Hahaha kwam je ineens de onderkant van het pak tegen? Gebeurt mij regelmatigquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net gewoon een heel pak stroopwafels weg zitten kanen. En ik ben niet eens misselijk
.
Ik wacht tot F. thuis komt. Die ging zijn duikflessen vullen en die heb ik meteen op chips uit gestuurd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net gewoon een heel pak stroopwafels weg zitten kanen. En ik ben niet eens misselijk
.
Maar ik ben niet zwangerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wacht tot F. thuis komt. Die ging zijn duikflessen vullen en die heb ik meteen op chips uit gestuurd.![]()
Ik heb de chips net afgebeld.quote:
Wij kregen laatst een Halfords bon van een tientje thuisgestuurd, was een prijs van de Postcodeloterij, dat hoor je dus idd vanzelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
YIk heb een lot van de postcodeloterij, maar ik weet eig. niet eens hoe het werkt. Ik gok dat ik vanzelf wel iets hoor als ik iets gewonnen heb.![]()
Aah da's liefquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
O en ik huur de Efteling een dagje af voor heel OUD, kunnen we lekker nat wordenGeweldige foto Suug!
Ik zou ook niet op 50K spugen. Dat is direct zo'n bedrag waar je precies wat mee kan. Auto en vakantie en dan hou je nog wat wisselgeld over.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och, ik zou ook niet op 50.000 euro spugen hoor. Ook daar weet ik genoeg bestemmingen voor!
Nou dat weet ik dus eigenlijk niet. Mezelf een jaar gunnen om mijn eigen bedrijfje echt van de grond te tillen. Maar dat gaat me nooit in mijn eentje lukken, heb ik weer personeel of zzp'ers nodig en dat lijkt me zo'n gezeik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar wat zou jij er dan mee doen Swets?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de chips net afgebeld.Hij is pas tegen half elf thuis en aangezien ik om 10 uur naar bed wilde vandaag is het ook een beetje onzin om maar te gaan zitten wachten om dan als een gek chips te gaan zitten eten. Kan beter nu naar bed gaan. Is beter voor de lijn en voor mijn energiepeil.
![]()
Tot morgen liefjens!
Ah thanks! Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij kregen laatst een Halfords bon van een tientje thuisgestuurd, was een prijs van de Postcodeloterij, dat hoor je dus idd vanzelf
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op 50K spugen. Dat is direct zo'n bedrag waar je precies wat mee kan. Auto en vakantie en dan hou je nog wat wisselgeld over.
Een miljoen is net zo'n tussen-in-prijs. Het geeft je even een blik op het leven de happy few maar je kan er niet niet aan mee doen, en het is weer teveel om maar gewoon in je oude leventje door te blijven gaan.
[..]
Nou dat weet ik dus eigenlijk niet. Mezelf een jaar gunnen om mijn eigen bedrijfje echt van de grond te tillen. Maar dat gaat me nooit in mijn eentje lukken, heb ik weer personeel of zzp'ers nodig en dat lijkt me zo'n gezeik.
Mooi huis kopen in een rustig gedeelte van Nederland klinkt wel leuk voor Eloise en mezelf maar de kinderen hebben hier tientallen vriendjes en vriendinnetjes letterlijk om de hoek wonen, dus of je die er zo'n plezier mee doe. En ja hier in omgeving een huis kopen voegt weer niet zo veel toe.
Dus eigenlijk is het een prijs die je een hoop hoofdbrekens kost
Ja precies, tonnetje hier, tonnetje daar. Voor een beetje rendement ontkom je niet aan beleggingsfondsen. Nou... we hebben allemaal gezien wat daar mee kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.
Echt, alleen maar zorgen zo'n miljoen![]()
En toch zal ik het niet weigeren hoor, mocht het ineens op mijn rekening staan
Rollen dus met die centenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dan nog al die zorgen, wat wáár laat je dat geld zolang. Moet je weer allerlei banken gaan zoeken om het een beetje gespreid op te zetten. In aandelen beleggen is op het moment ook niet erg stressvrij.
Nou ja, precies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook niet gelijk stoppen met werken, maar als je genoeg hebt om te KUNNEN stoppen met werken lijkt me heerlijk. Fuck you money zeg maar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef bixister het volgende:
ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben hoor!nog zat wensen hier, en helemaal stoppen met werken zou ik ook helemaal niet zo nodig hoeven. maar alleen al gewoon lekker niet meer hoeven bezuinigen op dingen, lijkt me heerlijk!
Oh ja, die moest ook nog op mijn lijstje...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Vakantie Ijsland
dat lijkt me zo gaaf he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Met 1 miljoen richt ik een kinderboerderij op, zodat kindertjes cavia`s kunnen aaien en geitjes de fles kunnen gevenMet grote varkens, rollend in de modder.
Dat lijkt me geweldig ^_^
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Of een echt vette Audi Q7 kopen.![]()
Gewoon, omdat het kan.
![]()
Mijn huis láten schilderen ipv zelf te staan klodderen.
En die modegoeroe iets is wel een goeie ja! op stap met Trinny and Suzannah
Alleen als je een saggy bosom hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zit dat bij de prijs inbegrepen denk?
Oh! dan zit ik geramdquote:
ja echtwel! Normaalgesproken gaat mijn vader met Amber zwemmen op woensdag maar hij kon vandaag niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Sugar het volgende:
Morge!
Zwemmen is leuk, Vicky!
Vandaag wordt het weer een lekkere dag, zo te zien, fijn! Ik denk dat het weer een dag veeeeeeeeeeel in de tuin zitten wordt.![]()
Goed he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oh gelukkig Reinhilde
BE, de sjippies afgebeld!?!?!
Niet ruilen joh, gewoon bewaren voor later. Na het voeden kun je zo overal weer in hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 08:27 schreef Dakota het volgende:
potverjandrietieneurocentjes
had ik zo'n kek topje gekocht gisteren..ben ik helemaal vergeten rekening te houden met t feit dat ik tegenwoordig Melkmammen heb en ze er dus net niet in kan wrottenmoet ik weer terug om te ruilen.
dat was het
halloo!
Kijk, daarom ga ik op Aruba nooit de zon inquote:Op woensdag 15 april 2009 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stom he, dat er nog zoveel mensen zijn die slecht beschermd de zon in gaan.
ik heb het helemaal gehad met haar. heb nu ook gezegd dat ik geen contact wil. sorry maar mij al 2,5 jaar kapot aan het maken en nu krijg ik overal de schuld van daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Holy Cow Popples, gaat lekker zo op de vroege morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |