Ja ik, die is mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef Dakota het volgende:
iemand nog behoefte aan een indio rubinrot?
50 eur..
Ik volg je, op 1 puntje na. Die 2 foto's hebben namelijk beiden een andere doos, dus het gaat niet om dezelfde doeken toch? Het is handig als iemand even een eigen foto bij het object doet. Want als een tekst niet bij de foto matcht moet je weten welke juist is of niet. Maar ik wacht de reactie wel even af, tijd genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Macka66 het volgende:
Het is echt geen Scilla op die foto. Scilla is heel nieuw, die doos is ouder. Die tweede foto die Dakota gevonden heeft is veel beter van kleur. Rubinrot is hetzelfde rood als in mijn zijden vogels rubin-gold en mijn Nino Safran-Honig:
[ afbeelding ]
Niet paarsig dus.
En op die paarsige foto klopt de kleur van de doos ook niet, er zit denk ik teveel cyaan in die foto.
Ja, maar als je wat specifieke eisen hebt vallen er meestal al wel wat af.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:02 schreef texelonia het volgende:
Ik mag nu ook wel serieus gaan nadenken over een geweven doek vind ik. Maar wel moeilijk, zoveel keuze....
Ja maar die heb ik eigenlijk niet echt geloof ik. Behalve moooooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar als je wat specifieke eisen hebt vallen er meestal al wel wat af.
Nou niet echt eigenlijk. Ik heb het niet zo snel te warm, dus hoeft niet perse dun/luchtig te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Maar ook niet van, het moet een lekkere warme doek zijn, of juist een luchtige doek. Of een dikke stevige doek of juist een lekkere dunne doek. En heb je ook geen voorkeur voor een kleur?
Ellaroos zijn bijvoorbeeld heel dun en op zo'n manier geweven dat ze luchtig zijn. Bijkomend nadeel is dat ze nauwkeuriger knopen vereisen en dat ze steeds minder comfortabel worden als je kind zwaarder wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat zijn dan bijvoorbeeld hele dunne doeken. Luchtig en licht? Ben ik toch ook nog wel benieuwd naar.
Heb je een linkje van de jouwe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:23 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn leichte zou ik nu al niet meer willen missen, zo heerlijk dun, en na 1x wassen al heel zacht! (Gelukkig!)
Maar die is er niet in roze.
Tijd voor de gisteravond voorgestelde meet! Kan je allerlei doeken voelen en proberen tex, en daarna een keuze maken!
Volgens mij heeft Maneki een Eva te koop, maar ik weet niet wat de lengte is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou niet echt eigenlijk. Ik heb het niet zo snel te warm, dus hoeft niet perse dun/luchtig te zijn.
Kleur: roze!
Ik denk nu aan Didymos Eva, of Girasol 12 of een andere van Girasol waarvan ik de naam steeds vergeet.... Dat zijn degenen die me bij zijn gebleven de afgelopen tijd dat ik hier lurkte
Jij wilde toch Girasol Forest Berries?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik eigenlijk niet echt geloof ik. Behalve moooooi
Hmmm, dat lijkt me nou wel wat. Mooi, simpel en niet te duur, zomers ook.quote:
Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef lcicle het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer..Ik heb een EllaRoo en vind d'r veel comfortabeler dan m'n Girasol. Met de EllaRoo kan ik lekker snel knopen, omdat de doek zo dun is. Als ik de Girasol knoop, krijg ik pijn in mijn armen omdat ik de knoop niet strak genoeg kan maken vanwege de dikte van het stof (misschien ook omdat ik de Girasol achter moet knopen ivm de lengte). De EllaRoo is ook stroever en zakt minder snel uit, waardoor ik minder snel de gemaakte knoop moet herstellen.
Ik heb het ook met m'n Tuulipani (nieuwe kruiskeperweving). En ik heb een keer een heel erg goed ingedragen oude Riemu (oude keperweving met witte kant) geprobeerd die het niet had.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Zou dat ook een specifiek girasol-iets zijn? Ik heb het in ieder geval met mr X ook, die zakt sneller uit en ik kan de knoop niet zo strak trekken door de wat ruwe stof.
Ok, dan is ze wrsch gewoon FOK-moe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Tearsong op Twitter en daar is ze ook gewoon actief
Wat de belangrijkste criteria zijn, is denk ik ook wel persoonlijk. Voor mij is praktisch en niet te duur bijv. belangrijker dan mooi. Ik draag vaker in de Storchenwiege Anna dan in de Néobulle Margot, hoewel ik de laatste veel mooier vind. Ze maken elkaar niet veel qua comfort, maar Anna knoopt toch net iets fijner.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef owlet het volgende:
Mooooooooi is een van de belangrijkste criteria, Tex. Als een doek niet moooooooooi is dan draag je hem toch met minder plezier, hoe lekker hij verder ook draagt. Misschien is dat wat minder als je veel doeken hebt, maar anders moet je je er toch vooral fijn in voelen.
Wat voor doeken vind je mooi?
Ooh dan is hij er morgen vast!quote:
ik hoop op donderdagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duimt voor dakota dat er morgen fluffymail aankomt
can imaginequote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Yeeeey![]()
Allemaal nieuwe doeken hier
Ik ben helemaal hyper![]()
Eli bij papaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
En niemand zegt wat over mijn draagpapa![]()
ik krijg ook binnenkort zara te leen!Kan ik EINDELIJK gaan kiezen!
Nou zegquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou zegIk zal nog eens wat zeggen
![]()
Ik twijfel hier of ik mijn zara forest wel of niet moet ruilen voor een zara red, wat denken jullie?
En de kat in doekWat blijft hij heerlijk liggen!
nope, iemand anders heeft m alquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, gaat zweefvliegje jouw indio overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |