Hoe noem je die zooi ook alweer? Want ik vind het een beetje lijken op smegmaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef saaw het volgende:
Ik was mn stretch ook altijd mee inderdaad als ik mn haren was.
Lekker makkelijk en zo voorkom je troep en [op den duur] nare luchtjes.
ear cheesequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe noem je die zooi ook alweer? Want ik vind het een beetje lijken op smegmaAlleen wel op een heul andere plek
i know, heb al 2 keer eerder piercings bij hem laten zettenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh Rob is wel ene prater dus als je denkt snel klaar te zijn helaas
Dat verschilt per persoon maar ongeveer 1 tot 3 maanden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef lisettebooy het volgende:
Een vraagje:
Ik wil schuin onder mijn lip een piercing zetten alleen heb ik dus een klein probleempje.
Ik mag geen piercings dragen tijdens het werk, moet zelfs me neuspiercing uit doen :S.
Maar na hoe lang mag je zo'n piercing eruit doen? Zou iemand mij daar wat informatie over geven?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Dank voor je antwoord!
Ik knijp hem nog steeds heel erg hoor. Ik heb vertrouwen in mijn piercer en ik zit er niet mee om met de benen wijd te gaan maar toch....de pijn![]()
Het is ook meer dat je er geen idee van hebt hoe het voelt natuurlijk. Ik vind mezelf ook wel een mietje want tepels piercen én daarna laten stretchen deed ik wel zo.
Ik ga nog eens even denken
wat is dara mis mee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Debsterr het volgende:
AllOverPiercings heeft stretchingkits.. met ACRYL tunnels erbij.
Acryl is een poreus materiaal, en mag daarom nooit in een verse stretch (lees: wond) gebruikt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef Empathologica het volgende:
Opzich helemaal niks mis mee, dus het hoeft niet beschouwt te worden als een doodzonde ofzo.
Er zijn mensen die allergisch zijn voor acryl, en daarom is iedereen meteen van oeh ieh bah acryl is slecht terwijl dat opzich wel meevalt.
Oren stretchen ben ik nu mee bezig, daar voel ik niks van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
tepels stretchen.. interesse is gewekt.. pijnlijk? In de zin van de pijn van t zetten of minder pijnlijk als in oor stretchen? Ik heb er ook al een tijdje aan zitten denken om 2 maatjes groter te gaan met me tepels..
Het is natuurlijk geen wond wond, maar je moet het zeker wel zodanig behandelen. En dan is staal of glas een betere keuze omdat acryl niet 100% schoon te krijgen is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Empathologica het volgende:
Als je verse stretch een wond is, doe je iets héél erg fout....... En ik vind dat mensen zelf moeten beslissen wat ze dragen, de een stretched met hoorn, de ander met glas en de ander weermet acryl. Als het voor die personen werkt, nou prima.
Al moet ik zeggen toen AOP ongelakte fimo plugjes verkocht ik wel ff raar opkeek omdat daar zeker bekend van is dat dat rare stoffen af kan geven (net als die scoubidoushit), maar acryl.. Tsja ik vind er niks mis mee. Qua poreusheid vind ik het zelf ook erg mee vallen, mijn verse oortjes konden het toen goed hebben terwijl mijn al lang genezen oortjes gelakt hoorn en hout nog steeds niet moet.
Een verse stretch moet je altijd behandelen als een wond, omdat je toch beschadigingen maakt in de huid door de cellen uit elkaar te trekken. Dat er geen bloed bij vrij hoort te komen, wil niet zeggen dat het geen wond is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Empathologica het volgende:
Als je verse stretch een wond is, doe je iets héél erg fout.......
ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gaatje bovenin mijn linkeroor, ooit laten schieten, zou ik nu nooit meer doen trouwens. Vind het erg jammer dat ik 'm niet 'gebruik' en wil dus een barbel bestellen bij CF. Nu vraag ik me af welke maat ik zou moeten nemen, 1.0 of kan 1.2 ook?
Ja en ik was net een bloedend rundquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee dames. De VCH. Er is een hoop over te vinden maar ik ga toch maar wat vragen stellen.
De vraag: Doet het pijn? is niet mogelijk, dat weet ik. Maar is de pijn te vergelijken met een tepelpiercing?
Verder:
-Ik heb net even gekeken bij mezelf en ik ben nogal strak daar. Kortom, mijn clit zit wel erg dicht in de hood en de hood zelf is ook erg strak, waardoor het me een onmogelijke opgave lijkt om daar een stukkie metaal doorheen te jassen. Iemand hier ervaring mee?
-Omdat mijn clit daar zo dicht op zit denk ik dat het onderste balletje continu op mijn clit zal rusten. Gaat dit niet enorm irriteren? En is het dan niet zo dat als het ding er ooit uitgaat je zo'n enorme eeltlaag op je clit hebt dat je het klaarkomen gedag kan zeggen?![]()
En heb je erg veel extra stimulatie? Is het zo dat je moet leren wennen aan je VCH (dus de eerste tijd toch continu die stimulatie voelt en geil wordt en dat je dat later leert negeren?)
-Kan je het sierraadje zelf verwisselen wanneer dit mag?
Zo, hoop vragen. Ik overweeg er 1 te laten zetten maar iets houdt me nog tegen
kraakbeen of oorlel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang moet je bij een normale oorpiercing het titanium er in laten zitten voor dat je een normale oorbel erin kunt doen.
Oorlel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kraakbeen of oorlel?
geloof 6 weken ofzo toch? durf t niet zeker te zeggen.. (oorlel dan he kraakbeen is ander verhaal)
Dat is ook wat ik graag wil, zo'n ieniemienie staafje met piepkleine balletjes. Heb ze meebesteld bij CF, ga gewoon eens kijken of het lukt zonder pijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..
mijne dus ook, blijft klieren, pijn doen en spul geven, maar soms gaat het goed, alleen ik wil hem er echt echt niet uit, daar krijg ik echt heel erg veel spijt van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die van mij eruit gehaald, die bleef prutten en pijn doen
ben erg nog steeds blij mee, mis 'm niet
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben me tepelpiercing zo zat he ik heb hem nu een jaar en 7 maanden en dan gaat het goed en dan gewoon gruwelijk slecht.nu doet hij weer pijn omdat hij dus heen en weer bewoog (schuurt heel erg van binnen) ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen.. elke ochtend zitten er weer korsten en pus aan etc
![]()
ikzelf had staafjes, en ben later zelfs overgestapt op bioplast ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.
een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn oor doet al 3 dagen pijn nu, word er echt gek van. Als ik heel zachtjes aan zit doet het al pijn, maar het is niet rood/dik oid. dacht eerst dat het misschien door m'n stretch zou kunnen komen, maar daar heb ik geen pijn, en aan m'n andre oor heb ik ook nergens last van, het is daar bij je tragus ofzo zeg maar en een beetje er onder, maar dus net niet bij m'n stretch .. Oh, en mijn lippiercing moet ik er weer even in doen, had hem uitgelaten, maar geloof dat die dicht is
Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.
ja dat kanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....
Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn Micro Dermal mag er bijna weer in
Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?
auw?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:
[..]
Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
Met je ster bedoel je een tatoeage...?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:
[..]
Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met je ster bedoel je een tatoeage...?![]()
Voor de pijn hoef je het niet te latenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
Het komt volgens mij wel eens voor dat een VCH niet gezet kan worden omdat het kapje te strak of te klein is. Om daarachter te komen kun je denk het beste even naar je piercer gaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
Jaaaah vond ik mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef miss-piggy het volgende:
ooooohhhh![]()
met steentjes?
ik hoef nog maar 6 weken te wachten
Oooohh zo! Hahahahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef miss-piggy het volgende:
haha, 18 was paar jaar geleden![]()
over 5 weken mag mijn linkearm uit de mitella, vorige week geopereerd aan mijn schouder, dus als kadootje voor mezelf zeg maar![]()
dan kan ik mijn tragus met 2 handen verzorgen, best wel makkelijk
en steentjes![]()
hoe vond je het zetten? was 2e x al toch?
En dat had je niet kunnen uitzoeken voordat je een piercing liet zetten? En nee, gedurende de gehele genezing mag je niet zwemmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Batsiaan het volgende:
Hallo iedereen.
Heb me wenkbrauw piercing nu 9 dagen, en over 3 weken ga ik naar madnes.
Vroeg me af of ik tegen die tijd al mag zwemmen in zout water? Aangezien ik van plan ben te gaan surfen daar.
Cheers!
Tuurlijk had ik dat best kunnen uitzoeken, maar denk jij altijd aan alles dan? Ik dacht zelf dat het festival pas later was. Snap het zoiezo niet helemaal, want je mag wel douchen. Je kunt gelijk na het zwemmen toch gewoon douchen/je piercing schoonmaken? Maarja vraag het tegen die tijd wel aan m'n piercer.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat had je niet kunnen uitzoeken voordat je een piercing liet zetten? En nee, gedurende de gehele genezing mag je niet zwemmen.
Op het moment dat ik m'n lijf laat doorboren met een stuk metaal en nog van plan ben 's zomers iets te gaan doen wat de eventuele genezing kan beïnvloeden, zoek ik dat wel uit ja. Bij het douchen week je het niet langdurig in vervuild water.. en je mag ook niet in bad bijvoorbeeld met een verse piercing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik dat best kunnen uitzoeken, maar denk jij altijd aan alles dan? Ik dacht zelf dat het festival pas later was. Snap het zoiezo niet helemaal, want je mag wel douchen. Je kunt gelijk na het zwemmen toch gewoon douchen/je piercing schoonmaken? Maarja vraag het tegen die tijd wel aan m'n piercer.
En anders boeiend, dan ga ik wel gewoon chillen/feesten/skaten
Zorg je wel dat je spul meeneemt om 'm goed schoon te houden daar? Als extraatje kun je eventueel dit soort dingen meenemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:31 schreef Batsiaan het volgende:
Achjah ben impulsief, en ik dacht al best lang eroverna om hem te zetten dus heb het maar even zonder nadenken gedaan![]()
Maar zwemmen is gelukkig niet mijn ding dus op het festival na mis ik weinig wat dat betreft.
Weet iemand misschien wat deze steriele gaasjes zijn op dezelfde site?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je spul meeneemt om 'm goed schoon te houden daar? Als extraatje kun je eventueel dit soort dingen meenemen.
Nogmaals.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is inmiddels zes weken geleden dat mijn oren gepierced zijn. Zweerknopjes zijn eruit en draag nu normale oorbellen. Alleen vraag ik me af of het nu al mogelijk zou kunnen zijn om s'nachts zonder oorbellen te slapen, dit in verband het dichtgroeien van de twee gaatjes. Slapen met oorbellen irriteert. Maar wil niet dat het dicht gaat.
Die heb ik en ik ben er echt superblij mee. Hij genas vrij langzaam en de pijn was op zich pittig maar daarna is het een heerlijke piercing, heb er nu minder vaak last van dan van m'n helixquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef saaw het volgende:
Ik wil nogsteeds een rook piercing laten zetten rechts trouwens maar het komt er steeds niet zo van.
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
Ik hoor toch van meer mensen dat ze hebben gehoord (lekker vaag) dat als je een VCH hebt, het gevoel in de clit na verloop van tijd afneemt. Ja oder Nein?
Verder misschien een vage vraag maar zit het onderste balletje van de VCH niet enorm in de weg als je eens een keertje met jezelf aan de slag gaat? Ik doe dat nooit op de clit zelf maar altijd via de zijkant, waar dus aan 1 van beide kanten dat balletje gaat zitten.
1; geen last vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik zal nog even een foto maken en plaatsen
Oh,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Miam het volgende:
Ik ga mischien vanmiddag een traguspiercing laten zetten.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Miam het volgende:
Ik ga mischien vanmiddag een traguspiercing laten zetten.
1. na een half jaar nog geen last vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...
Piercen is altijd verstandiger omdat een schietapparaat niet ontsmet kan worden. Nu kunnen je oorlellen best veel hebben, en zal het toch wel iets gaan prutten de eerste dagen. Dus dat moet je dan overwegen. Ook weet ik niet wat de kleinste maat is waarop er gepierced kan worden, zodat je wel normale oorbellen inkan?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Mayla het volgende:
Jja ik ben echt een noob.. dus geen idee
M'n tweede gaatje is destijds ook geschoten, maar gewoon door een juwelier.
Piercen is idd prijzig.. Hij vraagt zich zo'n 40 euro p.s...Schieten is voor beide oren een tientje.
Een behoorlijk verschil!! Maar ik dacht me iets te van te herinneren dat het ook in de oorlel beter is om te piercen, maar kan me vergist hebben en dat het om een ander soort piercing ging.
ik zelf heb overgewicht, flinke ook, ik heb nergens last van...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
nein!! dit is zoveel prettigerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
Ik hoor toch van meer mensen dat ze hebben gehoord (lekker vaag) dat als je een VCH hebt, het gevoel in de clit na verloop van tijd afneemt. Ja oder Nein?
Verder misschien een vage vraag maar zit het onderste balletje van de VCH niet enorm in de weg als je eens een keertje met jezelf aan de slag gaat? Ik doe dat nooit op de clit zelf maar altijd via de zijkant, waar dus aan 1 van beide kanten dat balletje gaat zitten.
Dubbelklappen?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb een probleempje, ik heb in me VCH een titanium goudkleurige zitten, nu heb ik ineens daar last van een "geurtje" en ik heb inmiddels dus door dat dat van die piercing komt.. ik heb hem al schoongemaakt maar het komt terug.. ik heb geen bomen groeien oid daar en geen schimmels dus dat is het niet, ik moet sowieso nu wel een nieuw kleiner staafje want die 8 mm klapt soms dubbel maar ik ga echt niet elke 6 weken een nieuw staafje kopen hoor
jup, staafje is te lang als ik een verkeerde beweging maak dan klapt ie helemaal dubbel en dat doet heel veel pijn..quote:
Ik zie het niet voor mequote:Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jup, staafje is te lang als ik een verkeerde beweging maak dan klapt ie helemaal dubbel en dat doet heel veel pijn..
moet nog, maar nog geen tijd gehad....quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor meeh, niet fout bedoeld
maar waarom zou je dan geen kleiner staafje kopen?
Het is toch sowieso niet meer gezwollen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef miss-piggy het volgende:
kun je niet als je een ander staafje erbij hebt, die andere die je nu hebt erg goed reinigen zodat je regelmatig kunt afwisselen en het gaatje niet dicht gaat groeien?
oja en lucht alla volendam is geen schimmel maar een bacterieel iets.
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
HAHAHA dat deed ik eergisteren ook nog, verdomme dat deed pijnquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)
Snap niet helemaal wat je zegt over dat er aan een van de zijkanten een balletje komt te zitten. Bedoel je dan een horizontale ofzo? Want bij mijn verticale zit er niks aan de zijkant, alle twee zitten in het midden zeg maar. Is dus juist handig dat je vanaf de zijkant te werk gaat, zit het niet in de weg.
En vergis je niet in hoe flexibel de boel is hoor. Ik had van te voren ook zoiets van oh jee en hoe moet dat dan in bed. Nu weet ik dat ik de piercing 180 graden kan draaien als het moet dus het schuift heus wel op. Dat kan dan ineens vanwege dat handvat![]()
Mijn gouden tip als je een VCH laat zetten... Plak een briefje op je wc deur. NIET NORMAAL AFVEGEN. Dat deed ik een paar uur na het zetten per ongeluk, is zo'n automatisme. PIJN!!!Je moet dus leren net ónder de piercing te beginnen met vegen, ik was altijd gewend gewoon vanaf de navel naar beneden zeg maar
ik zei een geurtje geen vistentquote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Empathologica het volgende:
Nou, meestal als er een vislucht vandaan komt is het toch echt wel een schimmelinfectie
Wist niet dat je er één had, joh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Voor dingen over VHC's enzo kunnen jullie trouwens ook gewoon hier terecht: Intieme Piercing III
In dat topic is het juist zo verdomde rustig altijdterwijl het hier best vaak over intieme piercings gaat.
Ja ben er nog steeds erg blij mee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wist niet dat je er één had, joh.
Leuk!
VCH?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds erg blij mee!
Bij mij deed het amper pijn, het was even een fel prikje maar had niet eens tranen in m'n ogen staan, wat ik toch wel snel heb als iets écht pijn doet.. En sindsdien heeft het ook nooit meer pijn gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier lijkt mij de pijn heel erg meevallen, omdat het zo'n dun velletje is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Heb er ook wel eens aan gedacht, dus zit nog altijd in twijfelmode.![]()
.
Joh waarom zou je? Het is zijn/haar baan hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een vch maar zie er t meest tegenop om met mn benen wijd voor de piercster/piercer te gaan
Bij mij was het ook heel spontaan, ik wilde eigenlijk een afspraak maken om 'm te laten zetten.. Zegt ze, ooh ik heb over 5 minuten ook wel tijd voor je hoor! *Slik* nouja ehh, oké dan maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
true maar dan nogach mezelf kennende komt t er toch wel een keer van. "spontaan"
Ik kan me er wel iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een vch maar zie er t meest tegenop om met mn benen wijd voor de piercster/piercer te gaan
iedereen zei dat t geen pijn deed, ik heel stoer daar heen, ik zei heel hard tering en het was niet leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier lijkt mij de pijn heel erg meevallen, omdat het zo'n dun velletje is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Heb er ook wel eens aan gedacht, dus zit nog altijd in twijfelmode.![]()
.
Maar jij bent naar eigen zeggen dan ook DramaQueen #1 he!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iedereen zei dat t geen pijn deed, ik heel stoer daar heen, ik zei heel hard tering en het was niet leuk![]()
viel dat even vies tegen godverdomme hé
dramaqueen, maar heb een zeer hoge pijngrens, enigste wat echt pijn deed was tepel, en nog trouwens na 1,8 maanden somsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar jij bent naar eigen zeggen dan ook DramaQueen #1 he!
Ben 21quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar op een gegeven moment "moet" je ook voor dingen zoals een uitstrijkje, daar word je pas echt niet blij vanDit is gewoon een sieraad erdoor en bingo, klaar!
![]()
![]()
En je kunt ook nog een vrouwelijke piercier zoeken![]()
En het is ook wel een uitdaging om het dan alsnog te doen en een week een gigantische egoboost te hebben, dat je het tóch gedaan hebt
Ahhh, arme jijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dramaqueen, maar heb een zeer hoge pijngrens, enigste wat echt pijn deed was tepel, en nog trouwens na 1,8 maanden somsclithood zat er niet ver naast, en mn tattoo over me ruggengraat was ook niet lekker anderhalfuur lang, maar liever dat dan nog een keer een tepel of clithood, ik bloedde ook echt als een rund, en toen ging ik thuis douchen zat er een heel vies dik vel overheen ik helemaal bang dat me hele clithood velletje kapoet was
Nou het onderste balletje zal misschien snel naar links of rechts van de clit gaan zitten. Dacht ik dan. Ik weet het ook niet preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)
Snap niet helemaal wat je zegt over dat er aan een van de zijkanten een balletje komt te zitten. Bedoel je dan een horizontale ofzo? Want bij mijn verticale zit er niks aan de zijkant, alle twee zitten in het midden zeg maar. Is dus juist handig dat je vanaf de zijkant te werk gaat, zit het niet in de weg.
En vergis je niet in hoe flexibel de boel is hoor. Ik had van te voren ook zoiets van oh jee en hoe moet dat dan in bed. Nu weet ik dat ik de piercing 180 graden kan draaien als het moet dus het schuift heus wel op. Dat kan dan ineens vanwege dat handvat![]()
Mijn gouden tip als je een VCH laat zetten... Plak een briefje op je wc deur. NIET NORMAAL AFVEGEN. Dat deed ik een paar uur na het zetten per ongeluk, is zo'n automatisme. PIJN!!!Je moet dus leren net ónder de piercing te beginnen met vegen, ik was altijd gewend gewoon vanaf de navel naar beneden zeg maar
Een vch is een van de eerste die ik zelf gezet heb (bij iemand dus). Het was hooguit 4 seconden 'wennen'.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom haal ik ook echt niet mn tepelpiercing eruit, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, want ik krijg 110% zeker weten spijt en ik doe het echt niet nog een keerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, arme jijdat klinkt wel nogal kut ja.. Achja, gewoon zorgen dat dat ding erin blijft en dan hoef je nooooit meer
!
wauw wat een verzameling!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Collectie overzichtje
[ afbeelding ]
V.l.n.r. v.b.n.b.:
1ste rij / Buffalo horn double flare / Acryl double flare / Diverse o-rings / Acryl single flare / Kaos silicone eyelet double flare
2de rij / Steel single flare eyelet / Acryl single flare / Pyrex single flare / Acryl double flare / Steel bullet no flare / Synthetic reconstructed turquiose
[ afbeelding ]
Acryl spirals
Dit is 6 mm (eventueel te koop bij interesse!)
[ afbeelding ]
1ste rij / Acryl double flare / Kaos silicon skin eyelet
2de rij / Steel double flare flesh tunnel / Kaos silicon skin eyelet
[ afbeelding ]
Pyrex single flare / Acryl single flare IKON plugs
En overige zooi, diverse maten (ook eventueel te koop!)
[ afbeelding ]
Redelijk, meestal elke 2/3 dagen wat anders. Maar de hoorn en steen kan ik niet in met slapen/douchen, dus die draag ik alleen overdag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef saaw het volgende:
[..]
wauw wat een verzameling!
ik heb maar 2 plugjes [een wiite acryl spiral en een tunneltje met spiegeltje erop] en dan nog heb ik bijna altijd dezelfde in.
wissel jij wel vaak?
Ja maar logischerwijs gaat het dan natuurlijk aan de andere kant zitten. Als jij rechts duwt gaat het naar links eh. Dus dan zit het niet in de weg. Ik doe zelf van twee kanten aan de zijkant (met twee vingers zeg maar een soort V maken) en dan zit dat kogeltje er tussen en helpt mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou het onderste balletje zal misschien snel naar links of rechts van de clit gaan zitten. Dacht ik dan. Ik weet het ook niet precies
Bij mij doet ie dat niet vanzelf (moet zeggen dat het ook wel redelijk strak zit bij mij), maar ik zit er wel eens aan te klooien, en met wassen enzo. Ik doe hem ook niet verticaal omklappen, dat doet zeer!! Ik bedoel hem draaien zoals aan het stuur van je auto zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Ik lees trouwens net pas die quote van dipkip dat ze hem ook 180 graden kan draaien, dat heb ik dus ook en dat verpest het voor mij wel een beetje. Ik bedoel, tijdens bepaalde handelingen klapt of draait ie om en dan moet ik hem goed doen omdat ik schrik heb dat ie anders uitscheurd ofzoHebben anderen daar ook last van?
Ik wissel ze elke maand oid en dan hou ik ze gewoon constant in [ook met slapen].quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Redelijk, meestal elke 2/3 dagen wat anders. Maar de hoorn en steen kan ik niet in met slapen/douchen, dus die draag ik alleen overdag.
Die spiral draag je zeker alleen maar overdag? En slaap jij met je plug in of niet?
Staan trouwens 2 setjes niet op de foto van 8 mm, namelijk zwarte Kaos silicon skin eyelets en steel flesh tunnels. Die laatste zitten nog vol met oorkaas en die eerste heb ik in.
ja ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Ohh wat was ik blij dat ik op dat bankje kon liggen met m'n shirt tot aan m'n doos omlaag getrokken en dat Sharon de boel zelf wel uit elkaar hield. Hoefde ik tenminste niet met m'n benen in de beugels enzo
Ik lees trouwens net pas die quote van dipkip dat ze hem ook 180 graden kan draaien, dat heb ik dus ook en dat verpest het voor mij wel een beetje. Ik bedoel, tijdens bepaalde handelingen klapt of draait ie om en dan moet ik hem goed doen omdat ik schrik heb dat ie anders uitscheurd ofzoHebben anderen daar ook last van?
verticaal dubbelklappen doet ie als ik al gewoon beweeg oid omdat het staafje veel te lang is, en daardoor heeft ie nogal veel bewegingsvrijheidquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij wat voor handelingen dan?Lijkt me best pijnlijk,
.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Het liggen met benen wijd lijkt me ook wel een beetje maf, maar ik heb ook al eens zo voor de dokter gelegen [al is dat een vrouw] dus ja.
Nu kan ik natuurlijk naar een vrouwelijke piercer gaan als ik er een wil, maar ik heb eigenlijk een 'vaste' piercer waar ik me heul op mn gemak voel, dus..
edit; weten je ouders het btw, BT? Aangezien je nog thuis woont e.d. Hoewel dat niets hoeft te zeggen natuurlijk.
Congrats! Hopelijk geneest het een beetje soepelquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb vandaag heel impulsief een triangle laten zetten.. Wat maar goed is want als ik had geweten hóeveel pijn dat deed, had ik het niet gedaan. Godverdomme ik heb de boel bij elkaar geschreeuwd met bloedstollende kreten en gekerm.. Volgens mij schrokken die mensen beneden echt, alsof ik vermoord werd
En Sharon heeft een 6mm staafje in m'n vch gedaan, hopelijk zit ie nu steviger
Dat klinkt niet fijn,quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb vandaag heel impulsief een triangle laten zetten.. Wat maar goed is want als ik had geweten hóeveel pijn dat deed, had ik het niet gedaan. Godverdomme ik heb de boel bij elkaar geschreeuwd met bloedstollende kreten en gekerm.. Volgens mij schrokken die mensen beneden echt, alsof ik vermoord werd
En Sharon heeft een 6mm staafje in m'n vch gedaan, hopelijk zit ie nu steviger
Ik was mee toen een vriendin van me die piercing liet zetten (ook bij Sharon overigensquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef Empathologica het volgende:
Ik weet niet of het normaal is dat ik zó'n pijn had, maar echt, ik heb zelfs m'n excuses aangeboden aan de mensen beneden![]()
Hopelijk schrik ik hier niemand mee af hahaha
quote:
Kun je niet van binnen naar buiten doorprikken? Dan maakt het niet uit als je uitschiet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef miss-piggy het volgende:
kzou net mijn neuspiercing weer doorprikken, alles was steriel etc, wil ik m doorprikken is het littekenweefsel te stug om zelf door te komen (naald is 4 cm, geen zin dat ik doorschiet als ik te erg door ga drukken).
denk dat ik m nooit weer in ga hebben. geen zin om hem te laten piercen door een piercer en ik denk dat ze met een schietpistool niet precies in het gaatje kunnen en geen zin om een tijdje met een zweerknop te lopen.
bye bye neuspiercing...
Ik heb er vanmiddag een laten zetten. Met een puncher is hij gezet idd. Ik hoop dat ie blijft zitten, de pijn vond ik erg meevallen. Nu voel ik er al niks meer van eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn Micro dermal is gezet met een puncher, hij zit nu 1 weekals ik ga slapen doe ik er wel een pleister op, voor de zekerheid
kan niet echt goed zien waar het oorspronkelijk gaatje zitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je niet van binnen naar buiten doorprikken? Dan maakt het niet uit als je uitschiet.
|Ik heb er 3 op mn borstkas, in een V vorm, ik had eerst 2 onderelkaar maar eentje daarvan is uitgegroeidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef Tammymara het volgende:
Ik vond de Tong piercing sowieso al meevallen, dus als het minder is dan dat dan kan het nooit erg zijn.Ja die naald kan ook, Het zag er op het plaatje uit alsof het een sneetje was.
maar als het er niet uit kan vallen dan is het goed, Ik heb er totaal geen idee van,Ik heb iets in mijn hoofd en dan moet het ook NU! Maar dan wel als ik het goed heb uitgezochtOmdat ik ook iets zag over eruit groeien en zo, Dat moet ik natuurlijk niet hebben daar vind ik het wat teveel geld voor.
Thanks voor je antwoord CZ!
verschilt echt per persoon.. ik heb hem nu al zo'n 2 maanden eruit en test afentoe of die open is, en dan is die gewoon nog open.. maar ik heb ze dan ook al zo'n 2 jaar ofzo. zou het zeker niet doen met een pas gezette piercingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:00 schreef lisettebooy het volgende:
Wil nog steeds zo graag een lippiercing. Maar op me werk mag ik geen piercings in. Zou m opzich nu kunnen laten zetten, aangezien me baas 2 weken op vakantie is en ik straks ook een aantal weken op vakantie ga....
Na hoe lang zou je zo'n piercing eruit kunnen halen zonder dat het dichtgroeit?
Haha ik vind het sowieso nergens op slaan, dat mensen geen piercings of tattoo's mogen hebben op het werk. In IJsland was het geloof ik, toen zag ik al die mensen die daar werkten gewoon met piercings en alles. Moeten ze hier ook doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef lisettebooy het volgende:
Kut werk. Ook zo'n onzin. Werk in de slagerij gewoon mensen helpen enzo. Vind het zo belachelijk dat ik dan me neuspiercing uit moet doen,
Waar haal je die spray? ik heb niks meegekregenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
|Ik heb er 3 op mn borstkas, in een V vorm, ik had eerst 2 onderelkaar maar eentje daarvan is uitgegroeiddie van mij zijn/waren allemaal gezet met een naald, de laatste 2 bij rings of pleasure in Haarlem laten zetten en kreeg daar t advies calendulan wondspray (geen creme) en flink aandrukken en onder de douche wassen met sebamed en ook flink aandrukken (zodat die diep gaat en blijft zitten) vooral die wondspray werkt als een tiet
en mn huidige dermals doen t perfect
oftewel: flink aandrukken voorkomt de kans op uitgroei ook zeker
Bij sommige bedrijven snap ik het ook wel hoor, zullen ze vast hun redenen voor hebben. Maar als ze in kledingwinkels (is maar een voorbeeld) al moeilijk gaan doen over een piercing.. mja heb er verder niets over te zeggen..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:04 schreef Empathologica het volgende:
Ik snap het wel dat je bij bepaalde bedrijven geen -zichtbare- piercings of sieraden mag, waar ik werk kunnen ze het niet veroorloven dat een of andere bejaarde stikt in een piercingballetje dat per ongeluk in de maaltijd is gevallen, en wat ook niet opgemerkt wordt door de metaaldetector
Maareh, vandaag gefietst! Wel beetje achterover leunend maar ik kan fietsen
bij de drogist, maar bij etos heb je meer kans dan kruidvat, ook als er een md geirriteerd, is even paar keer sprayen en tis weer over, geweldig spulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef hdmedewerker het volgende:
[..]
Waar haal je die spray? ik heb niks meegekregen
Ben blij dat er bij verschillende mensen, verschillende smaken zijn.. Dat maakt het een stuk leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind piercings maar suf.... Smaken he?
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:42 schreef Fikfok het volgende:
Zou erg graag een tongpiercing willen maarja dat ijzerdraadje achter mijn tanden hé.
Noteert, ga vanmiddag meteen even naar de etos toequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij de drogist, maar bij etos heb je meer kans dan kruidvat, ook als er een md geirriteerd, is even paar keer sprayen en tis weer over, geweldig spul
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.
Nee. Lijkt me ook echt onmogelijk.quote:
Zoek je dat mss niet als excuus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:42 schreef Fikfok het volgende:
Zou erg graag een tongpiercing willen maarja dat ijzerdraadje achter mijn tanden hé.
Heb ik ook maar je komt regelmatig met je tong daarlangs en schuur je dus met je piercing langs het draadje vandaar het idee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:16 schreef mijsje het volgende:
http://www.orthodontics.b(...)/retentiedraadje.jpg bij mij zag het er zo uit. en daar bleef ik met niks acher steken. (ondertussen is ie er bij mij wel weer uit, omdat ik knarstand 's nachts, en dan is de druk zo groot in je mond, dat je draadje om de haverklap los zit... dus het draadje was er al na ongeveer 2 maanden weer uit, ver voor ik m'n tongpiercing kreeg. ik kreeg er niks tussen toen ik het nog had, nog geen snoepjes of kleine nootjes... dus piercings zouden er bij mij ook niet achter kunnen blijven hangen...)
ik ook en echt werkelijk nergens last van gehad...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.
A.s zaterdag t/m zondagnacht 20% korting met FATHER2009quote:Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe vaak komt BAF met zo'n kortingscode?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef miss-piggy het volgende:
ooooh alleen voor die kleine rode hartjes wil je alleen al een groter gaatje!!! (alleen is het in de zorg niet echt handig denk ik)
Ik heb mijn neuspiercing!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha omg omg. Ik zat zo op het toilet, en ik zat met m'n tong met m'n lippiercing te spelen (een ringetje en achterkantje was al weg) en toen ik zo wou doortrekken, viel die in de wcmaar hij wilt dus niet doorspoelen, dus nu moet k hem er wel uit halen
![]()
![]()
Tof! Waar haal jij al die codes vandaan? Ik hoop dat ik me in kan houden tot 4 juli, scheelt toch wel een hoop want ik heb meerdere toffe pluggen gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
A.s zaterdag t/m zondagnacht 20% korting met FATHER2009
Zaterdag 4 juli t/m zondagnacht 30% korting met USA2009
Ze zijn cute he!! Ik ben er ook helemaal weg van.
Kun je niet op een creatieve manier een soort hengel fabriceren ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha omg omg. Ik zat zo op het toilet, en ik zat met m'n tong met m'n lippiercing te spelen (een ringetje en achterkantje was al weg) en toen ik zo wou doortrekken, viel die in de wcmaar hij wilt dus niet doorspoelen, dus nu moet k hem er wel uit halen
![]()
![]()
Ik heb begin dit jaar voor $5 de BAFkalender aangeschaft, en daar staan die codes in. Heb 'm heir naast me hangen bij de computer, dus altijd een overzichtje wanneer welke korting geldt (al zit ik nog maar $18,70 van de all time 10% korting afquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof! Waar haal jij al die codes vandaan? Ik hoop dat ik me in kan houden tot 4 juli, scheelt toch wel een hoop want ik heb meerdere toffe pluggen gezien. Is dat dan op 4 juli de hele dag, of hoe zit dat precies met tijden?
Zo zwart als een albino negerquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Alexandrite idd.![]()
En zwarte CZ.Ben ik zwart?
Dat kan he,quote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil een microdermal. Eigenlijk 3 onder elkaar op mijn onderarm/pols. En dan nog 1 in dat kuiltje onder je keel.
Oh dat is handig, zal ik ook maar eens bestellen danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar voor $5 de BAFkalender aangeschaft, en daar staan die codes in. Heb 'm heir naast me hangen bij de computer, dus altijd een overzichtje wanneer welke korting geldt (al zit ik nog maar $18,70 van de all time 10% korting af).
Zaterdags 4 juli geldt de korting heel de dag, evenals zondags 5 juli tot 23:59.
En wat heb je verder gezien dan?
Je mag er ook altijd naar vragen hoor, kan de codes makkelijk posten (heb al eens eerder een lijstje gemaakt maar die is nooit in de OP terecht gekomen.)quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh dat is handig, zal ik ook maar eens bestellen dan![]()
Goed idee ook die wishlist, heb ik ook maar eens samengesteld, nog vrij bescheiden volgens mij![]()
http://www.bodyartforms.com/wishlist.asp?userID=42191
Ergens in de zomer, zal augustus of september worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kan he,.
Al plannen wanneer je ze gaat nemen?
Omdat ik mezelf jaloers wil zitten maken op al die mooie piercingsquote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom niet gewoon kopen bij de piercer?
Ha, jij bent echt de BAF kenner hier, met namen en al. Ik moest al die namen weer even opzoeken hoor haha. Die livesavers ga ik denk niet bestellen, vind ze wel erg duur en er zitten ook nog veel andere leuke dingetjes in mijn wishlist. Hopelijk is alles nog op voorraad tijdens het bewuste kortingsweekend!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag er ook altijd naar vragen hoor, kan de codes makkelijk posten (heb al eens eerder een lijstje gemaakt maar die is nooit in de OP terecht gekomen.)
Die lifesavers zijn echt te hotmaar ze zijn wel verschrikkelijk duur. En die UV glow powder vind ik ook zo mooi, maar die zijn er pas vanaf 00g
. De pyrex colorfronts dragen echt heerlijk, zijn mijn standaard plugs eigenlijk. Drogen je oren niet uit maar veroorzaken ook niet zoveel earcake als acryl pluggen.
Wat zoek je dan precies? Want er zijn weinig sierraden echt speciaal voor een tragus. Je kunt er wel een neuspiercing in doen of anders gewoon een recht staafje met 2 bolletjes of een ringetje. En in ringetjes is ook vrij veel keuze in maat, kleur en vorm.... Ik heb zelf gewoon een klein recht staafje in mijn tragusquote:Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
En de OP heb ik gezien, maar ik vind toch dat er weinig leuks is te vinden specifiek voor tragus. Maar dan zal ik idd voor barbell + schroefballetje moeten kijken.
Ik ben redelijk verslaafd aan die website jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ha, jij bent echt de BAF kenner hier, met namen en al. Ik moest al die namen weer even opzoeken hoor haha. Die livesavers ga ik denk niet bestellen, vind ze wel erg duur en er zitten ook nog veel andere leuke dingetjes in mijn wishlist. Hopelijk is alles nog op voorraad tijdens het bewuste kortingsweekend!
Op hoeveel mm zit jij nu dan? 00g is echt een ideale maat
Anatometaaaal! Paar weken terug dus naar San Francisco geweest en die gasten kwamen dus ook text en uitleg geven over sieraden en materiaal. Hell yeah dat ik dus Anatometal of Industrial Strenght ga verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en als ik tegen die tijd weer een baan heb met een beetje nice salaris koop ik 4 juli misschien wel zoiets:
[ afbeelding ]
Vind de peridot heel erg mooi, en de ruby, clear en alexandrite ook.
Nice, dan heb je de kleurtjes ook in het echt kunnen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Anatometaaaal! Paar weken terug dus naar San Francisco geweest en die gasten kwamen dus ook text en uitleg geven over sieraden en materiaal. Hell yeah dat ik dus Anatometal of Industrial Strenght ga verkopen.
Ahh okay, wel interessant of niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ze hadden niks mee, ze kwamen echt om voor te lichten en niet om reclame te maken. Maar 1 van de medewerkers had allemaal blauwe sieraden in, ik neem aan van hun eigen merk, en die waren echt mooi blauw!
Aahhh, je wilt volleerd piercster wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja maar dat was de hele course.
http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
En waar beter beginnen dan bij Fakir himself!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aahhh, je wilt volleerd piercster worden.
Dat is dus echt de piercing goeroe begrijp ik? Vind het wel tof van je hoor, ik zou het niet durvenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En waar beter beginnen dan bij Fakir himself!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |