Nick Dex en Lorena zijn tof manquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:43 schreef mirelia het volgende:
Alle personen uit de OP mogen er van mij uit
hier heb ik echt helemaal niks aan te voegen, ben ik het volledig mee eens, als de schrijvers hier nou eens wat mee deden! Want Barbara die woont gewoon in Janine haar huis, heeft geen baan, doet de hele dag niks,quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Starlie het volgende:
Ronja en Danny....Ronja is zooo nep geworden, eerst was het nog wel een intelligent typje maar nu is het echt een dom wicht!
Uiteindeljk komen Danny en Sjors wel samen na een hoop drama en gedoe uiteraard!
Noud & Vicky mogen ook wel weer even samen komen... vond ze achteraf gezien toch wel lief samen! Daarna mogen ze snel Floris gaan opzoeken en mogen ze Barbamama meenemen in hun koffer, 1 deel in de koffer van Noud en 1 deel in de koffer van Vicky!
Er lopen nu trouwens 2 topics, denk dat dit de juiste is...
Wat ben ik het toch altijd met jou eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
ze liep toch stage bij Nick vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik kan het ook mis hebben hoor....
Geheel mee eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.quote:
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Toch vind ik het een beetje zielig van Vicky. Dat gewoon al haar vrienden haar hebben laten vallen. nou ja vriendenZulke mensen zijn nooit echt vrienden geweest.
Ik ben benieuwd naar het verjaardagsfeest van Nina... Ze doet net alsof ze 16 wordt ofzo
Als ze dan dit: "It's my party and i'll cry if I want to" nummer gaan zingen voor Nina dan is het nog wel lachen, vind het wel bij haar passenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppers![]()
Nina gaat straks Sjors nog inhalen met de leeftijd....quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Nina 21 wordt?![]()
Zelfde geval met Sjors, die nog steeds haar studie doet, wat volgens mij Rechten is, en je ziet haar nooit bezig eigenlijk, ja laatste tijd een beetje , en dan ineens heeft madam ook verstand van het boek van Danny.. allemaal druk.. Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik begin Dex steeds meer te waarderen. Is tenminste niet zo'n zeikkarakter!
Geen Laurens dusquote:
Wie is Laurens dan??? Edit: Ik snap hem al...quote:
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 04:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Die laat ik over aan de heer van Bartolhoven.
zet dr in een wei met een kudde stierenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Hey jaaaa, het kwam me al bekend voor!quote:Vet cool dat ze het liedje Chaiyya Chaiyya van de Hindoestaanse film Dil Se op de achtergrond hadden opstaan(kapsalon scene)
Mensen die een beetje verstand hebben van Hindoestaanse film kenne dat liedje wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Ik zou altijd voor Sjors gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Dat staat in het script.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja.Hoe kan je die nou lekker vinden met van die kleren die mijn zusje toen ze 5 was leuk vond.
Als we die serieus moeten nemen...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat Dex desnoods de nieuwe badguy worden
Het zou me niks verbazen als het Ruud Feltkamp was, ik vind hem nou niet bijzonder aardig/leuk/gezellig/sympatiek overkomen in interviews en dergelijke.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:20 schreef Canisfire het volgende:
Daar sprak de homoseksuele fan met Emile Sandtke (26), die momenteel de rol van Dex Huygens speelt. Hij vroeg hem naar Sandtke's mening over de komst van een homoseksueel personage. 'Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het juist heel erg leuk dat er een homo in de serie komt. Ikzelf ben helemaal niet homofoob.' Daar wilde de fan natuurlijk bewijs voor zien en dus zoende Emiel hem vol op de mond. Vervolgens liet Sandtke nog eens weten dat het 'goed is dat er een homoverhaallijn komt'.
Boze tongen beweren dat Ruud Feltkamp (Noud) degene is die absoluut niets met de verhaallijn over homoseksualiteit te maken wil hebben. Jan Kooijman (Danny) heeft al laten weten niet naar de producent te zijn gestapt om te 'klagen' over de komst van Ferry. In ONM speelde hij al eerder een homopersonage. GTSTCourant
Hhaha de twee biggst gay´s van de crew zijn bang dat ze Lucas nieuwe vriendje gaan worden
Volledig mee eens! Maximequote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iemand die irritante Maxime doodmeppen? Kan René niet uit de mottenballen gehaald worden? Of Danny die een hekel heeft aan de kleur rood en haar daarom vermoordt? Lijkt me een enige verhaallijn
Komt door die wallen onder haar ogen....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
nina begint er steeds ouwelijker uit te zien door al die lagen make up
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:44 schreef Frey het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat Nick van plan is op het feestje.
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Starlie het volgende:
Toch wel een soort van zielig voor Ronja dat Danny er straks waarschijnlijk met Sjors vandoor gaat....
Ik gok het erop dat het iets met Maxime te maken heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:35 schreef Mss het volgende:
Is er eigenlijk nog niks bekend over zomercliff, dat duurt toch nog maar twee maanden ofzo?
Oh zeker, een paar met papa Martijn op de bank waarbij mama Irene erop hamert dat hij haar echt niet waard was. Een paar in de kapsalon waar Charlie en Carlo haar troosten met de gedachte dat er nog 3 miljard andere mannen op de aarde rondlopen, en Carlo kan het het immers weten! En een nog een paar in de Koning waar Rik verteld dat hij net zo verbaasd is als Ronja en waar Jef haar als troost een lekkere punt chocoladetaart met cola voorzet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..
Uitzending gemist?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef Tammymara het volgende:
Er was toch ooit iemand hier die alle uitzendingen van GTST opnam? Doet die persoon dat nog? Een paar weken geleden heeft mijn man gefigureerd in GTST en ik hoorde verleden week dat dat al uitgezonden was (ik kijk het niet) Hij zou twee keer in beeld zijn geweest en één keer heeft hij ook iets moeten zeggen,maar dat is nu niet meer terug te vinden.
Ik zoek een of twee screenshotjes voor op zijn site,als die persoon hier nog leest, zou ie mij dan een pbtje willen sturen en misschien kunnen helpen?
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Liquidist het volgende:
waarom mis je zoiets dan, als je weet dat je man gaat figureren laat je je toch informeren, als het je tenminste wat interesseert?
uiteraard met een zielig muziekje erbij, dat wordt weer een paar afleveringen hele liedjes horen en geen gepraatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik gok toch zeker dat er 10 jank scenes van komen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |