abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 juni 2009 @ 13:25:31 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69970561
Ik heb er drie.
Ik vond de pijn meevallen, minder pijnlijk dan elk van mijn andere piercings. [tong, neus, 2 navelpiercings, lip]
Bij mij is er geen sneetje gemaakt maar is er gebruikt gemaakt van een punchnaald.
Ik heb geen idee of ze heel losjes zitten, maar bij mij is er iig niets uitgevallen, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69970876
Ik vond de Tong piercing sowieso al meevallen, dus als het minder is dan dat dan kan het nooit erg zijn.Ja die naald kan ook, Het zag er op het plaatje uit alsof het een sneetje was.

maar als het er niet uit kan vallen dan is het goed, Ik heb er totaal geen idee van,Ik heb iets in mijn hoofd en dan moet het ook NU! Maar dan wel als ik het goed heb uitgezocht Omdat ik ook iets zag over eruit groeien en zo, Dat moet ik natuurlijk niet hebben daar vind ik het wat teveel geld voor.

Thanks voor je antwoord CZ!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 juni 2009 @ 13:37:30 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69970988
Risico op uitgroei is er altijd. Bij elke piercing, het is maar net hoe je lijf erop reageert natuurlijk.
Maar ik hoop met je mee dat 'ie niet uitgroeit als je hem eenmaal hebt.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69971100
Heb ik bij die anderen geen last van gehad, die tongpiercing zit er al tien jaar in, die wenkbrauw iets van negen,en die neus kan ik me niet eens herrinneren hoe lang, jaar of 12 en die zijn allemaal nog niet uitgegroeid dus neem aan dat dit ook wel zal meevallen ( Omdat het iets anders is he, weet je nooit zeker...) Vroeg het me gewoon af omdat het ook nogal een rare plaats is zeg maar.

Even mijn man lief aankijken , want die is nogal tegen piercings, Alleen heb ik m nog nooit over die tongpiercing horen klagen.
pi_69982490
Mijn Micro dermal is gezet met een puncher, hij zit nu 1 week als ik ga slapen doe ik er wel een pleister op, voor de zekerheid
pi_69983408
kzou net mijn neuspiercing weer doorprikken, alles was steriel etc, wil ik m doorprikken is het littekenweefsel te stug om zelf door te komen (naald is 4 cm, geen zin dat ik doorschiet als ik te erg door ga drukken).

denk dat ik m nooit weer in ga hebben. geen zin om hem te laten piercen door een piercer en ik denk dat ze met een schietpistool niet precies in het gaatje kunnen en geen zin om een tijdje met een zweerknop te lopen.

bye bye neuspiercing...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:48:42 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69985126
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef miss-piggy het volgende:
kzou net mijn neuspiercing weer doorprikken, alles was steriel etc, wil ik m doorprikken is het littekenweefsel te stug om zelf door te komen (naald is 4 cm, geen zin dat ik doorschiet als ik te erg door ga drukken).

denk dat ik m nooit weer in ga hebben. geen zin om hem te laten piercen door een piercer en ik denk dat ze met een schietpistool niet precies in het gaatje kunnen en geen zin om een tijdje met een zweerknop te lopen.

bye bye neuspiercing...
Kun je niet van binnen naar buiten doorprikken? Dan maakt het niet uit als je uitschiet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69985269
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn Micro dermal is gezet met een puncher, hij zit nu 1 week als ik ga slapen doe ik er wel een pleister op, voor de zekerheid
Ik heb er vanmiddag een laten zetten. Met een puncher is hij gezet idd. Ik hoop dat ie blijft zitten, de pijn vond ik erg meevallen. Nu voel ik er al niks meer van eigenlijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_69985433
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kun je niet van binnen naar buiten doorprikken? Dan maakt het niet uit als je uitschiet.
kan niet echt goed zien waar het oorspronkelijk gaatje zit

ow wacht ik kan natuurlijk ook met piercing drukken zodat er een bolletje opkomt en dan een stipje zetten met stift

kzal proberen of het lukt!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:07:55 #235
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_69985689
Mijn lippiercing blijft best lang open, heb hem nu echt al 2 maanden niet meer in ofzo, en echt 1/2 keer even een ringetje erin gedaan omdat ik gewoon benieuwd ben of die nog open is. Weet niet of ik hem dicht zal laten groeien..
pi_69988222
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef Tammymara het volgende:
Ik vond de Tong piercing sowieso al meevallen, dus als het minder is dan dat dan kan het nooit erg zijn.Ja die naald kan ook, Het zag er op het plaatje uit alsof het een sneetje was.

maar als het er niet uit kan vallen dan is het goed, Ik heb er totaal geen idee van,Ik heb iets in mijn hoofd en dan moet het ook NU! Maar dan wel als ik het goed heb uitgezocht Omdat ik ook iets zag over eruit groeien en zo, Dat moet ik natuurlijk niet hebben daar vind ik het wat teveel geld voor.

Thanks voor je antwoord CZ!
|Ik heb er 3 op mn borstkas, in een V vorm, ik had eerst 2 onderelkaar maar eentje daarvan is uitgegroeid die van mij zijn/waren allemaal gezet met een naald, de laatste 2 bij rings of pleasure in Haarlem laten zetten en kreeg daar t advies calendulan wondspray (geen creme) en flink aandrukken en onder de douche wassen met sebamed en ook flink aandrukken (zodat die diep gaat en blijft zitten) vooral die wondspray werkt als een tiet en mn huidige dermals doen t perfect

oftewel: flink aandrukken voorkomt de kans op uitgroei ook zeker
pi_69989115
Wil nog steeds zo graag een lippiercing. Maar op me werk mag ik geen piercings in. Zou m opzich nu kunnen laten zetten, aangezien me baas 2 weken op vakantie is en ik straks ook een aantal weken op vakantie ga....

Na hoe lang zou je zo'n piercing eruit kunnen halen zonder dat het dichtgroeit?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:14:27 #238
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_69989534
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:00 schreef lisettebooy het volgende:
Wil nog steeds zo graag een lippiercing. Maar op me werk mag ik geen piercings in. Zou m opzich nu kunnen laten zetten, aangezien me baas 2 weken op vakantie is en ik straks ook een aantal weken op vakantie ga....

Na hoe lang zou je zo'n piercing eruit kunnen halen zonder dat het dichtgroeit?
verschilt echt per persoon.. ik heb hem nu al zo'n 2 maanden eruit en test afentoe of die open is, en dan is die gewoon nog open.. maar ik heb ze dan ook al zo'n 2 jaar ofzo. zou het zeker niet doen met een pas gezette piercing
pi_69989658
Kut werk . Ook zo'n onzin. Werk in de slagerij gewoon mensen helpen enzo. Vind het zo belachelijk dat ik dan me neuspiercing uit moet doen,
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:25:21 #240
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_69989893
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef lisettebooy het volgende:
Kut werk . Ook zo'n onzin. Werk in de slagerij gewoon mensen helpen enzo. Vind het zo belachelijk dat ik dan me neuspiercing uit moet doen,
Haha ik vind het sowieso nergens op slaan, dat mensen geen piercings of tattoo's mogen hebben op het werk. In IJsland was het geloof ik, toen zag ik al die mensen die daar werkten gewoon met piercings en alles. Moeten ze hier ook doen
pi_69989999
ik ga binnenkort mn labret eruit halen mn tandvlees begint zich terug te trekken: isj niet goed
pi_69990215
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

|Ik heb er 3 op mn borstkas, in een V vorm, ik had eerst 2 onderelkaar maar eentje daarvan is uitgegroeid die van mij zijn/waren allemaal gezet met een naald, de laatste 2 bij rings of pleasure in Haarlem laten zetten en kreeg daar t advies calendulan wondspray (geen creme) en flink aandrukken en onder de douche wassen met sebamed en ook flink aandrukken (zodat die diep gaat en blijft zitten) vooral die wondspray werkt als een tiet en mn huidige dermals doen t perfect

oftewel: flink aandrukken voorkomt de kans op uitgroei ook zeker
Waar haal je die spray? ik heb niks meegekregen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:42:43 #243
234945 Fikfok
Fresh..like an Icemachine
pi_69990383
Zou erg graag een tongpiercing willen maarja dat ijzerdraadje achter mijn tanden hé.
pi_69990928
Ik snap het wel dat je bij bepaalde bedrijven geen -zichtbare- piercings of sieraden mag, waar ik werk kunnen ze het niet veroorloven dat een of andere bejaarde stikt in een piercingballetje dat per ongeluk in de maaltijd is gevallen, en wat ook niet opgemerkt wordt door de metaaldetector

Maareh, vandaag gefietst! Wel beetje achterover leunend maar ik kan fietsen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:20:00 #245
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_69991275
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:04 schreef Empathologica het volgende:
Ik snap het wel dat je bij bepaalde bedrijven geen -zichtbare- piercings of sieraden mag, waar ik werk kunnen ze het niet veroorloven dat een of andere bejaarde stikt in een piercingballetje dat per ongeluk in de maaltijd is gevallen, en wat ook niet opgemerkt wordt door de metaaldetector

Maareh, vandaag gefietst! Wel beetje achterover leunend maar ik kan fietsen
Bij sommige bedrijven snap ik het ook wel hoor, zullen ze vast hun redenen voor hebben. Maar als ze in kledingwinkels (is maar een voorbeeld) al moeilijk gaan doen over een piercing.. mja heb er verder niets over te zeggen..
pi_69991445
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef hdmedewerker het volgende:

[..]

Waar haal je die spray? ik heb niks meegekregen
bij de drogist, maar bij etos heb je meer kans dan kruidvat, ook als er een md geirriteerd, is even paar keer sprayen en tis weer over, geweldig spul
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:28:41 #247
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69991460
Ik vind piercings maar suf.... Smaken he?
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 05:50:24 #248
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69993790
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind piercings maar suf.... Smaken he?
Ben blij dat er bij verschillende mensen, verschillende smaken zijn.. Dat maakt het een stuk leuker om naar te kijken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juni 2009 @ 09:04:05 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69994327
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:42 schreef Fikfok het volgende:
Zou erg graag een tongpiercing willen maarja dat ijzerdraadje achter mijn tanden hé.
Ik heb ook een ijzerdraadje achter mn tanden hoor & toch al minstens een jaar een tongpiercing.
pi_69994390
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bij de drogist, maar bij etos heb je meer kans dan kruidvat, ook als er een md geirriteerd, is even paar keer sprayen en tis weer over, geweldig spul
Noteert, ga vanmiddag meteen even naar de etos toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')