quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef Lois het volgende:
Dream on!
Nee, wel in hetzelfde gebouw toen mijn moeder in Groningen geopereerd is. Ik geloof dat het Ronald McDonald beneden zit? Maar dat is ook alweer eh 12 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand weleens in het Ronald McDonaldhuis gezeten?
Oh ja, idd zorgen dat mijn schoonouders uit die veel te dure flat weg kunnen en zorgen dat mijn moeder idd ook kan stoppen met werken. Nog 2 jaar is wel te overzien, maar toch... Beter van niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Lois het volgende:
Ik zou mijn ouders helpen zodat mijn moeder niet meer hoeft te werken, een leuk nieuwbouwhuisje kopen en met de rest stopt Jeroen met werken denk ik, zodat hij lekker kan huisvaderen.
Ow en dan deel ik die personal trainer wel met Rocka *opschrijft*
Nee, daar waar wij toen samen dat knuffeldoekje heen gestuurd hebben. Tijn, thijs?quote:
Miffy1984 bedoel je toch? van Thijmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
De ouders van dat jongetje met die hartoperatie ook.
Schandalig, een kop als een zeef hier
Kunnen jullie er nu wel naar toe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
heel Fok doet raar volgens mij...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Lois het volgende:
Jeuh mijn geheugen is ook permanent aangetasten de database van Fok doet ook k*t
Och, ik zou ook niet op 50.000 euro spugen hoor. Ook daar weet ik genoeg bestemmingen voor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe je nou met een miljoen. Je kan er nauwelijks van stoppen met werken.
zou wel fijn zijn, als jullie dichter bij Tyler kunnen zijn, dan kun jij ook gaan wanneer Djeez moet werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als de arts toestemming geeft en een brief voor de verzekering invult kunnen we in principe naar rmcd huis. Mocht het nodig zijn, want liever niet. En er moet ook plek zijn natuurlijk.
Maar vraag me af hoe het dan gaat. En of je dan zelf moet voorschieten enzo. Heb hun zelf al gemaild net.
Ik ga wel even pmen dan.
Oh shit ist alweer 21.30! Was opvouwen en nog wat strijken moet ook nog. DusFijne avond.
Maar wat zou jij er dan mee doen Swets?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe je nou met een miljoen. Je kan er nauwelijks van stoppen met werken.
idd... deel dat miljoen in 10x de 100000 ofzo.. dan ehb je tenminste weer 10 mensen blijgemaakt ipv 1.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Joh Reinhilde dat heeft toch iedereen? Ik zou al blij zijn met 1000 euro, dat vind ik al een leuke prijs. Ik snap die hele grote prijzen bij de staats ook nooit, doe gewoon heel veel kleinere prijzen (en dan wel op verschillende nummers, dat serie gedoe met letters vind ik ook flauw) en dan maak je veel meer gezinnen gelukkig(er).
Gezellig!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
O en ik huur de Efteling een dagje af voor heel OUD, kunnen we lekker nat wordenGeweldige foto Suug!
Wij zijn elke oud en nieuw weer blij als we ons lot terugwinnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Joh Reinhilde dat heeft toch iedereen? Ik zou al blij zijn met 1000 euro, dat vind ik al een leuke prijs. Ik snap die hele grote prijzen bij de staats ook nooit, doe gewoon heel veel kleinere prijzen (en dan wel op verschillende nummers, dat serie gedoe met letters vind ik ook flauw) en dan maak je veel meer gezinnen gelukkig(er).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
O en ik huur de Efteling een dagje af voor heel OUD, kunnen we lekker nat wordenGeweldige foto Suug!
K.I.Mquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Dakota het volgende:
een miljoen..
mijn eigen zorgboerderijtje beginnen in ierland
knutselende bejaarden die in slaap vallen tijdens de uitleg
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
eerlijk gezegd denk ik dat als ik een miljoen zou winnen, ik niks aan mijn leven zou veranderen.
het is wel goed zoals het nu is en wat ik zou willen veranderen is niet met geld te koop.
Oooh en wat heeft ze er mee gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef Sugar het volgende:
Oh, btw, een vriendin hééft laatst een TON gewonnen in de staatsloterij. Bizar echt.
Helemaal mee eens, ik snap die grote prijzen van bijna 28 miljoen ook niet. Peaceman zou heel graag een eigen pop/rockfestival willen organiseren, ik doe daarin gewoon mee. Verder heb ik helemaal niet zo gek veel wensen, ik ben best een tevreden mens met heerlijke kinderen, een mooi huis waar we mn ouders dan zouden laten wonen en wij in een groter huis, maar wel in de buurt/stad, 1 goede auto, een lekkere 2e autootje, goede fiets. Ik zou inderdaad ook wel mn garderobe flink uitbreiden.. en die van Peaceman en de kinderen ook. Al zijn die niet klein te noemen. Ow een nieuwe keuken met een mooie granieten vloer en een dakkapel/herindeling zolder staan ook nog op mn lijstje. hmm misschien toch nog wel weer wensen dan ik dacht....quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
K.I.M
interesse in een huis in ierland![]()
Nog niks echts, volgens mij. Behalve dan 'in ontvangst genomen' na 4 slapeloze nachten. Ze was er behoorlijk van in de war en onder de indruk (begrijpelijk ook!).quote:
puikquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, maar als ik win mag jij voor mij een dependance in Ierland opstarten
.
Ja, lijkt me zo relaxed, alle tijd. Nu hebben we dat in de vakantie ook al, maar da's maar 3 weken. Dus kun je nagaan, als je gewoon een jaar ofzo op je eigen tempo de wereld kunt ontdekkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat van die boot is ook tof Happy!
Ja tuurlijk! Maar ik was erover aan het nadenken, en de standaard dingen (huis, auto, op reis) zijn natuurlijk geweldig en leuk en fantastisch, maar het zijn geen dingen die je door je leven anders in te richten/hard te werken niet nooit zou kunnen bereiken. Die dingen komen nog wel op mn pad, ik ben pas 27quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
Reinhilde sorry, ik bedoelde het niet zo bot als het eruit kwam, excuus![]()
Ik bedoel gewoon dat ik ook mijn handjes dichtknijp met 2 gezonde kinderen enzo maar dat af en toe een beetje gek doen, zoals dromen van het miljoen, best leuk is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net gewoon een heel pak stroopwafels weg zitten kanen. En ik ben niet eens misselijk
.
Hahaha kwam je ineens de onderkant van het pak tegen? Gebeurt mij regelmatigquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net gewoon een heel pak stroopwafels weg zitten kanen. En ik ben niet eens misselijk
.
Ik wacht tot F. thuis komt. Die ging zijn duikflessen vullen en die heb ik meteen op chips uit gestuurd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
.
Maar ik ben niet zwangerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wacht tot F. thuis komt. Die ging zijn duikflessen vullen en die heb ik meteen op chips uit gestuurd.![]()
Ik heb de chips net afgebeld.quote:
Wij kregen laatst een Halfords bon van een tientje thuisgestuurd, was een prijs van de Postcodeloterij, dat hoor je dus idd vanzelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
YIk heb een lot van de postcodeloterij, maar ik weet eig. niet eens hoe het werkt. Ik gok dat ik vanzelf wel iets hoor als ik iets gewonnen heb.![]()
Aah da's liefquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook niet op 50K spugen. Dat is direct zo'n bedrag waar je precies wat mee kan. Auto en vakantie en dan hou je nog wat wisselgeld over.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och, ik zou ook niet op 50.000 euro spugen hoor. Ook daar weet ik genoeg bestemmingen voor!
Nou dat weet ik dus eigenlijk niet. Mezelf een jaar gunnen om mijn eigen bedrijfje echt van de grond te tillen. Maar dat gaat me nooit in mijn eentje lukken, heb ik weer personeel of zzp'ers nodig en dat lijkt me zo'n gezeik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar wat zou jij er dan mee doen Swets?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de chips net afgebeld.Hij is pas tegen half elf thuis en aangezien ik om 10 uur naar bed wilde vandaag is het ook een beetje onzin om maar te gaan zitten wachten om dan als een gek chips te gaan zitten eten. Kan beter nu naar bed gaan. Is beter voor de lijn en voor mijn energiepeil.
![]()
Tot morgen liefjens!
Ah thanks! Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij kregen laatst een Halfords bon van een tientje thuisgestuurd, was een prijs van de Postcodeloterij, dat hoor je dus idd vanzelf
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op 50K spugen. Dat is direct zo'n bedrag waar je precies wat mee kan. Auto en vakantie en dan hou je nog wat wisselgeld over.
Een miljoen is net zo'n tussen-in-prijs. Het geeft je even een blik op het leven de happy few maar je kan er niet niet aan mee doen, en het is weer teveel om maar gewoon in je oude leventje door te blijven gaan.
[..]
Nou dat weet ik dus eigenlijk niet. Mezelf een jaar gunnen om mijn eigen bedrijfje echt van de grond te tillen. Maar dat gaat me nooit in mijn eentje lukken, heb ik weer personeel of zzp'ers nodig en dat lijkt me zo'n gezeik.
Mooi huis kopen in een rustig gedeelte van Nederland klinkt wel leuk voor Eloise en mezelf maar de kinderen hebben hier tientallen vriendjes en vriendinnetjes letterlijk om de hoek wonen, dus of je die er zo'n plezier mee doe. En ja hier in omgeving een huis kopen voegt weer niet zo veel toe.
Dus eigenlijk is het een prijs die je een hoop hoofdbrekens kost
Ja precies, tonnetje hier, tonnetje daar. Voor een beetje rendement ontkom je niet aan beleggingsfondsen. Nou... we hebben allemaal gezien wat daar mee kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.
Echt, alleen maar zorgen zo'n miljoen![]()
En toch zal ik het niet weigeren hoor, mocht het ineens op mijn rekening staan
Rollen dus met die centenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.
Nou ja, precies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook niet gelijk stoppen met werken, maar als je genoeg hebt om te KUNNEN stoppen met werken lijkt me heerlijk. Fuck you money zeg maar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef bixister het volgende:
ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben hoor!nog zat wensen hier, en helemaal stoppen met werken zou ik ook helemaal niet zo nodig hoeven. maar alleen al gewoon lekker niet meer hoeven bezuinigen op dingen, lijkt me heerlijk!
Oh ja, die moest ook nog op mijn lijstje...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Vakantie Ijsland
dat lijkt me zo gaaf he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Met 1 miljoen richt ik een kinderboerderij op, zodat kindertjes cavia`s kunnen aaien en geitjes de fles kunnen gevenMet grote varkens, rollend in de modder.
Dat lijkt me geweldig ^_^
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Of een echt vette Audi Q7 kopen.![]()
Gewoon, omdat het kan.
![]()
Mijn huis láten schilderen ipv zelf te staan klodderen.
En die modegoeroe iets is wel een goeie ja! op stap met Trinny and Suzannah
Alleen als je een saggy bosom hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zit dat bij de prijs inbegrepen denk?
Oh! dan zit ik geramdquote:
ja echtwel! Normaalgesproken gaat mijn vader met Amber zwemmen op woensdag maar hij kon vandaag niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Sugar het volgende:
Morge!
Zwemmen is leuk, Vicky!
Vandaag wordt het weer een lekkere dag, zo te zien, fijn! Ik denk dat het weer een dag veeeeeeeeeeel in de tuin zitten wordt.![]()
Goed he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oh gelukkig Reinhilde
BE, de sjippies afgebeld!?!?!
Niet ruilen joh, gewoon bewaren voor later. Na het voeden kun je zo overal weer in hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 08:27 schreef Dakota het volgende:
potverjandrietieneurocentjes
had ik zo'n kek topje gekocht gisteren..ben ik helemaal vergeten rekening te houden met t feit dat ik tegenwoordig Melkmammen heb en ze er dus net niet in kan wrottenmoet ik weer terug om te ruilen.
dat was het
halloo!
Kijk, daarom ga ik op Aruba nooit de zon inquote:Op woensdag 15 april 2009 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stom he, dat er nog zoveel mensen zijn die slecht beschermd de zon in gaan.
ik heb het helemaal gehad met haar. heb nu ook gezegd dat ik geen contact wil. sorry maar mij al 2,5 jaar kapot aan het maken en nu krijg ik overal de schuld van daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Holy Cow Popples, gaat lekker zo op de vroege morgen.
Ik zit ff te denken over een betere kop (voor dat kranteartikel, Dokter Robert heeft ff geen tijdquote:Op woensdag 15 april 2009 08:51 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje wat zijn jullie al vroeg bijdehand zeg![]()
ik zit achter mijn bureau nog bij te komen en mijn eerste bakkie thee weg te werken.
Dakotaik moet altijd zo lachen om jouw droge opmerkingen
![]()
Guuzewuus...wat ben jij wakker zeg.
Ik snap wat je bedoelt met die kop BE, zo van 'ja dat weten we nu wel' ... je wordt niet uitgenodigd om te gaan lezen. Maar het is wel een probleem natuurlijk als je het wel oploopt, moeilijk behandelbaar.
Ja lekker he!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Popples, succes en wat vind je manlief ervan?
Zo vandaag lekker vrij, vanmiddag komt een vriendje van school bij Twan spelen en daarna nog naar voetbal, druk dagje dus.... maar heerlijk weer.
Leuk nieuwe fietsquote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja lekker he!
Ik ga vanmiddag mijn nieuwe fiets ophalen, heb er helemaal zin in!
Buuf, ik zou geloof ik zelf gekozen hebben voor 'nieuwe zon-campagne' of weetikveel.
God wat kan ik toch ook zeuren zeg.
Okok, mijn brinta opeten en dan ga ik echt-echt-echt aan het werk.![]()
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
De kop van de Metro vanmorgen:
Zonnen oorzaak huidkanker
Ik kon het toch niet laten om als eerste reactie te denken 'no shit sherlock, echt???'.
Ik bedoel, het is wel heel ernstig hoor, en er moet ook zeker meer aandacht voor komen, maar ik had toch echt een iets andere kop verzonnen.Dit is zo'n open deur dat het iig bij mij een soort van *zucht* opwekte...
Okay, wel vreemd ook dat ze dat over MSN doet hoor, maar kan me voorstellen dat het een keer klaar is.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Popples het volgende:
be heerlijk zeg een nieuwe fiets![]()
diaan wat een super foto's. heerlijk druk jij.
wat mijn man vond tja hij kreeg eergister uit het niets de volle laag erover. ik kreeg het later te lezen op msn. ook lekker dus. nouja hij vond het nergens opslaan. dus gisteren is er niet gesproken door haar. net begon ze goede morgen en bla bla en toen heb ik eerlijk gezegd dat het ook tegen mij had kunnen zeggen.en daar begonnen we weer de ene lelijke verwijt naar de ander echt dat gun je niemand toe.
dus toen heb ik het haar gezegd ik wens geen contact meer en haar van msn afgeflikkerd.
dus nu heeft ze het na al de jaren verprutst. manlief zegt ook dat ik mijn best gedaan heb. dus aan mij ligt het niet. maargoed wat hij doet weet ik niet, hij zei ok is goed. hij leest straks mijn logboek na![]()
maar ik weet nu al dat ze schoonbroer en haar man aan het bellen is jankend.
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Via MSN contact met je schoonouders verbrekenJa, dat kan natuurlijk ook!
Makkelijker dan over de telefoon wel![]()
Die van mij hebben niet eens een PC... ik denk dat als ik mijn laptop voor ze neerzet dat ze gaan wachten tot ie het doetquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ouders en schoonouders die weten niet eens wat MSN ismaar ze zijn heel lief voor ons, dus gelukkig lopen wij daar niet tegenaan. Maar je hoort af en toe verhalen, dat ik ook zou zeggen, laat maar want zonder ben ik beter af.
Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
dat geintje ken ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!
ik schoot hardop in de lachquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!
Iew .. stinken?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww die foto's van twan <3 leuk manneke is het toch.
Smogges! Ben al een paar uur aan het werk maar heb het idee dat ik er al een halve dag op heb zitten. Onze riolering is kapot *bespaart de details* dus komt vanmiddag RRSik hoop zooooo dat het niks ernstigs is...
oja dat ken ik.... soms moet ik gewoon drie keer luistern voor het tot me doordringt wat ze zegt..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn moeder stuurt soms sms-jes naar m`n huistelefoon ipv mijn mobiele, dat wordt dan opgelezen door zo`n monotone computervrouw, je moet dan echt heel hard nadenken over wat er nou bedoeld wordt
Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Rocka, da's euhm, ja shit denk ik toch![]()
![]()
Hopelijk valt het mee!
Oh onblije baby's en peuters zijn niet cool. Teletubbies, sprak zij pedagogisch verantwoord.![]()
En anders even wandelen.
Opzich kunnen we het wel betalen, als we het alleen over de hypotheek hebben. We zullen wel wat extra moeten lenen, maar qua maandlasten zullen we niet veel merken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, die krijg ik ook wel van mijn schoonmoeder. Die ze dan ook nog in het fries opstelt dus ik lach me een kreukel. die keurige monotone mevrouw die echt dingen zegt dat ikzit.
Oh spannend Tico!Ja, dat geld is altijd ellende dan hè. Komt vast goed joh!
![]()
ohhh dat doet zo zeer....ik heb het nu met mijn linkerduim, aan de zijkant... Dus niet miniscuul hoor wat mij betreftquote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.
Wel de balkondeur wijd open, want het is heerlijk weer. Ik geloof dat de babys ook alweer wat gekalmeerd zijn'
Die mevrouw inderdaadZwaar grappig!
Ow en ik ga even klagen over iets heel minesecuulsMijn duimnagel is afgescheurd, heel kort. En nu voelt alles wat ik beetpak raar aan omdat ik heb nu met de top van mijn duim beetpak ipv met mijn nagel
Dat kan denk ik altijd. Wij bellen via Ziggo en daarbij lukt het dus ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef happyme28 het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat kon?Moet je daar speciaal iets voor instellen bij KPN of kun je dat gewoon altijd doen? Of heb je dan een voicemail nodig op je huistelefoon? Lijkt me wel lollig.
Spannend Ticootje, maar het schijnt dat je in deze tijd wel flink wat van de vraagprijs af kunt krijgen! Maar het moet wel goed voelen.
Moet lukken met een miljoenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hiernaast staat ook zo'n huis. Echt prachtig! en groot!!!met 4 slaapkamers en een zolder waar er nog wel twee kunnen. Maar alles moet nieuw erin. (badkamer, keuken, cv noem maar op) maar je hebt het al voor 170 denk ik.
Niet te geloven.
Spanje lijkt me ook leuk hoor maar mijn man heeft familie in Suriname (o.a. zijn moeder) en je kan er gewoon NL praten (ook handig), en het klimaat lijkt me super, plus het wordt een steeds populairdere vakantie bestemming dus je kan ook makkelijk een huisje verhuren en zo inkomen creeeren.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef happyme28 het volgende:
Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
Ik denk dat je voor 2,5 ton een prachtig huis hebt, en dan nog marktconform bent ook!quote:
Nee, doet niet zeerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Stout het volgende:
[..]
ohhh dat doet zo zeer....ik heb het nu met mijn linkerduim, aan de zijkant... Dus niet miniscuul hoor wat mij betreft
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuinquote:Op woensdag 15 april 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 2,5 ton een prachtig huis hebt, en dan nog marktconform bent ook!![]()
Maar ik heb al een leuk huis, dus ik hoef niet. ik wil wel iets zonder inkijk in de tuinaan alle kanten mensen. niet fijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuin.
Kost alleen om die lui thuis te krijgen al tegen de 100 euroquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow bah Rocka, zoo vies dat! Hoop echt dat ze het vanmiddag gemakkelijk en goedkoop kunnen oplossen!
Oei.....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opzich kunnen we het wel betalen, als we het alleen over de hypotheek hebben. We zullen wel wat extra moeten lenen, maar qua maandlasten zullen we niet veel merken.
MAAR, het huis heeft niet een een cv... Dus ik hou mn hart vast.
Zitten ze dan ook met z`n allen op een bierkratje? Doen ze bij m`n zus in de wijk, echt geen gezicht.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuin.
kraaiepoten strooienquote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Dat klinkt heel fijn Guus!
Bij mij zitten de buren graag op de stoep. En op de trap van MIJN portiek.
met chloor gaan schoonmakenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Dat klinkt heel fijn Guus!
Bij mij zitten de buren graag op de stoep. En op de trap van MIJN portiek.
I know, we hebben het in het oude huis ook gehad. Zooo vies, maar het geld dubbel en dwars waard om het opgelost te krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kost alleen om die lui thuis te krijgen al tegen de 100 euro
Ow, dat zou van mij dan weer niet hoeven, zo dicht bij ouders of schoonoudersquote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Ticootje het volgende:
We gaan kijken naar een huisje kijken waar de achtertuin van mn ouders bijna aan de voortuin eindigd. Zeg maar 10 stappen lopen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou met die miljoen naar engeland verhuizen![]()
![]()
![]()
quote:
oppompen misschien?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoezee voor Freecell!
Mijn moeder begint de mailtjes met “Hoi, met mij.”
een week of 2/3 geleden heeft mijn fiets een voorjaarsbeurt gehad. Kun je zeker nu niet meer terug he?
Achterband is zowat plat, fietst heel zwaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Checkquote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef moussy het volgende:
mijn moeder belt altijd dat ze een mailtje gestuurd heeft en verteld dan wat er in staat
Teruggaan, vragen of ze willen pompen en of ze het ventieltje even aan willen draaien.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoezee voor Freecell!
een week of 2/3 geleden heeft mijn fiets een voorjaarsbeurt gehad. Kun je zeker nu niet meer terug he?
Achterband is zowat plat, fietst heel zwaar.
hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder MSNt er ook op los. Mijn vader daarentegen..."maar als ik het adres op Internet nou niet weet, hoe kan ik dat dan vinden? Google? Maar dan moet je daar toch ook het adres van weten? Oh ok. En waar moet ik dat dan typen?"![]()
Mijn schoonvader heeft een laptop, maar gebruikt 'm alleen als meubelstuk, als die een voicemail achterlaat dan doet hij dat gillend: "HALLO, HIER SPREEKT HANS.......DIT IS EINDE BERICHT".
Ach gossie om dat nog mee te moeten maken op die leeftijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
Diaan
zo kreeg ik hier vorige week een telefoontje van mijn pa dat oma accute borstkanker heeft en 23 april geopereerd word, en daarna nog chemo/bestralingen.
het arme mensje is al ruim door de 80....
ze durfde mij zelf niet op te bellen vanwege de zwangerschap.
Doen ze dat nog dan? Of althans, wil zij dat dan nog dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
Diaan
zo kreeg ik hier vorige week een telefoontje van mijn pa dat oma accute borstkanker heeft en 23 april geopereerd word, en daarna nog chemo/bestralingen.
het arme mensje is al ruim door de 80....
ze durfde mij zelf niet op te bellen vanwege de zwangerschap.
Van wat ik begreep doen ze het nog wel en wilt oma het ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doen ze dat nog dan? Of althans, wil zij dat dan nog dan?
Oma van een vriend van mij was ook ong. zo oud toen ze erachter kwamen en die zei 'ik moet toch ergens aan dood gaan, zorg er maar voor dat ik geen pijn heb en dan is het goed'. Daar moest ik eig. wel een beetje om grinniken.
Wat is sm-en dan Rocka?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje bar en diaan, wat een ellende...
Freecell, hij sm-ed ook met mijen nee ik doe geen gekke dings
ik ben er op het moment ook nog niet teveel mee bezig, pure zelf bescherming.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:11 schreef Reinhilde het volgende:
och bar, wat verdrietig.
Mijn kwieke, fitte oma van 79 is vorig jaar tijdens mijn zwangerschap overleden.. doordat ze was aangereden op de fiets.Ik denk nu maar zo, Thomas heeft een hele lieve beschermengel.
![]()
Heel veel sterkte liefie.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder MSNt er ook op los. Mijn vader daarentegen..."maar als ik het adres op Internet nou niet weet, hoe kan ik dat dan vinden? Google? Maar dan moet je daar toch ook het adres van weten? Oh ok. En waar moet ik dat dan typen?"![]()
Mijn schoonvader heeft een laptop, maar gebruikt 'm alleen als meubelstuk, als die een voicemail achterlaat dan doet hij dat gillend: "HALLO, HIER SPREEKT HANS.......DIT IS EINDE BERICHT".
Ik leer het ook gewoon nooit af. Ik moet niet gaan proeven. Het smaakt toch altijd wel. Blijkt wel weerquote:
Jep, zwanger, onmiskenbaarquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
lekker Nicole..
ik had net een pannekoek gemaakt, daar moest stroop op, wat gooi ik erop.. vloeibare boter
Naast de wuppies?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, zwanger, onmiskenbaar
Als ik iets kwijt was moest ik van TARA eerst in de koelkast en vriezer kijken. Daar mijn sleutels, telefoon en dergelijke meermalen teruggevonden
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, zwanger, onmiskenbaar
Als ik iets kwijt was moest ik van TARA eerst in de koelkast en vriezer kijken. Daar mijn sleutels, telefoon en dergelijke meermalen teruggevonden
Oh pannekoeken had ik vanmorgen ook al gehad. Die waren nog over van gisterquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
lekker Nicole..
ik had net een pannekoek gemaakt, daar moest stroop op, wat gooi ik erop.. vloeibare boter
Wacht maar afquote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt iets raars doe
verder valt het wel mee moet ik zeggen...
blech.. ik mag nu de hele middag gaan wachten op de vaatwassermeneer... hij komt tusen 13 en 17. Hoop echt dattie snel komt...
ik vroeg aan Amber: Wil je een pannekoek. Nee zegt ze, ik hoef niet. Heb 'm voor d'r neergezet en hij is gewoon opquote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh pannekoeken had ik vanmorgen ook al gehad. Die waren nog over van gister![]()
Mikael lust geeneens pannekoeken. Mikael moet je een pannekoek? Ja met die uit het flesje (de stroop). Ik leg een pannekoek met stroop voor hem neer. Hij tilt dat ding op. Heej waar is mijn koek uit de pan nou?
Heb je al mannen gekeken Lois?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb de OP even aangepast, alle linkjes weer blauw gemaakt enzo.
Nu ga ik snel verder werken
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Innepin, ik woon in Rijswijk
nou de meneer isser... valt neit onder de garantie... installatiefout...
of ik ff alle kosten wil betalen.. 200 euro!! de meneer van elektrolux hangt nu met de keukenwinkel aan de telefoon omdat die het niet goed geinstalleerd hebben... kijkenof zij de kosten gaan vergoeden..
na een discussie tussen de keukenboer en de vaatwassermeneer is er groenlicht voor de reparatie en betaald de keukenwinkel de reparatiequote:
nou het is ook hun fout dusja wel teverwachtenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
na een discussie tussen de keukenboer en de vaatwassermeneer is er groenlicht voor de reparatie en betaald de keukenwinkel de reparatie
Oh dan is het niet een collega van me geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Innepin, ik woon in Rijswijk
nou de meneer isser... valt neit onder de garantie... installatiefout...
of ik ff alle kosten wil betalen.. 200 euro!! de meneer van elektrolux hangt nu met de keukenwinkel aan de telefoon omdat die het niet goed geinstalleerd hebben... kijkenof zij de kosten gaan vergoeden..
behoorlijk! Hoop dat ik meteen een factuurtje krijg, ga ik direct naar de keukenwinkel als de monteur weg is.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh dan is het niet een collega van me geweest![]()
Wel kut dat het niet onder de garantie valt!
edit want scherm te lang open: Geregeld, wat fijn vicky! Scheelt een hoop zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |