Piercen is altijd verstandiger omdat een schietapparaat niet ontsmet kan worden. Nu kunnen je oorlellen best veel hebben, en zal het toch wel iets gaan prutten de eerste dagen. Dus dat moet je dan overwegen. Ook weet ik niet wat de kleinste maat is waarop er gepierced kan worden, zodat je wel normale oorbellen inkan?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Mayla het volgende:
Jja ik ben echt een noob.. dus geen idee
M'n tweede gaatje is destijds ook geschoten, maar gewoon door een juwelier.
Piercen is idd prijzig.. Hij vraagt zich zo'n 40 euro p.s...Schieten is voor beide oren een tientje.
Een behoorlijk verschil!! Maar ik dacht me iets te van te herinneren dat het ook in de oorlel beter is om te piercen, maar kan me vergist hebben en dat het om een ander soort piercing ging.
ik zelf heb overgewicht, flinke ook, ik heb nergens last van...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
nein!! dit is zoveel prettigerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
Ik hoor toch van meer mensen dat ze hebben gehoord (lekker vaag) dat als je een VCH hebt, het gevoel in de clit na verloop van tijd afneemt. Ja oder Nein?
Verder misschien een vage vraag maar zit het onderste balletje van de VCH niet enorm in de weg als je eens een keertje met jezelf aan de slag gaat? Ik doe dat nooit op de clit zelf maar altijd via de zijkant, waar dus aan 1 van beide kanten dat balletje gaat zitten.
Dubbelklappen?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb een probleempje, ik heb in me VCH een titanium goudkleurige zitten, nu heb ik ineens daar last van een "geurtje" en ik heb inmiddels dus door dat dat van die piercing komt.. ik heb hem al schoongemaakt maar het komt terug.. ik heb geen bomen groeien oid daar en geen schimmels dus dat is het niet, ik moet sowieso nu wel een nieuw kleiner staafje want die 8 mm klapt soms dubbel maar ik ga echt niet elke 6 weken een nieuw staafje kopen hoor
jup, staafje is te lang als ik een verkeerde beweging maak dan klapt ie helemaal dubbel en dat doet heel veel pijn..quote:
Ik zie het niet voor mequote:Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jup, staafje is te lang als ik een verkeerde beweging maak dan klapt ie helemaal dubbel en dat doet heel veel pijn..
moet nog, maar nog geen tijd gehad....quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor meeh, niet fout bedoeld
maar waarom zou je dan geen kleiner staafje kopen?
Het is toch sowieso niet meer gezwollen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef miss-piggy het volgende:
kun je niet als je een ander staafje erbij hebt, die andere die je nu hebt erg goed reinigen zodat je regelmatig kunt afwisselen en het gaatje niet dicht gaat groeien?
oja en lucht alla volendam is geen schimmel maar een bacterieel iets.
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog even 2 VCH vraagjes.
Ik hoor toch van meer mensen dat ze hebben gehoord (lekker vaag) dat als je een VCH hebt, het gevoel in de clit na verloop van tijd afneemt. Ja oder Nein?
Verder misschien een vage vraag maar zit het onderste balletje van de VCH niet enorm in de weg als je eens een keertje met jezelf aan de slag gaat? Ik doe dat nooit op de clit zelf maar altijd via de zijkant, waar dus aan 1 van beide kanten dat balletje gaat zitten.
HAHAHA dat deed ik eergisteren ook nog, verdomme dat deed pijnquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee (heb hem nu 3 of 4 jaar)
Snap niet helemaal wat je zegt over dat er aan een van de zijkanten een balletje komt te zitten. Bedoel je dan een horizontale ofzo? Want bij mijn verticale zit er niks aan de zijkant, alle twee zitten in het midden zeg maar. Is dus juist handig dat je vanaf de zijkant te werk gaat, zit het niet in de weg.
En vergis je niet in hoe flexibel de boel is hoor. Ik had van te voren ook zoiets van oh jee en hoe moet dat dan in bed. Nu weet ik dat ik de piercing 180 graden kan draaien als het moet dus het schuift heus wel op. Dat kan dan ineens vanwege dat handvat![]()
Mijn gouden tip als je een VCH laat zetten... Plak een briefje op je wc deur. NIET NORMAAL AFVEGEN. Dat deed ik een paar uur na het zetten per ongeluk, is zo'n automatisme. PIJN!!!Je moet dus leren net ónder de piercing te beginnen met vegen, ik was altijd gewend gewoon vanaf de navel naar beneden zeg maar
ik zei een geurtje geen vistentquote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Empathologica het volgende:
Nou, meestal als er een vislucht vandaan komt is het toch echt wel een schimmelinfectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |