Dat kan denk ik altijd. Wij bellen via Ziggo en daarbij lukt het dus ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef happyme28 het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat kon?Moet je daar speciaal iets voor instellen bij KPN of kun je dat gewoon altijd doen? Of heb je dan een voicemail nodig op je huistelefoon? Lijkt me wel lollig.
Spannend Ticootje, maar het schijnt dat je in deze tijd wel flink wat van de vraagprijs af kunt krijgen! Maar het moet wel goed voelen.
Moet lukken met een miljoenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hiernaast staat ook zo'n huis. Echt prachtig! en groot!!!met 4 slaapkamers en een zolder waar er nog wel twee kunnen. Maar alles moet nieuw erin. (badkamer, keuken, cv noem maar op) maar je hebt het al voor 170 denk ik.
Niet te geloven.
Spanje lijkt me ook leuk hoor maar mijn man heeft familie in Suriname (o.a. zijn moeder) en je kan er gewoon NL praten (ook handig), en het klimaat lijkt me super, plus het wordt een steeds populairdere vakantie bestemming dus je kan ook makkelijk een huisje verhuren en zo inkomen creeeren.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef happyme28 het volgende:
Ohh, Faja-Lobi, dat plan van jou klinkt ook aanlokkelijk. Alleen R. vliegt niet, dus dat zou dan zuid spanje worden ofzo, maar lijkt me heerlijk.
Ik denk dat je voor 2,5 ton een prachtig huis hebt, en dan nog marktconform bent ook!quote:
Nee, doet niet zeerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Stout het volgende:
[..]
ohhh dat doet zo zeer....ik heb het nu met mijn linkerduim, aan de zijkant... Dus niet miniscuul hoor wat mij betreft
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuinquote:Op woensdag 15 april 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 2,5 ton een prachtig huis hebt, en dan nog marktconform bent ook!![]()
Maar ik heb al een leuk huis, dus ik hoef niet. ik wil wel iets zonder inkijk in de tuinaan alle kanten mensen. niet fijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuin.
Kost alleen om die lui thuis te krijgen al tegen de 100 euroquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow bah Rocka, zoo vies dat! Hoop echt dat ze het vanmiddag gemakkelijk en goedkoop kunnen oplossen!
Oei.....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opzich kunnen we het wel betalen, als we het alleen over de hypotheek hebben. We zullen wel wat extra moeten lenen, maar qua maandlasten zullen we niet veel merken.
MAAR, het huis heeft niet een een cv... Dus ik hou mn hart vast.
Zitten ze dan ook met z`n allen op een bierkratje? Doen ze bij m`n zus in de wijk, echt geen gezicht.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Moet je in een volksbuurtje gaan wonen. Zit iedereen in de voortuin, heb je van niemand last in je achtertuin.
kraaiepoten strooienquote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Dat klinkt heel fijn Guus!
Bij mij zitten de buren graag op de stoep. En op de trap van MIJN portiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |