ja echtwel! Normaalgesproken gaat mijn vader met Amber zwemmen op woensdag maar hij kon vandaag niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Sugar het volgende:
Morge!
Zwemmen is leuk, Vicky!
Vandaag wordt het weer een lekkere dag, zo te zien, fijn! Ik denk dat het weer een dag veeeeeeeeeeel in de tuin zitten wordt.![]()
Goed he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oh gelukkig Reinhilde
BE, de sjippies afgebeld!?!?!
Niet ruilen joh, gewoon bewaren voor later. Na het voeden kun je zo overal weer in hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 08:27 schreef Dakota het volgende:
potverjandrietieneurocentjes
had ik zo'n kek topje gekocht gisteren..ben ik helemaal vergeten rekening te houden met t feit dat ik tegenwoordig Melkmammen heb en ze er dus net niet in kan wrottenmoet ik weer terug om te ruilen.
dat was het
halloo!
Kijk, daarom ga ik op Aruba nooit de zon inquote:Op woensdag 15 april 2009 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stom he, dat er nog zoveel mensen zijn die slecht beschermd de zon in gaan.
ik heb het helemaal gehad met haar. heb nu ook gezegd dat ik geen contact wil. sorry maar mij al 2,5 jaar kapot aan het maken en nu krijg ik overal de schuld van daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Holy Cow Popples, gaat lekker zo op de vroege morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |