quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Liquidist het volgende:
oh en sorry Starlie, ik wilde geen zand in je vagina strooien
Ja idd, Ronja wordt nu neergezet als een tweede Charlie, terwijl ze als pas afgestudeerde de serie in kwam.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef Julie. het volgende:
Ronja tegen Ludo of ze zijn haar kan wassen???
Ik kan me herinneren dat ze er net in kwam en bij Jack kwam solliciteren met een goed cv en dat ze werd neergezet als ambitieuze carrieretijger.
Ook al heeft een dergelijk persoon, hoe zij werd neergezet in het begin, haar ambities laten varen, dit zou dus niet bij haar rol/ karakter passen, me dunkt.
(Of was het een grapje van d`r? ik keek maar half, was op visite bij iemand waar het aan stond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou dat is precies wat ik ook dacht!!!! Slim bedacht dus van je!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik dacht misschien is Maxime onvruchtbaar geworden door dat schot van Ludo in haar buik. En nu vindt ze dat ze recht heeft op zijn dochter....
Dat ze een dochter wil dat was me alwel duidelijk, maar zo ver had ik nog niet aan gedacht. Het zou kunnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik dacht misschien is Maxime onvruchtbaar geworden door dat schot van Ludo in haar buik. En nu vindt ze dat ze recht heeft op zijn dochter....
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef alors het volgende:
Sinds wanneer heeft Nina haar rijbewijs?
Ik heb even voor je zitten nakijken, maar Maxime had gewoon een zwarte broek aan met een rode riem om haar taille binnen. Eenmaal buiten had ze een rood jasje eroverheen aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef bloodymary het volgende:Toen ze buiten naar de auto van Nina gingen kijken liep Maxime naar buiten in een zwarte jurk met een rode sjaal er om en toen ze buiten stond had ze ineens een zwarte broek aan met een rood jasje. Kijk maar eens op uitzending gemist.
+1quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef alors het volgende:
Ja, inderdaad toch een broek, maar wel met een lang tuniek er over, daarom leek het voor mij een rok. En daar was buiten niets van te zien. Hoe dan ook, er klopte geen hout van dat ze ineens dat jasje aan had, ze liepen naar buiten terwijl ze Nina vast hadden en er zat geen seconde tussen om in de hal te wachten en een jasje aan te trekken.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Ik heb even voor je zitten nakijken, maar Maxime had gewoon een zwarte broek aan met een rode riem om haar taille binnen. Eenmaal buiten had ze een rood jasje eroverheen aan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef GGMM het volgende:
Misschien heeft ze nu geheugenverlies en moet ze naar een psychiatische inrichting. Dan komt ze over 2 weken terug en is ze vervangen door een 8 jaar oudere acteur.
Van Nick volgens mij een laptop en van Janine inderdaad iets van een fotoboek... beetje lullig cadeau vergeleken bij de auto van Ludo, maar wel heel lief natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef Liquidist het volgende:
sorry hoor maar wat een anticlimax weerdie ontploffing? zo nep :s beeld zwart maken en klaar? komop zeg, kan me wel wat beters herinneren (ook van gtst).
En wat kreeg nina van Nick? En wat kreeg ze van Janine? een soort fotoboek? Kwam niet in beeld
Ik vind van niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kreeg visite vlak nadat het begonnen was
begrijp dat het de moeite waard is om even terug te kijken morgen?
mm, nou ja, dan kijk ik wel of ik tijd heb.quote:
Nou dat was niet echt vuurwerk... dat was BOEM en toen was het alweer gedaan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mm, nou ja, dan kijk ik wel of ik tijd heb.
t is de laatste tijd toch al zo minnetjes
het wordt tijd voor wat vuurwerk (en dan bedoel ik niet een exploderende teluma)
Was waarschijnlijk een reden om Martijn daar te krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop niet dat Valentijntje doodgaat want dan zie je Charlie en Barbaara weer 2 maand snikken en jammeren
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
BOEM!
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga de aflevering zo kijken, maar dit klinkt wel weer heel Bassie en Adriaan achtig als ik het zo hoor
Alleen gaat het hier om de dochter van Ludo Sanders en er zijn mensen die daar niet zo blij mee zullen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
Dacht ik ook al aan ja..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Kiwinho het volgende:
Zielige remake van een aantal seizoenen geleden. Weer Scala/Teluma in de fik, weer De Koning als opvanghuis. Bovendien beland er wéér een meisje in een rolstoel want na Charlie zal nu Nina gaan revalideren. Verzin eens wat nieuws.
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zandquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van Nick volgens mij een laptop en van Janine inderdaad iets van een fotoboek... beetje lullig cadeau vergeleken bij de auto van Ludo, maar wel heel lief natuurlijk![]()
ga nu even wat zand wegspoelen![]()
sorry maar ik vond het goedkoop en knullig. Er was amper vuur o.i.d. te zien. Nou begrijp ik dat gtst geen hollywood budget heeft maar komop..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel goed gedaan zo. Het beeld dat donker werd en die paniekerige stemmen die langzaam uitstierven met het geluid.
Het zand zit diep, niet je opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het zit echt diep he ? (mijn opmerking, niet het zand) :p sorry schat
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het zand zit diep, niet je opmerkingNee hoor was gewoon om je nog even te "pesten".
me 2quote:
quote:
Hij is er eerder gek op geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Ik voel een romance Dex & Nina...
En dan Dex in de leer bij schoonpapa .quote:
Ze wonen alle twee in de rozenboom he.quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Blawh het volgende:
Nick in die suite van Jack zag er ook totaal niet vertrouwd uit.
Ja, maar zet dan bijvoorbeeld de bank op een andere plek in de suite neer.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze wonen alle twee in de rozenboom he.
Charlie is ok erg nodigt zichzelf zo uit bij haar ex man
Dat ziet er wel iets beter uit.quote:
tt waardigquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
Maxime: ik ben haar moeder ga toch weg man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wist hij dat toen nog niet? En ja Lorena, die is altijd al zo hersenloos.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Lag het aan mij, of leek het wel dat het niemand wat boeide dat Teluma was ontploft ofzo...
Noud die gelijk het voorval wil gebruiken om Vicky onder haar contract te laten uitkomen, terwijl Nina en Dex zwaargewond zijn... Lorena die aan Bing vraagt "waar heb je zin in?" terwijl zijn bedrijf letterlijk op instorten staat...
Nouja je kind is belangrijker dan je huis, maarja ik snap wat je bedoeld, het komt wel raar over.quote:Het belachelijkste vond ik nog wel dat Charlie doodleuk de Koning kwam binnen huppelen met de mededeling dat Valentijn gelukkig geen koorts meer heeft... terwijl net haar huis was ontploft!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Maar goed, misschien wordt je na 10 jaar wonen in Meerdijk wat onverschillig. Aangezien ze al talloze doden, ontploffingen, branden etc. hebben meegemaakt.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Oh, en waar waren de Toppers opeens gebleven?
Laten we hopen dat Gordon nog ergens onder het puin ligt.
ook een beetje vreemd verhaal ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina én Dex zijn zwaargewond. Dus kunnen ze niet bij Janine slapen, maar bij RonjaWant alleen de familie van het prinsesje is natuurlijk verdrietig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |