abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:19:50 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_68146819
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Altijd al een clown geweest die man, voor hem is het ook al lang tijd om met pensioen te gaan.
Alleen al voor die uitspraken moet de man niet op pensioen gaan Of ie de waarheid spreekt is een compleet ander verhaal
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_68161190
Even iets om wellicht de volgende keer op te nemen in de OP: het verhaal hoe te streamen via een Britse proxy

------------------------------------------------------------------------------
2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
---------------------------------------------------------------
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 19 april 2009 @ 09:49:42 #156
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68161404
Verkeerd topic, sorry
pi_68174888
quote:
Bourdais: "Ik vind eigenlijk dat we niet hadden moeten racen, met al dat water op de baan. De wagens hebben dit jaar veel minder neerwaartse druk en dat maakt het erg moeilijk om de auto's nog op de baan te houden als het regent. Ik had wel vijftien tot twintig keer kunnen spinnen en de crash van Sutil toonde aan hoe gevaarlijk het was. Het enige positieve was dat het een leuke race was voor de toeschouwers."
Ga huilen! Of wacht nee doe maar niet dan is er straks nog meer water op de baan. Ik zou erg graag Sato in de TR bolide zien ipv Bourdais.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_68176703
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ga huilen! Of wacht nee doe maar niet dan is er straks nog meer water op de baan. Ik zou erg graag Sato in de TR bolide zien ipv Bourdais.
Ik zag Sutil toch echt gewoon uitstappen, en weglopen. Dat toont dan toch ook aan hoe veilig het was? Ik wordt echt moe van dat gehuil zoals jij dat noemt. Als je een veilige sport wilt beoefenen moet je niet in een f1-auto stappen, maar gaan schaken of iets dergelijks. Niet zeiken dat als je 300 wilt gaan je een onveilige sport beoefend omdat het regent. Als we bourdais moeten volgen, kan straks geen enkele race meer gereden worden. Is het niet de laagstaande zon, dan is het wel regen en anders is het wel een uitloopstrook die te kort wordt. Blijf gewoon op de baan, en pas je aan aan de omstandigheden.
  zondag 19 april 2009 @ 18:22:13 #159
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68177148
Renault zou het natuurlijk geweldig vinden als er een fransman voor het team komt rijden. Ik denk dat die mogelijkheid nu toch wel een stukje dichterbij is gekomen

stukkie @ formule1.nl : http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-8064.html (oud bericht, maar toch )

[ Bericht 12% gewijzigd door Jezza op 19-04-2009 18:27:21 ]
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  zondag 19 april 2009 @ 20:13:35 #160
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_68181213
Tering wat een foto!! :
(Btw: Vettel wint GP China)


Zo a-typisch na een overwinning, je zou een foto verwachten van een hossende mensenmassa, maar nee: in China zit de winnaar gewoon in een (zo te zien) achterkamertje met zn champagne fles en zn beker...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_68183021
World Press Photo, Categorie Sport. Briljante plaat.
  maandag 20 april 2009 @ 10:01:23 #162
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68195281
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull Racing #1
Worden de topics zo niet een beetje uitgesmeerd en verdeeld? Gaan we nu voor elk team dat één keer wint een topic aanmaken? Of moeten we het liever per coureur gaan doen? Vorige week was Button nog WDC, nu is red bull ineens een topteam

Daarnaast zitten we op een Nederlands forum, neem dan iig de moeite de boel te vertalen zeg
  maandag 20 april 2009 @ 10:58:15 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68195852
En bedankt

ter info:
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 43

Naar model van andere sub-forums. Jammer dat het jou niet bevalt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-04-2009 11:18:03 ]
  maandag 20 april 2009 @ 14:10:12 #165
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_68202086
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef FriescheHengst het volgende:
World Press Photo, Categorie Sport. Briljante plaat.
Precies dat bedoel ik! Zo'n soort foto is het inderdaad, echt gewoon stoer!
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_68203479
quote:
Briatore: ”Wat een slechte race van Piquet”

Teambaas Flavio Briatore van Renault heeft aan de GP in China een dubbel gevoel overgehouden. De Italiaan spuwde voor aanvang van het weekeinde zijn gal over de legaliteit van het team van Ross Brawn, reed met een lichte Alonso naar de eerste startrij, zag Piquet als een volleerd kunstschaatser in de rondte spinnen en zag Red Bull voorzien van Renault motoren zegevieren.

“Ik ben blij met de prestaties van onze auto. Voor Bahrein verwachten we met Alonso een volgende stap te zetten en voor Piquet zijn er dingen gepland in Barcelona en Monaco,”zei Briatore.

Over de race van Piquet Jr. in China was de teambaas zeer duidelijk. “Jezus Christus, wat een slechte race zeg. Hij leek te denken dat hij met een spin extra punten verdient. Een keer spinnen kan gebeuren maar er waren er meerdere. Maar ook de ervaren rijders gingen in de rondte. Piquet Jr. heeft even een normaal weekend nodig.”

Briatore sprak tot slot lovend over het team van Red Bull “Ze hebben een geweldige auto ontworpen binnen de normale regels. Red Bull, van harte gefeliciteerd!”
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 20 april 2009 @ 15:19:08 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68204456
Als je de berichtgeving zo leest lijkt het niet meer de vraag óf Piquet de eerste gaat worden, maar wánneer Piquet de schop krijgt.
pi_68208862
TV TIP - CANVAS +/- 21:00 uur:

Michael Schumacher - Alles begon in Spa
quote:
De Grote Prijs van België van 25 augustus 1991 is een kantelmoment in de geschiedenis van de Formule 1. Op de startgrid in Spa/Francorchamps staat voor eerst Michael Schumacher, een jongen van 21, die slechts door een speling van het lot zijn debuut maakt in het eldorado van de motorsport.

Schumacher, opgegroeid in de schaduw van een kartbaan vlakbij Keulen, heeft nog nooit een voet op het circuit van Spa gezet. Voor velen in de Formule 1 is hij een nobele onbekende die maar heel even invaller komt spelen voor de Belg Bertrand Gachot. Die is enkele dagen daarvoor door een rechtbank in Londen onverwacht tot een celstraf van achttien maanden veroordeeld. Gachot had eind 1990 na een opstootje in het Londense stadscentrum een taxichauffeur met traangas aangevallen. Uit zelfverdediging, beweert Gachot tot op vandaag, maar de rechter kan er niet om lachen en stuurt de beloftevolle rijder linea recta naar de gevangenis van Brixton.

Het is pas in laatste instantie dat Eddie Jordan, de argwanende eigenaar van het gelijknamige F1-team, Schumacher als de vervanger van Gachot aanduidt. Schumacher laat deze unieke kans niet onbenut en wringt zich vanaf de eerste trainingsrit tussen de groten van toen: Senna, Prost, Piquet en Mansell. De race zelf is nog even een ontnuchtering – de wedstrijd eindigt voor Schumacher door een technisch defect na goed 500 meter. Maar daarna is zijn opmars niet meer te stuiten. Schumacher schiet met zijn doelgerichte aanpak de Formule 1 voorgoed een ander tijdperk in. Precies één jaar na zijn debuut bereikt Schumacher in Spa een nieuwe mijlpaal. Op een waterkoude augustusdag wint hij in België ook zijn allereerste van in totaal 91 Grand Prixs.

Belga Sport reconstrueert tot in detail de opzienbarende intrede van Schumacher in de Formule 1 en sprak als allereerste VRT-programma uitgebreid met de meest succesvolle F1-rijder uit de geschiedenis.

Alles begon in Spa is een documentaire van Luc Kempen, Koen Warlop en Dirk Van Nijverseel.

TRAILER


Er wordt gesproken over het debuut van MS op Spa en een jaar later zijn allereerste overwinning, maar persoonlijk zal ik nooit vergeten dat hij het hoogst aantal overwinningen van Prost evenaarde op Spa. Daar was ik nl bij
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 april 2009 @ 20:47:07 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68215630
Punten F1-voorspeller ronde 3

Voorspellen voor de Grand Prix van Bahrein kan nog tot 23 april 23:59 uur.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 20 april 2009 @ 22:39:41 #170
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68221153
quote:
LeXX het volgende:[/b]
TV TIP - CANVAS +/- 21:00 uur:

Michael Schumacher - Alles begon in Spa

[..]


TRAILER
Gemist

Iemand misschien een nzb'tje oid??

[ Bericht 17% gewijzigd door bodylotion op 20-04-2009 23:47:11 ]
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68222807
Je hebt wat gemist dan.. Was een goeie docu
Where facts are few, experts are many.
pi_68223121
idd, goede docu. Jammer dat hij stopte.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_68226864
Iemand zou die echt ff op usenet moeten gooein, ik heb hem ook gemist
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:47:40 #174
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68228834
Kent België geen soort van uitzendinggemist?
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:00:30 #175
194695 franklop
Fran knock
pi_68229119
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kent België geen soort van uitzendinggemist?
volgens mij iets van www.ooitgemist.be ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_68238946
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef franklop het volgende:

[..]

volgens mij iets van www.ooitgemist.be ofzo
IS alleen voor abonnees van de Belgische digitale televisie aanbieders. Kun je niet via Internet bekijken als ik het goed gelezen heb.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:10:13 #177
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68241061
op dit moment wordt er iets geupload
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:12:13 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68241122
Ik blijf dit seizoen wat meer België kijken denk
pi_68241131
Ach, het is maar een docu hoor.. Niet de nieuwe Wolverine leak
Where facts are few, experts are many.
pi_68242047
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef bodylotion het volgende:
op dit moment wordt er iets geupload
Je bent me voor, want was zelf ook onderweg wat te uploaden. Moest hem alleen wel nog afronden via torrents
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:42:47 #181
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68246096
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je bent me voor, want was zelf ook onderweg wat te uploaden. Moest hem alleen wel nog afronden via torrents
Ik bedoel een .nzb
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68249585
Als we dan toch bezig zijn... Enkele weken geleden was er, ook op Belgie, een docu over Villeneuve. En dan vooral over zijn ongeluk en wat daar aan vooraf ging. Erg, erg indrukwekkend.
Nu zoek ik alleen nog docu's over Fangio op de Ring in 1957 en Ickx die Le Mans won in 1969. En ik zou graag willen weten waarom Ford begin jaren 60 na de mislukte overname van Ferrari niet Jaguar gekocht heeft, die net een misselijkmakend mooie auto voor Le Mans had ontwikkeld. Nu vindt iedereen die baksteen van een GT40 de ultieme klassieke sportwagen, terwijl dat natuurlijk de Jaguar C-Type of XJ13 zou moeten zijn.

Diffusers? Die hadden ze toen nog niet. Erg Off-topic dus, sorry
  woensdag 22 april 2009 @ 09:19:10 #183
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68261605
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Ik bedoel een .nzb
Is de nzb inmiddels te vinden op usenet?

Ik was iets te snel! Volgens mij heb ik m al gevonden
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:25:06 #184
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_68265210
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik vraag het toch maar. Wie weet waar ik statistieken kan vinden in welke races de afgelopen jaren de safety car is gebruikt en hoe vaak? Kan evt. ook wel in verslag-vorm. Het liefst van de afgelopen 10 jr.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_68265253
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 22 april 2009 @ 11:45:28 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68265913
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik vraag het toch maar. Wie weet waar ik statistieken kan vinden in welke races de afgelopen jaren de safety car is gebruikt en hoe vaak? Kan evt. ook wel in verslag-vorm. Het liefst van de afgelopen 10 jr.
Forix.com en grandprix.com misschien? Maar zal wel lastig te vinden zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68272038
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:19 schreef Jezza het volgende:

[..]

Is de nzb inmiddels te vinden op usenet?

Ik was iets te snel! Volgens mij heb ik m al gevonden
Docu was idd de moeite waard! Schumi kwam haast menselijk en sympathiek over
Die van Villeneuve lijkt me ook erg interessant, ik hoop dat daarvan ook een nzb te vinden is
  woensdag 22 april 2009 @ 16:18:12 #188
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68274429
[quote]
Lola wil volgend jaar terugkeren in Formule 1
22 april 2009

Lola onderzoekt de mogelijkheden om in 2010 weer deel te nemen aan de Formule 1. De Engelse autofabrikant heeft al een flinke geschiedenis in de sport, maar was er de afgelopen jaren niet aan verbonden. Aangezien de Formule 1 vanaf 2010 een stuk goedkoper zal worden, wil men weer een poging wagen.

De eerste Lola uit 1962 in Zandvoort
De eerste Lola uit 1962 in Zandvoort

"De bekendmaking dat de Formule 1-teams vanaf 2010 een financieel gezondere sport willen, heeft ons doen besluiten om goed onderzoek te doen naar de mogelijkheid om een auto te ontwikkelen, waarmee we willen deelnemen aan de Formule 1", vertelde voorzitter Martin Birrane van de Lola Group. "Het laatste decennium heeft Lola zich altijd bezig gehouden met oplossingen van hoge kwaliteit in financieel krappe situaties. De maatregelen in de Formule 1 vormen dan ook het ideale platform voor ons om aan de ontwikkeling van een auto te denken. We zullen in de komende weken bezig gaan met een formele aanmelding."

Alan Jones niet succesvol in de Haas Lola
Alan Jones niet succesvol in de Haas Lola

Lola begon in 1962 auto's te leveren aan het Bowmaker-Yeoman Racing Team en John Surtees wist de Lola Mk4-Climax meteen op pole-position te zetten. Het team eindigde dat jaar als vierde in het constructeurskampioenschap, maar in 1963 bleven de successen uit en vertrok Lola uit de sport, wat niet de eerste keer zou zijn. De jaren erna was Lola nog betrokken bij de teams van Honda en Hill om in 1985 een echte comeback te maken in de Formule 1. Samen met Carl Haas werd Haas Lola opgericht en dit team deed in 1985 en 1986 mee aan het kampioenschap, al was het meer een samenwerking in naam, dan dat Lola de auto's voor Haas bouwde.

Lola te traag in 1997
Lola te traag in 1997

Eind jaren '80 en begin jaren '90 bleef Lola nog wel actief in de Formule 1 als partner van Larrousse en Scuderia Italia, maar de echte terugkeer in de Formule 1 kwam in 1997. Voor het eerst zou Lola als echte constructeur deelnemen aan de raceklasse, zonder samenwerkingen met andere partijen aan te gaan. Coureurs Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset waren tijdens het openingsweekend in Australië vijf seconden langzamer dan Pedro Diniz, die de 22ste startplaats behaalde. Vanzelfsprekend kwalificeerden de coureurs zich dan ook niet en nog voor de tweede race van het seizoen, in Brazilië, werd de stekker uit het project getrokken. Sindsdien werd er, wat de Formule 1 betreft, niets meer van Lola vernomen. Tot nu dus.

Lola is na USGPE het tweede team dat plannen heeft om vanaf 2010 in de Formule 1 te rijden.
[quote]

http://f1.gpupdate.net/nl(...)gkeren-in-formule-1/
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:18:24 #189
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68274439
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef bodylotion het volgende:
[quote]
Lola wil volgend jaar terugkeren in Formule 1
22 april 2009

Lola onderzoekt de mogelijkheden om in 2010 weer deel te nemen aan de Formule 1. De Engelse autofabrikant heeft al een flinke geschiedenis in de sport, maar was er de afgelopen jaren niet aan verbonden. Aangezien de Formule 1 vanaf 2010 een stuk goedkoper zal worden, wil men weer een poging wagen.

"De bekendmaking dat de Formule 1-teams vanaf 2010 een financieel gezondere sport willen, heeft ons doen besluiten om goed onderzoek te doen naar de mogelijkheid om een auto te ontwikkelen, waarmee we willen deelnemen aan de Formule 1", vertelde voorzitter Martin Birrane van de Lola Group. "Het laatste decennium heeft Lola zich altijd bezig gehouden met oplossingen van hoge kwaliteit in financieel krappe situaties. De maatregelen in de Formule 1 vormen dan ook het ideale platform voor ons om aan de ontwikkeling van een auto te denken. We zullen in de komende weken bezig gaan met een formele aanmelding."

Lola begon in 1962 auto's te leveren aan het Bowmaker-Yeoman Racing Team en John Surtees wist de Lola Mk4-Climax meteen op pole-position te zetten. Het team eindigde dat jaar als vierde in het constructeurskampioenschap, maar in 1963 bleven de successen uit en vertrok Lola uit de sport, wat niet de eerste keer zou zijn. De jaren erna was Lola nog betrokken bij de teams van Honda en Hill om in 1985 een echte comeback te maken in de Formule 1. Samen met Carl Haas werd Haas Lola opgericht en dit team deed in 1985 en 1986 mee aan het kampioenschap, al was het meer een samenwerking in naam, dan dat Lola de auto's voor Haas bouwde.

Eind jaren '80 en begin jaren '90 bleef Lola nog wel actief in de Formule 1 als partner van Larrousse en Scuderia Italia, maar de echte terugkeer in de Formule 1 kwam in 1997. Voor het eerst zou Lola als echte constructeur deelnemen aan de raceklasse, zonder samenwerkingen met andere partijen aan te gaan. Coureurs Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset waren tijdens het openingsweekend in Australië vijf seconden langzamer dan Pedro Diniz, die de 22ste startplaats behaalde. Vanzelfsprekend kwalificeerden de coureurs zich dan ook niet en nog voor de tweede race van het seizoen, in Brazilië, werd de stekker uit het project getrokken. Sindsdien werd er, wat de Formule 1 betreft, niets meer van Lola vernomen. Tot nu dus.

Lola is na USGPE het tweede team dat plannen heeft om vanaf 2010 in de Formule 1 te rijden.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)gkeren-in-formule-1/
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 april 2009 @ 16:19:04 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68274469
Dat zou tof zijn zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68274514
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef LeXX het volgende:

[..]

Docu was idd de moeite waard! Schumi kwam haast menselijk en sympathiek over
Die van Villeneuve lijkt me ook erg interessant, ik hoop dat daarvan ook een nzb te vinden is
Ook maar even binnen halen dan, die van Schumi
  woensdag 22 april 2009 @ 16:48:05 #192
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68275482
hah als ze dit geintje maar niet gaan herhalen:



http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:10:11 #193
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68276234
quote:
Brawn GP maak je borst maar nat
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:15:05 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68277998
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef bodylotion het volgende:
hah als ze dit geintje maar niet gaan herhalen:

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
Een blamage was het , zeker voor een groot chassis bouwer als Lola.

Een toekomstig startveld van 25+ zou echt geweldig zijn.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:28:01 #195
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68278336
Bridgestone wilt de voorbanden ook smaller maken voor 2010. Dit om het overstuur - sinds de terugkeer van de slicks, en kleiner achtervleugel - te compenseren.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68278981
quote:
Red Bull considers engine options

Red Bull Racing team principal Christian Horner is in no rush to extend the team's race-winning partnership with Renault into 2010, as it weighs up an engine deal with Mercedes for next season.

Despite claiming a 1-2 victory in the Chinese Grand Prix, this week's AUTOSPORT magazine exclusively reveals that the team is understood to be well down the line in negotiations with Mercedes, despite not having ruled out continuing with Renault.

"It's way too early to be talking about engines for next year," Horner told AUTOSPORT. "Hopefully Renault will still be around. The engine is performing well and, having been permitted the equalisation adjustments at the end of last year, I think it is comparable with the other engines in F1.

"You've probably still got Mercedes as the strongest engine, but I don't think the Renault gives anything away to its rivals."

Mercedes has ruled out supplying more than three teams with engines, and with a firm commitment to both works team McLaren and Force India, Red Bull would have to replace Brawn GP as the German manufacturer's second customer.

Horner added that there is no rush to finalise its engine supplier, as it is possible to modify a car design for an alternative engine at relatively short notice.

"As Ross Brawn has proved, you can change engines at the last minute - they're such simplistic blocks these days," said Horner.

For an in-depth analysis of why Red Bull Racing is keen on Mercedes engines, read AUTOSPORT magazine (out on Thursday).
  woensdag 22 april 2009 @ 19:51:12 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68281120
Lola en Rosset Was het Lola die op de auto van Rosset bewust de naam verkeerd om spelde en er Tosser van maakte (Tosser is een scheldwoord )?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:26:14 #198
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_68282189
Die Lola van 1997 die was toch zonder windtunnel of iets gemaakt men ik?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 22 april 2009 @ 20:31:51 #199
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68282380
net die docu gekeken van Schumacher.. zeer vet

door die docu ga ik Vettel nog meer waarderen
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68290314
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die Lola van 1997 die was toch zonder windtunnel of iets gemaakt men ik?
En ze gebruikte de ervaring opgedaan in een amerikaanse raceklasse. Dacht dat ze toen grofweg 10 sec langzamer waren al zou ik dat eigenlijk even moeten opzoeken.

edit: gevonden op wikepedia
quote:
Stewart Grand Prix, headed up by Grand Prix legend Jackie Stewart, had his new team all prepared with the Alan Jenkins-designed SF01 launched before Lola got started on their own. The Lola chassis, dubbed the T97/30, was based on most of their IndyCar technology yet never saw the inside of a wind tunnel and barely had on-track tests. Vincenzo Sospiri and Ricardo Rosset were signed to drive, but wound up as the victims of the project. By the time the ungainly car made it to the 1997 Australian Grand Prix, the complete lack of symmetry on the car in all aspects made it painful to watch. Sospiri and Rosset never even got near a good enough time to qualify, 11 and 13 seconds respectively off the pace.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_68292645
Ik las een week of 3 geleden ook een stukje op Olav's blog, dat Audi intresse had om de F1 van motoren te voorzien? Weet iemand hier meer over? Ben wat betreft de gewone straatauto een groot Audi-voorstandster, dus als ze de F1 gaan, kan ik dat alleen maar toejuichen
  donderdag 23 april 2009 @ 07:52:44 #202
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68293055
zal voor Audi wel een nieuwe uitdaging zijn

F1 mag zeker niet op diesel rijden, of wel ?
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 23 april 2009 @ 08:22:34 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68293373
quote:
Op donderdag 23 april 2009 06:27 schreef Meike26 het volgende:
Ik las een week of 3 geleden ook een stukje op Olav's blog, dat Audi intresse had om de F1 van motoren te voorzien? Weet iemand hier meer over? Ben wat betreft de gewone straatauto een groot Audi-voorstandster, dus als ze de F1 gaan, kan ik dat alleen maar toejuichen
Die geruchten gaan al jaren over Volkswagen (het moederbedrijf van Audi). Ik zou het ook toejuichen, ben een groot Audi fan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 23 april 2009 @ 08:22:48 #204
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68293381
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:52 schreef bodylotion het volgende:
zal voor Audi wel een nieuwe uitdaging zijn

F1 mag zeker niet op diesel rijden, of wel ?
Nope, in de huidige regelgeving helaas niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')