel ene dag eerder natuurlijk omdat wij in principe voor lopen qua tijd. Het is daar nu heul vroeg in de ochtend op woensdag, dus nu zou hun patch pas moeten worden gedingest. Maakt verder ook niet uit eigenlijk hoor. Maar je moet wat hebben om over te zeuren, en zeuren over Amerikanen is altijd leuk. <3quote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Scheelt niet bar veel het is bij ons redelijk laat in de middag tegen de tijd dat hun wakker worden en de patch krijgen tegen de tijd dat ze daar klaar zijn beginnen ze hier. Dat ik gister rond 11 uur ging maffen waren ze nog bezig daar
.
Met een paar kleine aanpassingen is die tank spec nog niet zo slecht, ik zou het zo doen:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef Ericjuh het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen over mijn DK tank spec's:
DK tanking:
http://www.wowhead.com/?talent#j0EZhxxtVzhkckwskt0xh:wTRVz0
DK dps:
http://www.wowhead.com/?talent#jcZG0xbhZfMhItrd0MqMsczt:bru0mV
iemand op of aanmerkingen?
Ik zat hier aan te denken: http://www.wowhead.com/?talent#jMZG0exA0czf0VostfM0hxcquote:Op woensdag 15 april 2009 13:56 schreef Blistering het volgende:
Die dps spec is poep. Ik ga zelf;
Spec: 17/51/3 http://ptr.wowhead.com/?talent=jfVMVZG0xxAbckf0Vostc
Glyphs: Frost Strike, Obliterate, Icy Touch.
Gear Setup: 4pc T7
Rotation: PS > IT > BS > BS > OB dump OB > OB > OB > Dump
Zoiets. Of wellicht toch;
http://talent.mmo-champion.com/?deathknight=03000000000000000000000000003200505035200311230005101351230200305000200000000000000000&glyph=131827060504&version=9767
Hmmmm, keuzes!
Oh dear, geen Blood of the North, geen Killing Machine..quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Thormodo het volgende: en zoiets als Tank spec.
Ach kan ook zoiets doen en dan eventueel chill of the grave ipv killing machine.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dear, geen Blood of the North, geen Killing Machine... Hoe kom je erbij om die over te slaan
![]()
.
Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Zith het volgende:
Ze zouden alle vanilla en TBC dungeons lvl 80 heroic moeten makenKost niet zoveel tijd (gewoon mobs meer HP/DPS geven) en zo ziet iedereen die oude vertrouwde instances weer eens
5x Lvl 80 vs Wailing Caverns![]()
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ach kan ook zoiets doen en dan eventueel chill of the grave ipv killing machine.
Maar het maakt allemaal niet zo veel uit, zolang je alle defense talents maar neemt. Aangezien je tegenwoordig toch omkomt in de threat.
Jij pakt Annihilation in je tank build. Vrij nutteloos imo, 3% crit alleen op je melee special attacks.
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een huftersquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.
En 2 punten in Killing Machine is gewoon zinloos... ik snap niet hoe je Chill of the Grave beter kunt vinden.
Maar gelukkig kun je die cd dus resetten met Rime+OB. Ik vind het zo gek nog niet, nu kan ik openen met glyphed HB en D&D voor heel veel burst aoequote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een hufters. Dan is die wel een must ja.
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffedquote:Molten Armor: Chance to critically strike is now increased by a percentage of the mage’s total spirit.
Volgens mij ga je er op achteruitquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil zien hoe m'n molten armor is geworden. Was eerst 3 procent, nu:
[..]
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffed.
"Ha, I've been waiting for a real challenge."quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doen.
Ja ik ben bang idd. Ik heb ook niet zoveel spirit omdat het voorheen een loze stat was voor mages. Ja op m'n T7,5 chest zit wat en ik heb "warlock" bracers en ring, 400 nog wat spirit in totaal. Nouja zie wel wat het word.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er op achteruit. Er zijn overigens een paar realms online (stuk of 6 -,- ).
''You landlubbers are toughter then i though, i'll have to improvise!''quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Link?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en ik heb "warlock" bracers en ring,
L2DefCapquote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Gisteren UK gedaan met een paladin tank van onze guild, 21k hp buffed en neit def cappedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |