abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68143012
och, die draait wel bij. Moet je zien waar Alonso nu staat met zijn nw. diffuser. Ok, hijs wel licht maar toch, hij zit erbij!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2009 @ 17:57:17 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68144573
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:39 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hij wil nu ook dat Brawn geen tv-geld krijgt van de FIA: http://f1.gpupdate.net/nl(...)geld-moeten-krijgen/
Dat kregen ze toch al niet van Bernie, omdat het een 'gloednieuw' team is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:58:21 #153
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_68144606
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef -Jean- het volgende:

[..]

die gaat los
Briatore toont zich gewoon een slecht verliezer. De teams met de diffusor zijn gewoon slimmer geweest, ze hebben beter bestudeerd wat wel en wat niet mag. Hij moet gewoon zijn verlies nemen, niet zeuren en zich concentreren op de races.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:19:50 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_68146819
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Altijd al een clown geweest die man, voor hem is het ook al lang tijd om met pensioen te gaan.
Alleen al voor die uitspraken moet de man niet op pensioen gaan Of ie de waarheid spreekt is een compleet ander verhaal
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_68161190
Even iets om wellicht de volgende keer op te nemen in de OP: het verhaal hoe te streamen via een Britse proxy

------------------------------------------------------------------------------
2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
---------------------------------------------------------------
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 19 april 2009 @ 09:49:42 #156
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68161404
Verkeerd topic, sorry
pi_68174888
quote:
Bourdais: "Ik vind eigenlijk dat we niet hadden moeten racen, met al dat water op de baan. De wagens hebben dit jaar veel minder neerwaartse druk en dat maakt het erg moeilijk om de auto's nog op de baan te houden als het regent. Ik had wel vijftien tot twintig keer kunnen spinnen en de crash van Sutil toonde aan hoe gevaarlijk het was. Het enige positieve was dat het een leuke race was voor de toeschouwers."
Ga huilen! Of wacht nee doe maar niet dan is er straks nog meer water op de baan. Ik zou erg graag Sato in de TR bolide zien ipv Bourdais.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_68176703
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ga huilen! Of wacht nee doe maar niet dan is er straks nog meer water op de baan. Ik zou erg graag Sato in de TR bolide zien ipv Bourdais.
Ik zag Sutil toch echt gewoon uitstappen, en weglopen. Dat toont dan toch ook aan hoe veilig het was? Ik wordt echt moe van dat gehuil zoals jij dat noemt. Als je een veilige sport wilt beoefenen moet je niet in een f1-auto stappen, maar gaan schaken of iets dergelijks. Niet zeiken dat als je 300 wilt gaan je een onveilige sport beoefend omdat het regent. Als we bourdais moeten volgen, kan straks geen enkele race meer gereden worden. Is het niet de laagstaande zon, dan is het wel regen en anders is het wel een uitloopstrook die te kort wordt. Blijf gewoon op de baan, en pas je aan aan de omstandigheden.
  zondag 19 april 2009 @ 18:22:13 #159
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_68177148
Renault zou het natuurlijk geweldig vinden als er een fransman voor het team komt rijden. Ik denk dat die mogelijkheid nu toch wel een stukje dichterbij is gekomen

stukkie @ formule1.nl : http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-8064.html (oud bericht, maar toch )

[ Bericht 12% gewijzigd door Jezza op 19-04-2009 18:27:21 ]
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  zondag 19 april 2009 @ 20:13:35 #160
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_68181213
Tering wat een foto!! :
(Btw: Vettel wint GP China)

Zo a-typisch na een overwinning, je zou een foto verwachten van een hossende mensenmassa, maar nee: in China zit de winnaar gewoon in een (zo te zien) achterkamertje met zn champagne fles en zn beker...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_68183021
World Press Photo, Categorie Sport. Briljante plaat.
  maandag 20 april 2009 @ 10:01:23 #162
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68195281
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull Racing #1
Worden de topics zo niet een beetje uitgesmeerd en verdeeld? Gaan we nu voor elk team dat één keer wint een topic aanmaken? Of moeten we het liever per coureur gaan doen? Vorige week was Button nog WDC, nu is red bull ineens een topteam

Daarnaast zitten we op een Nederlands forum, neem dan iig de moeite de boel te vertalen zeg
  maandag 20 april 2009 @ 10:58:15 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68195852
En bedankt

ter info:
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 43

Naar model van andere sub-forums. Jammer dat het jou niet bevalt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-04-2009 11:18:03 ]
  maandag 20 april 2009 @ 14:10:12 #165
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_68202086
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef FriescheHengst het volgende:
World Press Photo, Categorie Sport. Briljante plaat.
Precies dat bedoel ik! Zo'n soort foto is het inderdaad, echt gewoon stoer!
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_68203479
quote:
Briatore: ”Wat een slechte race van Piquet”

Teambaas Flavio Briatore van Renault heeft aan de GP in China een dubbel gevoel overgehouden. De Italiaan spuwde voor aanvang van het weekeinde zijn gal over de legaliteit van het team van Ross Brawn, reed met een lichte Alonso naar de eerste startrij, zag Piquet als een volleerd kunstschaatser in de rondte spinnen en zag Red Bull voorzien van Renault motoren zegevieren.

“Ik ben blij met de prestaties van onze auto. Voor Bahrein verwachten we met Alonso een volgende stap te zetten en voor Piquet zijn er dingen gepland in Barcelona en Monaco,”zei Briatore.

Over de race van Piquet Jr. in China was de teambaas zeer duidelijk. “Jezus Christus, wat een slechte race zeg. Hij leek te denken dat hij met een spin extra punten verdient. Een keer spinnen kan gebeuren maar er waren er meerdere. Maar ook de ervaren rijders gingen in de rondte. Piquet Jr. heeft even een normaal weekend nodig.”

Briatore sprak tot slot lovend over het team van Red Bull “Ze hebben een geweldige auto ontworpen binnen de normale regels. Red Bull, van harte gefeliciteerd!”
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 20 april 2009 @ 15:19:08 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68204456
Als je de berichtgeving zo leest lijkt het niet meer de vraag óf Piquet de eerste gaat worden, maar wánneer Piquet de schop krijgt.
pi_68208862
TV TIP - CANVAS +/- 21:00 uur:

Michael Schumacher - Alles begon in Spa
quote:
De Grote Prijs van België van 25 augustus 1991 is een kantelmoment in de geschiedenis van de Formule 1. Op de startgrid in Spa/Francorchamps staat voor eerst Michael Schumacher, een jongen van 21, die slechts door een speling van het lot zijn debuut maakt in het eldorado van de motorsport.

Schumacher, opgegroeid in de schaduw van een kartbaan vlakbij Keulen, heeft nog nooit een voet op het circuit van Spa gezet. Voor velen in de Formule 1 is hij een nobele onbekende die maar heel even invaller komt spelen voor de Belg Bertrand Gachot. Die is enkele dagen daarvoor door een rechtbank in Londen onverwacht tot een celstraf van achttien maanden veroordeeld. Gachot had eind 1990 na een opstootje in het Londense stadscentrum een taxichauffeur met traangas aangevallen. Uit zelfverdediging, beweert Gachot tot op vandaag, maar de rechter kan er niet om lachen en stuurt de beloftevolle rijder linea recta naar de gevangenis van Brixton.

Het is pas in laatste instantie dat Eddie Jordan, de argwanende eigenaar van het gelijknamige F1-team, Schumacher als de vervanger van Gachot aanduidt. Schumacher laat deze unieke kans niet onbenut en wringt zich vanaf de eerste trainingsrit tussen de groten van toen: Senna, Prost, Piquet en Mansell. De race zelf is nog even een ontnuchtering – de wedstrijd eindigt voor Schumacher door een technisch defect na goed 500 meter. Maar daarna is zijn opmars niet meer te stuiten. Schumacher schiet met zijn doelgerichte aanpak de Formule 1 voorgoed een ander tijdperk in. Precies één jaar na zijn debuut bereikt Schumacher in Spa een nieuwe mijlpaal. Op een waterkoude augustusdag wint hij in België ook zijn allereerste van in totaal 91 Grand Prixs.

Belga Sport reconstrueert tot in detail de opzienbarende intrede van Schumacher in de Formule 1 en sprak als allereerste VRT-programma uitgebreid met de meest succesvolle F1-rijder uit de geschiedenis.

Alles begon in Spa is een documentaire van Luc Kempen, Koen Warlop en Dirk Van Nijverseel.

TRAILER

Er wordt gesproken over het debuut van MS op Spa en een jaar later zijn allereerste overwinning, maar persoonlijk zal ik nooit vergeten dat hij het hoogst aantal overwinningen van Prost evenaarde op Spa. Daar was ik nl bij
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 april 2009 @ 20:47:07 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68215630
Punten F1-voorspeller ronde 3

Voorspellen voor de Grand Prix van Bahrein kan nog tot 23 april 23:59 uur.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 20 april 2009 @ 22:39:41 #170
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68221153
quote:
LeXX het volgende:[/b]
TV TIP - CANVAS +/- 21:00 uur:

Michael Schumacher - Alles begon in Spa

[..]

TRAILER
Gemist

Iemand misschien een nzb'tje oid??

[ Bericht 17% gewijzigd door bodylotion op 20-04-2009 23:47:11 ]
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68222807
Je hebt wat gemist dan.. Was een goeie docu
Where facts are few, experts are many.
pi_68223121
idd, goede docu. Jammer dat hij stopte.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_68226864
Iemand zou die echt ff op usenet moeten gooein, ik heb hem ook gemist
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:47:40 #174
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68228834
Kent België geen soort van uitzendinggemist?
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:00:30 #175
194695 franklop
Fran knock
pi_68229119
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kent België geen soort van uitzendinggemist?
volgens mij iets van www.ooitgemist.be ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')