Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef lcicle het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer..Ik heb een EllaRoo en vind d'r veel comfortabeler dan m'n Girasol. Met de EllaRoo kan ik lekker snel knopen, omdat de doek zo dun is. Als ik de Girasol knoop, krijg ik pijn in mijn armen omdat ik de knoop niet strak genoeg kan maken vanwege de dikte van het stof (misschien ook omdat ik de Girasol achter moet knopen ivm de lengte). De EllaRoo is ook stroever en zakt minder snel uit, waardoor ik minder snel de gemaakte knoop moet herstellen.
Ik heb het ook met m'n Tuulipani (nieuwe kruiskeperweving). En ik heb een keer een heel erg goed ingedragen oude Riemu (oude keperweving met witte kant) geprobeerd die het niet had.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.
Ok, dan is ze wrsch gewoon FOK-moe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Tearsong op Twitter en daar is ze ook gewoon actief
Wat de belangrijkste criteria zijn, is denk ik ook wel persoonlijk. Voor mij is praktisch en niet te duur bijv. belangrijker dan mooi. Ik draag vaker in de Storchenwiege Anna dan in de Néobulle Margot, hoewel ik de laatste veel mooier vind. Ze maken elkaar niet veel qua comfort, maar Anna knoopt toch net iets fijner.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef owlet het volgende:
Mooooooooi is een van de belangrijkste criteria, Tex. Als een doek niet moooooooooi is dan draag je hem toch met minder plezier, hoe lekker hij verder ook draagt. Misschien is dat wat minder als je veel doeken hebt, maar anders moet je je er toch vooral fijn in voelen.
Wat voor doeken vind je mooi?
Ooh dan is hij er morgen vast!quote:
ik hoop op donderdagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duimt voor dakota dat er morgen fluffymail aankomt
can imaginequote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Yeeeey![]()
Allemaal nieuwe doeken hier
Ik ben helemaal hyper![]()
Eli bij papaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
En niemand zegt wat over mijn draagpapa![]()
ik krijg ook binnenkort zara te leen!Kan ik EINDELIJK gaan kiezen!
Nou zegquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou zegIk zal nog eens wat zeggen
![]()
Ik twijfel hier of ik mijn zara forest wel of niet moet ruilen voor een zara red, wat denken jullie?
En de kat in doekWat blijft hij heerlijk liggen!
nope, iemand anders heeft m alquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:10 schreef p_iglet het volgende:
En dan ga je op vakantie en is 7 doeken en 2 dragers meenemen ook wat overdreven. Dus moeten we kiezen...
Maar tsja... voor welke....
Rio, Aare, Palermo, espresso, mokka, christiane, en calin blue linen.
Rio gaat zeker mee, want daar kan ik super zeker mee rugdragen,
Calin blue linen bleeft zeker thuis (want nog veels te lang), maar verder...
Aare draagt heerlijk ook bij langere wandelingen, maar is wel van wol, dus bij heel warm weer te warm, en moeilijk wasbaar bij over de grond slepende staarten.
Palermo, is zo'n echte sleurdoek, mag zeker vies worden, want kan prima gewassen. Maar is voor over een vestje of nonchalant knopen eigenlijk net te kort.
Espresso gaat waarschijnlijk wel mee, de kortste doek die we hebbne dus handig voor heupdragen of een snelle rugzak.
Mokka, draagt prima, maar heeft niet echt iets wat de andere doeken niet hebben.
Christiane draagt heerlijk luchtig als het mooi weer zou worden. Maar voor lang lopen en en stevig rugdragen issie minder geschikt...
Van de dragers gaat de alpino mee en blijft de maneki tai thuis.
...daarom moet je er eigenlijk nog even snel iets anders bij kopen?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef p_iglet het volgende:
Ja maar, ja maar, Rio is wel erg warm en voor t_igger wel erg lang, dus iets luchtigers is ook wel fijn.
En alssie nou vies wordt dan moet ik wel een andere hebben en en en...
Weet je hoeveel ruimte een kinderwagen in beslag neemt?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]is een kinderwagen toch makkelijker
heb je er maar 1 van die je mee kunt nemen
Dan ken jij Ticootje nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]is een kinderwagen toch makkelijker
heb je er maar 1 van die je mee kunt nemen
Nee, het gaat inderdaad lekker zo...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef p_iglet het volgende:
Ticoo, smilies lezen is niet je sterkste punt vandaag he
Geloof niet dat Ynske die opmerking erg serieus bedoelt.
hihi helaas hopen we voo rzaterdag 10.00 al in duitsland te zitten, dus Terborg wordt hem niet, maar zou best wel een keer willen neuzen daar
(Ik heb er nog 2 in de aanbiedingquote:
quote:
Hij staat jullie goed! Erg mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Fuente het volgende:
Nog lang niet ideaal geknoopt. Best wennen, een niet-rekkende doek! Maar volgens mij vindt Merel de Lilia ook mooi
ik heb 3 bandana's (50% korting bij de hema) 1 petje en 2 zonnehoedjesquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef owlet het volgende:
Dragende moeders, vergeten jullie de zonnehoedjes niet? Ik wel namelijk![]()
Nu nog maar even snel een hoedje vinden/maken met randen aan alle kanten én een touwtje want wat ze nu heeft valt steeds af.
Ja mooi hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
Fuente! staat jullie mooi man..en Merel op die laatste foto..die haarlijn en wenkbrauwtjeshele fijne lijntjes
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Fuente het volgende:
ik vind zelf dat ze echt hele mooie wenkbrauwen heeft
Meestal denk ik er wel aan. Ik heb een paar bandana's en 2 zonnehoedjes. Soms vergeet ik het wel eens en denk ik er pas aan als Yara al op m'n rug zit en dan is het heel lastig om nog een hoedje op te krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef owlet het volgende:
Dragende moeders, vergeten jullie de zonnehoedjes niet? Ik wel namelijk![]()
![]()
wat leuk, welke kleur?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef cattie het volgende:
Lillia en Merel zijn erg mooi!![]()
Ik heb de verf in huis, nino gaat een kleurtje krijgen...
Ah ok, thnx!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef owlet het volgende:
Klopt, Fuente. Een FWCC maar dan op je rug. Een chestbelt is een knoop op je borst inplaats van een kruis of rucksackbanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dat heul niet met een baby, alleen maar met Sara, omdat die zo lekker meewerktquote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente, Lilia staat jullie prachtig, Merel heeft het naar haar zin in de doek.
Ennuh waarom kan jij wel meteen rugknopen??![]()
[spoiler]* LovelyLady] vind zichzelf echt een triest geval....[/spoiler
Sara weegt 16,5 kiloquote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar.........kan ik niet doen met Sanderdie is 18 kilo
![]()
Maar goed jij durft het wel....net als ieder ander hupsakee kind op je rug, alsof het zo makkelijk is...
Ik ben gewoon een schijterd, denk ik... nog 3 nachtjes slapen en dan krijg ik een draagconsult *woei*
Ik had hem ook al weer weg gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef Dakota het volgende:
maak ik net een mooie paarse pino..bedenk ik me plotseling dat dat wel heel erg flauw zou zijn
Ik dank dat ze dat binnenkort ook maar gewoon moet doen, ik heb altijd mijn ER nogquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Macka66 het volgende:
p_iglet, je neemt een korte doek en een lange doek en een drager mee. Dat is toch al een mooie set. Misschien nog een doek mee die snel droogt voor als jullie iets met water gaan doen?
(Persoonlijk had ik al lang de schaar gezet in de Calin Bleu linen, sorry Troel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Jij hebt de smaak ook echt goed te pakken he!
Cattie, hij is mooi geworden!
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind 'm mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webkim krijgt 'm ook geloof ik toch? Ben heel benieuwd!
Ik overweeg zeer ernstig de binana voor als de baby er net is strakjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja!
Eerst was dragen niet zo fijn omdat hij dan tegen de wond van mn KS aankwam.
En daarna heb ik 2 maanden met voet gezeten, dus nu ik eindelijk weer lichamelijk redelijk ok ben, is het zo heeeeerlijk om te dragen, met mn jochie naar buiten te gaan.
En daar horen mooie doeken bij!
Oh, dan zie ik hem sowieso dan!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:36 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, absoluut! Hij is zo knuffelig zacht, echt heeerlijk!
Ik zag het staan in het meet-topic idd.
Ik neem 'm 26 april ook mee naar Maneki, miss_sly wilde ook voelen enzo!
Dat mag toch wel? Het is toch niet je eigen merk dat je gaat promoten? Elke post hier bevat wel een merknaam geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 09:04 schreef simmu het volgende:
zo, mijn 'collectie' doeken gaat met moederdag compleet worden: ik mag een mei tai uitzoeken
iemand nog suggesties waar ik een leuke aan kan schaffen? ik heb al iets op het oog, maar ik weet niet of ik dat zomaar hier mag posten ivm spamspam
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja actie foto's van symphuo ...zal ik straks eens proberen?
Ziek thuis en dan heb je dat hequote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent van de werkverschaffing zeker?
Nu heb je je edit-krediet voorlopig wel weer opgebruikt hoor.
Dat kan nog wel eens lang duren... Korter dan een week is mij nog nooit gelukt, meestal gaat het zelfs richting de twee weken omdat het ook even kan duren voor de betaling zichtbaar is bij de verkoper.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Dakota het volgende:
ik wacht...en wacht...
mn meitai komt warschijnlijk volgende week pas en mn doek..ehm hoelang durt verzenden uit duitsland ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |