??? Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Hanstin het volgende:
Morgen gaan de fury warriors weer terug naar 1handers
Prot wordt de nieuwe DPS build voor warriorsquote:
Ik heb al geen beer meer zien tanken sinds... ik zelf ben gestopt en ben gaan healen...quote:
Mijn protwarrior relt alleen hard als ik Revenge kan doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef Maruna het volgende:
[..]
Prot wordt de nieuwe DPS build voor warriors
[..]
Ik heb al geen beer meer zien tanken sinds... ik zelf ben gestopt en ben gaan healen...
Er staat boven die OP een knopje 'edit'.. maar ik heb het al voor je opgelostquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef Zosk het volgende:
kan zelf de op niet aanpassen in de wiki of wel? zie het niet iig![]()
dan maar zo!
Trollbane
Zosk
[ afbeelding ]Zosk - Trollbane (A) - Rogue (80)
ik zat ook in de wiki, maar daar zie ik nergens iets van edit staanquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er staat boven die OP een knopje 'edit'.. maar ik heb het al voor je opgelost
inloggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zat ook in de wiki, maar daar zie ik nergens iets van edit staan
quote:Titan’s Grip: While you have a two-handed weapon equipped in one hand, your physical damage done is reduced by 10%.
quote:En die nerf voor warriors is pretty lame. O.o Titan's Grip was ganz geil.... Nou goed, nog steeds veel meer damage met 2 two handers dan twee one handers natuurlijk.
Gast, mogen we ook es?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mensen die QQen over Titan Grip nerfschei toch uit man, een 51 point talent die in zijn eentje een dps boost van 30% geeft, meer dan terecht dat ie 'generfed zou worden.
gvd , wat een homo's daar gaat mn dps dusquote:
Ik heb hem net binnen 15 minuten binnen gehaald.quote:Op woensdag 15 april 2009 06:57 schreef avotar het volgende:
Sja, ik ben niet voor half 5 thuis en dan zou ik dus nog eerst 2 pcs moeten patchen. Ik heb de tijd.
Vertrouwen jullie gewoon op de Blizzard Downloader of halen jullie hem over het algemeen ergens anders vandaan.
Overigens moet mijn lock nog 63 bars
Drama in the world of online gaming. You gotta love it. <3 Is de patch al klaar?quote:Op woensdag 15 april 2009 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Oude GM 2 maanden terug zegt dat ie gaat stoppen met WoW, geeft mij de guild, 2 weken later is ie terug, zegt ie ineens dat hij GM gaat zijn tijdens Ulduar terwijl ik de guild moet recht trekken en dan vertel ik hem vanavond dat hij geen GM wordt omdat ie gewoonweg een slechte GM is maar een fantastische raid leader en ik heb graag als RL wil hebben doet ie emoquit.
Vooruitquote:
Wtf wat een noob.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Oude GM 2 maanden terug zegt dat ie gaat stoppen met WoW, geeft mij de guild, 2 weken later is ie terug, zegt ie ineens dat hij GM gaat zijn tijdens Ulduar terwijl ik de guild moet recht trekken en dan vertel ik hem vanavond dat hij geen GM wordt omdat ie gewoonweg een slechte GM is maar een fantastische raid leader en ik heb graag als RL wil hebben doet ie emoquit.
Ik heb nu eenmaal zoveel chars (high level dan) waar ik steeds tussen rouleerquote:Op woensdag 15 april 2009 09:02 schreef GI het volgende:
En ook de laatste twee char's van Migwi weggehaald4 was de max die we hadden afgesproken
Mja, nou, rond de ¤200 uitgegeven met uitgaan afgelopen Pasen, ik sla de terrasjes even overquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef stbabylon het volgende:
En dat is helemaal niet erg, het wordt vandaag ontiegelijk lekker weer, dus pak lekker een terrasje en ga morgen eens kijken naar WoW.
Ik rouleer veel meer met mijn ene character /flexquote:Op woensdag 15 april 2009 10:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal zoveel chars (high level dan) waar ik steeds tussen rouleer![]()
Pick your best fourquote:Op woensdag 15 april 2009 10:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal zoveel chars (high level dan) waar ik steeds tussen rouleer![]()
[..]
Mja, nou, rond de ¤200 uitgegeven met uitgaan afgelopen Pasen, ik sla de terrasjes even over
Gelukkig een grote tuin, ga daar lekker met m'n luie ballen in de hangmat liggen en The Dark Tower serie nog maar eens lezen
Kijk ik naar de OP, is er niks veranderd. Althans, not on my screen.quote:
Haha eens. Fury warrior in mijn guild uit-dpsed bijna iedereen, 6,5k op loatheb, 6k op patchwerk etc, dacht dat hybrid classes nooit zo hoog zouden zijn. Okay hij loopt voor de helft in 226 gear en heeft 2 Betrayer of Humanity, maar toch, het moet niet kunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mensen die QQen over Titan Grip nerfschei toch uit man, een 51 point talent die in zijn eentje een dps boost van 30% geeft, meer dan terecht dat ie 'generfed zou worden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef GI het volgende:
Kut!
Ik heb het uiteindelijk niet ingevoerdGa ik even doen alsnog
Estimated tiem left: less then 2 minutes .quote:Op woensdag 15 april 2009 07:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem net binnen 15 minuten binnen gehaald.
Ja die verhaaltjes van Blizzard dat ze de dps min of meer gelijk trekken geloof ik ook niet meer... Ik mag echt blij zijn als ik 2,6k dps doe terwijl de rest v/d dps echt met gemak 3k+ haalt met idd de fury warr bovenaan...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha eens. Fury warrior in mijn guild uit-dpsed bijna iedereen, 6,5k op loatheb, 6k op patchwerk etc, dacht dat hybrid classes nooit zo hoog zouden zijn. Okay hij loopt voor de helft in 226 gear en heeft 2 Betrayer of Humanity, maar toch, het moet niet kunnen.
Wehehe, laat mij maar lekker healen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja die verhaaltjes van Blizzard dat ze de dps min of meer gelijk trekken geloof ik ook niet meer... Ik mag echt blij zijn als ik 2,6k dps doe terwijl de rest v/d dps echt met gemak 3k+ haalt met idd de fury warr bovenaan...
(En dan nog niet te vergeten die klote totems die per patch nuttelozer worden)
Ja ik ook, moet toch tot die tijd werkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah lekker boeiend idd, server komt vast wel weer een keer online. Ik probeer het na het avondeten wel even, dan is ie vast wel up.
Blijkbaarquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef GI het volgende:
Voor een spelletje.
En omdat ze gewoon nieuwe content releasen.
Of is dit de periode waar iedereen weer op blizzard gaat zitten zeuren dat ze het zo kut doen ?
Waar je geld voor betaald mag je over zeiken. En wou je zeggen dat 12 miljoen players die maandelijks betalen niet genoeg geld op leveren om goed werk af te leveren.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef GI het volgende:
Voor een spelletje.
En omdat ze gewoon nieuwe content releasen.
Of is dit de periode waar iedereen weer op blizzard gaat zitten zeuren dat ze het zo kut doen ?
Vind ik echt onzin! Vooruit, al die druids die +def gear droegen en +sta stackten die zullen nu een nerf krijgen, maar waarom zou je uberhaupt die gear dragen? +agi/crit gear krijgt gewoon een buff zoals ik het nu zie:quote:
Mijn beertje met zo'n 6500 AP en 47% crit zal bijna altijd een shield op hebben. We krijgen iets minder armor en redelijk wat minder HP maar die shield maakt het redelijk goed, en het geeft me eindelijk een gelijke priority op DPS gear want hoe meer crit/AP, hoe minder damage ik ontvangquote:Savage Defense: Trainable at level 40 with Dire Bear Form as a prerequisite. When the druid deals a melee critical strike, it gains a physical damage shield equal to 25% of its attack power. The next hit completely consumes the shield, regardless of how much damage was done. Only active in Bear Form.
Ze doen toch goed werk ? Volgens mij is het allemaal rete-stabiel en zijn er weinig gameplay verstorende bugs. Je kan eventueel discussieren over balance en nerfs maar dat is allemaal heel erg open voor interpretatie.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Waar je geld voor betaald mag je over zeiken. En wou je zeggen dat 12 miljoen players die maandelijks betalen niet genoeg geld op leveren om goed werk af te leveren.
Wie wat waar moet ik de OP ff editen?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef GI het volgende:
Wyri, kan jij mijn editgeschiedenis hier eens bekijken ?
WoW topic #210 Patchday!
Kerel.....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:18 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Estimated tiem left: less then 2 minutes .
Ik in 2![]()
![]()
Tot 15:00 Waar betalen we zoveel voor ?
maak je vooral niet druk.quote:Ironie (uit het Grieks: εἰρωνειᾶ (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur om je spottend uit te drukken. Ironie geldt daarbij als de 'milde', subtiele vorm: de dubbele bodem, die enige geoefendheid van een lezer vergt om haar te herkennen. In het Frans noemt men ironie wel eens "l'arme du faible" (het wapen van de zwakke). Ironie is een vorm van humor.
12 miljoen spelers no way.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Waar je geld voor betaald mag je over zeiken. En wou je zeggen dat 12 miljoen players die maandelijks betalen niet genoeg geld op leveren om goed werk af te leveren.
Vandaar de ironie....quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef GI het volgende:
Het zou echt niet de eerste keer zijn dat de mensen in dit topic tijdens een downtime boos gaan worden en het maar oneerlijk vinden dat we betalen maar niet kunnen spelenIk denk ik haak daar lekker op in.
Grim batol?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Plek:
[ link | afbeelding ]
Haha of van muzieksmaakquote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
12 miljoen spelers no way.
12 miljoen subscriptions misschien.
Ik wou dat ze daar eens echt exacte gegevens over zouden geven, ook van leeftijd enzo. Best benieuwd naar.
Optimaal gespeeld zou er een ongeveer 5 % verschil in moeten zitten. Tussen lag, buffs en general skill is dat wel gelijk in de betere omstandigheden.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha eens. Fury warrior in mijn guild uit-dpsed bijna iedereen, 6,5k op loatheb, 6k op patchwerk etc, dacht dat hybrid classes nooit zo hoog zouden zijn. Okay hij loopt voor de helft in 226 gear en heeft 2 Betrayer of Humanity, maar toch, het moet niet kunnen.
Jij hebt dus duidelijk niet op de PTR gespeeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin! Vooruit, al die druids die +def gear droegen en +sta stackten die zullen nu een nerf krijgen, maar waarom zou je uberhaupt die gear dragen? +agi/crit gear krijgt gewoon een buff zoals ik het nu zie:
[..]
Mijn beertje met zo'n 6500 AP en 47% crit zal bijna altijd een shield op hebben. We krijgen iets minder armor en redelijk wat minder HP maar die shield maakt het redelijk goed, en het geeft me eindelijk een gelijke priority op DPS gear want hoe meer crit/AP, hoe minder damage ik ontvang![]()
Dus nu ik op meer gear aanspraak kan maken is er zometteen wel een 4k+ dps video inc![]()
Ken er genoeg die voorgoed gestopt zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Vandaar de ironie....
@ migwi. Indeed want ze tellen vanaf de beta nog door. Dus kan echt niet dat iedereen van hun nog speelt.
Of ja... ik ken niemand die het volhoud te stoppen...
Meerendeel zal denk ik inderdaad wel in de metal scene zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha of van muzieksmaak. Driekwart van m'n guild is metalfreak en de enige die normale muziek draaien zijn de chicks
.
We zullen zienquote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk niet op de PTR gespeeld.Wacht maar tot je Ulduar mag tanken (als dat nog überhaupt mag van je guild).
quote:FULL REPORT (trash and 2 bosses)
Damage In (full report)
Live: 300,483
PTR: 190,497
Damage Out (full report)
Live: 1,234,949
PTR: 1,118,575
Heals (full report)
Live: 267,801 (overheal 3%)
PTR: 170,377 (overheal 7%)
BOSSES REPORT
Damage In (bosses)
Live: 109,519
PTR: 60,687
Damage Out (bosses)
Live: 568,198
PTR: 532,180
Heals (bosses)
Live: 77,672 (overheal 0%)
PTR: 41,290 (overheal 11%)
TRASH REPORT (bosses excluded)
Damage In (trash)
Live: 190,964
PTR: 129,810
Damage Out (trash)
Live: 666,751
PTR: 586,395
Heals (trash)
Live: 190,129 (overheal 5%)
PTR: 129,087 (overheal 5%)
als ik de software verkoop van USA zie dan blijf ik me verbazen hoelang wow in de top10 staat. Dus ik vind 12 miljoen nog niet zo gek.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ken er genoeg die voorgoed gestopt zijn.
Maar als ze zo dus tellen dan ben ik heel erg benieuwd naar het active players aantal. Dat ligt dan ver en ver daaronder.
Sowieso, neem mij, ik heb twee accounts en dat is niet zo raar, dus zeg dat er 2 miljoen spelers met 2 accounts zijn, dan moet je dus je player aantal al weer naar beneden stellen.
Volgens mij doen ze het gewoon allemaal rooskleuriger voorkomen dan dat het is. Het gaat wel goed met de game, absoluut, maar die 12 miljoen spelers is dus eerst zien, dan geloven.
[..]
Meerendeel zal denk ik inderdaad wel in de metal scene zitten
Als ik die stats van Zith zo zie, en lees wat er verandert maak ik me niet zo druk.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk niet op de PTR gespeeld.Wacht maar tot je Ulduar mag tanken (als dat nog überhaupt mag van je guild).
Rock on.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Meerendeel zal denk ik inderdaad wel in de metal scene zitten
Inderdaad.. en de wekelijkse maintenance.. och.. je weet het van te voren.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:57 schreef Silmarwen het volgende:
Als ze die updates en bug fixes en nerfs niet zouden doen, zou er ook een deel zeiken. Dat houd je nu eenmaal. Ik vind WoW behoorlijk puik lopen voor een online game.
En zo reageert ze bij mij thuis ook als haar addons niet werkenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef Silmarwen het volgende:
Add-ons werken tot nu toe niet bij mij behalve quest helper. Moeilijk irritant. Moet GI is schoppen. Zag pas wel een leuke add-on voor tanks, een aggro-meter en eentje die buffs en times weergaf ofzo. Hmm moet het weer eens opzoeken op WoW insider en weer eens proberen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
En zo reageert ze bij mij thuis ook als haar addons niet werken
en zo reageer ik dan meestal weer..quote:
Daar GAAN we weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Waar betalen we zoveel voor?
Hee, kijk eens kinderen, een troll/newbie/etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Hebben anderen ook regelmatig last van deze message? "additional instances can not be launched, try again later."
Duurde laatst fokking 20 minuten! Waar betalen we zoveel voor? Blizzard kan toch gemakkelijk een servertje of 100 erbij zetten?
20 minuten maar?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Hebben anderen ook regelmatig last van deze message? "additional instances can not be launched, try again later."
Duurde laatst fokking 20 minuten! Waar betalen we zoveel voor? Blizzard kan toch gemakkelijk een servertje of 100 erbij zetten?
Heb een tijd op Ravencrest-EU gezeten en ja, daar kwam je s'avonds de heroic dungeons echt niet in omdat je tientalle minuuten in en uit de portal moest lopen voordat je echt naar binnen mocht. Dus maar server transfer gedaan...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Sattyagraha het volgende:
"Komt goed."quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Silmarwen het volgende:
En dat gebeurt dan niet he...
*glares at GI*
"Ik zal er aan denken"quote:
Ayequote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Grim batol?
Was er gister ook om te kijken of er iets anders was sinds de laaste keer.
Als ze grim batol en graymane gate (zuiden van shadowfangkeep) nu ook eens open gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As you wish master Jediquote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef GI het volgende:
Nevermind, de SML Versie van de post is weg. Dus ik moet eerst de wiki weer bijwerken.
phluphy for president!
Scheelt niet bar veel het is bij ons redelijk laat in de middag tegen de tijd dat hun wakker worden en de patch krijgen tegen de tijd dat ze daar klaar zijn beginnen ze hierquote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik besef me ineens dat Amerika gewoon de patch een dag eerder krijgt dan Europa en Asia. Dat is pretty damn lame. -.-
Ik verveel me, valt het op. XD
Ik ga maar eens wat nuttigs doen. Of pretenderen dat ik wat nuttigs doe.
Dat is an sich wel waar, maar het is wel ene dag eerder natuurlijk omdat wij in principe voor lopen qua tijd. Het is daar nu heul vroeg in de ochtend op woensdag, dus nu zou hun patch pas moeten worden gedingest. Maakt verder ook niet uit eigenlijk hoor. Maar je moet wat hebben om over te zeuren, en zeuren over Amerikanen is altijd leuk. <3quote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Scheelt niet bar veel het is bij ons redelijk laat in de middag tegen de tijd dat hun wakker worden en de patch krijgen tegen de tijd dat ze daar klaar zijn beginnen ze hier. Dat ik gister rond 11 uur ging maffen waren ze nog bezig daar
.
Met een paar kleine aanpassingen is die tank spec nog niet zo slecht, ik zou het zo doen:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef Ericjuh het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen over mijn DK tank spec's:
DK tanking:
http://www.wowhead.com/?talent#j0EZhxxtVzhkckwskt0xh:wTRVz0
DK dps:
http://www.wowhead.com/?talent#jcZG0xbhZfMhItrd0MqMsczt:bru0mV
iemand op of aanmerkingen?
Ik zat hier aan te denken: http://www.wowhead.com/?talent#jMZG0exA0czf0VostfM0hxcquote:Op woensdag 15 april 2009 13:56 schreef Blistering het volgende:
Die dps spec is poep. Ik ga zelf;
Spec: 17/51/3 http://ptr.wowhead.com/?talent=jfVMVZG0xxAbckf0Vostc
Glyphs: Frost Strike, Obliterate, Icy Touch.
Gear Setup: 4pc T7
Rotation: PS > IT > BS > BS > OB dump OB > OB > OB > Dump
Zoiets. Of wellicht toch;
http://talent.mmo-champion.com/?deathknight=03000000000000000000000000003200505035200311230005101351230200305000200000000000000000&glyph=131827060504&version=9767
Hmmmm, keuzes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |