Ik zit ff te denken over een betere kop (voor dat kranteartikel, Dokter Robert heeft ff geen tijdquote:Op woensdag 15 april 2009 08:51 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje wat zijn jullie al vroeg bijdehand zeg![]()
ik zit achter mijn bureau nog bij te komen en mijn eerste bakkie thee weg te werken.
Dakotaik moet altijd zo lachen om jouw droge opmerkingen
![]()
Guuzewuus...wat ben jij wakker zeg.
Ik snap wat je bedoelt met die kop BE, zo van 'ja dat weten we nu wel' ... je wordt niet uitgenodigd om te gaan lezen. Maar het is wel een probleem natuurlijk als je het wel oploopt, moeilijk behandelbaar.
Ja lekker he!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Popples, succes en wat vind je manlief ervan?
Zo vandaag lekker vrij, vanmiddag komt een vriendje van school bij Twan spelen en daarna nog naar voetbal, druk dagje dus.... maar heerlijk weer.
Leuk nieuwe fietsquote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja lekker he!
Ik ga vanmiddag mijn nieuwe fiets ophalen, heb er helemaal zin in!
Buuf, ik zou geloof ik zelf gekozen hebben voor 'nieuwe zon-campagne' of weetikveel.
God wat kan ik toch ook zeuren zeg.
Okok, mijn brinta opeten en dan ga ik echt-echt-echt aan het werk.![]()
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
De kop van de Metro vanmorgen:
Zonnen oorzaak huidkanker
Ik kon het toch niet laten om als eerste reactie te denken 'no shit sherlock, echt???'.
Ik bedoel, het is wel heel ernstig hoor, en er moet ook zeker meer aandacht voor komen, maar ik had toch echt een iets andere kop verzonnen.Dit is zo'n open deur dat het iig bij mij een soort van *zucht* opwekte...
Okay, wel vreemd ook dat ze dat over MSN doet hoor, maar kan me voorstellen dat het een keer klaar is.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Popples het volgende:
be heerlijk zeg een nieuwe fiets![]()
diaan wat een super foto's. heerlijk druk jij.
wat mijn man vond tja hij kreeg eergister uit het niets de volle laag erover. ik kreeg het later te lezen op msn. ook lekker dus. nouja hij vond het nergens opslaan. dus gisteren is er niet gesproken door haar. net begon ze goede morgen en bla bla en toen heb ik eerlijk gezegd dat het ook tegen mij had kunnen zeggen.en daar begonnen we weer de ene lelijke verwijt naar de ander echt dat gun je niemand toe.
dus toen heb ik het haar gezegd ik wens geen contact meer en haar van msn afgeflikkerd.
dus nu heeft ze het na al de jaren verprutst. manlief zegt ook dat ik mijn best gedaan heb. dus aan mij ligt het niet. maargoed wat hij doet weet ik niet, hij zei ok is goed. hij leest straks mijn logboek na![]()
maar ik weet nu al dat ze schoonbroer en haar man aan het bellen is jankend.
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Via MSN contact met je schoonouders verbrekenJa, dat kan natuurlijk ook!
Makkelijker dan over de telefoon wel![]()
Die van mij hebben niet eens een PC... ik denk dat als ik mijn laptop voor ze neerzet dat ze gaan wachten tot ie het doetquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ouders en schoonouders die weten niet eens wat MSN ismaar ze zijn heel lief voor ons, dus gelukkig lopen wij daar niet tegenaan. Maar je hoort af en toe verhalen, dat ik ook zou zeggen, laat maar want zonder ben ik beter af.
Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
dat geintje ken ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!
ik schoot hardop in de lachquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat alles via de mail, maar zij begonnen hoor!
Iew .. stinken?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww die foto's van twan <3 leuk manneke is het toch.
Smogges! Ben al een paar uur aan het werk maar heb het idee dat ik er al een halve dag op heb zitten. Onze riolering is kapot *bespaart de details* dus komt vanmiddag RRSik hoop zooooo dat het niks ernstigs is...
oja dat ken ik.... soms moet ik gewoon drie keer luistern voor het tot me doordringt wat ze zegt..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn moeder stuurt soms sms-jes naar m`n huistelefoon ipv mijn mobiele, dat wordt dan opgelezen door zo`n monotone computervrouw, je moet dan echt heel hard nadenken over wat er nou bedoeld wordt
Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Rocka, da's euhm, ja shit denk ik toch![]()
![]()
Hopelijk valt het mee!
Oh onblije baby's en peuters zijn niet cool. Teletubbies, sprak zij pedagogisch verantwoord.![]()
En anders even wandelen.
Opzich kunnen we het wel betalen, als we het alleen over de hypotheek hebben. We zullen wel wat extra moeten lenen, maar qua maandlasten zullen we niet veel merken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, die krijg ik ook wel van mijn schoonmoeder. Die ze dan ook nog in het fries opstelt dus ik lach me een kreukel. die keurige monotone mevrouw die echt dingen zegt dat ikzit.
Oh spannend Tico!Ja, dat geld is altijd ellende dan hè. Komt vast goed joh!
![]()
ohhh dat doet zo zeer....ik heb het nu met mijn linkerduim, aan de zijkant... Dus niet miniscuul hoor wat mij betreftquote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik krijg straks baby nummer 3 ook, dus kan niet echt de deur uit, haha.
Wel de balkondeur wijd open, want het is heerlijk weer. Ik geloof dat de babys ook alweer wat gekalmeerd zijn'
Die mevrouw inderdaadZwaar grappig!
Ow en ik ga even klagen over iets heel minesecuulsMijn duimnagel is afgescheurd, heel kort. En nu voelt alles wat ik beetpak raar aan omdat ik heb nu met de top van mijn duim beetpak ipv met mijn nagel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |