abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68238946
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef franklop het volgende:

[..]

volgens mij iets van www.ooitgemist.be ofzo
IS alleen voor abonnees van de Belgische digitale televisie aanbieders. Kun je niet via Internet bekijken als ik het goed gelezen heb.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:10:13 #177
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68241061
op dit moment wordt er iets geupload
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:12:13 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68241122
Ik blijf dit seizoen wat meer België kijken denk
pi_68241131
Ach, het is maar een docu hoor.. Niet de nieuwe Wolverine leak
Where facts are few, experts are many.
pi_68242047
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef bodylotion het volgende:
op dit moment wordt er iets geupload
Je bent me voor, want was zelf ook onderweg wat te uploaden. Moest hem alleen wel nog afronden via torrents
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:42:47 #181
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68246096
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je bent me voor, want was zelf ook onderweg wat te uploaden. Moest hem alleen wel nog afronden via torrents
Ik bedoel een .nzb
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68249585
Als we dan toch bezig zijn... Enkele weken geleden was er, ook op Belgie, een docu over Villeneuve. En dan vooral over zijn ongeluk en wat daar aan vooraf ging. Erg, erg indrukwekkend.
Nu zoek ik alleen nog docu's over Fangio op de Ring in 1957 en Ickx die Le Mans won in 1969. En ik zou graag willen weten waarom Ford begin jaren 60 na de mislukte overname van Ferrari niet Jaguar gekocht heeft, die net een misselijkmakend mooie auto voor Le Mans had ontwikkeld. Nu vindt iedereen die baksteen van een GT40 de ultieme klassieke sportwagen, terwijl dat natuurlijk de Jaguar C-Type of XJ13 zou moeten zijn.

Diffusers? Die hadden ze toen nog niet. Erg Off-topic dus, sorry
  woensdag 22 april 2009 @ 09:19:10 #183
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68261605
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Ik bedoel een .nzb
Is de nzb inmiddels te vinden op usenet?

Ik was iets te snel! Volgens mij heb ik m al gevonden
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:25:06 #184
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_68265210
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik vraag het toch maar. Wie weet waar ik statistieken kan vinden in welke races de afgelopen jaren de safety car is gebruikt en hoe vaak? Kan evt. ook wel in verslag-vorm. Het liefst van de afgelopen 10 jr.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_68265253
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 22 april 2009 @ 11:45:28 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68265913
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik vraag het toch maar. Wie weet waar ik statistieken kan vinden in welke races de afgelopen jaren de safety car is gebruikt en hoe vaak? Kan evt. ook wel in verslag-vorm. Het liefst van de afgelopen 10 jr.
Forix.com en grandprix.com misschien? Maar zal wel lastig te vinden zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68272038
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:19 schreef Jezza het volgende:

[..]

Is de nzb inmiddels te vinden op usenet?

Ik was iets te snel! Volgens mij heb ik m al gevonden
Docu was idd de moeite waard! Schumi kwam haast menselijk en sympathiek over
Die van Villeneuve lijkt me ook erg interessant, ik hoop dat daarvan ook een nzb te vinden is
  woensdag 22 april 2009 @ 16:18:12 #188
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68274429
[quote]
Lola wil volgend jaar terugkeren in Formule 1
22 april 2009

Lola onderzoekt de mogelijkheden om in 2010 weer deel te nemen aan de Formule 1. De Engelse autofabrikant heeft al een flinke geschiedenis in de sport, maar was er de afgelopen jaren niet aan verbonden. Aangezien de Formule 1 vanaf 2010 een stuk goedkoper zal worden, wil men weer een poging wagen.

De eerste Lola uit 1962 in Zandvoort
De eerste Lola uit 1962 in Zandvoort

"De bekendmaking dat de Formule 1-teams vanaf 2010 een financieel gezondere sport willen, heeft ons doen besluiten om goed onderzoek te doen naar de mogelijkheid om een auto te ontwikkelen, waarmee we willen deelnemen aan de Formule 1", vertelde voorzitter Martin Birrane van de Lola Group. "Het laatste decennium heeft Lola zich altijd bezig gehouden met oplossingen van hoge kwaliteit in financieel krappe situaties. De maatregelen in de Formule 1 vormen dan ook het ideale platform voor ons om aan de ontwikkeling van een auto te denken. We zullen in de komende weken bezig gaan met een formele aanmelding."

Alan Jones niet succesvol in de Haas Lola
Alan Jones niet succesvol in de Haas Lola

Lola begon in 1962 auto's te leveren aan het Bowmaker-Yeoman Racing Team en John Surtees wist de Lola Mk4-Climax meteen op pole-position te zetten. Het team eindigde dat jaar als vierde in het constructeurskampioenschap, maar in 1963 bleven de successen uit en vertrok Lola uit de sport, wat niet de eerste keer zou zijn. De jaren erna was Lola nog betrokken bij de teams van Honda en Hill om in 1985 een echte comeback te maken in de Formule 1. Samen met Carl Haas werd Haas Lola opgericht en dit team deed in 1985 en 1986 mee aan het kampioenschap, al was het meer een samenwerking in naam, dan dat Lola de auto's voor Haas bouwde.

Lola te traag in 1997
Lola te traag in 1997

Eind jaren '80 en begin jaren '90 bleef Lola nog wel actief in de Formule 1 als partner van Larrousse en Scuderia Italia, maar de echte terugkeer in de Formule 1 kwam in 1997. Voor het eerst zou Lola als echte constructeur deelnemen aan de raceklasse, zonder samenwerkingen met andere partijen aan te gaan. Coureurs Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset waren tijdens het openingsweekend in Australië vijf seconden langzamer dan Pedro Diniz, die de 22ste startplaats behaalde. Vanzelfsprekend kwalificeerden de coureurs zich dan ook niet en nog voor de tweede race van het seizoen, in Brazilië, werd de stekker uit het project getrokken. Sindsdien werd er, wat de Formule 1 betreft, niets meer van Lola vernomen. Tot nu dus.

Lola is na USGPE het tweede team dat plannen heeft om vanaf 2010 in de Formule 1 te rijden.
[quote]

http://f1.gpupdate.net/nl(...)gkeren-in-formule-1/
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:18:24 #189
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68274439
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef bodylotion het volgende:
[quote]
Lola wil volgend jaar terugkeren in Formule 1
22 april 2009

Lola onderzoekt de mogelijkheden om in 2010 weer deel te nemen aan de Formule 1. De Engelse autofabrikant heeft al een flinke geschiedenis in de sport, maar was er de afgelopen jaren niet aan verbonden. Aangezien de Formule 1 vanaf 2010 een stuk goedkoper zal worden, wil men weer een poging wagen.

"De bekendmaking dat de Formule 1-teams vanaf 2010 een financieel gezondere sport willen, heeft ons doen besluiten om goed onderzoek te doen naar de mogelijkheid om een auto te ontwikkelen, waarmee we willen deelnemen aan de Formule 1", vertelde voorzitter Martin Birrane van de Lola Group. "Het laatste decennium heeft Lola zich altijd bezig gehouden met oplossingen van hoge kwaliteit in financieel krappe situaties. De maatregelen in de Formule 1 vormen dan ook het ideale platform voor ons om aan de ontwikkeling van een auto te denken. We zullen in de komende weken bezig gaan met een formele aanmelding."

Lola begon in 1962 auto's te leveren aan het Bowmaker-Yeoman Racing Team en John Surtees wist de Lola Mk4-Climax meteen op pole-position te zetten. Het team eindigde dat jaar als vierde in het constructeurskampioenschap, maar in 1963 bleven de successen uit en vertrok Lola uit de sport, wat niet de eerste keer zou zijn. De jaren erna was Lola nog betrokken bij de teams van Honda en Hill om in 1985 een echte comeback te maken in de Formule 1. Samen met Carl Haas werd Haas Lola opgericht en dit team deed in 1985 en 1986 mee aan het kampioenschap, al was het meer een samenwerking in naam, dan dat Lola de auto's voor Haas bouwde.

Eind jaren '80 en begin jaren '90 bleef Lola nog wel actief in de Formule 1 als partner van Larrousse en Scuderia Italia, maar de echte terugkeer in de Formule 1 kwam in 1997. Voor het eerst zou Lola als echte constructeur deelnemen aan de raceklasse, zonder samenwerkingen met andere partijen aan te gaan. Coureurs Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset waren tijdens het openingsweekend in Australië vijf seconden langzamer dan Pedro Diniz, die de 22ste startplaats behaalde. Vanzelfsprekend kwalificeerden de coureurs zich dan ook niet en nog voor de tweede race van het seizoen, in Brazilië, werd de stekker uit het project getrokken. Sindsdien werd er, wat de Formule 1 betreft, niets meer van Lola vernomen. Tot nu dus.

Lola is na USGPE het tweede team dat plannen heeft om vanaf 2010 in de Formule 1 te rijden.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)gkeren-in-formule-1/
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 april 2009 @ 16:19:04 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68274469
Dat zou tof zijn zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68274514
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef LeXX het volgende:

[..]

Docu was idd de moeite waard! Schumi kwam haast menselijk en sympathiek over
Die van Villeneuve lijkt me ook erg interessant, ik hoop dat daarvan ook een nzb te vinden is
Ook maar even binnen halen dan, die van Schumi
  woensdag 22 april 2009 @ 16:48:05 #192
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68275482
hah als ze dit geintje maar niet gaan herhalen:



http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:10:11 #193
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68276234
quote:
Brawn GP maak je borst maar nat
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:15:05 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68277998
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef bodylotion het volgende:
hah als ze dit geintje maar niet gaan herhalen:

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
Een blamage was het , zeker voor een groot chassis bouwer als Lola.

Een toekomstig startveld van 25+ zou echt geweldig zijn.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:28:01 #195
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68278336
Bridgestone wilt de voorbanden ook smaller maken voor 2010. Dit om het overstuur - sinds de terugkeer van de slicks, en kleiner achtervleugel - te compenseren.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68278981
quote:
Red Bull considers engine options

Red Bull Racing team principal Christian Horner is in no rush to extend the team's race-winning partnership with Renault into 2010, as it weighs up an engine deal with Mercedes for next season.

Despite claiming a 1-2 victory in the Chinese Grand Prix, this week's AUTOSPORT magazine exclusively reveals that the team is understood to be well down the line in negotiations with Mercedes, despite not having ruled out continuing with Renault.

"It's way too early to be talking about engines for next year," Horner told AUTOSPORT. "Hopefully Renault will still be around. The engine is performing well and, having been permitted the equalisation adjustments at the end of last year, I think it is comparable with the other engines in F1.

"You've probably still got Mercedes as the strongest engine, but I don't think the Renault gives anything away to its rivals."

Mercedes has ruled out supplying more than three teams with engines, and with a firm commitment to both works team McLaren and Force India, Red Bull would have to replace Brawn GP as the German manufacturer's second customer.

Horner added that there is no rush to finalise its engine supplier, as it is possible to modify a car design for an alternative engine at relatively short notice.

"As Ross Brawn has proved, you can change engines at the last minute - they're such simplistic blocks these days," said Horner.

For an in-depth analysis of why Red Bull Racing is keen on Mercedes engines, read AUTOSPORT magazine (out on Thursday).
  woensdag 22 april 2009 @ 19:51:12 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68281120
Lola en Rosset Was het Lola die op de auto van Rosset bewust de naam verkeerd om spelde en er Tosser van maakte (Tosser is een scheldwoord )?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:26:14 #198
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_68282189
Die Lola van 1997 die was toch zonder windtunnel of iets gemaakt men ik?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 22 april 2009 @ 20:31:51 #199
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68282380
net die docu gekeken van Schumacher.. zeer vet

door die docu ga ik Vettel nog meer waarderen
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68290314
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die Lola van 1997 die was toch zonder windtunnel of iets gemaakt men ik?
En ze gebruikte de ervaring opgedaan in een amerikaanse raceklasse. Dacht dat ze toen grofweg 10 sec langzamer waren al zou ik dat eigenlijk even moeten opzoeken.

edit: gevonden op wikepedia
quote:
Stewart Grand Prix, headed up by Grand Prix legend Jackie Stewart, had his new team all prepared with the Alan Jenkins-designed SF01 launched before Lola got started on their own. The Lola chassis, dubbed the T97/30, was based on most of their IndyCar technology yet never saw the inside of a wind tunnel and barely had on-track tests. Vincenzo Sospiri and Ricardo Rosset were signed to drive, but wound up as the victims of the project. By the time the ungainly car made it to the 1997 Australian Grand Prix, the complete lack of symmetry on the car in all aspects made it painful to watch. Sospiri and Rosset never even got near a good enough time to qualify, 11 and 13 seconds respectively off the pace.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')