Nick Dex en Lorena zijn tof manquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:43 schreef mirelia het volgende:
Alle personen uit de OP mogen er van mij uit
hier heb ik echt helemaal niks aan te voegen, ben ik het volledig mee eens, als de schrijvers hier nou eens wat mee deden! Want Barbara die woont gewoon in Janine haar huis, heeft geen baan, doet de hele dag niks,quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Starlie het volgende:
Ronja en Danny....Ronja is zooo nep geworden, eerst was het nog wel een intelligent typje maar nu is het echt een dom wicht!
Uiteindeljk komen Danny en Sjors wel samen na een hoop drama en gedoe uiteraard!
Noud & Vicky mogen ook wel weer even samen komen... vond ze achteraf gezien toch wel lief samen! Daarna mogen ze snel Floris gaan opzoeken en mogen ze Barbamama meenemen in hun koffer, 1 deel in de koffer van Noud en 1 deel in de koffer van Vicky!
Er lopen nu trouwens 2 topics, denk dat dit de juiste is...
Wat ben ik het toch altijd met jou eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
ze liep toch stage bij Nick vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik kan het ook mis hebben hoor....
Geheel mee eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.quote:
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Toch vind ik het een beetje zielig van Vicky. Dat gewoon al haar vrienden haar hebben laten vallen. nou ja vriendenZulke mensen zijn nooit echt vrienden geweest.
Ik ben benieuwd naar het verjaardagsfeest van Nina... Ze doet net alsof ze 16 wordt ofzo
Als ze dan dit: "It's my party and i'll cry if I want to" nummer gaan zingen voor Nina dan is het nog wel lachen, vind het wel bij haar passenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppers![]()
Nina gaat straks Sjors nog inhalen met de leeftijd....quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Nina 21 wordt?![]()
Zelfde geval met Sjors, die nog steeds haar studie doet, wat volgens mij Rechten is, en je ziet haar nooit bezig eigenlijk, ja laatste tijd een beetje , en dan ineens heeft madam ook verstand van het boek van Danny.. allemaal druk.. Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik begin Dex steeds meer te waarderen. Is tenminste niet zo'n zeikkarakter!
Geen Laurens dusquote:
Wie is Laurens dan??? Edit: Ik snap hem al...quote:
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 04:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Die laat ik over aan de heer van Bartolhoven.
zet dr in een wei met een kudde stierenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Hey jaaaa, het kwam me al bekend voor!quote:Vet cool dat ze het liedje Chaiyya Chaiyya van de Hindoestaanse film Dil Se op de achtergrond hadden opstaan(kapsalon scene)
Mensen die een beetje verstand hebben van Hindoestaanse film kenne dat liedje wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Ik zou altijd voor Sjors gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Dat staat in het script.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Als we die serieus moeten nemen...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat Dex desnoods de nieuwe badguy worden
Het zou me niks verbazen als het Ruud Feltkamp was, ik vind hem nou niet bijzonder aardig/leuk/gezellig/sympatiek overkomen in interviews en dergelijke.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:20 schreef Canisfire het volgende:
Daar sprak de homoseksuele fan met Emile Sandtke (26), die momenteel de rol van Dex Huygens speelt. Hij vroeg hem naar Sandtke's mening over de komst van een homoseksueel personage. 'Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het juist heel erg leuk dat er een homo in de serie komt. Ikzelf ben helemaal niet homofoob.' Daar wilde de fan natuurlijk bewijs voor zien en dus zoende Emiel hem vol op de mond. Vervolgens liet Sandtke nog eens weten dat het 'goed is dat er een homoverhaallijn komt'.
Boze tongen beweren dat Ruud Feltkamp (Noud) degene is die absoluut niets met de verhaallijn over homoseksualiteit te maken wil hebben. Jan Kooijman (Danny) heeft al laten weten niet naar de producent te zijn gestapt om te 'klagen' over de komst van Ferry. In ONM speelde hij al eerder een homopersonage. GTSTCourant
Hhaha de twee biggst gay´s van de crew zijn bang dat ze Lucas nieuwe vriendje gaan worden
Volledig mee eens! Maximequote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Komt door die wallen onder haar ogen....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
nina begint er steeds ouwelijker uit te zien door al die lagen make up
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:44 schreef Frey het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat Nick van plan is op het feestje.
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Starlie het volgende:
Toch wel een soort van zielig voor Ronja dat Danny er straks waarschijnlijk met Sjors vandoor gaat....
Ik gok het erop dat het iets met Maxime te maken heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:35 schreef Mss het volgende:
Is er eigenlijk nog niks bekend over zomercliff, dat duurt toch nog maar twee maanden ofzo?
Oh zeker, een paar met papa Martijn op de bank waarbij mama Irene erop hamert dat hij haar echt niet waard was. Een paar in de kapsalon waar Charlie en Carlo haar troosten met de gedachte dat er nog 3 miljard andere mannen op de aarde rondlopen, en Carlo kan het het immers weten! En een nog een paar in de Koning waar Rik verteld dat hij net zo verbaasd is als Ronja en waar Jef haar als troost een lekkere punt chocoladetaart met cola voorzet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..
Uitzending gemist?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef Tammymara het volgende:
Er was toch ooit iemand hier die alle uitzendingen van GTST opnam? Doet die persoon dat nog? Een paar weken geleden heeft mijn man gefigureerd in GTST en ik hoorde verleden week dat dat al uitgezonden was (ik kijk het niet) Hij zou twee keer in beeld zijn geweest en één keer heeft hij ook iets moeten zeggen,maar dat is nu niet meer terug te vinden.
Ik zoek een of twee screenshotjes voor op zijn site,als die persoon hier nog leest, zou ie mij dan een pbtje willen sturen en misschien kunnen helpen?
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Liquidist het volgende:
waarom mis je zoiets dan, als je weet dat je man gaat figureren laat je je toch informeren, als het je tenminste wat interesseert?
uiteraard met een zielig muziekje erbij, dat wordt weer een paar afleveringen hele liedjes horen en geen gepraatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Anderkeertje het volgende:
Arme Sjorstot over haar oren verliefd en wilt natuurlijk niet het vriendje van haar vriendinnetje afnemen
![]()
![]()
en Vicky: wat een huppeltutje....ik heb het koud boehoemet Noud als ridder op het witte paard
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Desii het volgende:
Ik vond het stukje tussen Danny en Sjors met die muziek mooi.. één van de weinige keren dat ik muziek en beelden in GTST kon waarderen.
X2quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef alors het volgende:
Trouwens Bing had z'n haar vandaag heel kort en in het shot van de preview van maandag is het weer lang
Maar wat een zaadaflevering zegDiva/huilbaby Vicky
Redder Noud, bweheheh wat een draak van een scène!!! Dat einde in slowmotion
Waarom in godsnaam?! En dan nog die Sjors met haar gevoelens, flikker toch een eind op joh
dikke vette care wat zij met die suffe Danny gaat doen, dat hebben we 2 maand geleden al voorspeld.
oh oh oh wat een kansloze soap is het verworden. Ik begin zo langzaamaan te geloven dat er gewoon een aantal mensen aan hetproberen zijn hoe sneu ze gtst kunnen maken en zich de ballen uit hun broek lachen. Dit kan toch geen serieus werk meer zijn...
Eensch is! Ze duwen je ook een kant uit, dat je Maxime zou moeten haten, terwijl ik het in wezen de meest getalenteerde actrice vind. Terwijl Barbara... daar kan ik niet eens meer naar kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Barbara Vicky, Charlie Noud .allemaal personages die altijd de script schrijvers aan hun kant hebben.
En wie worden er het meest gehaat juist !!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef alors het volgende:
Trouwens Bing had z'n haar vandaag heel kort en in het shot van de preview van maandag is het weer lang
Maar wat een zaadaflevering zegDiva/huilbaby Vicky
Redder Noud, bweheheh wat een draak van een scène!!! Dat einde in slowmotion
Waarom in godsnaam?! En dan nog die Sjors met haar gevoelens, flikker toch een eind op joh
dikke vette care wat zij met die suffe Danny gaat doen, dat hebben we 2 maand geleden al voorspeld.
oh oh oh wat een kansloze soap is het verworden. Ik begin zo langzaamaan te geloven dat er gewoon een aantal mensen aan hetproberen zijn hoe sneu ze gtst kunnen maken en zich de ballen uit hun broek lachen. Dit kan toch geen serieus werk meer zijn...
Ja, ik ook. Dat Vicky het min of meer droomde ofzo. Belachelijke scene en ging werkelijk nergens over. Het leek of ik naar een Amerikaanse tienerfilm uit de jaren 90 zat te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd die slowmotion aan het eind. Ik dacht nog heel even dat het nep was
Mijn stem heeft die!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Dex haar achter het raam zet, om haar haar schuld af te laten betalen.
Omdat die contactpersoon van hem zou mailen/bellen wanneer het uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Liquidist het volgende:
waarom mis je zoiets dan, als je weet dat je man gaat figureren laat je je toch informeren, als het je tenminste wat interesseert?
Ik heb even nagevraagd, de ene uitzending,waar ie al bellend langsloopt was op 16 maartquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef alors het volgende:
hier staan nog van een maand op, maar volgens mij is het nog langer geleden.
Goed opgemerkt van die gasleiding. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Starlie het volgende:
Ik voel weer een verhaallijn aankomen... Nina wil haar verjaardagsfeestje in Teluma houden... maar er is iets met de gasleiding... dus er zal wel iets ontploffen (hopelijk Maxime)!!
Ik vond het al verdacht dat die scene zich zo afspeelde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Goed opgemerkt van die gasleiding. Had ik nog niet aan gedacht.
Als er 1 personage is die de scriptschrijvers aan haar kant heeft staan dan is het Maxime. Haar manier van ''manipuleren'' is doorzichtig en goedkoop en geen kleuter zou er in trappen, behalve natuurlijk Barbara, Nina en zelfs dokter Huygens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Barbara Vicky, Charlie Noud .allemaal personages die altijd de script schrijvers aan hun kant hebben.
En wie worden er het meest gehaat juist !!
oh was dat slowmoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd die slowmotion aan het eind. Ik dacht nog heel even dat het nep was
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als er 1 personage is die de scriptschrijvers aan haar kant heeft staan dan is het Maxime. Haar manier van ''manipuleren'' is doorzichtig en goedkoop en geen kleuter zou er in trappen, behalve natuurlijk Barbara, Nina en zelfs dokter Huygens.
Als Maxime iets onaardigs zegt is Nina of iemand anders er toevallig nooit bij, maar als Janine of Nick iets zegt komt Nina altijd toevallig binnenlopen, dat niemand doorheeft, behalve natuurlijk Maxime![]()
De voorstellen/ideeën van Maxime en het theater dat ze speelt, daar zou geen mens warm of koud van worden, maar toevallig reageren, Nina, Barbara, Ludo, etc. altijd weer even, buitengewoon, enthousiast.![]()
Daar waar ik van Maxime een echte professionele Sanders-slechterik zou verwachten is het niets meer dan een goedkoop neergezet personage (die overigens wel goed geacteerd wordt, dat dan weer wel) door de matige scriptschrijvers van GTST. Jammer, de zus van Ludo had echt zó veel beter kunnen zijn.
Nou dat is precies wat ik me ook zat af te vragen...quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het ook behoorlijk irritant om te zien dat degenen die juist moeten zien hoe Maxime is, het niet zien. Zit altijd zo van "Als Nina nou eens stiekem om de hoek stond te luisteren." of "Waarom neemt Janine dit niet op, zo slim was ze wel bij Irene"
quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik me ook zat af te vragen...
Zoals al aangegeven, de scriptschrijvers staan aan de kant van Maximequote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Toen die groeps'sessie' eraan zat te komen had ik verwacht dat ze dat zou doen. Zeker voor na de tijd, toen iedereen behalve Maxime ineens weg moesten. Had verwacht dat Janine wel zo slim zou zijn om dat door te hebben, en zich dus zou voorbereiden. Maar helaas
ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.quote:
hahaquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.
Ik zag laatst bij een schoenenwinkel zwart met rode pumps, 3 maal raden aan wie ik toen als eerste moest denken
BlonT hequote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Roscovitch het volgende:
Lorena wat een kutkind.En als Bing over dat gas begint gaat er ook geen lampje branden bij haar ofzo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef Roberto258 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is/ter sprake gekomen is, maar..Not true !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Lief Dagboek,
Ik vind Dex nu maar stom. Noud is een schatje want ik had het koud buiten maar mocht niet gaan van Dex maar toen kwam Noud en die was zo lief.
Ben gestopt met stomme Telefonon. Laura zegt wel iets over contractbreuk maar als ze nu een ander vinden en die persoon mijn geld geven dan is er toch niks aan de hand? Heb sowieso geen tijd gehad om het uit te geven. Noud is echt mijn stoere held.
x0x0
Vicky
Het is ook net spangas hequote:
Hehe ja, daar zie je tenminste Fos ook weerquote:
Laat het Maxime zijn... Please!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Sk00p het volgende:
Beter verzorgt kapsel van Danny in the preview van vanavond![]()
Ik vraag me af welke dode gaat vallen in Teluma
Nee hij mag zeker niet dood want dan is er tenminste nog de hoop dat hij ooit terugkomt!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Frey het volgende:
Maar Christophe zou tot na de zomerstop blijven, dus weet niet...
Nick mag in elk geval niet dood.
Neeeeeeequote:
De cliff zou toch niet gaan over Lucas die iemand zoent hequote:De fans van Goede tijden Slechte tijden kunnen zich binnenkort weer gaan voorbereiden op de - ongetwijfeld - bloedstollende zomercliffhanger van dit seizoen.
De laatste uitzending van seizoen 19 zal worden uitgezonden op vrijdag 3 juli. In diezelfde week zal Ferry Doedens (Lucas) zijn entree maken in de serie. Daarnaast zullen in diezelfde periode de laatste scène's met Liza Sips als Vicky worden uitgezonden. De GTSTCourant
Ik stem Vickyquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Frey het volgende:
Maar Christophe zou tot na de zomerstop blijven, dus weet niet...
Nick mag in elk geval niet dood.
Maar Morris 2 viel toch ook op mannen in GTST? Of ben ik nu in de war met Morris in het echt? Of was dat weer een andere Morris dan de Morris die jij bedoeld?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De cliff zou toch niet gaan over Lucas die iemand zoent he
Ik ben trouwens tegen Dex als Homo.
Hij lijkt qua persoonlijkheid steeds meer op Morris 2.
En aangezien ik Morris 2 een toffe klootzak vond.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar Morris 2 viel toch ook op mannen in GTST? Of ben ik nu in de war met Morris in het echt? Of was dat weer een andere Morris dan de Morris die jij bedoeld?Ik snap het zelf niet meer haha!
Maar de verjaardag van Nina is al vrij snel toch? Dat heeft dus niets met de clif te maken... maar wie gaat er dan dood op haar verjaardag?? Dat zal dan denk ik wel Maxime zijn... maar ja.. dan moeten we wel snel te weten komen wat ze al die tijd van plan is geweest. En waar stond trouwens dat er iemand dood gaat op de verjaardag van Nina?
Als Vicky haar exit rond de clif is, dan is er een grote kans dat zij dood gaat...
Pff weer stof om overna te denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef kleinetrom het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Die mag van mij ook exit eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh gaan we stemmen??Ik stem Barbaar!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]Dat is onzin onzin onzin ! Er wordt niemand neergeschoten. Heel Taluma wordt opgeblazen door een gaslek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen schieten niets.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
O god.. een complete Nina Show... zoals ik al zei: de "Toppers" moeten echt I'ts my party and I'll cry if I wan't to voor haar zingen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:09 schreef Frey het volgende:
Zie promo:
http://www.rtl.nl/compone(...)7/Mon11.N4058427.xml
Rond 3 juliquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Ici-Paris het volgende:
Wanneer komt die homo erin
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Die Noud
Ludo legt zeheel vriendelijk uit dat het gewoon niet kan.
Om ze te helpen en dan opeens begint meneertje Noud met gezeur over de pest
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, Ludo schrikt erg van de volgende quote van Noud in het Meerdijker Sufferdje:quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.![]()
quote:"Mijn vriendin moest gewoon terwijl het maar 10 graden buiten was buiten op de foto met allemaal vreemden en ze mocht niet weg totdat ze met 200 op de foto was geweest. Bekijk het effe!
En nu vraagt dat achterlijke Telefonon een ton, terwijl ze dat helemaal niet kan betalen zeg. Dus dat kan dan toch niet? Klootzakken, dat zijn het. Kunnen ze wel, tegen een arm meisje?"
Same old, same oldquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat is iedereen weer tegen Janine.
Ja en dan schrijven wij Fokkers het script welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Same old, same old
Er moet echt een scriptschrijver ontslagen worden. Sterker nog, ontsla ze allemaal maar...
Dat vraag ik me dus ook af..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Of had, 't is mij om 't even maar het gaat iig over een kind.quote:
aub zeg, wat een onzinquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar ik stem dan toch echt voor Maxime, het acteerwerk gaat Barbara toch net iets beter af wat mij betreft...
Alle onzin personages opgeblazen, Noud en Barbara voorop.quote:Op woensdag 22 april 2009 06:59 schreef Harajuku. het volgende:
De halve cast mag van mij wel dood door die ontploffing
he venco jij ook hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Jawel, Ludo schrikt erg van de volgende quote van Noud in het Meerdijker Sufferdje:
[..]
Hij laat zich uitkopen. Zal die dan eindelijk Sanders Inc. verlaten?? Nah...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Had Charlie soms Pino doodgeschoten voor die achterlijke bodywarmer?!
Jack toch... zul je het ooit leren? Ludo had je weer mooi tuk.
Vond ik niet in vergelijking tot de rest van de week. Vandaag tenminste weereens een Jack/Ludo verhouding naast al hetgeen dat me niet interesseert. Weliswaar niet optimaal haal ik toch nog een kleine 10% uit de aflevering.quote:
volgens mij is het gewoon een schrijverdip. ze moeten de tijd vol zien te maken maar ze weten niet hoe.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Roscovitch het volgende:
Is dat grappig bedoelt ofzo dat Ronja altijd 10 keer verandert van welk drankje ze wilt?
inderdaad, wat was dat kansloos zeg. Wat een loser is het geworden. Stand up for yourself!! shit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ronja
Jack die ook steeds zo sneu bezig blijft met Ludo
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Liquidist het volgende:
oh en sorry Starlie, ik wilde geen zand in je vagina strooien
Ja idd, Ronja wordt nu neergezet als een tweede Charlie, terwijl ze als pas afgestudeerde de serie in kwam.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef Julie. het volgende:
Ronja tegen Ludo of ze zijn haar kan wassen???
Ik kan me herinneren dat ze er net in kwam en bij Jack kwam solliciteren met een goed cv en dat ze werd neergezet als ambitieuze carrieretijger.
Ook al heeft een dergelijk persoon, hoe zij werd neergezet in het begin, haar ambities laten varen, dit zou dus niet bij haar rol/ karakter passen, me dunkt.
(Of was het een grapje van d`r? ik keek maar half, was op visite bij iemand waar het aan stond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou dat is precies wat ik ook dacht!!!! Slim bedacht dus van je!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik dacht misschien is Maxime onvruchtbaar geworden door dat schot van Ludo in haar buik. En nu vindt ze dat ze recht heeft op zijn dochter....
Dat ze een dochter wil dat was me alwel duidelijk, maar zo ver had ik nog niet aan gedacht. Het zou kunnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik dacht misschien is Maxime onvruchtbaar geworden door dat schot van Ludo in haar buik. En nu vindt ze dat ze recht heeft op zijn dochter....
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef alors het volgende:
Sinds wanneer heeft Nina haar rijbewijs?
Ik heb even voor je zitten nakijken, maar Maxime had gewoon een zwarte broek aan met een rode riem om haar taille binnen. Eenmaal buiten had ze een rood jasje eroverheen aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef bloodymary het volgende:Toen ze buiten naar de auto van Nina gingen kijken liep Maxime naar buiten in een zwarte jurk met een rode sjaal er om en toen ze buiten stond had ze ineens een zwarte broek aan met een rood jasje. Kijk maar eens op uitzending gemist.
+1quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ja, inderdaad toch een broek, maar wel met een lang tuniek er over, daarom leek het voor mij een rok. En daar was buiten niets van te zien. Hoe dan ook, er klopte geen hout van dat ze ineens dat jasje aan had, ze liepen naar buiten terwijl ze Nina vast hadden en er zat geen seconde tussen om in de hal te wachten en een jasje aan te trekken.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Ik heb even voor je zitten nakijken, maar Maxime had gewoon een zwarte broek aan met een rode riem om haar taille binnen. Eenmaal buiten had ze een rood jasje eroverheen aan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef GGMM het volgende:
Misschien heeft ze nu geheugenverlies en moet ze naar een psychiatische inrichting. Dan komt ze over 2 weken terug en is ze vervangen door een 8 jaar oudere acteur.
Van Nick volgens mij een laptop en van Janine inderdaad iets van een fotoboek... beetje lullig cadeau vergeleken bij de auto van Ludo, maar wel heel lief natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef Liquidist het volgende:
sorry hoor maar wat een anticlimax weerdie ontploffing? zo nep :s beeld zwart maken en klaar? komop zeg, kan me wel wat beters herinneren (ook van gtst).
En wat kreeg nina van Nick? En wat kreeg ze van Janine? een soort fotoboek? Kwam niet in beeld
Ik vind van niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kreeg visite vlak nadat het begonnen was
begrijp dat het de moeite waard is om even terug te kijken morgen?
mm, nou ja, dan kijk ik wel of ik tijd heb.quote:
Nou dat was niet echt vuurwerk... dat was BOEM en toen was het alweer gedaan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mm, nou ja, dan kijk ik wel of ik tijd heb.
t is de laatste tijd toch al zo minnetjes
het wordt tijd voor wat vuurwerk (en dan bedoel ik niet een exploderende teluma)
Was waarschijnlijk een reden om Martijn daar te krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop niet dat Valentijntje doodgaat want dan zie je Charlie en Barbaara weer 2 maand snikken en jammeren
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
BOEM!
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoor
Alleen gaat het hier om de dochter van Ludo Sanders en er zijn mensen die daar niet zo blij mee zullen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
Dacht ik ook al aan ja..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zandquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van Nick volgens mij een laptop en van Janine inderdaad iets van een fotoboek... beetje lullig cadeau vergeleken bij de auto van Ludo, maar wel heel lief natuurlijk![]()
ga nu even wat zand wegspoelen![]()
sorry maar ik vond het goedkoop en knullig. Er was amper vuur o.i.d. te zien. Nou begrijp ik dat gtst geen hollywood budget heeft maar komop..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.
Het zand zit diep, niet je opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zand) :p sorry schat
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het zand zit diep, niet je opmerkingNee hoor was gewoon om je nog even te "pesten".
me 2quote:
quote:
Hij is er eerder gek op geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Ik voel een romance Dex & Nina...
En dan Dex in de leer bij schoonpapa .quote:
Ze wonen alle twee in de rozenboom he.quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Blawh het volgende:
Nick in die suite van Jack zag er ook totaal niet vertrouwd uit.
Ja, maar zet dan bijvoorbeeld de bank op een andere plek in de suite neer.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze wonen alle twee in de rozenboom he.
Charlie is ok erg nodigt zichzelf zo uit bij haar ex man
Dat ziet er wel iets beter uit.quote:
tt waardigquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
Maxime: ik ben haar moeder ga toch weg man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wist hij dat toen nog niet? En ja Lorena, die is altijd al zo hersenloos.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Lag het aan mij, of leek het wel dat het niemand wat boeide dat Teluma was ontploft ofzo...
Noud die gelijk het voorval wil gebruiken om Vicky onder haar contract te laten uitkomen, terwijl Nina en Dex zwaargewond zijn... Lorena die aan Bing vraagt "waar heb je zin in?" terwijl zijn bedrijf letterlijk op instorten staat...
Nouja je kind is belangrijker dan je huis, maarja ik snap wat je bedoeld, het komt wel raar over.quote:Het belachelijkste vond ik nog wel dat Charlie doodleuk de Koning kwam binnen huppelen met de mededeling dat Valentijn gelukkig geen koorts meer heeft... terwijl net haar huis was ontploft!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Maar goed, misschien wordt je na 10 jaar wonen in Meerdijk wat onverschillig. Aangezien ze al talloze doden, ontploffingen, branden etc. hebben meegemaakt.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Oh, en waar waren de Toppers opeens gebleven?
Laten we hopen dat Gordon nog ergens onder het puin ligt.
ook een beetje vreemd verhaal ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina én Dex zijn zwaargewond. Dus kunnen ze niet bij Janine slapen, maar bij RonjaWant alleen de familie van het prinsesje is natuurlijk verdrietig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |