abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68030288
zodra er zon ben ik voorzichtig intereseert me niks of het schadelijk of niet is. zon is zon voor mij.

buuf je kunt het ook als opluchting zien maar ik ben nog even aan het na trillen, ik heb gewoon rillingen in mijn lijf waarom geen idee?
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 08:57:05 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_68030335
Een miljoen Ik zou mn schoonfamilie uitkopen

Nah, ik zou hier blijven wonen, of een klein boederijtje aan de rand van het dorpen iig ik een fiat 500 en Peet een motor, als ie lief is mag ie ook nog een nieuwe auto, maar liever niet, want gister zag ik weer een klein jongetje met een rood petje boven op zijn auto zitten
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 april 2009 @ 08:57:16 #153
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68030337
Zo, ik ben begonnen ....
  woensdag 15 april 2009 @ 08:57:39 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68030341
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:51 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje wat zijn jullie al vroeg bijdehand zeg ik zit achter mijn bureau nog bij te komen en mijn eerste bakkie thee weg te werken.

Dakota ik moet altijd zo lachen om jouw droge opmerkingen

Guuzewuus... wat ben jij wakker zeg.

Ik snap wat je bedoelt met die kop BE, zo van 'ja dat weten we nu wel' ... je wordt niet uitgenodigd om te gaan lezen. Maar het is wel een probleem natuurlijk als je het wel oploopt, moeilijk behandelbaar.
Ik zit ff te denken over een betere kop (voor dat kranteartikel, Dokter Robert heeft ff geen tijd )

Hmmmm, ik kan zo ff niets verzinnen met de gegeven aantal letters.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 april 2009 @ 08:57:55 #155
223453 Guuzewuus
pi_68030348
Ik zou een fijn heerlijk huuske kopen ergens.
  woensdag 15 april 2009 @ 08:58:00 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68030351
Popples, succes en wat vind je manlief ervan?

Zo vandaag lekker vrij, vanmiddag komt een vriendje van school bij Twan spelen en daarna nog naar voetbal, druk dagje dus.... maar heerlijk weer.
Make love, not war ☮
  woensdag 15 april 2009 @ 08:59:45 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68030383
Ja, de lentezon is volgens mij ook gevaarlijk idd. Hoewel ik idd ook dan wel heel erg de neiging heb om niet te smeren en zo snel een kleurtje op te doen.

Mijn baas is australische en die snapt daar al echt helemaal niets van. Zij kennen daar eig. helemaal niet echt een zon-cultuur, meer juist het tegenovergestelde.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:01:02 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68030405
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Popples, succes en wat vind je manlief ervan?

Zo vandaag lekker vrij, vanmiddag komt een vriendje van school bij Twan spelen en daarna nog naar voetbal, druk dagje dus.... maar heerlijk weer.
Ja lekker he!
Ik ga vanmiddag mijn nieuwe fiets ophalen, heb er helemaal zin in!

Buuf, ik zou geloof ik zelf gekozen hebben voor 'nieuwe zon-campagne' of weetikveel.
God wat kan ik toch ook zeuren zeg.

Okok, mijn brinta opeten en dan ga ik echt-echt-echt aan het werk.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:04:45 #159
114177 Diaan73
pi_68030473
Ik smeer eigenlijk nooit in het voorjaar en ook niet in de zomer, tenminste niet bij normaal gebruik... als ik gericht in de zon ga zitten/staan dan wel maar niet snel.

Even showen, mijn kleine grote man tussen andere grote mannen:

Make love, not war ☮
  woensdag 15 april 2009 @ 09:05:41 #160
114177 Diaan73
pi_68030482
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja lekker he!
Ik ga vanmiddag mijn nieuwe fiets ophalen, heb er helemaal zin in!

Buuf, ik zou geloof ik zelf gekozen hebben voor 'nieuwe zon-campagne' of weetikveel.
God wat kan ik toch ook zeuren zeg.

Okok, mijn brinta opeten en dan ga ik echt-echt-echt aan het werk.
Leuk nieuwe fiets veel plezier, maar nu moet je echt echt aan het werk
Make love, not war ☮
  woensdag 15 april 2009 @ 09:09:06 #161
223453 Guuzewuus
pi_68030534
Oh wat leuk Diaan . Kan me voorstellen dat je dan trots bent zeg .
pi_68030575
be heerlijk zeg een nieuwe fiets

diaan wat een super foto's. heerlijk druk jij.

wat mijn man vond tja hij kreeg eergister uit het niets de volle laag erover. ik kreeg het later te lezen op msn. ook lekker dus. nouja hij vond het nergens opslaan. dus gisteren is er niet gesproken door haar. net begon ze goede morgen en bla bla en toen heb ik eerlijk gezegd dat het ook tegen mij had kunnen zeggen.en daar begonnen we weer de ene lelijke verwijt naar de ander echt dat gun je niemand toe.
dus toen heb ik het haar gezegd ik wens geen contact meer en haar van msn afgeflikkerd.
dus nu heeft ze het na al de jaren verprutst. manlief zegt ook dat ik mijn best gedaan heb. dus aan mij ligt het niet. maargoed wat hij doet weet ik niet, hij zei ok is goed. hij leest straks mijn logboek na
maar ik weet nu al dat ze schoonbroer en haar man aan het bellen is jankend.
mama van 3 kids!
pi_68030589
Goedemorgen harde werksters
Ik heb het goede voornemen om vandaag op werk aan m'n scriptie te werken, telt dat ook?
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
De kop van de Metro vanmorgen:
Zonnen oorzaak huidkanker

Ik kon het toch niet laten om als eerste reactie te denken 'no shit sherlock, echt???'.
Ik bedoel, het is wel heel ernstig hoor, en er moet ook zeker meer aandacht voor komen, maar ik had toch echt een iets andere kop verzonnen. Dit is zo'n open deur dat het iig bij mij een soort van *zucht* opwekte...
Ik snap precies wat je bedoelt Ze hadden het er over bij het RTL ontbijtnieuws ( ), toen was ik ook verbaasd. Er werd verteld: "[...]doordat veel jonge meiden zonder zonnebrand gaan zonnen. Volgens de onderzoekers is hierin een grote verandering nodig, omdat anders de dermatologen het werk niet meer aankunnen."
Huh? Is dat het belangrijkste dan? Ik dacht dat het ging om huidkanker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 15 april 2009 @ 09:15:28 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68030649
Nou, ik vind het geen zeuren, de titel was een echte open deur.

Oh ja, maar nu ben je aan het werk natuurlijk

Ik ga ook even wat doen. Maar eens op zoek naar een stage denk ik. Werk waar ik voor aangenomen was is uitgesteld naar Augustus (omdat ik nog sollicitaties heb lopen) heb één afwijzing No nog maar hopen voor de volgende.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68030708
Haha die titel inderdaad redelijk open deur...

Innepin jaaaa scriptie! goodluck!

Ik ga vandaag ook al hard aan het werk hahaha zou het in de lucht hangen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 09:17:55 #166
114177 Diaan73
pi_68030715
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Popples het volgende:
be heerlijk zeg een nieuwe fiets

diaan wat een super foto's. heerlijk druk jij.

wat mijn man vond tja hij kreeg eergister uit het niets de volle laag erover. ik kreeg het later te lezen op msn. ook lekker dus. nouja hij vond het nergens opslaan. dus gisteren is er niet gesproken door haar. net begon ze goede morgen en bla bla en toen heb ik eerlijk gezegd dat het ook tegen mij had kunnen zeggen.en daar begonnen we weer de ene lelijke verwijt naar de ander echt dat gun je niemand toe.
dus toen heb ik het haar gezegd ik wens geen contact meer en haar van msn afgeflikkerd.
dus nu heeft ze het na al de jaren verprutst. manlief zegt ook dat ik mijn best gedaan heb. dus aan mij ligt het niet. maargoed wat hij doet weet ik niet, hij zei ok is goed. hij leest straks mijn logboek na
maar ik weet nu al dat ze schoonbroer en haar man aan het bellen is jankend.
Okay, wel vreemd ook dat ze dat over MSN doet hoor, maar kan me voorstellen dat het een keer klaar is.
Make love, not war ☮
  woensdag 15 april 2009 @ 09:18:34 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68030729
Oh Diaan! die onderste foto.
Die grote kerels die elkaar water in de nek staan te spuiten en dat kleine mannetje heel trots en serieus.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:25:02 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68030876
Leuke foto's Diaan! Te schattig.

Wow, geeeeen zin vandaag. Heb vanmiddag nog 2 lange overleggen en het is zulk heerlijk weer buiten

Oe, nieuwe fiets BE, heerlijk. Ik heb een andere nadat mijn vorige gejat was, maar hij bevalt helemaal niet. Via Marktplaats gekocht, maar hij is een beetje laag en kan niet meer hoger gezet worden. Ik voel me net een kleuter op dat ding. Maar weer kijken naar een andere...
pi_68030877
Via MSN contact met je schoonouders verbreken Ja, dat kan natuurlijk ook!
Makkelijker dan over de telefoon wel

Ik heb af en toe wel wat problemen met die van mij, maar ik zou ze nooit willen missen
En mijn eigen ouders zijn mijn helden Toffe mensen!
pi_68030967
ik zou met een miljoen een oude plantage kopen in Suriname, in het huis gaan wonen, op het erf een paar huisjes maken voor verhuur (vakantie) een lekker zwembad erbij en dan tussen NL en Suriname heen en weer gaan.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:30:59 #171
114177 Diaan73
pi_68031029
Ja, schattig he? Er staan nog veel meer leuke foto's op de site van de voetbalclub, Twan was ook erg trots die dag...
Make love, not war ☮
pi_68031056
Leuke foto's Diaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 09:34:14 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_68031111
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Via MSN contact met je schoonouders verbreken Ja, dat kan natuurlijk ook!
Makkelijker dan over de telefoon wel
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 april 2009 @ 09:34:48 #174
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68031126
Mijn ouders en schoonouders die weten niet eens wat MSN is maar ze zijn heel lief voor ons, dus gelukkig lopen wij daar niet tegenaan. Maar je hoort af en toe verhalen, dat ik ook zou zeggen, laat maar want zonder ben ik beter af.

Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:43:43 #175
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68031313
Ik heb vannacht zelfs over dat miljoen gedroomd! Maarja, ik droomde ook dat J. musicalster was en een lied voor mij ging zingen in een volle zaal. En dat gaat natuurlijk ook nooit gebeuren!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68031320
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ouders en schoonouders die weten niet eens wat MSN is maar ze zijn heel lief voor ons, dus gelukkig lopen wij daar niet tegenaan. Maar je hoort af en toe verhalen, dat ik ook zou zeggen, laat maar want zonder ben ik beter af.

Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
Die van mij hebben niet eens een PC... ik denk dat als ik mijn laptop voor ze neerzet dat ze gaan wachten tot ie het doet
pi_68031366
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:

[..]

dat geintje ken ik ook

happy me heerlijk zeg zulke ouders en schoonouders.

mijn ouders weten wel wat het is maar snappen er geen bal van. mijn moeder denkt dan meteen dat mijn vaders naar een andere vrouw gaat zoeken

memmel

ik moet de gang schoonmaken. of de kleding kast opzetten.
mama van 3 kids!
pi_68031374
R. heeft hele leuke schoonouders Ik heb alleen een schoonmoeder. Maar daar is niks op aan te merken. We zijn een beetje hetzelfde in dingen dus vaak is het zij en ik tegen R.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68031389
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:

[..]

ik schoot hardop in de lach
pi_68031463
Hahaha Memmel
welk lied zong ie voor je dan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 09:50:14 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68031468
Awww die foto's van twan <3 leuk manneke is het toch.

Smogges! Ben al een paar uur aan het werk maar heb het idee dat ik er al een halve dag op heb zitten. Onze riolering is kapot *bespaart de details* dus komt vanmiddag RRS ik hoop zooooo dat het niks ernstigs is...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 15 april 2009 @ 09:51:22 #182
114177 Diaan73
pi_68031489
ow jee, rocka, dat is niet fijn. HOpelijk valt het allemaal mee.. ..
Make love, not war ☮
pi_68031533
Blaaaah Rocka
Ik zit hier met een extreem vervelende beeb én een vervelende oppas-uk, wordt nog wat vandaag
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 09:53:24 #184
5428 crew  miss_sly
pi_68031544
Ik moet ook werken, maar de zin ontbreekt vreselijk!

MSN kennen mijn moeder en schoonmoeder wel. Mijn vader zit wel eens achter de pc als ik via msn iets zeg, en dan krijg ik langzaam en niet altijd even duidelijk antwoord, zo schattig Maar msn levert geen problemen op, gelukkig.

En een miljoen? Ik heb al zoveel goede ideeen langs zien komen, zoals de Efteling afhuren en de babyblauwe fiat 500 Aangezien ons huis vrijwel nieuw is en eigenlijk alle apparatuur (wasmachine, tv, droger, etc) vrij nieuw zijn, hoef ik daar niet veel geld in te pompen. Wel wat aflossen op de hypotheek zodat de maandlasten lager worden. En verder reizen denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 april 2009 @ 09:54:58 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68031587
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww die foto's van twan <3 leuk manneke is het toch.

Smogges! Ben al een paar uur aan het werk maar heb het idee dat ik er al een halve dag op heb zitten. Onze riolering is kapot *bespaart de details* dus komt vanmiddag RRS ik hoop zooooo dat het niks ernstigs is...
Iew .. stinken? Ik hoop ook voor je dat het niets ernstigs is, riolering is niets iets dat je stuk wilt hebben.

Mijn ouders hebben net 2 weken internet, ik lag me rot. De mailtjes van mijn moeder zijn te grappig, maar ze doet haar best. Krijg nog maar af en toe een leeg mailtje
pi_68031600
Of ik kan gewoon minder hebben omdat ik nog wat griepig ben natuurlijk

Nee, grapje, ze zijn allebei echt onblij en dat ligt niet aan mij deze keer
pi_68031627
Haha Happy Mijn moeder stuurt soms lege smsjes
  woensdag 15 april 2009 @ 09:58:02 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68031656
Oh Rocka, da's euhm, ja shit denk ik toch

Hopelijk valt het mee!
Oh onblije baby's en peuters zijn niet cool. Teletubbies, sprak zij pedagogisch verantwoord.
En anders even wandelen.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:58:56 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68031678
Mijn moeder heeft nu MMS ontdekt. Echt van de meest debiele dingen krijg ik nu foto's. De hond die schattig zit bijvoorbeeld.
pi_68031732
Een miljoen? Dan wil ik zo snel mogelijk verhuizen naar een land waar het altijd lekker weer is. Dan neem ik mijn ouders en mijn broetje gewoon mee, ik koop dan namelijk een supergroot stuk land waar verschillende huizen op kunnen worden gebouwd. Verder wil ik dan stoppen met werken en later als Jen groter is haar zelf les gaan geven. (Voor Priscil huren we gewoon een privedocent in.) Verder wil ik een wereldreis maken en in bepaalde landen wat langer blijven.

Maar ik vraag me af of een miljoen eigenlijk wel genoeg is....

(Wij gaan vanavond een huis bekijken, ik denk eerlijk gezegd niet dat we serieus geintreseerd zijn, M. misschien wel, maar ik heb echt hele grote twijfels of we het wel kunnen betalen enzo.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68031742
Mijn moeder stuurt soms sms-jes naar m`n huistelefoon ipv mijn mobiele, dat wordt dan opgelezen door zo`n monotone computervrouw, je moet dan echt heel hard nadenken over wat er nou bedoeld wordt
Saartje
pi_68031751
Mijn ouders hebben zelfs 2 pc's... en MNS-en dus ook... Wel leuk hoor maar ik bel liever met mijn mamsie
SMS-en kan ze allang, maar ze had nog een mobiel uit de prehistorie..dus altijd hoofdletters Nu gelukkig een iets modernere en dat scheelt. Maar sms-en doet ze dus regelmatig, mijn paps ook trouwens.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:03:41 #193
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68031798
Oh ja, die krijg ik ook wel van mijn schoonmoeder. Die ze dan ook nog in het fries opstelt dus ik lach me een kreukel. die keurige monotone mevrouw die echt dingen zegt dat ik zit.

Oh spannend Tico! Ja, dat geld is altijd ellende dan hè. Komt vast goed joh!
pi_68031812
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn moeder stuurt soms sms-jes naar m`n huistelefoon ipv mijn mobiele, dat wordt dan opgelezen door zo`n monotone computervrouw, je moet dan echt heel hard nadenken over wat er nou bedoeld wordt
oja dat ken ik.... soms moet ik gewoon drie keer luistern voor het tot me doordringt wat ze zegt..
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 15 april 2009 @ 10:07:36 #195
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68031897
Oh man wat een weertje zeg! Ik denk dat ik vanmiddag mooi mijn laptop oppak en buiten ga zitten!

En ondertussen ben ik me mentaal aan het voorbereiden op het feit dat ik over iets meer dan een week in Ierland zit, dat het daar regent en ongeveer 11 graden is...brrrr

(maar ik heb er wel zin in )
pi_68031935
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Rocka, da's euhm, ja shit denk ik toch

Hopelijk valt het mee!
Oh onblije baby's en peuters zijn niet cool. Teletubbies, sprak zij pedagogisch verantwoord.
En anders even wandelen.
Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.
Wel de balkondeur wijd open, want het is heerlijk weer. Ik geloof dat de babys ook alweer wat gekalmeerd zijn '

Die mevrouw inderdaad Zwaar grappig!

Ow en ik ga even klagen over iets heel minesecuuls Mijn duimnagel is afgescheurd, heel kort. En nu voelt alles wat ik beetpak raar aan omdat ik heb nu met de top van mijn duim beetpak ipv met mijn nagel
  woensdag 15 april 2009 @ 10:09:44 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68031960
Oh, ik wist niet dat dat kon? Moet je daar speciaal iets voor instellen bij KPN of kun je dat gewoon altijd doen? Of heb je dan een voicemail nodig op je huistelefoon? Lijkt me wel lollig.

Spannend Ticootje, maar het schijnt dat je in deze tijd wel flink wat van de vraagprijs af kunt krijgen! Maar het moet wel goed voelen.
pi_68031976
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, die krijg ik ook wel van mijn schoonmoeder. Die ze dan ook nog in het fries opstelt dus ik lach me een kreukel. die keurige monotone mevrouw die echt dingen zegt dat ik zit.

Oh spannend Tico! Ja, dat geld is altijd ellende dan hè. Komt vast goed joh!
Opzich kunnen we het wel betalen, als we het alleen over de hypotheek hebben. We zullen wel wat extra moeten lenen, maar qua maandlasten zullen we niet veel merken.

MAAR, het huis heeft niet een een cv... Dus ik hou mn hart vast.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:11:16 #199
223453 Guuzewuus
pi_68031994
Mijn ouders zijn handiger met de computer dan ik .
pi_68032001
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.
Wel de balkondeur wijd open, want het is heerlijk weer. Ik geloof dat de babys ook alweer wat gekalmeerd zijn '

Die mevrouw inderdaad Zwaar grappig!

Ow en ik ga even klagen over iets heel minesecuuls Mijn duimnagel is afgescheurd, heel kort. En nu voelt alles wat ik beetpak raar aan omdat ik heb nu met de top van mijn duim beetpak ipv met mijn nagel
ohhh dat doet zo zeer....ik heb het nu met mijn linkerduim, aan de zijkant... Dus niet miniscuul hoor wat mij betreft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')