SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door BE op 16-04-2009 09:53:03 ]http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Je hebt een BIC en IBAN nodig, moet je van de verkoopster doorkrijgen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:48 schreef Dakota het volgende:
durf ik eindelijk eens een topic te openen
anyway, betalingen naar een duits bankrekeningnummer. Hier geeft ing aan dat 8 nummers niet kunnen?
Iemand enig idee? Ik mailde r al f ze paypal had maar nog geen antwoord.
ahja ik zie het!quote:Op zondag 12 april 2009 23:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je hebt een BIC en IBAN nodig, moet je van de verkoopster doorkrijgen.
Whehehehehequote:Op maandag 13 april 2009 15:13 schreef texelonia het volgende:
Ja voelt echt veeeel knusser dan de BabyBorn die ik met Noah had!
Note to self: eerst schoenen aan doen dan pas knopen als je naar buiten wilt
Ik wil nog even opmerken dat ik vind dat je een leuke vangst hebt gedaan met je indio! En met een 6 kun jij vast fijn over je jas knopen.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 15:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik wil nog even opmerken dat ik vind dat je een leuke vangst hebt gedaan met je indio! En met een 6 kun jij vast fijn over je jas knopen.
Indio türkisquote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe de doek nou heet.. zij noemde het turkish blau.. is het dan die smaragd of een turqoise?
die lijkt ontzettend licht op die fotoquote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Indio türkis
Turquoise dus. Kan goed, gezien de al wat oudere doos. Hij staat op de Didy pagina met oudere modellen.
als je m eruit haalt trek je m een truitje aan..quote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik kan hem toch slecht in zijn romper meenemen
Welke doek gebruik je Estrys?quote:Op maandag 13 april 2009 16:22 schreef Estrys het volgende:
ik heb nu een paar keer geprobeerd om Seb in de draagdoek te doen maar hij heeft het heel snel te warm, waardoor hij met zijn hoofd heen en weer gaat bewegen en gaat huilen (dat heeft hij ook in de maxicosi of de kinderwagen) Ik weet niet zo goed hoe dat op te lossen, iemand een idee?
Misschien is het 'm dan niet. Maar Didymos is nou niet bepaald bekend om de goed gelijkende foto'squote:Op maandag 13 april 2009 16:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
die lijkt ontzettend licht op die foto
welke maat?quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef Dakota het volgende:
iemand nog behoefte aan een indio rubinrot?
50 eur..
6, nog nieuwquote:Op maandag 13 april 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
welke maat?
Och, tex,wat ontzettend lief zo'n frummel in de doek!![]()
![]()
* rammelt van dr stoel af
Ja hoor, da's vast türkis. Maar gelukkig zit er een naamstickertje op de doosquote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef Dakota het volgende:
het lijkt meer hierop maar dan andersom
[ afbeelding ]
Voor de paasei prijs, ¤59,- . Er zijn twee gegadigden die eerst hun eigen paasei willen verkopen voordat ze pfau evt. overnemen. Maar directe kopers gaan voor.quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef Ticootje het volgende:
macka die pfau voor hoeveel doe je die weg? * intresse heeft.
leuk!quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef cattie het volgende:
Mooi Jore!![]()
Ik heb vandaag geprobeerd Fee op mijn rug te knopen. Ze zat vast, maar daar was ook alles mee gezegd. Ik vind haar nog wat klein, maar als ze iets groter is, is het misschien tijd voor een draagdoekenmeet!
Vind ik ook hoor!quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef owlet het volgende:
Juist om te leren is het leuk, Tex! En om andermans doeken te zien, voelen en uitproberen. En al zit je de hele ochtend zonder iets te zeggen lekker mee te kijken.... da's volgens mij nooit een probleem
Waar woont Cattie?quote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef Reinhilde het volgende:
Fuente, is Cattie beter te doen voor jou?
dat vind ik een geweldige plekquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel mijn woonkamer ter beschikking stellen (Hoorn) met OV heel goed bereikbaar, woon 5 minuten van het station af. Ik kan denk ik zo'n 10 tot 12 mensen wel kwijt.
dito that!quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Reinhilde het volgende:
Het maakt mij niet zo heel veel uit waar het is, maar langer dan 1,5 uur reizen met OV is voor mij de grens.
(Geen rijbewijs...)
kutgehucht idd..al woonde ik hiervoor in hengelo..ook niet zo centraal maar 100000 keer leukerquote:Op maandag 13 april 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
Ik heb op moeten zoeken waar Heerhugowaard ligt, maar 110 km vanaf hier![]()
Ik denk dat ik heel veel zou kunnen leren van zo'n meet maar Den Haag is denk ik wel een beetje ver, hoewel ik natuurlijk gewoon in mijn Pandaatje naar het westen kan scheuren. Kom ik ook nog eens ergens
Hengeloquote:Op maandag 13 april 2009 20:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
kutgehucht idd..al woonde ik hiervoor in hengelo..ook niet zo centraal maar 100000 keer leuker![]()
Ohja hhw is niet zo ver, als je een keertje verschillende doekjes wilt voelen ben je welkom hoorquote:
woah zo lijkt ie precies op de nino rose violet!!quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
nino jeansblauw, geverfd met donkerrode simplicol
[ afbeelding ]
Ik bedoelde jou ookquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef texelonia het volgende:
* texelonia woont in Utrecht
Maar geen idee of ons huis wel groot genoeg is. Hoeveel ruimte heb je nodig voor zoiets?
Oh mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
[ afbeelding ]
Ja ik, die is mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef Dakota het volgende:
iemand nog behoefte aan een indio rubinrot?
50 eur..
Ik volg je, op 1 puntje na. Die 2 foto's hebben namelijk beiden een andere doos, dus het gaat niet om dezelfde doeken toch? Het is handig als iemand even een eigen foto bij het object doet. Want als een tekst niet bij de foto matcht moet je weten welke juist is of niet. Maar ik wacht de reactie wel even af, tijd genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Macka66 het volgende:
Het is echt geen Scilla op die foto. Scilla is heel nieuw, die doos is ouder. Die tweede foto die Dakota gevonden heeft is veel beter van kleur. Rubinrot is hetzelfde rood als in mijn zijden vogels rubin-gold en mijn Nino Safran-Honig:
[ afbeelding ]
Niet paarsig dus.
En op die paarsige foto klopt de kleur van de doos ook niet, er zit denk ik teveel cyaan in die foto.
Ja, maar als je wat specifieke eisen hebt vallen er meestal al wel wat af.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:02 schreef texelonia het volgende:
Ik mag nu ook wel serieus gaan nadenken over een geweven doek vind ik. Maar wel moeilijk, zoveel keuze....
Ja maar die heb ik eigenlijk niet echt geloof ik. Behalve moooooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar als je wat specifieke eisen hebt vallen er meestal al wel wat af.
Nou niet echt eigenlijk. Ik heb het niet zo snel te warm, dus hoeft niet perse dun/luchtig te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Maar ook niet van, het moet een lekkere warme doek zijn, of juist een luchtige doek. Of een dikke stevige doek of juist een lekkere dunne doek. En heb je ook geen voorkeur voor een kleur?
Ellaroos zijn bijvoorbeeld heel dun en op zo'n manier geweven dat ze luchtig zijn. Bijkomend nadeel is dat ze nauwkeuriger knopen vereisen en dat ze steeds minder comfortabel worden als je kind zwaarder wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat zijn dan bijvoorbeeld hele dunne doeken. Luchtig en licht? Ben ik toch ook nog wel benieuwd naar.
Heb je een linkje van de jouwe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:23 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn leichte zou ik nu al niet meer willen missen, zo heerlijk dun, en na 1x wassen al heel zacht! (Gelukkig!)
Maar die is er niet in roze.
Tijd voor de gisteravond voorgestelde meet! Kan je allerlei doeken voelen en proberen tex, en daarna een keuze maken!
Volgens mij heeft Maneki een Eva te koop, maar ik weet niet wat de lengte is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou niet echt eigenlijk. Ik heb het niet zo snel te warm, dus hoeft niet perse dun/luchtig te zijn.
Kleur: roze!
Ik denk nu aan Didymos Eva, of Girasol 12 of een andere van Girasol waarvan ik de naam steeds vergeet.... Dat zijn degenen die me bij zijn gebleven de afgelopen tijd dat ik hier lurkte
Jij wilde toch Girasol Forest Berries?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik eigenlijk niet echt geloof ik. Behalve moooooi
Hmmm, dat lijkt me nou wel wat. Mooi, simpel en niet te duur, zomers ook.quote:
Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef lcicle het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer..Ik heb een EllaRoo en vind d'r veel comfortabeler dan m'n Girasol. Met de EllaRoo kan ik lekker snel knopen, omdat de doek zo dun is. Als ik de Girasol knoop, krijg ik pijn in mijn armen omdat ik de knoop niet strak genoeg kan maken vanwege de dikte van het stof (misschien ook omdat ik de Girasol achter moet knopen ivm de lengte). De EllaRoo is ook stroever en zakt minder snel uit, waardoor ik minder snel de gemaakte knoop moet herstellen.
Ik heb het ook met m'n Tuulipani (nieuwe kruiskeperweving). En ik heb een keer een heel erg goed ingedragen oude Riemu (oude keperweving met witte kant) geprobeerd die het niet had.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.
Ok, dan is ze wrsch gewoon FOK-moe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Tearsong op Twitter en daar is ze ook gewoon actief
Wat de belangrijkste criteria zijn, is denk ik ook wel persoonlijk. Voor mij is praktisch en niet te duur bijv. belangrijker dan mooi. Ik draag vaker in de Storchenwiege Anna dan in de Néobulle Margot, hoewel ik de laatste veel mooier vind. Ze maken elkaar niet veel qua comfort, maar Anna knoopt toch net iets fijner.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef owlet het volgende:
Mooooooooi is een van de belangrijkste criteria, Tex. Als een doek niet moooooooooi is dan draag je hem toch met minder plezier, hoe lekker hij verder ook draagt. Misschien is dat wat minder als je veel doeken hebt, maar anders moet je je er toch vooral fijn in voelen.
Wat voor doeken vind je mooi?
Ooh dan is hij er morgen vast!quote:
ik hoop op donderdagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duimt voor dakota dat er morgen fluffymail aankomt
can imaginequote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Yeeeey![]()
Allemaal nieuwe doeken hier
Ik ben helemaal hyper![]()
Eli bij papaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
En niemand zegt wat over mijn draagpapa![]()
ik krijg ook binnenkort zara te leen!Kan ik EINDELIJK gaan kiezen!
Nou zegquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou zegIk zal nog eens wat zeggen
![]()
Ik twijfel hier of ik mijn zara forest wel of niet moet ruilen voor een zara red, wat denken jullie?
En de kat in doekWat blijft hij heerlijk liggen!
nope, iemand anders heeft m alquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:10 schreef p_iglet het volgende:
En dan ga je op vakantie en is 7 doeken en 2 dragers meenemen ook wat overdreven. Dus moeten we kiezen...
Maar tsja... voor welke....
Rio, Aare, Palermo, espresso, mokka, christiane, en calin blue linen.
Rio gaat zeker mee, want daar kan ik super zeker mee rugdragen,
Calin blue linen bleeft zeker thuis (want nog veels te lang), maar verder...
Aare draagt heerlijk ook bij langere wandelingen, maar is wel van wol, dus bij heel warm weer te warm, en moeilijk wasbaar bij over de grond slepende staarten.
Palermo, is zo'n echte sleurdoek, mag zeker vies worden, want kan prima gewassen. Maar is voor over een vestje of nonchalant knopen eigenlijk net te kort.
Espresso gaat waarschijnlijk wel mee, de kortste doek die we hebbne dus handig voor heupdragen of een snelle rugzak.
Mokka, draagt prima, maar heeft niet echt iets wat de andere doeken niet hebben.
Christiane draagt heerlijk luchtig als het mooi weer zou worden. Maar voor lang lopen en en stevig rugdragen issie minder geschikt...
Van de dragers gaat de alpino mee en blijft de maneki tai thuis.
...daarom moet je er eigenlijk nog even snel iets anders bij kopen?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef p_iglet het volgende:
Ja maar, ja maar, Rio is wel erg warm en voor t_igger wel erg lang, dus iets luchtigers is ook wel fijn.
En alssie nou vies wordt dan moet ik wel een andere hebben en en en...
Weet je hoeveel ruimte een kinderwagen in beslag neemt?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]is een kinderwagen toch makkelijker
heb je er maar 1 van die je mee kunt nemen
Dan ken jij Ticootje nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]is een kinderwagen toch makkelijker
heb je er maar 1 van die je mee kunt nemen
Nee, het gaat inderdaad lekker zo...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef p_iglet het volgende:
Ticoo, smilies lezen is niet je sterkste punt vandaag he
Geloof niet dat Ynske die opmerking erg serieus bedoelt.
hihi helaas hopen we voo rzaterdag 10.00 al in duitsland te zitten, dus Terborg wordt hem niet, maar zou best wel een keer willen neuzen daar
(Ik heb er nog 2 in de aanbiedingquote:
quote:
Hij staat jullie goed! Erg mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Fuente het volgende:
Nog lang niet ideaal geknoopt. Best wennen, een niet-rekkende doek! Maar volgens mij vindt Merel de Lilia ook mooi
ik heb 3 bandana's (50% korting bij de hema) 1 petje en 2 zonnehoedjesquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef owlet het volgende:
Dragende moeders, vergeten jullie de zonnehoedjes niet? Ik wel namelijk![]()
Nu nog maar even snel een hoedje vinden/maken met randen aan alle kanten én een touwtje want wat ze nu heeft valt steeds af.
Ja mooi hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
Fuente! staat jullie mooi man..en Merel op die laatste foto..die haarlijn en wenkbrauwtjeshele fijne lijntjes
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Fuente het volgende:
ik vind zelf dat ze echt hele mooie wenkbrauwen heeft
Meestal denk ik er wel aan. Ik heb een paar bandana's en 2 zonnehoedjes. Soms vergeet ik het wel eens en denk ik er pas aan als Yara al op m'n rug zit en dan is het heel lastig om nog een hoedje op te krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef owlet het volgende:
Dragende moeders, vergeten jullie de zonnehoedjes niet? Ik wel namelijk![]()
![]()
wat leuk, welke kleur?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef cattie het volgende:
Lillia en Merel zijn erg mooi!![]()
Ik heb de verf in huis, nino gaat een kleurtje krijgen...
Ah ok, thnx!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef owlet het volgende:
Klopt, Fuente. Een FWCC maar dan op je rug. Een chestbelt is een knoop op je borst inplaats van een kruis of rucksackbanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dat heul niet met een baby, alleen maar met Sara, omdat die zo lekker meewerktquote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente, Lilia staat jullie prachtig, Merel heeft het naar haar zin in de doek.
Ennuh waarom kan jij wel meteen rugknopen??![]()
[spoiler]* LovelyLady] vind zichzelf echt een triest geval....[/spoiler
Sara weegt 16,5 kiloquote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar.........kan ik niet doen met Sanderdie is 18 kilo
![]()
Maar goed jij durft het wel....net als ieder ander hupsakee kind op je rug, alsof het zo makkelijk is...
Ik ben gewoon een schijterd, denk ik... nog 3 nachtjes slapen en dan krijg ik een draagconsult *woei*
Ik had hem ook al weer weg gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef Dakota het volgende:
maak ik net een mooie paarse pino..bedenk ik me plotseling dat dat wel heel erg flauw zou zijn
Ik dank dat ze dat binnenkort ook maar gewoon moet doen, ik heb altijd mijn ER nogquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Macka66 het volgende:
p_iglet, je neemt een korte doek en een lange doek en een drager mee. Dat is toch al een mooie set. Misschien nog een doek mee die snel droogt voor als jullie iets met water gaan doen?
(Persoonlijk had ik al lang de schaar gezet in de Calin Bleu linen, sorry Troel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Jij hebt de smaak ook echt goed te pakken he!
Cattie, hij is mooi geworden!
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind 'm mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webkim krijgt 'm ook geloof ik toch? Ben heel benieuwd!
Ik overweeg zeer ernstig de binana voor als de baby er net is strakjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja!
Eerst was dragen niet zo fijn omdat hij dan tegen de wond van mn KS aankwam.
En daarna heb ik 2 maanden met voet gezeten, dus nu ik eindelijk weer lichamelijk redelijk ok ben, is het zo heeeeerlijk om te dragen, met mn jochie naar buiten te gaan.
En daar horen mooie doeken bij!
Oh, dan zie ik hem sowieso dan!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:36 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, absoluut! Hij is zo knuffelig zacht, echt heeerlijk!
Ik zag het staan in het meet-topic idd.
Ik neem 'm 26 april ook mee naar Maneki, miss_sly wilde ook voelen enzo!
Dat mag toch wel? Het is toch niet je eigen merk dat je gaat promoten? Elke post hier bevat wel een merknaam geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 09:04 schreef simmu het volgende:
zo, mijn 'collectie' doeken gaat met moederdag compleet worden: ik mag een mei tai uitzoeken
iemand nog suggesties waar ik een leuke aan kan schaffen? ik heb al iets op het oog, maar ik weet niet of ik dat zomaar hier mag posten ivm spamspam
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja actie foto's van symphuo ...zal ik straks eens proberen?
Ziek thuis en dan heb je dat hequote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent van de werkverschaffing zeker?
Nu heb je je edit-krediet voorlopig wel weer opgebruikt hoor.
Dat kan nog wel eens lang duren... Korter dan een week is mij nog nooit gelukt, meestal gaat het zelfs richting de twee weken omdat het ook even kan duren voor de betaling zichtbaar is bij de verkoper.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Dakota het volgende:
ik wacht...en wacht...
mn meitai komt warschijnlijk volgende week pas en mn doek..ehm hoelang durt verzenden uit duitsland ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |