Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Zith het volgende:
Ze zouden alle vanilla en TBC dungeons lvl 80 heroic moeten makenKost niet zoveel tijd (gewoon mobs meer HP/DPS geven) en zo ziet iedereen die oude vertrouwde instances weer eens
5x Lvl 80 vs Wailing Caverns![]()
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ach kan ook zoiets doen en dan eventueel chill of the grave ipv killing machine.
Maar het maakt allemaal niet zo veel uit, zolang je alle defense talents maar neemt. Aangezien je tegenwoordig toch omkomt in de threat.
Jij pakt Annihilation in je tank build. Vrij nutteloos imo, 3% crit alleen op je melee special attacks.
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een huftersquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik pak hem vooral voor OB. Aangezien HB nu de lange cd heeft en OB die reset zul je als Frost tank zeer vaak OB gebruiken.
En 2 punten in Killing Machine is gewoon zinloos... ik snap niet hoe je Chill of the Grave beter kunt vinden.
Maar gelukkig kun je die cd dus resetten met Rime+OB. Ik vind het zo gek nog niet, nu kan ik openen met glyphed HB en D&D voor heel veel burst aoequote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Had die 8 seconden cooldown nog niet eens gezien, wat een hufters. Dan is die wel een must ja.
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffedquote:Molten Armor: Chance to critically strike is now increased by a percentage of the mage’s total spirit.
Volgens mij ga je er op achteruitquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil zien hoe m'n molten armor is geworden. Was eerst 3 procent, nu:
[..]
Ik hoop niet dat ik erop achteruit ga, 36,5% crit selfbuffed.
"Ha, I've been waiting for a real challenge."quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, daar liep ik laatst ook over te brainstormen met een guildie. Zou echt vet zijn idd, dan nog wat random loot erbij en heroic SFK, RFC enzo doen.
Ja ik ben bang idd. Ik heb ook niet zoveel spirit omdat het voorheen een loze stat was voor mages. Ja op m'n T7,5 chest zit wat en ik heb "warlock" bracers en ring, 400 nog wat spirit in totaal. Nouja zie wel wat het word.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er op achteruit. Er zijn overigens een paar realms online (stuk of 6 -,- ).
''You landlubbers are toughter then i though, i'll have to improvise!''quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Link?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en ik heb "warlock" bracers en ring,
L2DefCapquote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Ha, I've been waiting for a real challenge."
Mr. Smite hits Aminti for 15894 (critical)
Aminti dies
Gisteren UK gedaan met een paladin tank van onze guild, 21k hp buffed en neit def cappedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |