"boterham"quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik bied 2 euro en een half opgegeten boterham met kaas
Sold.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik bied een slotje voor je topic. [ afbeelding ]
Wat voor foto's?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef dagdag het volgende:
Minstens 10000, er was ook een mod die genoeg kreeg voor foto's
Pics van je zusjequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:33 schreef genakt het volgende:
eindelijk
maar niemand zal hem willen nerdgezicht![]()
Nu durf je wel nu de forint zo laag staat of niet.quote:
Jij toch in al je goedheidquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie zou zo'n kutaccount over willen nemen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
net alsof jullie willen dat dagdag niet meer post,
Met jou in de economie komt het nooit meer goed croup.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
net alsof jullie willen dat dagdag niet meer post,
Wil fok internationaal zul je toch dit soort users moeten behouden.
kredietcrisis kan nog goedkomen
ik bied "in je bek schijten,50 "quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik wil je er wel eens flink voor in je bek schijten ?
eerst ff 10k overmaken zekerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef Len93 het volgende:
Ik heb hier nog wat Zimbabwaans geld voor je
omdat mod swarma dat zeiquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Emimich het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd in het kopen van je account maar dan wil ik wel dat de persoon die nu met dagdag post onder een andere naam actief blijft op FOK. Valt dat te regelen, weledele heer dagdag?
Waarom staat zulks een briljant topic eigenlijk in ONZ?
Het enige juiste antwoord, daarom beraad ik me op dit moment op een bod.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Gupje het volgende:
Kijk! ONZ wil wel bieden op een echt Kaste 2 account
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, als dit goed loopt ga ik mijn account ook verkopen
Ja en ik ken geen grenzen, je mag met mijn account alles doen wat je wilquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En zo geschiedde de prostitutie op fok!
Misschien kunnen we een keer ruilen, da kom ik hem persoonlijk brengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik ken geen grenzen, je mag met mijn account alles doen wat je wilsafe sex, daar heeft BT nog noooit van gehoord!
En dan ga ik zelf lekker een nieuwe reine account aanmaken!
Ik geef je anders wel 300 dollar uit de Monopolie doos.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer ruilen, da kom ik hem persoonlijk brengen.
Pm j adres even dan regelen we het zo
Mooi
Heb je nog een notaris nodig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer ruilen, da kom ik hem persoonlijk brengen.
Pm j adres even dan regelen we het zo
Mooi
Hoeveel kost jij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bied 2 ¤. Wel over te maken per envelop -> Post
Wie wil er uberhaupt een account van iemand overkopen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie zou zo'n kutaccount over willen nemen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef LockonStratos het volgende:
Ik bied 200 euro.
Op runescape enzo schijnt dat prima te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wie wil er uberhaupt een account van iemand overkopen?
Dat doen wij wel. Het verkopen van accounts is niet toegestaan. Vergelijk het met een bierkrat "blijft eigendom brouwerij"quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef cerror het volgende:
Ik bied 1 naaktslak.
Dan kan ik het account de shredder in duwen.
Zout erover, opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen wij wel. Het verkopen van accounts is niet toegestaan. Vergelijk het met een bierkrat "blijft eigendom brouwerij"
heb je nou vanaf vanmiddag zitten F5 en voor dit antwoordquote:
Wat bazel je gnoom.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb je nou vanaf vanmiddag zitten F5 en voor dit antwoord
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staat vast nog wel een luchtkasteel op e-bay voor een prikkie
Je hoeft je account ook niet te verkopen. Wat biedt je voor mijn wachtwoordquote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen wij wel. Het verkopen van accounts is niet toegestaan. Vergelijk het met een bierkrat "blijft eigendom brouwerij"
Wat bied jij voor je wachtwoord nadat ik 'm heb gereset?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hoeft je account ook niet te verkopen. Wat biedt je voor mijn wachtwoord?
die van jou zou ik gelijk kopen !quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, als dit goed loopt ga ik mijn account ook verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |