Zorg je wel dat je spul meeneemt om 'm goed schoon te houden daar? Als extraatje kun je eventueel dit soort dingen meenemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:31 schreef Batsiaan het volgende:
Achjah ben impulsief, en ik dacht al best lang eroverna om hem te zetten dus heb het maar even zonder nadenken gedaan![]()
Maar zwemmen is gelukkig niet mijn ding dus op het festival na mis ik weinig wat dat betreft.
Weet iemand misschien wat deze steriele gaasjes zijn op dezelfde site?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je spul meeneemt om 'm goed schoon te houden daar? Als extraatje kun je eventueel dit soort dingen meenemen.
Nogmaals.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is inmiddels zes weken geleden dat mijn oren gepierced zijn. Zweerknopjes zijn eruit en draag nu normale oorbellen. Alleen vraag ik me af of het nu al mogelijk zou kunnen zijn om s'nachts zonder oorbellen te slapen, dit in verband het dichtgroeien van de twee gaatjes. Slapen met oorbellen irriteert. Maar wil niet dat het dicht gaat.
Die heb ik en ik ben er echt superblij mee. Hij genas vrij langzaam en de pijn was op zich pittig maar daarna is het een heerlijke piercing, heb er nu minder vaak last van dan van m'n helixquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef saaw het volgende:
Ik wil nogsteeds een rook piercing laten zetten rechts trouwens maar het komt er steeds niet zo van.
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
Ik hoor toch van meer mensen dat ze hebben gehoord (lekker vaag) dat als je een VCH hebt, het gevoel in de clit na verloop van tijd afneemt. Ja oder Nein?
Verder misschien een vage vraag maar zit het onderste balletje van de VCH niet enorm in de weg als je eens een keertje met jezelf aan de slag gaat? Ik doe dat nooit op de clit zelf maar altijd via de zijkant, waar dus aan 1 van beide kanten dat balletje gaat zitten.
1; geen last vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik zal nog even een foto maken en plaatsen
Oh,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Miam het volgende:
Ik ga mischien vanmiddag een traguspiercing laten zetten.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Miam het volgende:
Ik ga mischien vanmiddag een traguspiercing laten zetten.
1. na een half jaar nog geen last vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben maar zo onbeleefd om mezelf even te quoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |