hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder MSNt er ook op los. Mijn vader daarentegen..."maar als ik het adres op Internet nou niet weet, hoe kan ik dat dan vinden? Google? Maar dan moet je daar toch ook het adres van weten? Oh ok. En waar moet ik dat dan typen?"![]()
Mijn schoonvader heeft een laptop, maar gebruikt 'm alleen als meubelstuk, als die een voicemail achterlaat dan doet hij dat gillend: "HALLO, HIER SPREEKT HANS.......DIT IS EINDE BERICHT".
Ach gossie om dat nog mee te moeten maken op die leeftijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
Diaan
zo kreeg ik hier vorige week een telefoontje van mijn pa dat oma accute borstkanker heeft en 23 april geopereerd word, en daarna nog chemo/bestralingen.
het arme mensje is al ruim door de 80....
ze durfde mij zelf niet op te bellen vanwege de zwangerschap.
Doen ze dat nog dan? Of althans, wil zij dat dan nog dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
Diaan
zo kreeg ik hier vorige week een telefoontje van mijn pa dat oma accute borstkanker heeft en 23 april geopereerd word, en daarna nog chemo/bestralingen.
het arme mensje is al ruim door de 80....
ze durfde mij zelf niet op te bellen vanwege de zwangerschap.
Van wat ik begreep doen ze het nog wel en wilt oma het ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doen ze dat nog dan? Of althans, wil zij dat dan nog dan?
Oma van een vriend van mij was ook ong. zo oud toen ze erachter kwamen en die zei 'ik moet toch ergens aan dood gaan, zorg er maar voor dat ik geen pijn heb en dan is het goed'. Daar moest ik eig. wel een beetje om grinniken.
Wat is sm-en dan Rocka?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje bar en diaan, wat een ellende...
Freecell, hij sm-ed ook met mijen nee ik doe geen gekke dings
ik ben er op het moment ook nog niet teveel mee bezig, pure zelf bescherming.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:11 schreef Reinhilde het volgende:
och bar, wat verdrietig.
Mijn kwieke, fitte oma van 79 is vorig jaar tijdens mijn zwangerschap overleden.. doordat ze was aangereden op de fiets.Ik denk nu maar zo, Thomas heeft een hele lieve beschermengel.
![]()
Heel veel sterkte liefie.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder MSNt er ook op los. Mijn vader daarentegen..."maar als ik het adres op Internet nou niet weet, hoe kan ik dat dan vinden? Google? Maar dan moet je daar toch ook het adres van weten? Oh ok. En waar moet ik dat dan typen?"![]()
Mijn schoonvader heeft een laptop, maar gebruikt 'm alleen als meubelstuk, als die een voicemail achterlaat dan doet hij dat gillend: "HALLO, HIER SPREEKT HANS.......DIT IS EINDE BERICHT".
Ik leer het ook gewoon nooit af. Ik moet niet gaan proeven. Het smaakt toch altijd wel. Blijkt wel weerquote:
Jep, zwanger, onmiskenbaarquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
lekker Nicole..
ik had net een pannekoek gemaakt, daar moest stroop op, wat gooi ik erop.. vloeibare boter
Naast de wuppies?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, zwanger, onmiskenbaar
Als ik iets kwijt was moest ik van TARA eerst in de koelkast en vriezer kijken. Daar mijn sleutels, telefoon en dergelijke meermalen teruggevonden
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, zwanger, onmiskenbaar
Als ik iets kwijt was moest ik van TARA eerst in de koelkast en vriezer kijken. Daar mijn sleutels, telefoon en dergelijke meermalen teruggevonden
Oh pannekoeken had ik vanmorgen ook al gehad. Die waren nog over van gisterquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
lekker Nicole..
ik had net een pannekoek gemaakt, daar moest stroop op, wat gooi ik erop.. vloeibare boter
Wacht maar afquote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt iets raars doe
verder valt het wel mee moet ik zeggen...
blech.. ik mag nu de hele middag gaan wachten op de vaatwassermeneer... hij komt tusen 13 en 17. Hoop echt dattie snel komt...
ik vroeg aan Amber: Wil je een pannekoek. Nee zegt ze, ik hoef niet. Heb 'm voor d'r neergezet en hij is gewoon opquote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh pannekoeken had ik vanmorgen ook al gehad. Die waren nog over van gister![]()
Mikael lust geeneens pannekoeken. Mikael moet je een pannekoek? Ja met die uit het flesje (de stroop). Ik leg een pannekoek met stroop voor hem neer. Hij tilt dat ding op. Heej waar is mijn koek uit de pan nou?
Heb je al mannen gekeken Lois?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb de OP even aangepast, alle linkjes weer blauw gemaakt enzo.
Nu ga ik snel verder werken
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Innepin, ik woon in Rijswijk
nou de meneer isser... valt neit onder de garantie... installatiefout...
of ik ff alle kosten wil betalen.. 200 euro!! de meneer van elektrolux hangt nu met de keukenwinkel aan de telefoon omdat die het niet goed geinstalleerd hebben... kijkenof zij de kosten gaan vergoeden..
na een discussie tussen de keukenboer en de vaatwassermeneer is er groenlicht voor de reparatie en betaald de keukenwinkel de reparatiequote:
nou het is ook hun fout dusja wel teverwachtenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
na een discussie tussen de keukenboer en de vaatwassermeneer is er groenlicht voor de reparatie en betaald de keukenwinkel de reparatie
Oh dan is het niet een collega van me geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Innepin, ik woon in Rijswijk
nou de meneer isser... valt neit onder de garantie... installatiefout...
of ik ff alle kosten wil betalen.. 200 euro!! de meneer van elektrolux hangt nu met de keukenwinkel aan de telefoon omdat die het niet goed geinstalleerd hebben... kijkenof zij de kosten gaan vergoeden..
behoorlijk! Hoop dat ik meteen een factuurtje krijg, ga ik direct naar de keukenwinkel als de monteur weg is.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh dan is het niet een collega van me geweest![]()
Wel kut dat het niet onder de garantie valt!
edit want scherm te lang open: Geregeld, wat fijn vicky! Scheelt een hoop zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |