Dit dusquote:Op maandag 13 april 2009 18:04 schreef xminator het volgende:
Kutjong patatje oorlog is altijd met uitjes.
In incest town zekerquote:Op maandag 13 april 2009 18:04 schreef xminator het volgende:
Nog lang vol gehouden.quote:
FAILquote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Canisfire het volgende:
Oke nog een keer !
Een patatje oorlog is met Mayonaise en Sate saus,
Dus niet met uitjes er door tenzijn................
Daar stopte ik met lezen.quote:opgegroeit.
Ja ik ook.quote:
quote:[bewerken] Patatje oorlog
Patatje oorlog verschilt per regio, kan zijn:
a) friet met pindasaus en mayonaise, naar keuze nog aangevuld met rauwe (gesnipperde) uitjes.
b) friet met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
c) friet met mayonaise, pindasaus, currysaus en rauwe (gesnipperde) uitjes, maar zonder ketchup.
Hier ookquote:Op maandag 13 april 2009 18:04 schreef xminator het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Skylark. het volgende:
a) Het is friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- AFCA -
quote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Het is friet.
hier begon ik met lezenquote:
Uiteraard.quote:
In deze contreien is het dan ook geen: "Frrrrrrrietje Oorrrrrrlog", maar "Friiiiieeeeeeetje Oor-log".quote:Op maandag 13 april 2009 18:12 schreef LostFormat het volgende:
Frietje oorlog, dat bekt toch niet?
Patatje oorlog is het! Met uitjes.
Natuurlijk, zolang je niet fatsoenlijk Nederlandse zinnen kunt typen, hebben wij het recht je topic te verneuqen..quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Canisfire het volgende:
yay een stel taal nerds verpesten mijn topic
dat deed ie al met z'n eerste postquote:Op maandag 13 april 2009 18:13 schreef padlarf het volgende:
gefeliciteerd ts, je hebt zojuist je topic vermoord
quote:Op maandag 13 april 2009 18:13 schreef padlarf het volgende:
gefeliciteerd ts, je hebt zojuist je topic vermoord
verneuQenquote:Op maandag 13 april 2009 18:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk, zolang je niet fatsoenlijk Nederlandse zinnen kunt typen, hebben wij het recht je topic te verneuqen..
Idd, ik irriteer me er juist aan dat ik kennelijk opeens oorlog met ui moet zeggen bij de frietkraam omdat er mensen rondlopen die verwarring veroorzaken. Klacht : TS.quote:Op maandag 13 april 2009 18:04 schreef xminator het volgende:
Sowieso patat...quote:Op maandag 13 april 2009 18:15 schreef Castillion het volgende:
patat pinda, niets meer niets minder
Ooit een oorlog gezien met patat, mayonaise en pindasaus? Nou, ik niet.quote:Op maandag 13 april 2009 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
Uitjes horen op speciaal, niet op oorlog. Ooit een oorlog met uitjes gezien? Nou, ik niet.
Hier stopte ik met verbeteren omdat ik godverdomme nog wel meer te doen heb vandaag!quote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Canisfire het volgende:
Oke nog een keer !
Een patatje oorlog is met mMayonaise en sSatesaus,.
Dus niet met uitjes er door tenzijn daar om wordt gevraagtd.
In Deventer en Zwolle en omstreken begrijpen ze dat; daar ben ik opgegroeitd.
Nooit problemen met een patatje oorlog. Maar szinds ik een paar jaar geleden in Twente woon. ??
Is (??) het altijd gekut en gelazer. Altijd weer met uitjes. Ik zeg er nu altijd bij; "zonder uitjes uiteraard."
Maar soms vergeet je dat en eigenlijk zou het niet moeten.
Klacht : Kut Ttwentenaren die niet begrijpen dat een patatje oorlog gewoon met mMayonaise en sSatesaus is en dus zonder uitjes.
sate, ook goedquote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sowieso patat...![]()
Maar....pinda....![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hier stopte ik met verbeteren omdat ik godverdomme nog wel meer te doen heb vandaag!
Met curry? WTF? Waar kom jij vandaan danquote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ooit een oorlog gezien met patat, mayonaise en pindasaus? Nou, ik niet.
Oorlog = mayo, pinda, curry. En eventueel uitjes, dat hangt van de politieke situatie af of ze zich erin mengen.
In het midden des lands. Hier smijten ze d'r altijd curry bij, geen idee waarom eigenlijk maar ik geef ze groot gelijk want het smaakt uberchill.quote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met curry? WTF? Waar kom jij vandaan dan
Nope, patat met mayo en pindasaus is een patatje flip.quote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Canisfire het volgende:
Oke nog een keer !
Een patatje oorlog is met Mayonaise en Sate saus,
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |