quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef Lois het volgende:
Dream on!
Nee, wel in hetzelfde gebouw toen mijn moeder in Groningen geopereerd is. Ik geloof dat het Ronald McDonald beneden zit? Maar dat is ook alweer eh 12 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand weleens in het Ronald McDonaldhuis gezeten?
Oh ja, idd zorgen dat mijn schoonouders uit die veel te dure flat weg kunnen en zorgen dat mijn moeder idd ook kan stoppen met werken. Nog 2 jaar is wel te overzien, maar toch... Beter van niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Lois het volgende:
Ik zou mijn ouders helpen zodat mijn moeder niet meer hoeft te werken, een leuk nieuwbouwhuisje kopen en met de rest stopt Jeroen met werken denk ik, zodat hij lekker kan huisvaderen.
Ow en dan deel ik die personal trainer wel met Rocka *opschrijft*
Nee, daar waar wij toen samen dat knuffeldoekje heen gestuurd hebben. Tijn, thijs?quote:
Miffy1984 bedoel je toch? van Thijmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
De ouders van dat jongetje met die hartoperatie ook.
Schandalig, een kop als een zeef hier
Kunnen jullie er nu wel naar toe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
heel Fok doet raar volgens mij...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Lois het volgende:
Jeuh mijn geheugen is ook permanent aangetasten de database van Fok doet ook k*t
Och, ik zou ook niet op 50.000 euro spugen hoor. Ook daar weet ik genoeg bestemmingen voor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe je nou met een miljoen. Je kan er nauwelijks van stoppen met werken.
zou wel fijn zijn, als jullie dichter bij Tyler kunnen zijn, dan kun jij ook gaan wanneer Djeez moet werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als de arts toestemming geeft en een brief voor de verzekering invult kunnen we in principe naar rmcd huis. Mocht het nodig zijn, want liever niet. En er moet ook plek zijn natuurlijk.
Maar vraag me af hoe het dan gaat. En of je dan zelf moet voorschieten enzo. Heb hun zelf al gemaild net.
Ik ga wel even pmen dan.
Oh shit ist alweer 21.30! Was opvouwen en nog wat strijken moet ook nog. DusFijne avond.
Maar wat zou jij er dan mee doen Swets?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe je nou met een miljoen. Je kan er nauwelijks van stoppen met werken.
idd... deel dat miljoen in 10x de 100000 ofzo.. dan ehb je tenminste weer 10 mensen blijgemaakt ipv 1.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Joh Reinhilde dat heeft toch iedereen? Ik zou al blij zijn met 1000 euro, dat vind ik al een leuke prijs. Ik snap die hele grote prijzen bij de staats ook nooit, doe gewoon heel veel kleinere prijzen (en dan wel op verschillende nummers, dat serie gedoe met letters vind ik ook flauw) en dan maak je veel meer gezinnen gelukkig(er).
Gezellig!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
O en ik huur de Efteling een dagje af voor heel OUD, kunnen we lekker nat wordenGeweldige foto Suug!
Wij zijn elke oud en nieuw weer blij als we ons lot terugwinnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Joh Reinhilde dat heeft toch iedereen? Ik zou al blij zijn met 1000 euro, dat vind ik al een leuke prijs. Ik snap die hele grote prijzen bij de staats ook nooit, doe gewoon heel veel kleinere prijzen (en dan wel op verschillende nummers, dat serie gedoe met letters vind ik ook flauw) en dan maak je veel meer gezinnen gelukkig(er).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
O en ik huur de Efteling een dagje af voor heel OUD, kunnen we lekker nat wordenGeweldige foto Suug!
K.I.Mquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Dakota het volgende:
een miljoen..
mijn eigen zorgboerderijtje beginnen in ierland
knutselende bejaarden die in slaap vallen tijdens de uitleg
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
eerlijk gezegd denk ik dat als ik een miljoen zou winnen, ik niks aan mijn leven zou veranderen.
het is wel goed zoals het nu is en wat ik zou willen veranderen is niet met geld te koop.
Oooh en wat heeft ze er mee gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef Sugar het volgende:
Oh, btw, een vriendin hééft laatst een TON gewonnen in de staatsloterij. Bizar echt.
Helemaal mee eens, ik snap die grote prijzen van bijna 28 miljoen ook niet. Peaceman zou heel graag een eigen pop/rockfestival willen organiseren, ik doe daarin gewoon mee. Verder heb ik helemaal niet zo gek veel wensen, ik ben best een tevreden mens met heerlijke kinderen, een mooi huis waar we mn ouders dan zouden laten wonen en wij in een groter huis, maar wel in de buurt/stad, 1 goede auto, een lekkere 2e autootje, goede fiets. Ik zou inderdaad ook wel mn garderobe flink uitbreiden.. en die van Peaceman en de kinderen ook. Al zijn die niet klein te noemen. Ow een nieuwe keuken met een mooie granieten vloer en een dakkapel/herindeling zolder staan ook nog op mn lijstje. hmm misschien toch nog wel weer wensen dan ik dacht....quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
K.I.M
interesse in een huis in ierland![]()
Nog niks echts, volgens mij. Behalve dan 'in ontvangst genomen' na 4 slapeloze nachten. Ze was er behoorlijk van in de war en onder de indruk (begrijpelijk ook!).quote:
puikquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, maar als ik win mag jij voor mij een dependance in Ierland opstarten
.
Ja, lijkt me zo relaxed, alle tijd. Nu hebben we dat in de vakantie ook al, maar da's maar 3 weken. Dus kun je nagaan, als je gewoon een jaar ofzo op je eigen tempo de wereld kunt ontdekkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat van die boot is ook tof Happy!
Ja tuurlijk! Maar ik was erover aan het nadenken, en de standaard dingen (huis, auto, op reis) zijn natuurlijk geweldig en leuk en fantastisch, maar het zijn geen dingen die je door je leven anders in te richten/hard te werken niet nooit zou kunnen bereiken. Die dingen komen nog wel op mn pad, ik ben pas 27quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
Reinhilde sorry, ik bedoelde het niet zo bot als het eruit kwam, excuus![]()
Ik bedoel gewoon dat ik ook mijn handjes dichtknijp met 2 gezonde kinderen enzo maar dat af en toe een beetje gek doen, zoals dromen van het miljoen, best leuk is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net gewoon een heel pak stroopwafels weg zitten kanen. En ik ben niet eens misselijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |