quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Die laat ik over aan de heer van Bartolhoven.
zet dr in een wei met een kudde stierenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Hey jaaaa, het kwam me al bekend voor!quote:Vet cool dat ze het liedje Chaiyya Chaiyya van de Hindoestaanse film Dil Se op de achtergrond hadden opstaan(kapsalon scene)
Mensen die een beetje verstand hebben van Hindoestaanse film kenne dat liedje wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Ik zou altijd voor Sjors gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Dat staat in het script.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Als we die serieus moeten nemen...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat Dex desnoods de nieuwe badguy worden
Het zou me niks verbazen als het Ruud Feltkamp was, ik vind hem nou niet bijzonder aardig/leuk/gezellig/sympatiek overkomen in interviews en dergelijke.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:20 schreef Canisfire het volgende:
Daar sprak de homoseksuele fan met Emile Sandtke (26), die momenteel de rol van Dex Huygens speelt. Hij vroeg hem naar Sandtke's mening over de komst van een homoseksueel personage. 'Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het juist heel erg leuk dat er een homo in de serie komt. Ikzelf ben helemaal niet homofoob.' Daar wilde de fan natuurlijk bewijs voor zien en dus zoende Emiel hem vol op de mond. Vervolgens liet Sandtke nog eens weten dat het 'goed is dat er een homoverhaallijn komt'.
Boze tongen beweren dat Ruud Feltkamp (Noud) degene is die absoluut niets met de verhaallijn over homoseksualiteit te maken wil hebben. Jan Kooijman (Danny) heeft al laten weten niet naar de producent te zijn gestapt om te 'klagen' over de komst van Ferry. In ONM speelde hij al eerder een homopersonage. GTSTCourant
Hhaha de twee biggst gay´s van de crew zijn bang dat ze Lucas nieuwe vriendje gaan worden
Volledig mee eens! Maximequote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |